Hellas Transalp Forum

Τίμιο και σωστό συνεργειο (Θεσσαλονίκη)

transalonika · 52170

Offline postman

  • i love my moto
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 409
  • Κωστας Παπαδοπουλος
Reply #100 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 19:52:29 μμ
πολυ καλη  σχεση εργασιας- τιμης ,μια χαρα




Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ


ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ


Offline ΤΑΚΗΣ81

  • Κάτσε καλά λέμε...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 728
  • SUZUKI - JAPANESE POWER
Reply #101 on: Τρίτη 01 Μάιος 2012, 18:20:41 μμ
Σαν μέλος του κλάμπ οφείλω να ενημερώσω για ένα συνεργείο στη Θεσσαλονίκη αφού βρέθηκα χθές εκεί να αγοράσω μια μηχανή,η οποία αποδείχθηκε τρακαρισμένη ύστερα απο έλεγχο σε άλλο συνέργείο της Honda. Προφανώς ο συγκεκριμένος μάστορας είχε συννενοηθεί με τον ιδιοκτήτη προκειμένου να ''σπρώξουν'' τη μοτοσυκλέτα αποκρύπτωντας την αλήθεια. Ευτυχώς δεν είναι αντιπρόσωπος Honda αλλά και για την συγκεκριμένη μάρκα που αντιπροσωπεύει αποδείχθηκε ψεύτης ! Τα αναφέρω όλα αυτά γιατί όλοι ξέρουμε τι γίνεται με τα μαστόρια έξω και πιστεύω πως οι ''καλοί'' αξίζουν τον ευφημισμό και οι ''κακοί'' και ψεύτες τη δυσφήμιση! Ο ''καλός'' είναι ο Κύριος Καρακάσης Ιωάννης, ο "κακός με ΠΜ γιά όποιον ενδιαφέρεται.
« Last Edit: Τετάρτη 02 Μάιος 2012, 20:54:21 μμ by Yianni »


Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7266
Reply #102 on: Τετάρτη 02 Μάιος 2012, 20:56:37 μμ
Τάκη καλό είναι να τα λέμε και τα καλά και τα στραβά, αλλά καμιά φορά τα στραβά μπορεί να μας βάλουν σε μπελάδες.  ;) Οπότε όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σου, με ΠΜ!



Offline Dayman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #103 on: Πέμπτη 18 Φεβρουάριος 2016, 10:30:27 πμ
απο οσα διαβασα εδω (που το ξεθαψα :)) τα προτεινομενα συνεργεια αλλα και τιμια ειναι Καρακασης Ιωαννης και Τοξιδης -Δαλιδης σωστα;Επισης ο επιστημονας ποιος ειναι;Αν υπαρχει θεμα με την δημοσιοτητα ας μου καποιος εστω με pm γιατι πηγα σε καποιον πολυ καλο στην δουλεια του αλλα με εγδαρε.



Offline Dayman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #104 on: Πέμπτη 31 Μάρτιος 2016, 15:21:41 μμ
κανεις παιδια δεν ξερει κατι απο Θεσνικη; :)



Offline camionero

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 858
Reply #105 on: Πέμπτη 31 Μάρτιος 2016, 16:29:31 μμ
Δευτέρα πάω για service ... κάνε υπομονή για να σου πω λεπτομέρειες  (είναι όμως δυτικά)


Όλα είναι διαδρομές, όλη η ζωή μας ένας δρόμος. Άλλες φορές ανοιχτός, άλλες κλειστός, άλλες μονόδρομος, μα πάντα δίνει την ελευθερία της επιλογής.


Offline camionero

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 858
Reply #106 on: Δευτέρα 04 Απρίλιος 2016, 17:35:35 μμ
Dayman, εχεις π.μ.


Όλα είναι διαδρομές, όλη η ζωή μας ένας δρόμος. Άλλες φορές ανοιχτός, άλλες κλειστός, άλλες μονόδρομος, μα πάντα δίνει την ελευθερία της επιλογής.


Offline jimmakos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 21
Reply #107 on: Τρίτη 05 Απρίλιος 2016, 20:11:50 μμ
Σαν μέλος του κλάμπ οφείλω να ενημερώσω για ένα συνεργείο στη Θεσσαλονίκη αφού βρέθηκα χθές εκεί να αγοράσω μια μηχανή,η οποία αποδείχθηκε τρακαρισμένη ύστερα απο έλεγχο σε άλλο συνέργείο της Honda. Προφανώς ο συγκεκριμένος μάστορας είχε συννενοηθεί με τον ιδιοκτήτη προκειμένου να ''σπρώξουν'' τη μοτοσυκλέτα αποκρύπτωντας την αλήθεια. Ευτυχώς δεν είναι αντιπρόσωπος Honda αλλά και για την συγκεκριμένη μάρκα που αντιπροσωπεύει αποδείχθηκε ψεύτης ! Τα αναφέρω όλα αυτά γιατί όλοι ξέρουμε τι γίνεται με τα μαστόρια έξω και πιστεύω πως οι ''καλοί'' αξίζουν τον ευφημισμό και οι ''κακοί'' και ψεύτες τη δυσφήμιση! Ο ''καλός'' είναι ο Κύριος Καρακάσης Ιωάννης, ο "κακός με ΠΜ γιά όποιον ενδιαφέρεται.
Τακη81
Φιλε μου και γω πηγα να την πατησω για την συγκεκριμενη μαυρη honda . Αλλα το ματι μου εκοψε...και επαληθευτικα απο τον τεχνικο μου για την κατασταση.
Ηταν στο παραπανω συνεργειο αλλα ο ανθρωπος εκει, τουλαχιστον σε μενα φανηκε "ουδετερος".
ΠΡΟΣΟΧΗ και σε αλλα **μαγαζια της θεσνικης στα μεταχειρισμενα. Εχουν γεμισει οι μαντρες μοτο απο την γειτονα χωρα με κατεβασμενα χιλ.



Offline ExTaCy1337

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #108 on: Παρασκευή 17 Σεπτέμβριος 2021, 18:33:37 μμ
Καλησπερα παιδια, συγγνωμη για την απαντηση σε τοπικ 10ετιας.
Αλλα φανταζομαι απο τοτε εχουν αλλαξει τα πραγματα. Ψαχνω εναν καλλιτεχνη μηχανικο που να μην σφαζει και να ειναι τιμιος.
Δεν εχω το ιδιο μωρο με εσας, αλλα εχω ενα Hornet 250 4κυλινδρο με CV καρμπυρατερ υποπιεσης οπως εσεις.

Εχω ενα θεμα στα χαμηλα δεν τραβαει με τιποτα, το πηγα σε εναν μηχανικο μου το εφτιαξε για μιση ωρα και μετα αρχισε παλι τα ιδια, μετα με τρακαραν και το παρατησα. Αυτο που δεν μου αρεσε ειναι οτι με προλογιασε οτι του εβγαλε την πιστη και οτι αλλαξε ζιγκλερια, ενω ητανε μεσα τα ιδια ακριβως ζιγκλερ και οι ρυθμισεις στην βιδα βενζινης ηταν 2&3/4 - 3&1/4 - 2&3/4 2 μιση βολτες, οτι να'ναι;


Υπαρχει καποιος που παιζει να ασχοληθει και να μην ειναι απλα μονταδορος - αλλαζει λαδια φιλτρα να βγει η μερα;
Ευχαριστώ.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9527
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #109 on: Σάββατο 18 Σεπτέμβριος 2021, 09:09:35 πμ
Ψαχνω εναν καλλιτεχνη μηχανικο που να μην σφαζει και να ειναι τιμιος.

Και δεν είσαι ο μόνος .

Δεν εχω το ιδιο μωρο με εσας, αλλα εχω ενα Hornet 250 4κυλινδρο με CV καρμπυρατερ υποπιεσης οπως εσεις.
Εχω ενα θεμα στα χαμηλα δεν τραβαει με τιποτα, το πηγα σε εναν μηχανικο μου το εφτιαξε για μιση ωρα και μετα αρχισε παλι τα ιδια, μετα με τρακαραν και το παρατησα. Αυτο που δεν μου αρεσε ειναι οτι με προλογιασε οτι του εβγαλε την πιστη και οτι αλλαξε ζιγκλερια, ενω ητανε μεσα τα ιδια ακριβως ζιγκλερ και οι ρυθμισεις στην βιδα βενζινης ηταν 2&3/4 - 3&1/4 - 2&3/4 2 μιση βολτες, οτι να'ναι;

Δεν το ξέρω το μηχανάκι σου, αλλά πρώτον έχεις το μάνιουαλ ωστε να ξέρεις ποιά είναι η αρχική ρύθμιση στην βίδα του μίγματος?
Επειδή η βίδα του μίγματος επηρεάζει το μίγμα μεχρι τις 2-2500στρ/λ, μετα αναλαμβάνουν οι βελόνες.
Και δεύτερον απο βαλβίδες πώς είναι? Γιατι αν οι βαλβίδες είναι ανοικτες χαμηλά είναι ψόφιο κ δίνει μόνο ψηλά, ενώ αν είναι σφικτες είναι το ανάποδο, τουλάχιστον ετσι αντιδρούσε το δικό μου 650 του '01.



Offline ExTaCy1337

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #110 on: Σάββατο 18 Σεπτέμβριος 2021, 14:39:54 μμ
Και δεν είσαι ο μόνος .

Δεν το ξέρω το μηχανάκι σου, αλλά πρώτον έχεις το μάνιουαλ ωστε να ξέρεις ποιά είναι η αρχική ρύθμιση στην βίδα του μίγματος?
Επειδή η βίδα του μίγματος επηρεάζει το μίγμα μεχρι τις 2-2500στρ/λ, μετα αναλαμβάνουν οι βελόνες.
Και δεύτερον απο βαλβίδες πώς είναι? Γιατι αν οι βαλβίδες είναι ανοικτες χαμηλά είναι ψόφιο κ δίνει μόνο ψηλά, ενώ αν είναι σφικτες είναι το ανάποδο, τουλάχιστον ετσι αντιδρούσε το δικό μου 650 του '01.

Απο πληροφοριες στο ιντερνετ και σκορπια μανουαλ ειναι 2.5 στροφες, απλα απ'οσο ξερω σε ολες τις μηχανες οι ρυθμισεις πρεπει να ειναι ιδιες και στα 4 καρμπυρατερ και οχι διαφορετικες;
Βεβαια φοραει φιλτρο αερα και ελευθερας τελικο.  μου ανοιξε και μια τρυπα στην εξατμιση να βαλει ενα μηχανημα να που μετραει μαλλον καυσαερια και ειχε πει οτι ειναι στεγνο στα χαμηλα.

Το προβλημα μου ειναι μεχρι της 3000 σαλ, το μηχανακι ομως εχει κοφτες 16.000 και ρελαντι 1400 οποτε ισως να ειμαι στην βιδα ακομα.

Η φαση ειναι οτι τον πληρωσα και για ρυθμιση βαλβιδων (ειναι με καπελωτα) και ειπε οτι την εκανε, αλλα μου ειπε οτι την εκανε 2 φορες γιατι την πρωτη φορα μετα απο λιγο ξερυθμιστηκε μονο του?!?!

Το μηχανακι το ειχα παρει παρατημενο με σκουριασμενο τεποζιτο, απο μονος καθαριζα καρμπυρατερ και τεποζιτο εστρωνε για 10 λεπτα και ξανα τα ιδια.
Τελικα το πηγα σε επαγγελματια και το καθαρισε το τεποζιτο μετα απο τον μαστορα που αναφερω. Δοκιμασα να ξανα καθαρισω τα καρμπς μονος μου αρκετες φορες αλλα πλεον δεν φτιαχνει ουτε για αυτο το 10λεπτο και στον ιδιο δεν ψηνομαι να το παω να ξαναπληρωνω αδικα..

https://www.youtube.com/watch?v=xgmKoS4nhSk&feature=youtu.be
Οριστε και ενα βιντεο, ισως δινω λιγο παραπανω γκαζι επιτηδες για να δειξω τι κανει, σε δικαβαλο ειμαι πολυ δυσκολα.
« Last Edit: Σάββατο 18 Σεπτέμβριος 2021, 14:43:38 μμ by ExTaCy1337 »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9527
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #111 on: Δευτέρα 20 Σεπτέμβριος 2021, 14:03:13 μμ
Απο πληροφοριες στο ιντερνετ και σκορπια μανουαλ ειναι 2.5 στροφες, απλα απ'οσο ξερω σε ολες τις μηχανες οι ρυθμισεις πρεπει να ειναι ιδιες και στα 4 καρμπυρατερ και οχι διαφορετικες;

Για να ρυθμίσεις καρμπς πρέπει να εχεις σωστες βαλβίδες, αυτο ζηταει η Χοντα τουλάχιστον. Ακομα κ συγχρονισμο να κάνεις στα καρμπς χρειάζεται.
οι ρυθμισεις είναι διαφορετικές, εσύ απλά βαζεις τις 2.5 που ζητάει κ προχωρας βιδωνοντας η ξεβιδώνοντας .

Λεπον, αν κ τα εχω γραψει πολλές φορες αλλη μια δεν πράζ'
 
Πρώτα με κρύο κινητήρα βιδώνουμε μέχρι μέσα ίσα που να πατήσει η βίδα, κ ταυτόχρονα μετράμε πόσες στροφές πήρε η κάθε μία . Φυσικά κ για τις δύο βίδες.

ΤΙΠ: Το αποτέλεσμα το σημειώνουμε ωστε αν κάτι τελικά δεν πάει καλά, η δεν μας αρέσει η λειτουργία του κινητήρα να μπορούμε να το επαναφέρουμε στις αρχικές ρυθμίσεις.

Μετά φέρνουμε τις βίδες κ τις δύο στις 3 στροφές έξω που είναι η αρχική ρύθμιση.

Στη συνέχεια ζασταίνουμε τον κινητήρα μέχρι να πάρει μια φορά το βεντιλατερ.

Αρχίζουμε την ρύθμιση πρώτα απο την μια βίδα , βιδώνουμε κ μετράμε στις πόσες στροφές θα δουμε να μειώνεται το ρελαντί (απο φτωχό μίγμα)
Σημειώνουμε αυτην την θέση .
Μετα ξεβιδώνουμε μεχρι να αρχίσει να πέφτει το ρελαντί απο πλούσιο μίγμα κ τις σημειώνουμε κ αυτές.
Αν πχ είμαστε στις 3 κ βιδωσαμε 2 μέσα κ μετα απο 2 μέσα ξεβιδώσαμε 5 έξω τότε η σωστη ρυθμιση είναι στο μέσον των στροφών, δλδ αφου ξεβιδωσαμε 5 το μισό είναι 2.5 αρα πάμε στις 2+2,5=4,5.

Αφηνουμε τον ενα κυλινδρο εκεί λοιπόν κ μετά ελέγχουμε αν εχει αλλάξει το ρελαντί , το διορθώνουμε με την μαυρη πλαστική βιδα στις 1200στρ/λ κ επαναλαμβανουμε την διαδικασία για τον άλλο κυλινδρο.

Εάν κατα το ξεβίδωμα ξεβιδώσουμε πολύ τις βίδες κ δεν πέφτει το ρελαντί αυτό σημαίνει οτι πρέπει να αλλαχτεί το ζιγκλέρ του μίγματος με ενα μεγαλύτερο, αφου το εργοστασιακό δεν επαρκεί, λόγω φθορας του κινητήρα.

Αυτά.

Δες κ εδώ:   http://motocikleta.gr/distribution/topic10711.html



Βεβαια φοραει φιλτρο αερα και ελευθερας τελικο.  μου ανοιξε και μια τρυπα στην εξατμιση να βαλει ενα μηχανημα να που μετραει μαλλον καυσαερια και ειχε πει οτι ειναι στεγνο στα χαμηλα.

Και το αφησε ετσι?


Το προβλημα μου ειναι μεχρι της 3000 σαλ, το μηχανακι ομως εχει κοφτες 16.000 και ρελαντι 1400 οποτε ισως να ειμαι στην βιδα ακομα.

Μάλλον ναι

Η φαση ειναι οτι τον πληρωσα και για ρυθμιση βαλβιδων (ειναι με καπελωτα) και ειπε οτι την εκανε, αλλα μου ειπε οτι την εκανε 2 φορες γιατι την πρωτη φορα μετα απο λιγο ξερυθμιστηκε μονο του?!?!

Και πως είσαι σιγουρος οτι τα εκανε σωστα?


Το μηχανακι το ειχα παρει παρατημενο με σκουριασμενο τεποζιτο, απο μονος καθαριζα καρμπυρατερ και τεποζιτο εστρωνε για 10 λεπτα και ξανα τα ιδια.
Τελικα το πηγα σε επαγγελματια και το καθαρισε το τεποζιτο μετα απο τον μαστορα που αναφερω. Δοκιμασα να ξανα καθαρισω τα καρμπς μονος μου αρκετες φορες αλλα πλεον δεν φτιαχνει ουτε για αυτο το 10λεπτο και στον ιδιο δεν ψηνομαι να το παω να ξαναπληρωνω αδικα..

Να το πάς σε ενα σωστο συνεργειο να δείς   βαλβίδες

https://www.youtube.com/watch?v=xgmKoS4nhSk&feature=youtu.be
Οριστε και ενα βιντεο, ισως δινω λιγο παραπανω γκαζι επιτηδες για να δειξω τι κανει, σε δικαβαλο ειμαι πολυ δυσκολα.
[/quote]

Δεν καταλαβα κ πολλά , ισως να είναι πολύστροφο το μηχανακι κ χαμηλά δεν ακούει, αλλά αυτο το ξερεις εσύ τι είχες και τι εχεις.



Offline ExTaCy1337

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #112 on: Πέμπτη 23 Σεπτέμβριος 2021, 20:53:48 μμ
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση. Το θεμα ειναι που θα βρω σωστο συνεργειο  :2hysterical:
την εχω πατησει παρα πολλες φορες, ειτε με αμαξι ειτε με μηχανακι, με τα συνεργεια... εχω αλλαξει 100, παντα κατι μου κανουν που το βλεπω μετα και δεν...

Το προβλημα με την μηχανη ειναι αντε να ρυθμισεις τις 2 βιδες πανω στην μηχανη, αντε το πολυ και την τριτη, ο κυλινδρος νουμερο τρια πρεπει να εισαι νιντζα για να τον ρυθμισεις! (4κυλινδρο :( )
Οποτε πρεπει να τα βγαζεις εξω, και τα εχω βγαλει απειρες φορες, εχω δοκιμασει 1,2,3,4 στροφες στην βιδα , τωρα το εχω στις 2,5 παλι. Αλλα αν σου πω οτι δεν εβλεπα καμια διαφορα;

Οταν πηρα το μηχανακι δεν πηγαινε ουτε στα ψιλα, σαν τρικυλινδρο δουλευε. Με τοση σκουρια στο τεποζιτο. Παντως οταν μου πηγαινε καλα και στα χαμηλα, ξεκινουσα με απαλο γκαζι και πετουσε κ*λο. (Οκ σε λιωμενο δρομο) ;D

Θα δω αν βρω χρονο να μετρησω τις βαλβιδες ... Αλλα τελευταια ειμαι λιγο δυσκολα, γι'αυτο αναζητω καποιον καλλιτεχνη που θα ασχοληθει στην Θεσσαλονικη :(
 



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9527
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #113 on: Δευτέρα 27 Σεπτέμβριος 2021, 09:21:12 πμ
Εχεις πμ μαστορη