Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με Immobilizer Transalp (HISS)

Γιάννης Σταυρουλάκης · 273787

Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
on: Τετάρτη 28 Φεβρουάριος 2007, 22:11:18 μμ
Καλημέρα.
Η μηχανή μου έχει το σύστημα ασφαλείας H.I.S.S. της Honda. To Honda Ingition Security System, κάτι σαν immobilizer αν έχω καταλάβει καλά. Πάνω στο ταμπλώ υπάρχει ένα φωτάκι με το σχήμα ενός κλειδειού. Ο πωλητής μου είπε οτι θα περιμένω να σβύσει το φωτάκι αυτό πριν πατήσω το κουμπί της μίζας για να βάλω εμπρός τη μηχανή, γιατί όσο είναι αναμένο, προσπαθεί να αναγνωρίσει το κλειδί (διαβάζει κάποιο κωδικό απ' το κλειδί). Το ίδιο γράφει και το μάνιουαλ.
Το πρόβλημα είναι οτι προχθές πάτησα τη μίζα πριν σβύσει το φωτάκι και η μηχανή πήρε μπρος κανονικά, ενώ ακόμα το λαμπάκι ήταν αναμένο.
Τι μπορεί να συμβαίνει? Μήπως το HISS δεν δουλεύει? Εχει τύχει σε κάποιον άλλο συνάδελφο?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

Γιάννης.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #1 on: Τετάρτη 28 Φεβρουάριος 2007, 22:23:48 μμ
  Ναι, είναι αλήθεια ότι βάζει μπροστά κανονικά και πριν σβήσει το φωτάκι. Μου έχει τύχει κι εμένα.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #2 on: Τετάρτη 28 Φεβρουάριος 2007, 22:59:21 μμ
Κι εγω συνηθως πριν σβησει το λαμπακι τη βαζω μπροστα.
Συνεχεια το κανω αυτο.
Δεν πιστευω οτι δημιουργει προβλημα.



Offline labrosg

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 154
    • http://users.hol.gr/~kleolab
Reply #3 on: Τετάρτη 28 Φεβρουάριος 2007, 23:31:18 μμ
Επιβεβαιώνω, έχει συμβεί και σε μένα αρκετές φορές στα σχεδόν 7 χρόνια, χωρίς να προκύψει κάποιο πρόβλημα. Εκτός αυτού, κάποιες φορές το λαμπάκι μένει αναμμένο, έτσι ώστε για να ξεκινήσω ανοιγοκλείνω 1 φορά το kill switch. Παρόλα αυτά κανένα πρόβλημα


Λάμπρος
XLV650 - Red Transalp '00
Honda CR-V Freedom BLACK '06

"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο, έχω κάποιες αμφιβολίες." Albert Einstein


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #4 on: Τετάρτη 28 Φεβρουάριος 2007, 23:48:19 μμ
Μην ανησυχείς σε όλους μας συμβαίνει αυτό χωρίς ποτέ μα ποτέ να προκύψει κάποιο πρόβλημα  στα ηλεκτρολογικά της η  στα μηχανικά μέρη της .
Απλά εάν μπει κάποιο διαφορετικό κλειδί με το ίδιο σχήμα χωρίς όμως τον κωδικό, να είσαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να πάρει μπροστά. ;)


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #5 on: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 08:47:32 πμ
Επιβεβαιώνω, έχει συμβεί και σε μένα αρκετές φορές στα σχεδόν 7 χρόνια, χωρίς να προκύψει κάποιο πρόβλημα. Εκτός αυτού, κάποιες φορές το λαμπάκι μένει αναμμένο, έτσι ώστε για να ξεκινήσω ανοιγοκλείνω 1 φορά το kill switch. Παρόλα αυτά κανένα πρόβλημα



    Ωωωωπ!! Όλα καλά με τα υπόλοιπα ποσταρίσματα, αλλά αυτό που περιγράφεις μάλλον αποτελεί πρόβλημα. Για ψάξ' το! Είμαι σίγουρος ότι δεν θα ήθελες να κάνει το ίδιο και με οποιοδήποτε άλλο κλειδί....!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #6 on: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 10:40:04 πμ
Επιβεβαιώνω, έχει συμβεί και σε μένα αρκετές φορές στα σχεδόν 7 χρόνια, χωρίς να προκύψει κάποιο πρόβλημα. Εκτός αυτού, κάποιες φορές το λαμπάκι μένει αναμμένο, έτσι ώστε για να ξεκινήσω ανοιγοκλείνω 1 φορά το kill switch. Παρόλα αυτά κανένα πρόβλημα

Χωρίς να το παίζω ξερόλας, αναφέρω απλά αυτά που είπε σε εμένα ο πωλητής μου και αυτά που γράφει το όουνερ'ς μάνιουαλ. Το κλειδί πρέπει να το προσέχουμε και να μην το τοποθετούμε κοντά σε μαγνητικά πεδία, υψηλές θερμοκρασίες κλπ. Ειδικά ο πωλητής μου, μου σύστησε να αλλάζω κλειδί κάθε 2-3 μήνες γιατί το κλειδί που δεν χρησιμοποιείται απομαγνητίζεται και μετά από 2-3 χρόνια δεν θα το διαβάζει η μηχανή. Αυτά μου είπε, αυτά σας γράφω.

Ευχαριστώ όλους που μου απάντησαν.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #7 on: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 10:45:49 πμ
Επιβεβαιώνω, έχει συμβεί και σε μένα αρκετές φορές στα σχεδόν 7 χρόνια, χωρίς να προκύψει κάποιο πρόβλημα. Εκτός αυτού, κάποιες φορές το λαμπάκι μένει αναμμένο, έτσι ώστε για να ξεκινήσω ανοιγοκλείνω 1 φορά το kill switch. Παρόλα αυτά κανένα πρόβλημα

Χωρίς να το παίζω ξερόλας, αναφέρω απλά αυτά που είπε σε εμένα ο πωλητής μου και αυτά που γράφει το όουνερ'ς μάνιουαλ. Το κλειδί πρέπει να το προσέχουμε και να μην το τοποθετούμε κοντά σε μαγνητικά πεδία, υψηλές θερμοκρασίες κλπ. Ειδικά ο πωλητής μου, μου σύστησε να αλλάζω κλειδί κάθε 2-3 μήνες γιατί το κλειδί που δεν χρησιμοποιείται απομαγνητίζεται και μετά από 2-3 χρόνια δεν θα το διαβάζει η μηχανή. Αυτά μου είπε, αυτά σας γράφω.

Ευχαριστώ όλους που μου απάντησαν.


Προσωπικά ειμαι λιγο δυσπίστος με αυτο που σου ειπε ο πωλητής Γιαννη.
Ουτε και το εχω ακουσει να συμβαινει οαλ αυτ ατα χρονια, ούτε και νομιζω οτι εχει σχεση με μαγνητισμό κλπ ο τρόπος που λειτουργει το κλειδι.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #8 on: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 10:54:36 πμ
Συμφωνω με τον Sotos. Επιπλεον πιστευω οτι δεν υπάρχει προβλημα να ξεκινά η μίζα πριν
γινει off το HISS.
Πιστευω οτι παραμένει 2sec ανοιχτο μονο και μονο για να το δει ο χειριστής.(ισως και για λογους ασφαλείας )


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #9 on: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 12:37:05 μμ
Παιδιά ΜΗΝ ανησυχείτε με το θέμα "λαμπάκι-αναμένο-βάζω-μπρος-τη μηχανή-και-παίρνει".
Η αναγνώριση του κλειδιού γίνεται ταχύτατα ηλεκτρονικά και δεν διαρκεί παραπάνω από κάποια msecs. Οπότε αμέσως μπορείτε να βάλετε τον κινητήρα μπροστά.

Απλούστατα το λαμπάκι μένει παραπάνω αναμένο για 1-2 secs (και έτσι πρέπει να γίνεται) για να δώσει στίγμα στον οδηγό ότι δεν έχει καεί, ώστε να υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος να το προσέξει! Και αυτή η διαδικασία είναι καθαρά τυπική και αποτελεί απλούστατα ένα έλεγχο στο λαμπάκι.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #10 on: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 19:10:05 μμ
   Κώστα, Σωτήρη, Χρήστο
   Έχετε απόλυτο δίκιο όσον αφορά το χρόνο ανάγνωσης του ΗΙSS και το χρόνο που αυτό μένει αναμμένο μόνο και μόνο για να το δει ο χειριστής.
   
   Κώστα, Σωτήρη
   Έχετε απόλυτο άδικο όσον αφορά το μαγνητισμό του κλειδιού. Είναι αλήθεια! Το hiss αναγνωρίζει τα κλειδιά μαγνητικά. Όχι μόνο δεν πρέπει να τοποθετείτε το κλειδί κοντά σε μαγνητικά πεδία αλλά ούτε καν τα δύο κλειδιά μαζί!!! Όταν το έμαθα τρελάθηκα. Υπάρχει κίνδυνος απομαγνητισμού τους. Θα κοιτάξω να βρω το σχετικό Link και θα σας το στείλω.
   




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #11 on: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 20:18:42 μμ
Για να σου πω την αλήθεια δεν το γνωρίζω οτι οντως ειναι ετσι ή αλλιώς.
Αυτο που γνωρίζω είναι οτι για πολλά χρονια, αφήνω τα κλειδια μου (αυτοκινητου η μηχανης) πανω σε μεγαλο ηχειο, πανω στην τηλεόραση και ποτε δεν σκεφτομαι τυχον μαγνητικά πεδία που υπαρχουν γυρω. Δεν μου συνεβει ποτέ τίποτε.
Να προσέχω δηλαδή από εδώ και στο εξής?  ???


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #12 on: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 20:34:35 μμ
   Όταν λέμε κλειδιά εννοούμε όχι οποιαδήποτε κλειδιά αλλά τα δυό κλειδιά του τρανσαλπ να μην είναι κοντά σε μαγνητικά πεδία, ούτε καν ΜΑΖΙ! Το διάβασα σε ένα έγκυρο site που έψαχνα πληροφορίες γiα το hiss και κουφάθηκα!!! Από τότε φυλάω το ένα κλειδί σε άλλο μέρος. Και αν αυτό ισχύει, σίγουρα η τηλεόραση δεν είναι το καταλληλότερο σημείο.
   Μόλις βρω το site θα το ποστάρω.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline labrosg

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 154
    • http://users.hol.gr/~kleolab
Reply #13 on: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 20:44:01 μμ
Επιβεβαιώνω, έχει συμβεί και σε μένα αρκετές φορές στα σχεδόν 7 χρόνια, χωρίς να προκύψει κάποιο πρόβλημα. Εκτός αυτού, κάποιες φορές το λαμπάκι μένει αναμμένο, έτσι ώστε για να ξεκινήσω ανοιγοκλείνω 1 φορά το kill switch. Παρόλα αυτά κανένα πρόβλημα

Χωρίς να το παίζω ξερόλας, αναφέρω απλά αυτά που είπε σε εμένα ο πωλητής μου και αυτά που γράφει το όουνερ'ς μάνιουαλ. Το κλειδί πρέπει να το προσέχουμε και να μην το τοποθετούμε κοντά σε μαγνητικά πεδία, υψηλές θερμοκρασίες κλπ. Ειδικά ο πωλητής μου, μου σύστησε να αλλάζω κλειδί κάθε 2-3 μήνες γιατί το κλειδί που δεν χρησιμοποιείται απομαγνητίζεται και μετά από 2-3 χρόνια δεν θα το διαβάζει η μηχανή. Αυτά μου είπε, αυτά σας γράφω.

Ευχαριστώ όλους που μου απ
Επιβεβαιώνω, έχει συμβεί και σε μένα αρκετές φορές στα σχεδόν 7 χρόνια, χωρίς να προκύψει κάποιο πρόβλημα. Εκτός αυτού, κάποιες φορές το λαμπάκι μένει αναμμένο, έτσι ώστε για να ξεκινήσω ανοιγοκλείνω 1 φορά το kill switch. Παρόλα αυτά κανένα πρόβλημα

Χωρίς να το παίζω ξερόλας, αναφέρω απλά αυτά που είπε σε εμένα ο πωλητής μου και αυτά που γράφει το όουνερ'ς μάνιουαλ. Το κλειδί πρέπει να το προσέχουμε και να μην το τοποθετούμε κοντά σε μαγνητικά πεδία, υψηλές θερμοκρασίες κλπ. Ειδικά ο πωλητής μου, μου σύστησε να αλλάζω κλειδί κάθε 2-3 μήνες γιατί το κλειδί που δεν χρησιμοποιείται απομαγνητίζεται και μετά από 2-3 χρόνια δεν θα το διαβάζει η μηχανή. Αυτά μου είπε, αυτά σας γράφω.

Ευχαριστώ όλους που μου απάντησαν.


Να συμπληρώσω ότι δεν έχει χρειαστεί να αλλάξω κλειδί αυτά τα χρόνια παρά μόνο όταν κάποια στιγμή στράβωσε τόσο που ήταν αδύνατο να το επαναφέρω χωρίς να σπάσει... και το δυσάρεστο ήταν ότι το 2ο κλειδί δεν αναγνωριζόταν καθώς για 4 χρόνια (το 2004) δεν το είχα χρησιμοποιήσει καθόλου. Όπως έμαθα αργότερα, που και που πρέπει να χρησιμοποιούμε και το κλειδί ρεζέρβα, για να μην αποπρογραμματίζεται.


Λάμπρος
XLV650 - Red Transalp '00
Honda CR-V Freedom BLACK '06

"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο, έχω κάποιες αμφιβολίες." Albert Einstein


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #14 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 11:06:22 πμ
Να συμπληρώσω ότι δεν έχει χρειαστεί να αλλάξω κλειδί αυτά τα χρόνια παρά μόνο όταν κάποια στιγμή στράβωσε τόσο που ήταν αδύνατο να το επαναφέρω χωρίς να σπάσει... και το δυσάρεστο ήταν ότι το 2ο κλειδί δεν αναγνωριζόταν καθώς για 4 χρόνια (το 2004) δεν το είχα χρησιμοποιήσει καθόλου. Όπως έμαθα αργότερα, που και που πρέπει να χρησιμοποιούμε και το κλειδί ρεζέρβα, για να μην αποπρογραμματίζεται.


Δηλαδη το κλειδι έχει κάτι μεσα που αποφορτίζει ? παιδες μου φαινεται απίθανο...
θα το ψαξω και εγω λιγο

 


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #15 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 11:34:52 πμ
Ισως να συμβαινει τελικα... οταν βρω τεχνικές λεπτομέρειες θα επανέλθω.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #16 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 11:54:24 πμ

Δηλαδη το κλειδι έχει κάτι μεσα που αποφορτίζει ? παιδες μου φαινεται απίθανο...
θα το ψαξω και εγω λιγο

 

Αλλη πρεπει να ειναι η σωστη λεξη.
"Αποφορτιση" ισως για καποιο κλειδι που ενσωματωνει λειτουργιες (ανοιγμα πορτας απο μακρυα κλπ). Οπως ειναι στο αυτοκινητο μου πχ. Γνωριζω πως πρεπει που και που να χρησιμοποιω και το δευτερο κλειδι του για να φορτιζει η μπαταρια του απο τον διακοπτη.

Ομως της μηχανης το κλειδι πρεπει να ειναι παθητικό. δεν πρεπει να περιεχει μπαταρια η κατι τετοιο μεσα του.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #17 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 12:04:20 μμ
Αλλη πρεπει να ειναι η σωστη λεξη.
"Αποφορτιση" ισως για καποιο κλειδι που ενσωματωνει λειτουργιες (ανοιγμα πορτας απο μακρυα κλπ). Οπως ειναι στο αυτοκινητο μου πχ. Γνωριζω πως πρεπει που και που να χρησιμοποιω και το δευτερο κλειδι του για να φορτιζει η μπαταρια του απο τον διακοπτη.

Ομως της μηχανης το κλειδι πρεπει να ειναι παθητικό. δεν πρεπει να περιεχει μπαταρια η κατι τετοιο μεσα του.
dislodged πρεπει να ειναι η σωστή λέξη. Λεω οτι ειναι πιθανο τελικα , γιατι μεσα του το κλειδι ,πρεπει να κρυβει εναν μικρο
πυκνωτη .Το θεμα ειναι πως ξαναφορτίζει...αν ξαναφορτίζει. Το να χανει τον κωδικό του και με την χρήση να τον ξαναβρίσκει-ανανεώνει , ειναι δυσκολο να το κατανοήσω ακομα.


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #18 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 12:10:22 μμ
Αντιγράφω από το http://world.honda.com
Honda is developing a variety of technologies to prevent motorcycle theft. HISS (Honda Ignition Security System) uses an original ignition key with a built-in chip which communicates and is recognized by the engine control unit. Only when the signals match can the engine be started. This electronically controlled security system is another Honda original.
Επομένως δεν πρέπει να είναι και πολύ παθητικά τα κλειδιά μας...


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #19 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 12:16:21 μμ
Αυτο δεν λεει και πολλα.
Γυρω απο την κλειδαρια ειναι ενα βαρελοειδές σχήμα που γραφει HISS. Αυτο μεταφέρει στην ηλεκτρονική CDI
το σημα (επιβεβαιωση) του κλειδιου. Το θεμα ειναι... το HISS barel ψάχνει για καποιο πηνειο(<=>κωδικός) οπως ειναι στις κάρτες εισόδου απο απόσταση ?(απλα την κρατας και ανοιγει η πόρτα) ή ζητάει κάτι απο το κλειδί και αυτο το στέλνει.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #20 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 12:28:24 μμ
Η αναγνώριση είναι μάλλον καθαρά ηλεκτρονική (και όχι μαγνητική). Το κλειδί  συμπεριφέρεται σαν smart card έχοντας μέσα του κάποιο ολοκληρωμένο (ή μικρή μνήμη flash) με κάποια αποθηκευμένα στοιχεία (κωδικό κλπ) ή κάποιο παθητικό/ενεργητικό ηλεκτρονικό κύκλωμα (αντιστάσεις, τρανζίστορ, πύλες κλπ). Η απενεργοποίησή του μετά από παρέλευση μεγάλου χρόνου μπορεί να οφείλεται:
1) Στο ίδιο το HISS κεντρικό σύστημα (και όχι στο κλειδί), το οποίο απενεργοποιεί αυτόματα ένα  συγκεκριμένο κλειδί με ορισμένο κωδικό
2) Στο ίδιο το κλειδί, το οποίο είτε χάνει τα αποθηκευμένα του στοιχεία είτε απενεργοποιείται αυτόματα


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #21 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 12:34:03 μμ
Υποθετω οτι λειτουργει με τον τροπο της smart card.
το θεμα ειναι ...

Quote
1) Στο ίδιο το HISS κεντρικό σύστημα (και όχι στο κλειδί), το οποίο απενεργοποιεί αυτόματα ένα  συγκεκριμένο κλειδί με ορισμένο κωδικό

Δηλαδη τα δυο κλειδια εχουν διαφορετικους κωδικούς ? Πολυ πιθανο αφου καπου ειχα ακουσει οτι αν χασεις και το 3ο κλειδι ,πας για ηλεκτρονική.

Quote
2) Στο ίδιο το κλειδί, το οποίο είτε χάνει τα αποθηκευμένα του στοιχεία είτε απενεργοποιείται αυτόματα

και πως τα ξαναβρίσκει ? επαναφορτίζει με καποιο τρόπο ? γιατι το περίεργο ειναι οτι τα ξαναβρίσκει !
 


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #22 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 12:51:28 μμ
Κώστα,

1) Μάλλον κάθε ηλεκτρονική υποστηρίζει μέχρι max 3 κωδικούς από το ίδιο κλειδί.
2) Το ότι το ξαναβρίσκει σημαίνει είτε ότι κάνει reset στην απενεργοποίηση του HISS (αν προέρχεται από το κεντρικό) είτε ότι επαναπρογραμματίζει τον ίδιο κωδικό στο τσιπάκι του κλειδιού (αν προέρχεται από το κλειδί).

Βέβαια θα μπορούσαν 2 κλειδιά να είναι ίδια και απαράλαχτα με τον ίδιο κωδικό μέσα τους. Αλλά πώς φτιάχνεις αυτά τα κλειδιά??? Μόνο αν ξέρεις πώς είναι κατασκευασμένα εσωτερικά. Και αυτό θα είναι "επτασφράγιστο" μυστικό της Χόντα! Αλλιώς...άλλη ηλεκτρονική! Ή να ξηλώσεις το HISS και την ηλεκτρονική και να βάλεις μια απλή ηλεκτρονική από παλαιότερο μοντέλο (που μπορεί να κάνει ή να μην κάνει)!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #23 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 12:57:16 μμ
Το κλειδί έχει μέσα κάποιο τσιπάκι (ολοκληρωμένο με μνήμη):

H.I.S.S. (Honda Ignition Security System): This is Honda's unique, electronically controlled security system. A chip in the original ignition key recognizes signals from the Engine Control Unit and sends a special ID verification signal. If the signals do not match, the engine will not start.             
« Last Edit: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 19:15:58 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #24 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 13:52:36 μμ
   Ααα μπράβο! Τώρα αρχίζουμε να βγάζουμε σιγά-σιγά άκρη. Το κείμενο που παραθέτεις Χρήστο πρέπει να είναι άπό το ίδιο site που το διάβασα κι εγώ (και δεν θυμάμαι ποιο). Αν το έχεις πόσταρέ το link να το ξαναδιαβάσουμε.
   
  Πάντως παιδιά, εμένα προσωπικά, δεν με ενδιαφέρουν οι τεχνικές λεπτομέρειες, πώς το κάνει, τι διαβάζει και αν είναι μαγνητικό ή μηχανικό η ο,τιδήποτε άλλο. Εμένα απλώς μ' ενδιαφέρει, και μ' αρέσει (γιατί δεν μ' αρέσουν και πολλά άλλα στο ΤΑ) η λειτουργία αυτή καθαυτή που μου προσφέρει η Honda αυξάνοντάς την ασφάλεια της μηχανής μου (έχω καεί ήδη μία φορά και ξέρω), όσο βέβαια μπορεί να την αυξήσει γιατί τίποτα δεν είναι απαραβίαστο, ως γνωστόν.
   Τώρα, το πώς το κάνει το αφήνω για τη honda, αυτή ξέρει. Σίγουρα κάποια μέθοδος υπάρχει. Καλό είναι, βέβαια να μαθαίνουμε όσο πιο πολλά μπορούμε και καλά κάνουμε και το ψάχνουμε. Και να, που μάθαμε λίγα ακόμα πράγματα που δεν ξέραμε πριν. Είναι κι αυτό μέρος της μαγείας του φόρουμ. Και το δικό μας τα καταφέρνει άριστα  ;)  ;)

   Α, και αυτό το θέμα μου δίνει πάσα να ποστάρω ένα νέο θέμα με το τι μας αρέσει/δεν μας αρέσει στο ΤΑ (στα γενικά θέματα)
« Last Edit: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 13:57:31 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!