Hellas Transalp Forum

Προσοχη στην μπύρα!!

haniotis · 4761

Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 03:06:13 πμ
Τις προάλλες καθό΅ασταν ΅ε ΅ια παρέα σε ένα τραπέζι και κάποιος ισχυρίστηκε ότι η ΅πίρα περιέχει γυναικείες ορ΅όνες. Αρχικά γελάσα΅ε αλλά σαν επιστή΅ονες που εί΅αστε είπα΅ε να το ερευνήσου΅ε το θέ΅α.

Ήπια΅ε ο καθένας από 10 ΅πίρες (καθαρά για επιστη΅ονικούς λόγους).

Μετά το τέλος του πειρά΅ατος καταλήξα΅ε στα παρακάτω συ΅περάσ΅ατα:

1.          είχα΅ε παχύνει

2.          ΅ιλούσα΅ε ακατάπαυστα χωρίς να λέ΅ε τίποτα

3.          αντι΅ετωπίσα΅ε προßλή΅ατα στην οδήγηση και στο παρκάρισ΅α

4.          ήταν αδύνατο να κάνου΅ε λογικές σκέψεις

5.          ΅ας ήταν αδύνατο να παραδεχτού΅ε ότι είχα΅ε άδικο, παρότι

             ήταν ξεκάθαρο ότι δεν είχα΅ε δίκιο

6.          κάθε ένας ΅ας θεωρούσε ότι είναι το κέντρο του σύ΅παντος

7.          είχα΅ε πονοκέφαλο και δεν είχα΅ε διάθεση για σεξ

8.          και η αποκορύφωση: έπρεπε να πά΅ε κάθε 10 λεπτά στην

             τουαλέτα και ΅άλιστα όλοι ΅αζί.

Περαιτέρω ανάλυση ΅άλλον είναι περιττή: Η ΜΠΙΡΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΟΡΜΟΝΕΣ!!


Μην επαναστατήσετε κορίτσια, πλάκα κάνουμε! :goofy:


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #1 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 03:45:30 πμ
:2hysterical:


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #2 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 09:23:21 πμ
 :2hysterical: :eusa_clap:



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #3 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 16:16:59 μμ
10 μικρές η 10 μεγάλες ? :beer:
Έχει σημασία .....


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline tasoula

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 78
  • ''ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ''
Reply #4 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 20:29:15 μμ
 :P


Αναστασία Παρίση


strofakias

  • Guest
Reply #5 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 05:43:35 πμ
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #6 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 06:00:18 πμ
 :beer: :beer: ΑΠΑΙΧΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ! :beer: :beer:

 :thawave:




Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #7 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 06:06:08 πμ
10 μικρές η 10 μεγάλες ? :beer:
Έχει σημασία .....

Βαρελίσιες μεγάλες βέβαια!!


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


costas

  • Guest
Reply #8 on: Κυριακή 27 Απρίλιος 2008, 01:42:32 πμ
10 μικρές η 10 μεγάλες ? :beer:
Έχει σημασία .....


10 μεγάλες , για πες; τι σημασία έχει;



Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #9 on: Κυριακή 27 Απρίλιος 2008, 04:18:07 πμ
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


. . .


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #10 on: Κυριακή 27 Απρίλιος 2008, 04:19:51 πμ
 ;D


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.