Συνήθως στα πλαστικά χρησιμοποιούμε λευκό γράσο λιθίου, (Use white Lithium grease on the flexible cable, λένε σε κάποιο φόρουμ.
Η Χοντα μας το ονομάζει speedometer Gear Grease και το περιγράφει σαν : Multy purpose grease NLGI #2 or equivalent.
Η εμπειρία μου στο κομμάτι αυτό είναι πως όταν έκανα γενική ανακατασκευή στο μηχανάκι ανοιξα τον ατέρμονα που είχε ενα γράσο σαν κιτρινο στόκο, τον καθάρισα
και είδα οτι έλειπε η μια ροδέλα την οποία παράγγειλα σετ κ τις έβαλα κ τις δύο καινούργιες. Επίσης άλλαξα και την τσιμούχα για να αποτρέψω να μπαίνουν
σκόνες η νερά .
Η ειρωνεία είναι οτι ολο αυτό έγινε για να αλλαχθούν τα ρουλεμάν του τροχού και να διορθώσω ενα πάιξιμο της βελόνας του κοντέρ στα 40-60 χλμ.
Αφού λοιπόν τελείωσα μετα απο μια βδομάδα κόπηκε η ντίζα του κοντέρ που ηταν η αιτία του παιξίματος
Δεν ηθελα να πειραματιστώ και την πήρα κομπλέ αν και πωλείται κ μόνον το σύρμα, τότε φοβήθηκα οτι ισως εχει γίνει ζημιά στο περίβλημα απο τις τρίχες
της ντίζας.
Θέλω να πώ οτι αν δεν υπάρχει κατι που να προβληματίζει τον ατερμονα , ζεί για πολλά πολλά χλμτρα, ο δικός μου είχε πάνω απο 60.000χλμ
Επίσης ενα ακόμα βασικό σημείο , οταν γρασάρετε την ντίζα πρέπει πρώτα να την πλένετε καλά εσωτερικά , επειδή μάλλον είναι σαν στριφτό συρματόσχοινο
ανεβαζει τα γράσα επάνω . Δλδ αν έχει υπερβολικό γράσο (οπως έκανα εγώ δλδ
) τα βγάζει μέσα στο κοντέρ κ μετα κολάει το σύστημα με τους περιστρεφόμενους μαγνήτες και το ελατήριο , αποτέλεσμα να μην δείχνει τπτ μεχρι κάποια χλμτρα και μετα να τινάζεται η οταν σταματας σε ενα φανάρι η βελόνα
κάνει κάνα τεταρτο να μηδενίσει. Το έπαθα, πήγα να το πλύνω, και η βενζίνη εσβησε τα νούμερα στον ημερήσιο , κ αναγκάστηκα να πάρω αλλα όργανα