Το βάζω στα "μηχανολογικά" αν και δείχνει φιλοσοφικού περιεχομένου.
Εντάξει τα φόρουμ είναι πια δεινόσαυροι, τα έφαγε το φατσοβιβλίο.
Εμείς σιγά σιγά, χρόνο με το χρόνο μεγαλώνουμε.
Όμως έγιναν δεινόσαυροι και τα μηχανάκια μας; Αφορμή για τον προβληματισμό μου δόθηκε όταν ανέβασε σύντροχος τον πόνο του ότι δεν βρίσκει ένα σετ στάνταρ ελατήρια για το Μπρος 650! Αν είναι δυνατόν σκέφτηκα, εδώ βρίσκω ανταλλακτικά για την αρχαιολογία του 63. Μάλλον δεν θα ξέρει να ψάξει! Και είχα άδικο, μετά από ψάξιμο βρήκα ότι γνήσια στάνταρ ελατήρια για Άφρικα 650 και Μπρός 650 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Το καλό είναι ότι για Τρανσάλπ 650 (που ΔΕΝ είναι ίδια τα ελατήρια αν και η διάμετρος του εμβόλου είναι ίδια) ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Όμως μέχρι πότε;
Για να καταλάβετε σε τι ρίσκα και τι έξοδα μπαίνετε σε τέτοια περίπτωση, οι λύσεις που μπορώ να σκεφτώ στα γρήγορα είναι:
1. Αγοράζεις τα ελατήρια του πρώτου ρεκτιφιέ και τους λιμάρεις τις άκρες μέχρι να χωρέσουν στον στάνταρ κύλινδρο με το πρέπον διάκενο. Ο Νικόλαος (που είναι της αεροπορικής συντήρησης) θα λιποθύμησε! Δεν είναι και τόσο χάλια η λύση, αλλά ένα ρίσκο υπάρχει.
2. Και φαρμακερό για την τσέπη. Πας σε όβερσάιζ Βιζέκο κλπ. Δηλαδή, ενώ χρειάζεσαι ένα σετ ελατηρίων, πληρώνεις 2 σετ ελατηρίων, 2 έμβολα και 2 ρεκτιφιέ κυλίνδρων! Ο προϋπολογισμός ξεφεύγει.
Ελπίζω τα Τρανσάλπ να μην αντιμετωπίσουν τέτοια προβλήματα ούτε στο απώτερο μέλλον.
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!