Με εξατμιση απο λαιμο χωρις καταλυτη, power commander και αναλογο σεταρισμα (το οποιο ιδεατα χρειαζεται να γινει με προσβαση σε δυναμομετρο), το μηχανακι θα παρει άλλα 3-4 αλογα max, δηλ 5-7% αυξηση. Αν δε σε ικανοποιει τωρα, εικαζω οτι δε θα σε ικανοποιησει στο βαθμο που θες ουτε τοτε. Και φυσικα τα χρηματα που θα δωσεις δε θα τα παρεις με τιποτα πισω στη μεταπωληση, τετοιες μετατροπες αξιζουν πιθανα μονο αν ειναι να κρατησει καποιος το μηχανακι long term.
Επισης κατι αλλο. Το Τρανσαλπ 700 ειναι το δυνατοτερο απο ολα τα μηχανακια της σειρας XLV/XRV που εβγαλε η Χονδα, με 55 αλογα τροχο. Τα XLV650 βγαζουν 45-47 αλογα τροχο (47 τα τελευταια με τον RD11A), τα XLV600 45, τα XRV750 52 και τα XRV650 50 αλογα τροχο. Αυτο που λειπει σ'ολα αυτα, και περισσοτερο στο XLV700 που ειναι ψεκαστο και εχει σαφως καλυτερη οικονομια, ειναι μια 6η ταχυτητα και αυτο δεν διορθωνεται.
Στη θεση σου θα το πουλαγα και θα κοιταγα πιθανα να παρω ενα VStrom 650 που εχει 64 αλογα τροχο και 6η ταχυτητα και θα τουριχνα καποια χρηματα να φτιαξω το μπροστινο και οπωσδηποτε τα φρενα του. Το μηχανακι ταξιδευει ανετα με 150-160 πραγματικα χμω. Ανεφερα το VStrom επειδη ειναι σχετικα παρομοιο concept με το Αλπ700, υπαρχουν και πολλα άλλα πιο γρηγορα μηχανακια, το θεμα ειναι να βρεις καποιο να σου κανει κλικ.