Η Γιαμάχα έκανε μεγάλη εμπορική επιτυχία με το Τενερέ εκμεταλευόμενη τις νίκες της στο Παρίσι Ντακάρ, η Χόντα ακολούθησε με το μοντέλο P-D σε χρώματα άσπρο – μπλε – κόκκινο με ρεζερβουάρ 28 λίτρων, διπλό φανάρι, μίζα και μανιβέλα, αλλά δεν πλησίασε καν την εμπορική επιτυχία του Τενερέ. Ίσως απ’ το κακό της η Χόντα το 1985 έριξε άφθονη ποιότητα στην έκδοση Φαραώ με τα χρώματα της Μάρλμπορο, αλλά χωρίς να γράφει Μάρλμπορο, χρυσή ανοδίωση σε ζάντες, ψαλίδι και μπότες πηρουνιού. Προστέθηκαν και οι DID με ακτίνες και τιούμπλες. Κατασκευάστηκαν 300 κομμάτια Φαραώ και μόνο για την ιαπωνική αγορά, οπότε φέξε μου και γλίστρησα. Πρόκειται για έκδοση του XL 600 με τις ακτινικές βαλβίδες, του μοντέλου PD 04 δηλαδή και αφού βγήκε το 85, XL 600 LM. Μου άρεσε τόσο το Φαραώ που όταν πήρα το πρώτο 600άρι ΤΑ, κοίταξα μήπως του έβαζα τα κέντρα και τις ζάντες του Φαραώ, αλλά οι τιμές ήταν για υπογλώσσιο.
Οι ιάπωνες οδηγούσαν τα περισσότερα παλιά μηχανάκια στα χυτήρεια, για να δουλέψει η βιομηχανία τους, αλλά ευτυχώς υπήρξε και η μόδα της εξαγωγής μεταχειρισμένων. Έτσι διάβασα για μια ανακατασκευή στην ...Χιλή και 2~3 στην Ευρώπη. Δεν περίμενα να βρω κάποιο στο car στη Δράμα, σε καλή τιμή και παρ’ όλη την αδυναμία ελέγχου λόγω καραντίνας το χτύπησα.
Οι πρώτες εντυπώσεις από τη σύντομη διαδρομή βαπόρι – σπίτι: Η μπαταρία δεν έχει κουράγιο να γυρίσει αποτελεσματικά τη μίζα και αφού μου είπαν ότι έβαλαν καινούρια και έκαναν και τη διαδρομή Δράμα – Καβάλα οδικώς, μάλλον έχουμε πρόβλημα. Μανιβέλα λοιπόν, αμ δε... Η ρύθμιση του αποσυμιεστή θα είναι κουκουρούκου, ή κατέβαινε εύκολα, ή δεν κατέβαινε ούτε με τα κιλά μου. Ευτυχώς επινόησα τον υβριδικό τρόπο και γλύτωσα τη ντροπή της οδικής βοήθειας. Μόλις γονατίσει η μίζα, που γονατίζει στη συμπίεση, μανιβελιά και τσακουμάκι. Έτσι έφτασα στο σπίτι αγκαλιά με μια έξτρα εξάτμιση Σήμπρινγκ και μια σκάρα δώρο γιατί δεν είχα προνοήσει να πάρω χταπόδια μαζί μου και κράνος!!!
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!