Hellas Transalp Forum

ΤΟ ΦΑΡΑΩ. ΒΡΕ ΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΝΤΑΚΑΡΟΕΙΔΗ!

γκ · 1390

Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2685
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
on: Πέμπτη 08 Ιούλιος 2021, 22:13:45 μμ
Το Φαραώ εν έτει 1985 είχε και τα 4 σκοτεινά αντικείμενα του πόθου.
Μανιβέλα.


Μίζα.


Ακτίνες και τιούμπλες.


Και το ψαλίδι δεν είναι Τρανσάλπ, είναι σαν του Τρανσάλπ, από αλουμίνιο, όπως και οι σύνδεσμοι του προλινκ.
« Last Edit: Δευτέρα 12 Ιούλιος 2021, 18:29:51 μμ by Stoneman »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2685
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Πέμπτη 08 Ιούλιος 2021, 22:27:01 μμ
Η Γιαμάχα έκανε μεγάλη εμπορική επιτυχία με το Τενερέ εκμεταλευόμενη τις νίκες της στο Παρίσι Ντακάρ, η Χόντα ακολούθησε με το μοντέλο P-D σε χρώματα άσπρο – μπλε – κόκκινο  με ρεζερβουάρ 28 λίτρων, διπλό φανάρι, μίζα και μανιβέλα, αλλά δεν πλησίασε καν την εμπορική επιτυχία του Τενερέ. Ίσως απ’ το κακό της η Χόντα το 1985 έριξε άφθονη ποιότητα στην έκδοση Φαραώ με τα χρώματα της Μάρλμπορο, αλλά χωρίς να γράφει Μάρλμπορο, χρυσή ανοδίωση σε ζάντες, ψαλίδι και μπότες πηρουνιού. Προστέθηκαν και οι DID με ακτίνες και τιούμπλες. Κατασκευάστηκαν 300 κομμάτια Φαραώ και μόνο για την ιαπωνική αγορά, οπότε φέξε μου και γλίστρησα. Πρόκειται για έκδοση του XL 600 με τις ακτινικές βαλβίδες, του μοντέλου PD 04 δηλαδή και αφού βγήκε το 85, XL 600 LM. Μου άρεσε τόσο το Φαραώ που όταν πήρα το πρώτο 600άρι ΤΑ, κοίταξα μήπως του έβαζα τα κέντρα και τις ζάντες του Φαραώ, αλλά οι τιμές ήταν για υπογλώσσιο.
Οι ιάπωνες οδηγούσαν τα περισσότερα παλιά μηχανάκια στα χυτήρεια, για να δουλέψει η βιομηχανία τους,  αλλά ευτυχώς υπήρξε και η μόδα της εξαγωγής μεταχειρισμένων. Έτσι διάβασα για μια ανακατασκευή στην ...Χιλή και 2~3 στην Ευρώπη. Δεν περίμενα να βρω κάποιο στο car στη Δράμα, σε καλή τιμή και παρ’ όλη την αδυναμία ελέγχου λόγω καραντίνας το χτύπησα.
Οι πρώτες εντυπώσεις από τη σύντομη διαδρομή βαπόρι – σπίτι: Η μπαταρία δεν έχει κουράγιο να γυρίσει αποτελεσματικά τη μίζα και αφού μου είπαν ότι έβαλαν καινούρια και έκαναν και τη διαδρομή Δράμα – Καβάλα οδικώς, μάλλον έχουμε πρόβλημα. Μανιβέλα λοιπόν, αμ δε... Η ρύθμιση του αποσυμιεστή θα είναι κουκουρούκου, ή κατέβαινε εύκολα, ή δεν κατέβαινε ούτε με τα κιλά μου. Ευτυχώς επινόησα τον υβριδικό τρόπο και γλύτωσα τη ντροπή της οδικής βοήθειας. Μόλις γονατίσει η μίζα, που γονατίζει στη συμπίεση, μανιβελιά και τσακουμάκι. Έτσι έφτασα στο σπίτι αγκαλιά με μια έξτρα εξάτμιση Σήμπρινγκ και μια σκάρα δώρο γιατί δεν είχα προνοήσει να πάρω χταπόδια μαζί μου και κράνος!!! 


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2685
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #2 on: Πέμπτη 08 Ιούλιος 2021, 22:42:09 μμ


Από τη πρώτη σύντομη διαδρομή λοιπόν έχω τα εξής. Η μηχανή είναι πολύ πρόχειρα «μαζεμένη» για να πουληθεί, αλλά ευτυχώς δεν είναι κατεστραμμένη, πιθανότατα τα χλμ είναι λίγα.




Έχει θόρυβο από την κεφαλή όταν είναι κρύα, αλλά είναι πολύ ήσυχη μόλις ζεσταθεί. Είναι πιο ψηλή από το ΤΑ και οι αναρτήσεις πιο σκληρές και από το ΤΑ μου με Χάιπερ προ. Δεν έχει τους κραδασμούς που περίμενα.



Το τανκ των 28 λίτρων είναι εντυπωσιακά στενό (μονή ραχοκοκαλιά σκελετού) και φαρδαίνει πιο μπροστά από τα γόνατά μου, ενώ στο ΤΑ με ενοχλεί. Δεν υπάρχει αντλία βενζίνης, το τανκ βρίσκεται πάνω από τα καρμπυρατέρ. Πιο άνετη γωνία για τα γόνατα. 50 κιλά λιγότερα από το ΤΑ.



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9542
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Δευτέρα 12 Ιούλιος 2021, 18:40:49 μμ
Μάστορη , με εξέπληξες , δεν το ήξερα , βέβαια δεν ξέρω και πολλά απο μηχανάκια ισως ελάχιστα , το μόνο που ξέρω είναι να τα
κάνω βίδες κ να τα αναπαλαιώνω . :goofy: :goofy:

Είσαι η ΜοτοΒικιπαίδειά μου :2hysterical:

Τόση τεχνολογία σε ενα μηχανάκι απο την Χόντα μας?  Ηθελα νάξερα γιατί ολα αυτα τα καλούδια δεν τα συνέχισε , αλτζχάιμερ πάθανε εκει στο Τζαπάν? η τα κονομήσανε κ αράξανε ?

Γιατί είναι όλο λευκό? βαμενο με το χερι η απλό πασάλειμα?

Εχεις τπτ φωτό απο μηχανάκια? για δώσε πλήρη τίτλο μοντέλου να το δω .



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2413
  • XLV650, CRF1000
Reply #4 on: Τρίτη 13 Ιούλιος 2021, 07:18:51 πμ
Ωραιος Ιωαννη, κανονισε να το σενιαρεις να το βολταρουμε λιγο τελη Αυγουστου στη Χιο.

ΥΓ Τι εβγαλες για να χωρεσει στο γκαραζ σου?


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2685
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #5 on: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2021, 15:38:16 μμ
Εχεις τπτ φωτό απο μηχανάκια? για δώσε πλήρη τίτλο μοντέλου να το δω .

Το κανονικό ήταν στα χρώματα της Μάρλμπορο αλλά χωρίς να το γράφει.





Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2685
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #6 on: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2021, 15:41:48 μμ
ΥΓ Τι εβγαλες για να χωρεσει στο γκαραζ σου?

Αυτό δεν είναι πρόβλημα, το πρόβλημα είναι μη μη χωρίσει η Σούλα! :2hysterical:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2685
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #7 on: Τρίτη 01 Φεβρουάριος 2022, 16:21:36 μμ
Ολίγα για τις RFVC κεφαλές. Σημαίνει ακτινικά τοποθετημένες βαλβίδες και για να γίνει αυτό χρειάζονται 2 κοκοράκια και 2 άξονες κοκορακιών για κάθε βαλβίδα. Ε δεν μένει και πολύ αλουμίνιο για την κεφαλή. Οπότε οι κεφαλές πετσικάρουν. Αν τώρα τη διαροή λαδιού πάμε να την μαζέψουμε με καρασφίξιμο, τότε πάμε και για helicoil.
Στα 250 cc μακριά από 250 με 2 καρμπυρατέρ. Από το 89 που το καρμπυρατέρ έγινε 1 όλα καλά. Το 250 του Βροχίδη έβγαλε αρκετούς πανσέληνους στην Ασία και Αφρική.
Στα 350 cc μακριά από 350. ‘Οταν έγινε 400 cc τα 2 καρμπυρατέρ έγιναν 1. Όλα καλά.
Στα 600 cc και 650 cc. Στα πρώτα 600 με 2 32άρια καρμπυρατέρ τα προβλήματα δεν ήταν τόσο σοβαρά όσο στους μικρούς κυβισμούς. Η Χόντα μετά μίκρυνε τις βαλβίδες και τα καρμπυρατέρ έγιναν 2 30άρια για να μπει λίγο ακόμα μέταλλο στην κεφαλή. Ο κινητήρας βρήκε τον εαυτό του όταν τα 2 καρμπυρατέρ έγιναν 1 και πήρε άλλα 50 κυβικά, από αύξηση της διαδρομής μόνο. Το έμβολο παραμένει το ίδιο. Οπότε αν δείτε κανένα πεταμένο 650 ενημερώστε!
Για να μην υπάρχει παρεξήγηση για το θόρυβο που έγραψα αρχικά, το XL κάνει πολύυυ περισσότερο θόρυβο από το ΤΑ. Γιατί είναι αερόψυκτο, γιατί είναι μονοκύλινδρο και γιατί έχει μια πολύπλοκη κεφαλή.



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2685
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #8 on: Τρίτη 01 Φεβρουάριος 2022, 16:27:33 μμ
Έγιναν τα πρώτα μαζέματα του Φαραώ (βάψιμο, επισκευή κινητήρα) και τα υπόλοιπα θα γίνουν ενώ θα κυκλοφορεί. Ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί να ξαναλυθεί ο κινητήρας.
Όπως φαίνεται στις αρχικές φωτό τα πλαϊνά πλαστικά και το πίσω φτερό είχαν τόνους στόκου και δεν ήταν επισκευάσιμα. Βρήκα τα πλαϊνά από ελληνική εταιρεία, το πίσω φτερό από Αμερική και η μάσκα τρίφτηκε στοκαρίστηκε.







Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9542
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #9 on: Τρίτη 01 Φεβρουάριος 2022, 16:42:20 μμ
Ωχ, μάναμ'

popcorn ( λόγω  έλειψης σχετικής φατσούλας)



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7571
    • eGeorgalas
Reply #10 on: Τρίτη 01 Φεβρουάριος 2022, 21:27:24 μμ
Έγιναν τα πρώτα μαζέματα του Φαραώ (βάψιμο, επισκευή κινητήρα) και τα υπόλοιπα θα γίνουν ενώ θα κυκλοφορεί. Ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί να ξαναλυθεί ο κινητήρας.

Γιάννη φωτογραφίες από την επισκευή του κινητήρα δεν έχεις φωτό?

Εξαιρετική δουλειά στα πλαστικά σου ....

Πολλά like...


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2413
  • XLV650, CRF1000
Reply #11 on: Τετάρτη 02 Φεβρουάριος 2022, 11:47:02 πμ
Ολίγα για τις RFVC κεφαλές. Σημαίνει ακτινικά τοποθετημένες βαλβίδες και για να γίνει αυτό χρειάζονται 2 κοκοράκια και 2 άξονες κοκορακιών για κάθε βαλβίδα. Ε δεν μένει και πολύ αλουμίνιο για την κεφαλή. Οπότε οι κεφαλές πετσικάρουν. Αν τώρα τη διαροή λαδιού πάμε να την μαζέψουμε με καρασφίξιμο, τότε πάμε και για helicoil.
Στα 250 cc μακριά από 250 με 2 καρμπυρατέρ. Από το 89 που το καρμπυρατέρ έγινε 1 όλα καλά. Το 250 του Βροχίδη έβγαλε αρκετούς πανσέληνους στην Ασία και Αφρική.
Στα 350 cc μακριά από 350. ‘Οταν έγινε 400 cc τα 2 καρμπυρατέρ έγιναν 1. Όλα καλά.
Στα 600 cc και 650 cc. Στα πρώτα 600 με 2 32άρια καρμπυρατέρ τα προβλήματα δεν ήταν τόσο σοβαρά όσο στους μικρούς κυβισμούς. Η Χόντα μετά μίκρυνε τις βαλβίδες και τα καρμπυρατέρ έγιναν 2 30άρια για να μπει λίγο ακόμα μέταλλο στην κεφαλή. Ο κινητήρας βρήκε τον εαυτό του όταν τα 2 καρμπυρατέρ έγιναν 1 και πήρε άλλα 50 κυβικά, από αύξηση της διαδρομής μόνο. Το έμβολο παραμένει το ίδιο. Οπότε αν δείτε κανένα πεταμένο 650 ενημερώστε!
Για να μην υπάρχει παρεξήγηση για το θόρυβο που έγραψα αρχικά, το XL κάνει πολύυυ περισσότερο θόρυβο από το ΤΑ. Γιατί είναι αερόψυκτο, γιατί είναι μονοκύλινδρο και γιατί έχει μια πολύπλοκη κεφαλή.

Γιαννη στα 1990s ειχα ενα διαστημα στην κατοχη μου ενα XLR600 του 1984 με διπλα καρμπυρατερ και ειχε συνεχη θεματακια με την κεφαλη, δηλαδη επιβεβαιωνω τα προβληματα που αναφερεις για τα συγκεκριμενα μοντελα. Ητανε ενα σχεδιαστικο λαθος της Χονδα που το διορθωσε (βλεπε καταργησε) αργοτερα. Και κατι αλλο: το 600 ειχε γκαζι ψηλα και εβγαζε σχετικα μεγαλη τελικη (σχεδον 170 κοντερ) αλλα δεν ειχε τη ροπη στις μεσαιες που ειχανε πχ τα ΧΤ600 της εποχης, δηλ μεχρι το 1989 - λογω του περισοτερο υπερτετραγωνου κινητηρα.

Μαλιστα να πω οτι συνηθισμενος στα σαφως πιο ελαφρα 250αρια που ειχα πριν (XLR250, XR250), τα 150 κιλα του 600 μου ειχανε φανει πολλα τοτε. Που ναξερα οτι αργοτερα θαμπλεκα στα χωματα με 210 και 230 κιλα (Αλπ650 και CRF1000 αντιστοιχα)   :o

Ωραιος με την ανακατασκευη του Φαραω  :eusa_clap:


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9542
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Τετάρτη 02 Φεβρουάριος 2022, 13:38:21 μμ
Διαβάζοντάς σας μαθαίνω αν κ κάπως αργά  :goofy:

Διαπιστώνω όμως κ τα πόσα λίγα ξέρω απο μηχανάκια , κ οτι τελικά αργησα να ασχοληθώ με αυτό το σπόρ .

Ηθελα νάξερα όλα τούτα που μαζεύει ο νησιώτης τι θα τα κάνει ?  :2hysterical:



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2685
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #13 on: Πέμπτη 03 Φεβρουάριος 2022, 17:22:19 μμ
Γιάννη φωτογραφίες από την επισκευή του κινητήρα δεν έχεις φωτό?
Εξαιρετική δουλειά στα πλαστικά σου ....

Λευτέρη υπομονή για τον κινητήρα. Με τα βερνίκια δεν τα πήγα πολύ καλά.

Γιαννη στα 1990s ειχα ενα διαστημα στην κατοχη μου ενα XLR600 του 1984 με διπλα καρμπυρατερ και ειχε συνεχη θεματακια με την κεφαλη, δηλαδη επιβεβαιωνω τα προβληματα που αναφερεις για τα συγκεκριμενα μοντελα.

Στα ΧΤ το ένα καρμπυρατέρ ανοίγει άμεσα με το συρματόσχοινο και το άλλο είναι υποπίεσης. Σωστή επιλογή για καθημερινή χρήση, ροπή, οικονομία. Στα XL ανοίγουν και τα δυο μαζί. Δεν είχα Γιαμάχα ή Χόντα 600 μονοκύλινδρο και μάλιστα σε άριστη κατάσταση για να συγκρίνω, αλλά το Χόντα αναφέρεται σαν mighty 600 στα φόρα. Παρακάτω στα του κινητήρα θααα γράψω ότι με λαιμούς και το μπουρί του Μπλάκμπερντ (είχε από ΧΤ) καθάρισε απίστευτα κάτω από τις 4000 σαλ.

Ηθελα νάξερα όλα τούτα που μαζεύει ο νησιώτης τι θα τα κάνει ?  :2hysterical:

Έχεις το δίκιο σου Νικόλαε! Το Τρανσάλπ άρχισε να μου φαίνεται βαρύ στο χώμα και είχα καιρό να πάω. Με το xl μου ήλθε πάλι η όρεξη και μάλιστα με τα ξερά και φαγωμένα τούρανς που είχε. Τώρα να δεις με tkc 80! Και με τα σκυφτά μηχανάκια, ΩΧ η μέση μου! Ευτυχώς άλλαξα τα κλιπόνς με τιμόνι και κατέβασα τα μαρσπιέ του ΧΧ πριν πάω Ολλανδία. Λες στα βαθειά γεράματα να καταλήξουμε σε Γκόλντγουινγκ, η κανένα τρόπερ;
« Last Edit: Πέμπτη 03 Φεβρουάριος 2022, 17:24:37 μμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2685
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #14 on: Κυριακή 06 Φεβρουάριος 2022, 16:45:24 μμ
Δυστυχώς το πίσω φτερό που παρήγγειλα είναι του κανονικού XL το οποίο διαφέρει από του Φαραώ. Το μέρος του πίσω φτερού που είναι ορατό προστέθηκε με πριτσίνια κάτω από τη σέλα για να μη φαίνεται η ένωση, στο στάνταρ φτερό, αλλά δεν μπαίνει το φανάρι του Φαραώ στο XL φτερό. Στη φωτό (επειδή το κυκλοφορώ) το πίσω μέρος είναι από 3 μηχανάκια! Θα βάλω πίσω φανάρι από XL, για να μειωθούν σε 2.  :2hysterical:



Ευτυχώς είδα στο ρεζερβουάρ ίχνη διαροής που είχε διορθωθεί πρόχειρα και πλαστικοποίησα το ρεζερβουάρ. Μετά την πλαστικοποίηση, πήγα το ρεζερβουάρ για αμμοβολή (είναι λάθος σειρά, αλλά την πλαστικοποίηση τη είχα ήδη κάνει). Η αμμοβολή έδειξε αυτές τις τρύπες – διάβρωση – που παρόμοιες δεν έχω ξαναδει. Το λευκό στο βάθος της τρύπας είναι η πλαστικοποίηση.



Αριστερά είναι το μοναδικό μεταλλικό μέρος του κουστουμιού του XL, το ρεζερβουάρ. Όλα τα υπόλοιπα είναι το ¼ των μεταλλικών κομματιών ενός άλλου on off:  CZ 175 trail.



Τώρα είναι έτσι με την Γιαμάχα εξάτμιση ακόμα:





Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2685
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #15 on: Κυριακή 06 Φεβρουάριος 2022, 16:54:57 μμ
Δεν έχω χρόνο αλλά και όρεξη να αγοράσω ένα ακόμα μάνιουαλ και να αρχίσω την επισκευή του κινητήρα. Διάλεξα μάστορα και έκανα το σταυρό μου. Όπως φαίνεται κύλινδρος και έμβολο είναι τζάμι ακόμα και αν έχει μόνο τα χιλιόμετρα που γράφει: 75.000.





Τα προβλήματα υπάρχουν στην κεφαλή, αλλά και στην επιφάνεια του κυλίνδρου, πράγμα ασυνήθιστο. Όπως φαίνεται το μαχαίρι της φραίζας δεν πατάει σε όλη την επιφάνεια. Χρειάστηκε να κατέβη 0.05mm και 0.08mm αντίστοιχα για γίνουν επίπεδες οι επιφάνειες. 1,3 δέκατα του χιλιοστού σύνολο δεν επηρεάζει την συμπίεση.

ΠΡΙΝ







Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2685
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #16 on: Κυριακή 06 Φεβρουάριος 2022, 16:58:04 μμ
ΜΕΤΑ





Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9542
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #17 on: Κυριακή 06 Φεβρουάριος 2022, 19:18:14 μμ
Δεν είναι και ασχημο με την εξάτμιση απο Γιαμάπα, εκτός κ αν θες να το έχεις γνήσιο 100%

Οι τρύπες η μάλλον τα φαγώματα στο τεπόζιτο καλό είναι να επισκευαστούν, κ σαν ομορφιά αλλά κυρίως απο θέμα ασφαλειας.
Αν δεν βρείς ιδιο τεπόζιτο , μια λύση είναι να το κάνεις και αυτό πολυεστερικό χρησιμοποιώντας το παλιό , αφου όμως σιγουρευτείς οτι είναι αχρηστο , σαν καλούπι .
Αλλιώς θα πρέπει λογικά να το κολήσεις αφουβ τριφτεί καλά , κ μετα βάψιμο. Αυτό όμως θα σου χαλάσει την πλαστικοποίηση εσωτερικά κα1ι θα σε βάλει σε μπελάδες.
Δεν μπαίνει τεπόζιτο απο αλλο μηχανάκι ?

Επειδή σε βλέπω κ ασχολείσαι με τον κινητήρα, τί θέματα έχει?
Γιατί τα πειράζεις όλα ?  :2hysterical: