Hellas Transalp Forum

ΤΟ ΦΑΡΑΩ. ΒΡΕ ΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΝΤΑΚΑΡΟΕΙΔΗ!

γκ · 468

Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2661
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
on: Πέμπτη 08 Ιούλιος 2021, 22:13:45 μμ
Το Φαραώ εν έτει 1985 είχε και τα 4 σκοτεινά αντικείμενα του πόθου.
Μανιβέλα.


Μίζα.


Ακτίνες και τιούμπλες.


Και το ψαλίδι δεν είναι Τρανσάλπ, είναι σαν του Τρανσάλπ, από αλουμίνιο, όπως και οι σύνδεσμοι του προλινκ.
« Last Edit: Δευτέρα 12 Ιούλιος 2021, 18:29:51 μμ by Stoneman »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2661
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Πέμπτη 08 Ιούλιος 2021, 22:27:01 μμ
Η Γιαμάχα έκανε μεγάλη εμπορική επιτυχία με το Τενερέ εκμεταλευόμενη τις νίκες της στο Παρίσι Ντακάρ, η Χόντα ακολούθησε με το μοντέλο P-D σε χρώματα άσπρο – μπλε – κόκκινο  με ρεζερβουάρ 28 λίτρων, διπλό φανάρι, μίζα και μανιβέλα, αλλά δεν πλησίασε καν την εμπορική επιτυχία του Τενερέ. Ίσως απ’ το κακό της η Χόντα το 1985 έριξε άφθονη ποιότητα στην έκδοση Φαραώ με τα χρώματα της Μάρλμπορο, αλλά χωρίς να γράφει Μάρλμπορο, χρυσή ανοδίωση σε ζάντες, ψαλίδι και μπότες πηρουνιού. Προστέθηκαν και οι DID με ακτίνες και τιούμπλες. Κατασκευάστηκαν 300 κομμάτια Φαραώ και μόνο για την ιαπωνική αγορά, οπότε φέξε μου και γλίστρησα. Πρόκειται για έκδοση του XL 600 με τις ακτινικές βαλβίδες, του μοντέλου PD 04 δηλαδή και αφού βγήκε το 85, XL 600 LM. Μου άρεσε τόσο το Φαραώ που όταν πήρα το πρώτο 600άρι ΤΑ, κοίταξα μήπως του έβαζα τα κέντρα και τις ζάντες του Φαραώ, αλλά οι τιμές ήταν για υπογλώσσιο.
Οι ιάπωνες οδηγούσαν τα περισσότερα παλιά μηχανάκια στα χυτήρεια, για να δουλέψει η βιομηχανία τους,  αλλά ευτυχώς υπήρξε και η μόδα της εξαγωγής μεταχειρισμένων. Έτσι διάβασα για μια ανακατασκευή στην ...Χιλή και 2~3 στην Ευρώπη. Δεν περίμενα να βρω κάποιο στο car στη Δράμα, σε καλή τιμή και παρ’ όλη την αδυναμία ελέγχου λόγω καραντίνας το χτύπησα.
Οι πρώτες εντυπώσεις από τη σύντομη διαδρομή βαπόρι – σπίτι: Η μπαταρία δεν έχει κουράγιο να γυρίσει αποτελεσματικά τη μίζα και αφού μου είπαν ότι έβαλαν καινούρια και έκαναν και τη διαδρομή Δράμα – Καβάλα οδικώς, μάλλον έχουμε πρόβλημα. Μανιβέλα λοιπόν, αμ δε... Η ρύθμιση του αποσυμιεστή θα είναι κουκουρούκου, ή κατέβαινε εύκολα, ή δεν κατέβαινε ούτε με τα κιλά μου. Ευτυχώς επινόησα τον υβριδικό τρόπο και γλύτωσα τη ντροπή της οδικής βοήθειας. Μόλις γονατίσει η μίζα, που γονατίζει στη συμπίεση, μανιβελιά και τσακουμάκι. Έτσι έφτασα στο σπίτι αγκαλιά με μια έξτρα εξάτμιση Σήμπρινγκ και μια σκάρα δώρο γιατί δεν είχα προνοήσει να πάρω χταπόδια μαζί μου και κράνος!!! 


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2661
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #2 on: Πέμπτη 08 Ιούλιος 2021, 22:42:09 μμ


Από τη πρώτη σύντομη διαδρομή λοιπόν έχω τα εξής. Η μηχανή είναι πολύ πρόχειρα «μαζεμένη» για να πουληθεί, αλλά ευτυχώς δεν είναι κατεστραμμένη, πιθανότατα τα χλμ είναι λίγα.




Έχει θόρυβο από την κεφαλή όταν είναι κρύα, αλλά είναι πολύ ήσυχη μόλις ζεσταθεί. Είναι πιο ψηλή από το ΤΑ και οι αναρτήσεις πιο σκληρές και από το ΤΑ μου με Χάιπερ προ. Δεν έχει τους κραδασμούς που περίμενα.



Το τανκ των 28 λίτρων είναι εντυπωσιακά στενό (μονή ραχοκοκαλιά σκελετού) και φαρδαίνει πιο μπροστά από τα γόνατά μου, ενώ στο ΤΑ με ενοχλεί. Δεν υπάρχει αντλία βενζίνης, το τανκ βρίσκεται πάνω από τα καρμπυρατέρ. Πιο άνετη γωνία για τα γόνατα. 50 κιλά λιγότερα από το ΤΑ.



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9460
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Δευτέρα 12 Ιούλιος 2021, 18:40:49 μμ
Μάστορη , με εξέπληξες , δεν το ήξερα , βέβαια δεν ξέρω και πολλά απο μηχανάκια ισως ελάχιστα , το μόνο που ξέρω είναι να τα
κάνω βίδες κ να τα αναπαλαιώνω . :goofy: :goofy:

Είσαι η ΜοτοΒικιπαίδειά μου :2hysterical:

Τόση τεχνολογία σε ενα μηχανάκι απο την Χόντα μας?  Ηθελα νάξερα γιατί ολα αυτα τα καλούδια δεν τα συνέχισε , αλτζχάιμερ πάθανε εκει στο Τζαπάν? η τα κονομήσανε κ αράξανε ?

Γιατί είναι όλο λευκό? βαμενο με το χερι η απλό πασάλειμα?

Εχεις τπτ φωτό απο μηχανάκια? για δώσε πλήρη τίτλο μοντέλου να το δω .



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2368
  • XLV650, CRF1000
Reply #4 on: Τρίτη 13 Ιούλιος 2021, 07:18:51 πμ
Ωραιος Ιωαννη, κανονισε να το σενιαρεις να το βολταρουμε λιγο τελη Αυγουστου στη Χιο.

ΥΓ Τι εβγαλες για να χωρεσει στο γκαραζ σου?


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2661
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #5 on: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2021, 15:38:16 μμ
Εχεις τπτ φωτό απο μηχανάκια? για δώσε πλήρη τίτλο μοντέλου να το δω .

Το κανονικό ήταν στα χρώματα της Μάρλμπορο αλλά χωρίς να το γράφει.





Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2661
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #6 on: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2021, 15:41:48 μμ
ΥΓ Τι εβγαλες για να χωρεσει στο γκαραζ σου?

Αυτό δεν είναι πρόβλημα, το πρόβλημα είναι μη μη χωρίσει η Σούλα! :2hysterical:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!