Hellas Transalp Forum

Νέο KTM 1290 Super Adventure R 2021

African Boy · 233

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7541
    • eGeorgalas
on: Τετάρτη 24 Φεβρουάριος 2021, 13:24:09 μμ


Αέρας ανανέωσης φύσηξε και για την έκδοση «R» του KTM 1290 Super Adventure, που είναι ολοκαίνουργιο για το 2021.


Λίγο καιρό μετά την παρουσίαση του εκτεταμένα ανανεωμένου ΚΤΜ 1290 Super Adventure για το 2021, η εταιρεία παρουσίασε και το νέο KTM 1290 Super Adventure R. Το μοντέλο επωφελείται από τις αλλαγές που έλαβε το 1290 Super Adventure, προφανώς ξεχωρίζοντας ακόμη περισσότερο με τον δικό του τρόπο, ως το κορυφαίο Adventure μοντέλο της KTM.
 


Οι αλλαγές στην εμφάνιση της μοτοσυκλέτας προέρχονται απευθείας από την νέα σχεδίαση του 2021: Το μούτρο είναι νέο, όπως επίσης και όλα τα πλαστικά τμήματα του fairing, για μια ακόμη πιο «περιπετειώδη» και αδυνατισμένη εμφάνιση. Το 1290 Super Adventure R χρησιμοποιεί επίσης, το νέο ρεζερβουάρ που εκτείνεται στα πλάγια και χαμηλά της μοτοσυκλέτας, για βελτίωση της εργονομίας και καλύτερο ζύγισμα του μοντέλου. Το ρεζερβουάρ έχει όγκο 23 λίτρων.
 


Το πλαίσιο trellis παραμένει φυσικά στο μοντέλο, ενώ η ανάρτηση προέρχεται από την WP με πιρούνι XPLOR εμπρός και αμορτισέρ PDS πίσω, αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, ενώ οι επεμβάσεις στην γεωμετρία για τα 1290 αγγίζουν και το R: Το ψαλίδι είναι μακρύτερο, ενώ ο λαιμός του τιμονιού βρίσκεται 15 χιλιοστά πιο πίσω, για αύξηση της σταθερότητας.


 
Ο κινητήρας LC8 τω 1.301 κυβικών είναι εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές Euro 5, αποδίδοντας 160 ίππους και 14 kgm ροπής, ενώ φέρει όλες τις αλλαγές που ανακοινώθηκαν στην παρουσίαση του 1290 Super Adventure. Ένας αισθητήρας IMU 6 αξόνων συνεργάζεται με τα ηλεκτρονικά, τα οποία περιλαμβάνουν Cornering ABS και σύστημα σταθερότητας μοτοσυκλέτας, Traction Control πολλαπλών επιπέδων και 4 riding modes. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, θα είναι διαθέσιμη και η χαρτογράφηση Rally, που ρυθμίζει την ολίσθηση πίσω τροχού σε 9 επίπεδα, την απόκριση γκαζιού σε 3 επίπεδα και δίνει δυνατότητα απενεργοποίησης του περιορισμού σούζας.
 
Ο έλεγχος των συστημάτων και η απεικόνιση των ενδείξεων γίνεται μέσα από την TFT οθόνη 7 ιντσών του μοντέλου, με δυνατότητα διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο. Το τιμόνι, οι μανέτες, η σέλα και τα πεντάλ φρένου και ταχυτήτων είναι ρυθμιζόμενα, όπως επίσης και η γωνία θέασης της οθόνης TFT. Σύντομα, θα έρθουν και περισσότερες πληροφορίες για την άφιξη του νέου Super Adventure R και στην χώρα μας.

https://youtu.be/SI_B8fxPWEs

Πηγή


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7541
    • eGeorgalas
Reply #1 on: Τετάρτη 24 Φεβρουάριος 2021, 22:07:05 μμ
Χάζευα το παραπάνω Promo Video της KTM  με την ησυχία μου ..... Εντυπωσιακό και πολύ ωραία δουλειά από την KTM....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2353
  • XLV650, CRF1000
Reply #2 on: Πέμπτη 25 Φεβρουάριος 2021, 11:43:41 πμ
Χάζευα το παραπάνω Promo Video της KTM  με την ησυχία μου ..... Εντυπωσιακό και πολύ ωραία δουλειά από την KTM....

Το 1290R, αν κι'αυτο εχει το καινουργιο φαναρι σημα κατατεθεν της ΚΤΜ αλιεν-με-καταθλιψη, ειναι πολυ ωραιο λογω γραμμων / χρωματων και υψους, και δεν ειναι κοντοχοντρο σαν το 19/17.

Προσωπικα παντως, αν ητανε να παρω μηχανακι σ'αυτη την κατηγορια των on-off με βρωμογκαζο, θα προτιμουσα το 1250 GS της BMW κι'ας εχει λιγοτερα αλογα. Το απλο με ακτινες και σε μαυρο-γκρι με το μεγαλο λογοτυπο GS.

ΥΓ Δε σχολιαζω το μπροστινο του καινουργιου Harley  ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7541
    • eGeorgalas
Reply #3 on: Πέμπτη 25 Φεβρουάριος 2021, 12:38:30 μμ
Το 1290R, αν κι'αυτο εχει το καινουργιο φαναρι σημα κατατεθεν της ΚΤΜ αλιεν-με-καταθλιψη, ειναι πολυ ωραιο λογω γραμμων / χρωματων και υψους, και δεν ειναι κοντοχοντρο σαν το 19/17.

Προσωπικα παντως, αν ητανε να παρω μηχανακι σ'αυτη την κατηγορια των on-off με βρωμογκαζο, θα προτιμουσα το 1250 GS της BMW κι'ας εχει λιγοτερα αλογα. Το απλο με ακτινες και σε μαυρο-γκρι με το μεγαλο λογοτυπο GS.

ΥΓ Δε σχολιαζω το μπροστινο του καινουργιου Harley  ;D

Συμφωνώ απόλυτα  και με τις 3 προτάσεις σου George.....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"