Hellas Transalp Forum

Το παπί που δουλεύει κάτω από το νερό!

African Boy · 4038

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
on: Τετάρτη 10 Φεβρουάριος 2021, 16:53:37 μμ
Πόσο βαθιά κολυμπάει το CT 125



Το CT 125 της Honda δεν έρχεται στην Ελλάδα, είναι όμως το απόλυτο παπί-εργαλείο και ένας από τους μύθους που το συνοδεύει, είναι η ικανότητά του να δουλεύει κάτω από την επιφάνεια του νερού!

 

Το ειδικά σχεδιασμένο φιλτροκούτι και η εξίσου ειδικά σχεδιασμένη εξάτμιση, επιτρέπουν στο CT 125 να διασχίζει ποτάμια με βάθος έως και 70 πόντους, αλλά και να δουλεύει κάτω από την επιφάνεια του νερού για μερικά δευτερόλεπτα!

Το φιλτροκούτι έχει εσωτερικά σύστημα αποχέτευσης ώστε να φεύγουν όσα νερά καταφέρουν να μπουν μέσα από το ύψος των 70cm που είναι η είσοδος του αέρα. Στο ίδιο ύψος είναι και το τελικό της εξάτμισης, οπότε το CT 125 είναι εντελώς “απαραβίαστο” από τα νερά έως αυτό το ύψος.

Το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine (και όχι μόνο αυτό) αποφάσισε να δοκιμάσει τις υποβρύχιες δυνατότητες του CT 125 στην πράξη και μάλιστα μετά το τεστ, έλυσε τον κινητήρα για να δει αν υπάρχουν ζημιές.



Όπως ξέρουμε, αν μπει νερό στο φιλτροκούτι την ώρα που δουλεύει ο κινητήρας, μετά από λίγο εισχωρεί και στον θάλαμο καύσης. Τα υγρά δεν συμπιέζονται, οπότε το έμβολο δεν μπορεί να ανέβει και ο κινητήρας σβήνει (στην καλύτερη περίπτωση) ή στραβώνει και σπάει η μπιέλα, καταστρέφοντας τον κινητήρα. Καθώς όμως η κεφαλή καίει, το νερό έχει στην αρχή μορφή ατμού και ο κινητήρας παρουσιάζει αρρυθμία πριν παραδώσει εντελώς το πνεύμα. Έτσι αν πατήσεις το kill-switch όταν νοιώσεις αυτές τις αρρυθμίες, μπορείς να προλάβεις την καταστροφή του κινητήρα. Τα νερά φυσικά θα έχουν μπει μέσα στο θάλαμο καύσης και θα πρέπει να τα βγάλεις, όμως θα έχεις σώσει τα ζωτικά εξαρτήματα του κινητήρα.

Σύμφωνα με τους συντάκτες του Young Machine, το CT 125 πέρασε με άνεση από νερό βάθους 64cm χωρίς να σβήσει (που λόγω της ταχύτητας του παπιού δημιουργούσε κυματισμό, σηκώνοντας στιγμιαία το νερό πάνω από το όριο των 70cm.

Και το ίδιο κατάφερε να κάνει για μερικά δευτερόλεπτα όταν βρέθηκε ολόκληρο κάτω από το νερό.



Ανοίγοντας τον κινητήρα, βρέθηκαν μικρές ποσότητες νερού μέσα στο φιλτροκούτι και την εξάτμιση, αλλά όχι σε σημείο που να επηρεάζουν τη λειτουργία του κινητήρα.

Ως τελικό συμπέρασμα, οι Ιάπωνες συνάδερφοι επιβεβαίωσαν την ικανότητα του CT 125 να περνά μέσα από το νερό και μάλιστα να βυθίζεται ολόκληρο μέσα σε αυτό για μικρά χρονικά διαστήματα χωρίς να σβήνει, όμως κρατάνε μια επιφύλαξη για τις συνέπειες που θα έχει αυτό σε βάθος χρόνου, κυρίως από την διάβρωση που θα προκληθεί στα μεταλλικά μέρη.

Σε κάθε περίπτωση, το CT 125 απέδειξε για άλλη μια φορά τις ικανότητές του και τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του.   



Πηγή


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Σάββατο 13 Φεβρουάριος 2021, 18:05:51 μμ
Καλό είναι, θα το σκεφτόμουν.
Δυστυχώς δεν έχει το dual range κιβώτιο του παληού.
Τρία χιλιάρικα είναι πολλά.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Δευτέρα 15 Φεβρουάριος 2021, 10:40:51 πμ
Πιστεύω οτι σε οποιοδήποτε μηχανάκι η ακόμα κ όχημα , αν ανεβασεις την εισαγωγή αέρα ψηλά εστω κ μπακαλίστικα με ένα σωλήνα , προστατέψεις το σύστημα ανάφλεξης κ ανασηκώσεις την εξάτμιση δεν θα έχεις θέμα .

Πχ στο δικό μου γέρο-πάπο επειδή ο κινητήρας είναι οριζόντιος η κεφαλή κ το μπουζί κάνουν μπάνιο στα νερά που πετάει ο τροχός μπροστά.
Ομως η μπουζόπιπα είναι σαν φύσκα στεγανή κ καλύπτει το μπουζί , είναι δε κατασκευασμένη απο τέτοιας ποιότητας υλικό που ακόμα κ μετα απο 35 χρόνια εξακολουθεί να κάνει αψογα την δουλειά της αφού μπορώ κ ρίχνω νερό με τη σωλήνα ενώ ο κινητήρας λειτουργεί.


Είναι τυχαίο δλδ που η Χοντα βγάζει κ υποβρύχια όπως στο παρακάτω βίντεο ? ?  :2hysterical:



Τι μου λές τώρα εμένα για 70 εκ?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Τετάρτη 17 Φεβρουάριος 2021, 14:28:00 μμ
Θα πρέπει να κλείσεις και την αποστράγγιση του παπά και κάποια άλλα ανάλλογα και τη μοτό.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Τετάρτη 17 Φεβρουάριος 2021, 15:21:52 μμ
Θα πρέπει να κλείσεις και την αποστράγγιση του παπά και κάποια άλλα ανάλλογα και τη μοτό.

Σωλήνα απο την εισαγωγή ψηλά πάνω κ απο το τιμόνι κ φίλτρο εκεί στα ψηλά , ωσάν νταλίκα  :2hysterical:



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #5 on: Πέμπτη 18 Φεβρουάριος 2021, 13:31:25 μμ
Καποια μπορουν  ;)


και καποια οχι  ;D






Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #6 on: Πέμπτη 18 Φεβρουάριος 2021, 20:13:53 μμ
Καποια μπορουν  ;)

και καποια οχι  ;D

Χαχα  ;D  Την ειχα χασει αυτη τη χωματαδα, αν και δε νομιζω ναμπαινα στο ποταμι/λιμνη που περασατε. Τα δυο Τρανσαλπ (konkost, padis) περασανε μια χαρα ενω το XR του Βαγγελη την ακουσε ασχημα  :o

ΥΓ Μπορει το φιλτρο αερα του ΤΑ650 να ειναι σε μπελαλιδικη θεση που πρεπει πρωτα να βγει το τεποζιτο για προσβαση αλλα προστατευεται μια χαρα.


" the PouroDuro spirit "


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #7 on: Παρασκευή 19 Φεβρουάριος 2021, 08:11:16 πμ
Tα δυο ΤΑ ηταν το δικο μου και του Χριστοφορου Ο Padis "μασησε" και εκανε την γυρα
Ευτυχως δεν αργησε πολυ γιατι οπως φαινεται στην παραπανω φωτο τον χρειαστηκαμε  Δυο μηχανακια επρεπε να στραγγιξουμε   :2hysterical:



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #8 on: Παρασκευή 19 Φεβρουάριος 2021, 12:33:49 μμ
Tα δυο ΤΑ ηταν το δικο μου και του Χριστοφορου Ο Padis "μασησε" και εκανε την γυρα
Ευτυχως δεν αργησε πολυ γιατι οπως φαινεται στην παραπανω φωτο τον χρειαστηκαμε  Δυο μηχανακια επρεπε να στραγγιξουμε   :2hysterical:

Χαχα, ετσι, δωστονα στεγνα τον Παδή  ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #9 on: Παρασκευή 19 Φεβρουάριος 2021, 12:37:08 μμ
Παρτε κι'ακομα μια "αμφιβια" απο καποιο παλιο trail-ride (την εχω βαλει κι'αλλου), αν και το νερο που περασατε εσεις φαινεται βαθυτερο/περισοτερο απο αυτο της φωτο.



" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Σάββατο 20 Φεβρουάριος 2021, 23:06:05 μμ
Θυμάμαι μια φορά που ο Κωνκωστής είχε βουλιάξει το μηχανάκι ισα με τη σελα στην λάσπη, κ δεν μπορώ να βρώ την φωτό .

Τι παιδί κ αυτό  :2hysterical:



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #11 on: Κυριακή 21 Φεβρουάριος 2021, 09:43:17 πμ
Θυμάμαι μια φορά που ο Κωνκωστής είχε βουλιάξει το μηχανάκι ισα με τη σελα στην λάσπη, κ δεν μπορώ να βρώ την φωτό .

Τι παιδί κ αυτό  :2hysterical:
Τσ, τσ, τσ,...   :eusa_naughty: υπερβολικος
Βγηκε ευκολα  :2hysterical:






Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #12 on: Κυριακή 21 Φεβρουάριος 2021, 22:30:06 μμ




" the PouroDuro spirit "


Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #13 on: Δευτέρα 22 Φεβρουάριος 2021, 00:20:25 πμ
Περα απο το κολλημα και γ@μω τις φωτογραφιες !



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #14 on: Δευτέρα 22 Φεβρουάριος 2021, 17:42:38 μμ
Ηθελα νάξερα , τόσος τόπος εκεί τριγύρω , άπλα  όσο πιάνει το μάτι σου .

Εσύ βρε αθεόφοβε τι ήθελες να πήγες να περάσεις απο εκεί μέσα ?  :2hysterical:

Η όλα αυτά τα μπάζα είναι απο το σκαπτικό που έσκαψε για να έχετε πρόσβαση στο μηχανάκι ? :2hysterical:


Οι φωτό μπαίνουν αρχείο , να τις δείχνω σαν παραδείγματα πρός αποφυγήν.

Σημ: Αλλαξα κινητό , το νουμερο δλδ, για συσκευή δεν έχω φράγκο , στο στελνω σε πμ, κ σε σένα Γιώργο .



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #15 on: Πέμπτη 25 Φεβρουάριος 2021, 17:59:29 μμ
Λευτερη-African Boy και Κονκωστη, εψαξα να βρω εκεινη τη φοβερη φωτο με τον πισω τροχο του DakarDero του Λευτερη σχεδον ολο μεσα στη λασπη  :o απο κεινο το διημερο στα βουνα της Πελοποννησου το 2013, αλλα εχει χαθει λογω photobucket.

Αν την εχετε ποσταρετε την εδω, το θεμα ειναι "παπι κατω απο το νερο" αλλα κολλαει και το "ντερο θαμμενο στη λασπη"  ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #16 on: Παρασκευή 05 Μάρτιος 2021, 10:08:42 πμ
Εχω την εντύπωση πως την θυμάμαι αυτή τη φωτό Γιώργο , το βαρκαδερο τα είδε όλα  :2hysterical:

Που να τόξερα να κράτάω αρχείο κ απο τα δικά σας νήματα , κρίμα

Η να το ξεκινήσω ? Βέβαια η ανάλυση θα είναι χαμηλή αλλά μεγάλο το πλεονέκτημα . :eusa_think:
« Last Edit: Παρασκευή 05 Μάρτιος 2021, 10:10:16 πμ by Stoneman »



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #17 on: Σάββατο 06 Μάρτιος 2021, 12:24:28 μμ
Εχω την εντύπωση πως την θυμάμαι αυτή τη φωτό Γιώργο , το βαρκαδερο τα είδε όλα  :2hysterical:

Που να τόξερα να κράτάω αρχείο κ απο τα δι :oκά σας νήματα , κρίμα

Ελα Νικόλα, εκεινα τα χρονια του παλιου mototrail και ειδικα μεταξυ 2011 και 2015 καναμε τρομερες χωματινες, και με αρκετα διημερα και τριημερα σε Πελοποννησο, Στερεα/Ευβοια και Θεσσαλια. Η τελευταια επικη που εγινε ητανε την μερα των εκλογων του 2015, ημερησια στο Καντηλι στην Ευβοια, οπου μπηκαμε σε κομματια που δεν ειναι με τιποτα για μεγαλα μηχανακια. Ειχαμε κατεβει σχετικα αποτομα σαθρα που δεν ανεβαινανε αναποδα με τιποτα και φοβηθηκαμε οτι θ'αφηναμε τα μηχανακια μεσα στα ρεματα και θα φευγαμε με τα ποδια  :o  Σχετικα με τη φωτο με το μηχανακι του Λευτερη, που ητανε απο ενα διημερο στη βορεια Πελοποννησο αρχες ανοιξης με χιονια στα ψηλα και πολλες λασπες, πρεπει να την εχω σε μια παλια φωτογραφικη μηχανη.

Οταν ητανε να κλεισει το παλιο mototrail, εσωσα ολα εκεινα τα νηματα με τις χωματινες εξορμησεις (σελιδα-σελιδα σε αρχεια HTML) αλλα η μεγιστη πλειοψηφια των φωτο ητανε στον κουβα-photobucket και δυστυχως εξαφανιστηκανε οταν ο κουβας ζητησε συνδρομη. Αυτ(ι)α, αλλες εποχες τοτε αλλες τωρα αλλα παντα μια χαρα :) μεχρι προ-covid φυσικα  :-\  Ας ελπιζουμε οτι θα ξαναβολταρουμε συντομα.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #18 on: Πέμπτη 11 Μάρτιος 2021, 17:33:49 μμ
Δεν πειράζει Γιώργο, έχουν γραφτεί για πάντα στον σκληρό του μυαλού μας κ θα τις έχουμε πάντα μαζί μας . :eusa_clap:

Τότε εγω σας πείραζα εσάς τους χωματερούς κ λασπωμένους .

Θυμάσαι τότε στο Περιστέρι που φάγαμε το χοιρινό κότσι με μέλι?  :eusa_clap:
Πήγε κ αυτό το πειραχτήρι ο Κωνκωστής κ τι έκανε ? εριξε λιγο χώμα στο μηχανάκι μου , κ είπα να του φάω το δικό του κότσι . :2hysterical:
Κοψαμε κ πίτα εκπληξη τότε .