Aυτες οι δυο φωτογραφιες δειχνουν το ιδιο γραναζι απο την μεσα και την εξω πλευρα Προκειτε για το γνησιο γραναζι μετα απο περιπου 72000 χλμ Ειναι δε αυτο που ειχε βαλει το εργοστασιο στο δικο μου ΤΑ
Φαινεται λοιποιν οτι και σε αυτο που ειναι το πρωτης τοποθετησης η φθορα ειναι πολυυυυ μεγαλυτερη απο την μια πλευρα Μαλιστα αντιθετα σε αυτο ειναι μεγαλυτερη απο την μεσα πλευρα
Με αυτα λοιπον σαν δεδομενα και με το οτι αφου οι ρεγουλατοροι ειναι ιδιοι και απο τις δυο πλευρες νομιζω οτι ο μηχανικος του papg απλα κανει λαθος πιστευοντας οτι πειραζοντας μονο τον ενα ρεγουλατορο η φθορα θα ειναι ομοιομορφη και απο τις δυο πλευρες
Και μαλιστα κανοντας το αυτο θα προκαλεσει μεγαλυτερη φθορα τοσο και στα δυο γραναζια οσο και στην αλυσιδα Και ακομη και τα ρουλεμαν του πισω τροχου οπως φυσικα και το λαστιχο θα εχουν προωρη φθορα (η μια γραμη διαφορα απο τον ενα ρεγουλατορο στον αλλον ειναι πολυ μεγαλη! )
Θα προτεινα λοιπον στον papg να βαλει τους ρεγουλατορους οπως πρεπει και οχι οπως τους εβαλε ο μηχανικος του και επισης να ελεγξει και την ασφαλεια του γραναζιου για υπερβολικη φθορα