Hellas Transalp Forum

Aprilia Tuareg 660

African Boy · 234

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7511
    • eGeorgalas
on: Σάββατο 09 Ιανουάριος 2021, 21:23:02 μμ
Το 660 της Aprilia που όλοι περιμένουν



Το Tuareg είναι το on-off με τον κινητήρα του RS660 που όλοι περιμένουν να έρθει, κι εμείς λίγο περισσότερο από την ημέρα που οδηγήσαμε το RS660 και πήραμε μία πρώτη εμπειρία από τον κινητήρα αυτό. Ας μην ξεχάσουμε επίσης πως την ονομασία Tuareg την αποκαλύψαμε πρώτοι στον κόσμο τον Νοέμβριο του 2019, όταν βλέπαμε από κοντά τον νέο κινητήρα της Aprilia που στα πρώτα στάδια της ζωής του ξεκίνησε ως μισός V4, κι όπως έχουμε ήδη αναλύσει, από τότε έχει εξελιχθεί αρκετά.



Τώρα λοιπόν υπάρχουν ακόμη καλύτερες φωτογραφίες από εκείνες που είχαμε δει τον Σεπτέμβριο του 2020, και τις φέρνει στον ηλεκτρονικό αέρα το RideApart. Υπάρχουν πολλά έξτρα επάνω στην μοτοσυκλέτα αυτή την στιγμή, για την διενέργεια των μετρήσεων και των τελικών δοκιμών, αλλά εξάγεται εύκολα μία σαφέστερη εικόνα για την τελική του μορφή, από εκείνη που είχαμε ως τώρα με τις χαμηλότερης ανάλυσης φωτογραφίες που υπήρχαν. Μικροί LED προβολείς εμπρός, και μία όρθια θέση οδήγησης με καλό μοχλό τιμονιού και ανεμπόδιστη θέαση εμπρός, είναι κάτι που περιμένουμε από το μεσαίο Aprilia αν και όλα δείχνουν πως θα αργήσει να βγει στους δρόμους σε τελική μορφή έτοιμο για παραγωγή, από την στιγμή που ακόμη περιμένουμε το μεσαίο Tuono να έρθει αρχές της Άνοιξης. Έτσι κι αλλιώς το RS660, αν θυμάστε, καθυστέρησε αρκετά να έρθει και το βάρος τώρα θα πέσει -και- στο Tunono.



Το Tuareg αναμένεται να έχει τις αλλαγές χαρτογράφησης που υπάρχουν και στο Tuono με ελάχιστα λιγότερη ιπποδύναμη από το RS που έτσι κι αλλιώς είναι εξαιρετικά αποδοτικό, όταν μιλάμε για δικύλινδρο κινητήρα κάτω από 700 κυβικά. Θα έχει δηλαδή μία απόδοση ίδια με το αρκετά μεγαλύτερο και βαρύτερο Africa Twin – για παράδειγμα.





Η μεσαία κατηγορία των on-off πρόκειται να συγκεντρώσει στο μέλλον την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων και η Aprilia μπαίνει πολύ δυναμικά απέναντι από τον ανταγωνισμό. Αν κρατήσει κι ένα πιο υψηλό επίπεδο σε πλαστικά και συναρμογή, μιας και η βαφή είναι ποιοτική (στο πλαίσιο τιμής πάντα) όπως και τα αυτοκόλλητα, τότε το πλήγμα στον ανταγωνισμό θα είναι ακόμη πιο ισχυρό. Κι αυτό γιατί έχουμε τονίσει στις δοκιμές μας τις δημοφιλείς μοτοσυκλέτες που στο πρώτο 1,5 ή 2 χρόνια ζωής δείχνουν τα διπλάσια από τα κακής ποιότητας, φθηνά πλαστικά. Αν η Aprilia ανεβάσει λίγο το επίπεδο από το ικανοποιητικό αυτή την στιγμή RS660, τότε στην κατηγορία του Tuareg θα ξεφεύγει σημαντικά από τον ανταγωνισμό και σε αυτό τον τομέα…



Πηγή



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9287
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Κυριακή 10 Ιανουάριος 2021, 10:13:43 πμ
Ιταλικό δεν είναι ?

.... δεν ξέρω, πρέπει να το σκεφτώ για να γράψω κάτι , το μάτι μου πάει στο 5λιτρο τενεκέ για λάδι κουζίνας που έχει για εξάτμιση
κ αυτούς τους σωλήνες φυσικού αερίου εκεί μπροστά.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9528
Reply #2 on: Κυριακή 10 Ιανουάριος 2021, 10:47:06 πμ
Κακάσχημο :eusa_snooty:


Παύλος Καρούμπης


Offline giamar4

  • Gelande/strasse
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1979
Reply #3 on: Κυριακή 10 Ιανουάριος 2021, 15:42:32 μμ
Υπομονή ,
η λογική λέει ότι δεν θα είναι έτσι το μοντέλο
παραγωγής.
Δείτε για παραδειγμα το νέο touono που
έρχεται εντός ολίγου
https://www.aprilia.com/it_IT/aprilia-tuono-660/


Μιλάμε για έρωτα με την πρώτη ματια



Offline jimpan21

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 34
Reply #4 on: Κυριακή 10 Ιανουάριος 2021, 15:44:55 μμ
Ιταλικό δεν είναι ?

.... δεν ξέρω, πρέπει να το σκεφτώ για να γράψω κάτι , το μάτι μου πάει στο 5λιτρο τενεκέ για λάδι κουζίνας που έχει για εξάτμιση
κ αυτούς τους σωλήνες φυσικού αερίου εκεί μπροστά.

Λογικά τίποτε από αυτά δεν θα υπάρχει στο μοντέλο παραγωγής. Ο τενεκές με το λάδι μάλλον μπήκε για να κρύψει την πραγματική εξάτμιση, όπως και αυτοί οι κίτρινοι σωλήνες αντίστοιχα!



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2605
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #5 on: Δευτέρα 11 Ιανουάριος 2021, 14:43:36 μμ
Η μόδα του V 2 παρέρχεται στα ον οφ. Μόνο η Σουζούκι επιμένει αν δεν κάνω λάθος. Ιταλικό και άσχημο; Ελάχιστα πιθανό.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7256
Reply #6 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2021, 09:52:39 πμ
Το 660 της Aprilia που όλοι περιμένουν

Αποκλείεται να είναι έτσι το μοντέλο παραγωγής... Αυτό που βλέπουμε είναι ένα τεράστιο  :shit:  ;D
Οι Ιταλοί προφανώς κρύβουν με επιμέλεια το τελικό σχέδιο  ;)