Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με τον μπροστά κυλινδρο

gkranitsas · 3216

Offline gkranitsas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
on: Σάββατο 11 Απρίλιος 2020, 14:29:24 μμ
Καλησπέρα. Είμαι νέο μέλος και σάς χαιρετώ όλους. Θέλω να ρωτήσω πόσες ηλεκτρονικές έχει το transalp 650 2001 μοντέλο. Δοκίμασα να το βάλω μπρος σήμερα και ο μπροστά ο κυλινδρος δεν δουλεύει. Το μηχανάκι δεν ήταν σε ακινησία δούλευε κανονικά όλα το χρόνο. Μήπως είχε κάποιος το ίδιο πρόβλημα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Σάββατο 11 Απρίλιος 2020, 16:28:10 μμ
Mια ηλεκτρονική έχει , και βρίσκεται εδώ:



και εδώ ο κονέκτορας κ πως είναι όταν την αφαιρέσεις

 



Oμως , μπορεί να εχει μια ηλεκτρονική αλλά έχει δύο πολλαπλασιαστές κ τέσσερα μπουζί.



Τι σου παρουσιάζει? δεν έχεις σπινθήρα μπροστά? Το έλεγξες?
Βγάλε το ένα ''εύκολο'' μπουζί κ δοκίμασε βάζοντας ενα καινουργιο η σίγουρα σωστό μπουζί, αν η μπουζόπιπα φερνει τάση.



« Last Edit: Σάββατο 11 Απρίλιος 2020, 16:46:44 μμ by Stoneman »



Offline gkranitsas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #2 on: Σάββατο 11 Απρίλιος 2020, 18:34:00 μμ
Αυτό έκανα. Έβγαλα το εύκολο και δίνει κανονικά ρεύμα και σέ μία δοκιμή πού έκανα είναι ζεστό από δεξιά. Αριστερά όχι. Ίσως να έχει πρόβλημα το μπουζί το δύσκολο. Ευχαριστώ για την πληροφορία με την ηλεκτρονική.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #3 on: Κυριακή 12 Απρίλιος 2020, 10:35:31 πμ
Αυτό έκανα. Έβγαλα το εύκολο και δίνει κανονικά ρεύμα και σέ μία δοκιμή πού έκανα είναι ζεστό από δεξιά. Αριστερά όχι. Ίσως να έχει πρόβλημα το μπουζί το δύσκολο. Ευχαριστώ για την πληροφορία με την ηλεκτρονική.

Και με ένα μπουζί ο κύλινδρος δουλεύει, προσωπική εμπειρία γιατί αρκετό διάστημα επειδή δεν είχε αλλαχτεί το δύσκολο μπουζί είχε κοπεί η ακίδα του και εγώ πήγαινα κανονικά χωρίς να παρατηρήσω διαφορά στη λειτουργία. Ο μόνος λόγος που έβαλα χέρι ήταν γιατί είχα προγραμματίσει να τα αλλάξω  μιας και μόλις την είχα αγοράσει.

Εγώ θα κοίταζα τα καρμπυρατερ μήπως κάποιο έχει βουλώσει όπως επίσης και όλη τη διαδρομή του καυσίμου, ενώ παράλληλα θα έκανα μια μέτρηση συμπίεσης και στους δύο κυλίνδρους να δω που βρίσκεται το μοτέρ.




Offline gkranitsas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #4 on: Κυριακή 12 Απρίλιος 2020, 15:37:04 μμ
Παιδιά ευχαριστώ .τελικά είναι το  ( δύσκολο) μπουζί. Βραχυκηκλοσε.....



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #5 on: Κυριακή 12 Απρίλιος 2020, 17:46:25 μμ
Εχε υπ'οψη οτι και το δυσκολο μπροστα-αριστερα μπουζι βγαινει χωρις να λυθει τιποτα, ουτε καν το φαιρινγκ, αλλα ΜΟΝΟ με το μαμισιο μπουζοκλειδο και σχετικο γερμανικο, δες το επομενο νημα:

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=21394.0


" the PouroDuro spirit "


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #6 on: Τρίτη 14 Απρίλιος 2020, 22:39:37 μμ
Ακριβώς όπως τα λέει ο Γιώργος πιο πάνω μονο τα εργαλεία που έχει η εργοστασιακή εργαλειοθήκη κάνουν χωρίς να λύσεις τίποτα (και για τα δύο δύσκολα μπουζί). Τα οποία με αυτά τα εργαλεία μόνο δύσκολα δεν είναι.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk