Και συνεχίζω .
Μερικοί ισχυρίζονται , ισως οχι λάθος, οτι για να γίνει σωστή ρύθμιση των pilot screws χρειάζεται τρύπημα στους λαιμούς ωστε να μπεί καυσαναλυτής για ακριβή ρύθμιση, αλλιώς πάμε με το μάτι η το αυτί.
Ισως βέβαια ενα τεχνολογικό θαύμα σαν τον κινητήρα της ΤΑ
που τα κάνει όλα και συμφέρει να μην εχει ανάγκη μια ρύθμιση ακριβείας αφού δεν πρόκειται να χάσει και πολλά.
Λέω λοιπόν το εξής, αν σε ενα συνεργείο συνδέσουμε ενα καυσαναλυτη στην εξάτμιση και ρυθμίσουμε το μίγμα απο τις pilot για να πάρουμε τις χαμηλότερες τιμές καυσαερίων δεν θα εχουμε βρεί την ιδανική ρύθμιση?
Γιατί δεν ''παίζει'' καυσαναλυτής στην εξάτμιση πολυκύλινδρων?
Πχ οταν είχα δύο διπλά Weber στο αυτ/το δεν χρειαζόταν ολόκληρη ιστορία για να ρυθμίσω μίγμα η να ελέγξω καυσαέρια, κανενας καρμπυρατεράς δεν μου ζήτησε να τρυπήσω το χταπόδι.