Σάββατο 28 Νοέμβριος 2020, 22:11:42 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: .
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Επισκευή Τρόμπας Φρένου  (Αναγνώστηκε 2400 φορές)
Wildjohn
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 196



« στις: Σάββατο 16 Μάιος 2020, 07:59:20 πμ »

Είμαι σε διαδικασία επισκευής της τρόμπας του μπροστινού στο 650, έχει κάποιος κάνει τη διαδικασία να μου πει τα βήματα μην πηγαίνω στα τυφλά?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9203


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1 στις: Σάββατο 16 Μάιος 2020, 21:42:19 μμ »

Δεν το έχω κάνει αλλά αφού έχεις το μανιουαλ που αναφέρει λύσε δέσε στο κεφάλαιο 7  .

Τι άλλο θές?
Καταγράφηκε
Wildjohn
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 196



« Απάντηση #2 στις: Σάββατο 16 Μάιος 2020, 22:29:25 μμ »

Δεν το έχω κάνει αλλά αφού έχεις το μανιουαλ που αναφέρει λύσε δέσε στο κεφάλαιο 7  .

Τι άλλο θές?

έχεις ενα πόιντ!!!
αλλά έλεγα μήπως στην πράξη είναι κατι πιο ιδιαίτερο
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9203


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #3 στις: Κυριακή 17 Μάιος 2020, 17:06:27 μμ »

Το βασικότερο είναι οπως καταλαβαίνεις , πρωτον η στεγανοποίηαη κ δευτερον να μην περισέψει τπτ.

Στο ρακορ που συνδέεται ο σωλήνας έχει μια λαδόβιδα , μια βίδα με εσωτερική τρυπα δλδ, κ στο ρακορ μπαίνει κ απο τις δύο πλευρες μεταλλική στεγανοτική ροδέλα που θυμίζει αυτές των μπουζί.
Οταν αλλαξα σωλήνες φρένων στο CBF μπροστα αναγκάστηκα να αγοράσω ενα ακόμα δυναμόκλειδο για να τις σφίξω σωστα στην ροπή που ζητούσε .
Ηταν το μονο που φοβήθηκα αφού οι γνήσιες είναι κ ακριβές κ δεν πρέπει να σφίξεις δύο φορές αν πατήσουν με την πρώτη.

Ολα τα άλλα είναι απλά , πιστεύω εξαέρωση κυκλώματος να ΄εχεις ξανακάνει .
Καταγράφηκε
Wildjohn
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 196



« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 18 Μάιος 2020, 08:05:42 πμ »

Το βασικότερο είναι οπως καταλαβαίνεις , πρωτον η στεγανοποίηαη κ δευτερον να μην περισέψει τπτ.

Στο ρακορ που συνδέεται ο σωλήνας έχει μια λαδόβιδα , μια βίδα με εσωτερική τρυπα δλδ, κ στο ρακορ μπαίνει κ απο τις δύο πλευρες μεταλλική στεγανοτική ροδέλα που θυμίζει αυτές των μπουζί.
Οταν αλλαξα σωλήνες φρένων στο CBF μπροστα αναγκάστηκα να αγοράσω ενα ακόμα δυναμόκλειδο για να τις σφίξω σωστα στην ροπή που ζητούσε .
Ηταν το μονο που φοβήθηκα αφού οι γνήσιες είναι κ ακριβές κ δεν πρέπει να σφίξεις δύο φορές αν πατήσουν με την πρώτη.

Ολα τα άλλα είναι απλά , πιστεύω εξαέρωση κυκλώματος να ΄εχεις ξανακάνει .

Ναι οκ, έχω ούτως ή άλλως ασχοληθεί ξανά με τα φρένα όταν έκανα την ανακατασκευή και άλλαξα σε σωληνάκια υψηλής, και γνωρίζω τη διαδικασία.
είδα και από βίντεο ότι δεν είναι κάτι το σπουδαίο, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα μακρύ μυτοτσίμπιδο (που δεν έχω) κατά τ' άλλα είναι πολύ straight forward διαδικασία
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2307


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #5 στις: Τρίτη 19 Μάιος 2020, 15:10:45 μμ »

Να ρωτησω τι θεμα εχεις με την τρομπα του φρενου και χρειαζεται επισκευη? Ρωταω επειδη ειναι η πρωτη φορα που ακουω για τετοιο θεμα σε οποιοδηποτε μηχανακι.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
Wildjohn
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 196



« Απάντηση #6 στις: Τρίτη 19 Μάιος 2020, 16:47:24 μμ »

Να ρωτησω τι θεμα εχεις με την τρομπα του φρενου και χρειαζεται επισκευη? Ρωταω επειδη ειναι η πρωτη φορα που ακουω για τετοιο θεμα σε οποιοδηποτε μηχανακι.

από ένα σημείο και μετά δεν είναι ομαλή η πορεία της μανέτας
δηλαδή ενώ πατάω σταθερά το φρένο αν χρειαστεί να τσιμπήσω λίιιγο ακόμα θα κάνει κάτι σαν σκαλοπάτι και θα πατηθεί περισότερο απ' ότι θέλω

αυτό το έκανε από την αρχή που ανακατασκεύασα τη μηχανή, με καθαρά έμβολα, καινούριες τσιμούχες, καινούρια τακάκια, καινούριες δισκόπλακες, καινούρια σωληνάκια (υψηλής) και εξαερωμένη σωστά (2 φορές μάλιστα)
άρα, στο μυαλό μου, το μόνο που μένει είναι η τρόμπα.

είναι και το λάστχο για τη σκόνη σκισμένο λίγο (εκεί που ακουμπάει η μανέτα το έμβολο) και λέω σιγά σιγά να το φτιάξω / δοκιμάσω κι αυτό
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9203


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 19 Μάιος 2020, 20:20:20 μμ »

Λες δλδ να κολάει το εμβολο της τρόμπας?
Καταγράφηκε
Wildjohn
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 196



« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 20 Μάιος 2020, 08:08:37 πμ »

Λες δλδ να κολάει το εμβολο της τρόμπας?

Τι άλλο μπορεί να είναι;
Θεωρώ ότι όλα τα υπόλοιπα μέρη (κινητά και μη) μέχρι να φτάσει το τακάκι να σφίξει τη δισκόπλακα είναι σε καλή κατάσταση και σωστά ρυθμισμένα.
Καταγράφηκε
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9497



« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 20 Μάιος 2020, 10:54:45 πμ »

Σωστή η προσέγγιση αυτή, αλλά δεν το έχω ακούσει να συμβεί ποτέ σε ΤΑ.

Τι λες Νικόλα;
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
Wildjohn
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 196



« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 20 Μάιος 2020, 14:25:35 μμ »

Σωστή η προσέγγιση αυτή, αλλά δεν το έχω ακούσει να συμβεί ποτέ σε ΤΑ.

Τι λες Νικόλα;

Θεωρώ ότι δεν έχει καμία σχέση ότι είναι Τρανσαλπ
Η μηχανή πριν την πάρω ήταν σε σχεδόν ακινησία, ξεσκέπαστη και σε απόσταση 500 μέτρων από τη θάλασσα
Όλα αυτά είχαν αφήσει τα σημάδια τους πάνω της για αυτό και της έκανα ανακατασκευή σχεδόν λίγο μετά που την πήρα.
Και αυτό το θέμα παρότι δεν έχει χειροτερέψει έχει μείνει σταθερό όλα αυτά τα χρόνια,
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9203


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη 21 Μάιος 2020, 18:43:23 μμ »

Σύμφωνα με την περιγραφή δεν πρόκειται ουσιαστικά για βλάβη αφου δεν έχει θέμα με το αν φρενάρει η όχι.
Πρόκειται για μια φθορά λόγω χρήσης .
Λογικό για ένα μηχανάκι τέτοιας ηλικίας, όμως είναι κ θέμα χρήσης.
Δλδ αλλα προβλήματα παρουσιάζει ένα μηχανάκι με 100.000 χλμ που τα έχει κάνει μέσα στο κέντρο κ αλλά προβλήματα ένα μηχανάκι που τα έχει κάνει σε ανοικτό δρόμο.
Πόσες φορές πατάς φρένο Αθήνα Λαμία κ πόσες Κηφισιά Πειραιά;


Όμως περιμένω να δω τελικά αν η βλάβη αυτή είναι φθορά στο αξονακι , στην ίδια την τρόμπα η στην μανέτα.

Αναμενω λοιπόν εναγωνίως τα αποτελέσματα
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11367



« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή 22 Μάιος 2020, 12:26:26 μμ »

Εγω το ειχα συχνα αυτό το προβλημα στο τρανσαλπ και στα Βαραντερο

Πατας φρένο με την ιδια δυναμη στο χέρι, αλλά η μανετα κανει σκαλοπατια και σου σπαει τα νευρα.
Μην σκεφτεσαι δυσκολες εργασίες.
Για μενα το θεμα λυνοταν για περιπου 3 χρόνια με τον εξής τρόπο. Λυσιμο της χούφτας/μανετας από την κεντρική βίδα της (προσοχη το απο κατω παξιμαδι ειναι απλήγ κοντρα αν θυμαμαι καλα - Ο Νικος θα το θυμαται απ εξω αυτό) ,  να την παρεις στο χερι και καλό καθαρισμα της μακας και πανω στην μανέτα και εκει που παταει και δουλευει αυτή (αρθρωση).
Και μετα μια σταγονα γρασακι.

Το φρενο γινοταν παλι βουτυρένιο  !

Στο βαρντερο μια φορά θυμαμαι χρειαστηκε να αλλαξω εμβολακι ή και τσιμουχες δεν θυμαμαι. Το συμπτωμα ήταν οτι εφευγε υγρο (μου ειχε καταστρεψει και παντελόνι) και καμια σχεση με το δουλεμα της μανετας.
 
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
Wildjohn
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 196



« Απάντηση #13 στις: Σάββατο 23 Μάιος 2020, 08:28:40 πμ »

εννοείται φρένα έχω και όσο ξέρω την "παθογένεια" αυτή ξέρω και να το χρησιμοποιώ σωστά...
αυτό που είπε ο sotos έχει μια βάση και ομολογώ πως ναι μεν τα έχω αλλάξει όλα στο σύστημα φρένων ΑΛΛΑ μανέτες έχω βάλει μόνο after, οπότε μπορώ να πω οτι μου δημιουργήθηκε μια αμφιβολία γι αυτό...
θα το κοιτάξω πριν προχωρήσω σε αλλαγή εμβόλου
Καταγράφηκε
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9497



« Απάντηση #14 στις: Σάββατο 23 Μάιος 2020, 18:55:55 μμ »

Εγω το ειχα συχνα αυτό το προβλημα στο τρανσαλπ και στα Βαραντερο

Πατας φρένο με την ιδια δυναμη στο χέρι, αλλά η μανετα κανει σκαλοπατια και σου σπαει τα νευρα.
Μην σκεφτεσαι δυσκολες εργασίες.
Για μενα το θεμα λυνοταν για περιπου 3 χρόνια με τον εξής τρόπο. Λυσιμο της χούφτας/μανετας από την κεντρική βίδα της (προσοχη το απο κατω παξιμαδι ειναι απλήγ κοντρα αν θυμαμαι καλα - Ο Νικος θα το θυμαται απ εξω αυτό) ,  να την παρεις στο χερι και καλό καθαρισμα της μακας και πανω στην μανέτα και εκει που παταει και δουλευει αυτή (αρθρωση).
Και μετα μια σταγονα γρασακι.

Το φρενο γινοταν παλι βουτυρένιο  !

Στο βαρντερο μια φορά θυμαμαι χρειαστηκε να αλλαξω εμβολακι ή και τσιμουχες δεν θυμαμαι. Το συμπτωμα ήταν οτι εφευγε υγρο (μου ειχε καταστρεψει και παντελόνι) και καμια σχεση με το δουλεμα της μανετας.
 

χμμμ, θεώρησα ότι με τόσα που έχει φτιάξει ο φίλος Γιάννης, θα είχε κάνει αυτό το στοιχειώδες καθάρισμα, γι αυτό είπα ότι το έμβολο σε ΤΑ χλωμό Smiley
Βέβαια τώρα που είπε ότι ήταν τόσο καιρό παρατημένη δίπλα σε θάλασσα...όλα πιθανά είναι
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 23 Μάιος 2020, 18:57:40 μμ από Παύλος » Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4160


Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως


« Απάντηση #15 στις: Σάββατο 23 Μάιος 2020, 22:33:03 μμ »

Αγόρια, δύο τινά,
Πρώτον Παυλίτο το αγόρι το λένε Νίκο (το Wild John είναι από το επίθετο του)  Wink Grin
δεύτερον Εγώ πιστεύω ότι το παλικάρι μπορεί να κάνει μόνο ένα, ξεμάτιασμα! 
η μηχανή σήμερα έκανε περίπου 100 χλμ Enduro και δεν Δυσκολεύτηκε καθόλου 
βίτσια έχει το αγόρι μην του δίνετε σημασία
Καταγράφηκε

Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

Γιώργος Ρήγας
click me!
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9497



« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα 25 Μάιος 2020, 17:53:48 μμ »

χαχαχαχα τώρα το είδα το όνομά του.
Συγνώμη Νίκο και αφού έμπλεξες με αυτό το ρεμάλι το Ρήγα, καλά να πάθεις, άρχισε κιόλας να σε θάβει
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4160


Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως


« Απάντηση #17 στις: Τρίτη 26 Μάιος 2020, 00:51:26 πμ »

χαχαχαχα τώρα το είδα το όνομά του.
Συγνώμη Νίκο και αφού έμπλεξες με αυτό το ρεμάλι το Ρήγα, καλά να πάθεις, άρχισε κιόλας να σε θάβει
Καλά, Τι εννοείς κιόλας;
πέντε χρόνια κάνουμε παρέα!

Καλά δεν κρατήθηκα;; 
Καταγράφηκε

Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

Γιώργος Ρήγας
click me!
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9497



« Απάντηση #18 στις: Τρίτη 26 Μάιος 2020, 11:03:45 πμ »

Καλά δεν κρατήθηκα;; 

Πέντε χρόνια;;;;
Και σε έχει αντέξει; Ήρωας 

 
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9497



« Απάντηση #19 στις: Τρίτη 26 Μάιος 2020, 11:04:47 πμ »

Αλλά επειδή είμαι και μοντεράτορας εδώ μέσα, πρέπει να μας κάνω παρατήρηση.

Τέρμα το 
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
Wildjohn
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 196



« Απάντηση #20 στις: Τρίτη 26 Μάιος 2020, 23:42:19 μμ »

Τελικά ομολογώ ότι "μάλλον" βρέθηκε η αιτία του προβλήματος που έχω ή που νομίζω ότι έχω κατά μερικού μερικούς (Γκούχου.... Ρήγας)
Γενικά είχα συνηθίσει και με βόλευε να έχω την μανέτα ρυθμισμένη τέρμα βιδωμένη από τη ρέγουλα που έχει ώστε να την πιάνω στη μέση των δαχτύλων μου και όχι στις άκριες

μετά από αυτό που έγραψε ο Sotos, με έβαλε σε σκέψεις και ασχολήθηκα λίγο με τη μανέτα και προχώρησα στην παραπάνω ρύθμιση και μπορώ να πω ότι σχεδόν έφυγε αυτό το σκάλωμα

με την πρώτη ευκαιρία θα την βγάλω να την καθαρίσω και γρασσάρω σε όλα τα σημεία τριβής στον άξονα για να δω αν με αυτό θα εξαφανιστεί τελείως

Παύλο όσον αφορά το Ρήγα, δεν μπορώ να κάνω και πολλά, είναι αυτό "το τούτο του" που σε ξεγελάει!!!! :DDD

Ευχαριστώ πολύ όλους για τη βοήθεια και συμβουλές
Καταγράφηκε
bestoftherest7
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 266



« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη 27 Μάιος 2020, 17:40:33 μμ »

Εχω ρυθμιζομενη μανετα μπροστα και ειχα το ιδιο θεμα. Κολλαει ο μηχανισμος στις 6 απο τις 8 θεσεις που εχει στο δικο μου. Μου πανε να βαλω γνησια αλλα αφου βρηκα σημειο που δεν κολλαει δεν την αλλαξα ποτε.
Καταγράφηκε

XL650V
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!