Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2019, 01:20:37 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Δισκόπλακα Πίσω για TRANSALP 583 CM3 (2001)  (Αναγνώστηκε 369 φορές)
Argos k Astamatitos
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« στις: Σάββατο 10 Αύγουστος 2019, 22:04:24 μμ »

Αν μπορειτε βοηθήστε με

Ψαχνω να αγοράσω δισκόπλακα πίσω

Για TRANSALP 583 cm3 (2001)

Με αριθμό πλαισίου :PD06 - 5704454


Ευχαρηστώ
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2508


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 11 Αύγουστος 2019, 18:32:04 μμ »

Από μαγαζί, ή από διαδίκτυο;
Το PD 06 είναι το πρώτο 600άρι με ένα δίσκο μπροστά, άρα αποκλείεται να είναι του 2001.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Argos k Astamatitos
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα 19 Αύγουστος 2019, 22:14:29 μμ »

Διαδίκτυο φίλε
Καταγράφηκε
Argos k Astamatitos
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 19 Αύγουστος 2019, 22:16:22 μμ »

έχει και δισκοπλακα πίσω  ...δεν ειμαι σίγουρος αν ειναι 2001 (ειναι η πρώτη άδεια κυκλοφορίας που βγ'ηκε γι'αυτο το γράφω)

ευχαρηστώ που ασχολήσε να μου απαντήσεις

μήπως βοηθάει κάποιο άλλο στοιχείο (δεν έχω ουτ ε το εγχειρίδιο να φανταστεις και παω λίγο στα τυφλά)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 19 Αύγουστος 2019, 22:22:42 μμ από Argos k Astamatitos » Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 599



« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 19 Αύγουστος 2019, 22:29:06 μμ »

Σημειωσατε οτι το PD06 - 57.... ειναι μοντελο του 1994/1995 ητοι XL 600V - R, το οποιο κατασκευαζοταν στην Ιαπωνια, ειχε το ¨καινουργιο¨ μουτρο μπροστα, μονο μπροστινο δισκοφρενο (276 χιλ) και δισκοφρενο (240 χιλ) πισω.
Καταγράφηκε
Argos k Astamatitos
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« Απάντηση #5 στις: Τρίτη 20 Αύγουστος 2019, 21:35:57 μμ »

Σημειωσατε οτι το PD06 - 57.... ειναι μοντελο του 1994/1995 ητοι XL 600V - R, το οποιο κατασκευαζοταν στην Ιαπωνια, ειχε το ¨καινουργιο¨ μουτρο μπροστα, μονο μπροστινο δισκοφρενο (276 χιλ) και δισκοφρενο (240 χιλ) πισω.

ευχαρηστώ φιλος δεν ειχα τη παραμικρή ιδέα
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2508


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη 21 Αύγουστος 2019, 06:14:29 πμ »

Σε συνέχεια του μηνύματος που σου έστειλα, διάβασε εδώ:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=463.0

Το δεύτερο ποστ του Σώτου, είναι αυτό που σε ενδιαφέρει.Το δέκατο ψηφίο του αριθμού πλαισίου, είναι μετά το * δηλαδή το
 Β στο παράδειγμα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!