Hellas Transalp Forum

Αγορα ΤΑ

themosb · 3780

Offline themosb

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
on: Παρασκευή 08 Φεβρουάριος 2019, 13:10:38 μμ
Καλησπέρα παιδιά..
Είμαι καινούριος στην παρέα ακομα δεν εχω ΤΑ αλλα θελω !εδω και πολλα χρονια
 Εχω μαζεψει 3000 και εχω πεσει στην αναζητηση
μενω σε ορεινο νησι Ναξο κανω 50 χιλιομετρα την ημερα σε επαρχιακο δρομο και λιγο χωματοδρομο
το προβλημα μου ειναι οτι εχω μπει στο car και εχω μπερδευτει γιατι εχω ξεχωρισει 20 αγγελιες για 650 και 3 για 700 αλλες ειναι τελειες αλλα εχουν πολλα ετη και χιλιομετρα αλλες οι 700 χειροτερη κατασταση αλλα πιο τεχνολογικα εξελιγμενες abs injection κλπ
επειδη εδω στο νησι τα συνεργεια ειναι λιγα και καπως....τι παιζει ρολο τελικα ?τα πολλα χιλιομετρα και ετη ειναι ανασταλτικος παραγοντας?η εξωτερικη εμφανιση μετραει περισοτερο?  την μηχανη θα την παντρευτω γιατι οι αγοραπολησιες στο νησι ειναι δυσκολες τη θελω για πολλα χρονια  αυτες του 01 02 θα κρατησουν αλλα 10 χρονια οταν ειναι τωρα σε καλη κατασταση ?οι προβληματισμοι μου ειναι φιλοσοφικοι καθε γνωμη ευπροσδεκτη Ευχαριστω
« Last Edit: Παρασκευή 08 Φεβρουάριος 2019, 13:31:36 μμ by themosb »



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3468
Reply #1 on: Παρασκευή 08 Φεβρουάριος 2019, 13:48:11 μμ
Καλως ήλθες στην Παρέα...
Αν "πιάνουν τα χέρια σου" και δεν είσαι "σιδεροφάγος" την 650 την κουλαντρίζεις και μόνος σου.
Η 700 είναι λίγο πιο "ζορική".
Αυτή είναι η γνώμη μου. Και οι δύο είναι Honda.
Αντέχουν σε βάθος χρόνου.
Πήγαινε και στ' Απεράθου, πιές καμιά Ρακή στην Μνήμη του Μπαρμπαγιάννη του Μπαρδάνη.
Είχα την τύχη να τον γνωρίσω και να μιλήσω μαζί του.
Περισσότερα, θεωρώ ότι θα πούνε άλλοι. Ξέρουν πολύ καλύτερα από εμένα...


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


john lk

  • Guest
Reply #2 on: Παρασκευή 08 Φεβρουάριος 2019, 15:29:35 μμ
Συμφωνω με τον συνονοματο!!!!

Η ΤΑ 650 ειναι σαφως λιγοτερο ¨ηλεκτρονικη¨ απο την 700 και ως εκ τουτου ευκολοτερα κατανοητη / αντιμετωπισιμη απο λιγοτερο εξελιγμενους μηχανικους.

Σκεψου οτι η 700 εχει ενα σωρο αισθητηρες, ψεκασμο, ΑΒΣ, και αν κατι χαλασει θα ψαχνεσαι στην Ναξο (ασε που ισως να χρειαζεται και διαγνωστικο εγκλεφαλο.

Αντιθετως η 650 ειναι καρμπυρατερατη, απλουστερη, πολυ πιο αξιοπιστη και πολυ πιο ευκολη στην συντηρηση και τις οποιες επισκευες. Τα χλμ να μην σε απασχολουν ιδιαιτερα, αυτα τα μοτερ δεν φθειρονται γιατι ειναι χαμηλης ιπποδυναμης και αρκετα στιβαρης κατασκευης. Αρχιζεις να σκεφτεσαι για ανοιγμα μοτερ απο τα 250,000 και πανω, εως τοτε αντε να σου καψει λιγο λαδακι (το πολυ καπου 200-300 μλ/1000χλμ) λογω πολυκαιρισμου των τσιμουχακιων βαλβιδων. ΜΗΝ τα φοβασαι!!!



Offline themosb

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #3 on: Σάββατο 09 Φεβρουάριος 2019, 16:28:22 μμ
στην επιλογη αναμεσα σε δυο 650αρια το ενα με πολλα χιλιομετρα αλλα αριστα συντηρημενο και σε ενα με λιγοτερα χιλιομετρα αλλα με αγνωστη η χειροτερη συντηρηση   μαλον τον πρωτο διαλεγουμε? μια μηχανη και ειδικα το ΤΑ ζει σε βαθος χρονου ?οπως ηταν οι σκαραβαιοι VW οπου για αγορα δε σε ενοιαζε τοσο η ηλικια οσο η κατασταση του οχηματος?
« Last Edit: Σάββατο 09 Φεβρουάριος 2019, 19:00:40 μμ by themosb »



john lk

  • Guest
Reply #4 on: Σάββατο 09 Φεβρουάριος 2019, 18:59:20 μμ
Χωρις καμμια αμφιβολια αυτο με τα πολλα χλμ αλλα καλα συντηρημενο / γνωστο ιστορικο.
ΤΑ ειναι, δεν παθαινει τιποτα και ουτε εχει φθορες μετα απο πολλααααα χλμ.
Για να σκεφτεις εγω εχω το 600 του ΄98 τωρα με 150,000, ανοιξα την μηχανη στα 137,000 για να αλλαξω τσιμουχακια βαλβιδων (αυτα ξεραινονται κυριως απο την ηλικια) και μετρησα με δικα μου οργανα ακριβειας (γνωριζω την ¨τεχνη¨) και οι φθορες εμβολων, χιτωνιων, τζογων κλπ κλπ ηταν 15-20% απο το οριο αλλαγης και ακομα μεσα στα αρχικα ορια. Τις μετρησεις μου τις πηρα για να διασταυρωσω αυτες που πηρε και το μηχανουργειο.
Να μην φοβασαι καθολου τα χλμ αν μιλας για τρανσαλπ 400-600-650 η αφρικα τουιν. Για τις 700 σου ειπα παραπανω (δεν ειναι κακη μηχανη, αλλα οχι για Ναξο).



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9668
Reply #5 on: Κυριακή 10 Φεβρουάριος 2019, 11:42:32 πμ
Συμφωνώ απόλυτα με το Γιάννη. Το δικό μου το έδωσα με πανω απο 200.000 και ηταν άψογο.

Όσο για αυτο με το σκαραβαίο που λες δε με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, αλλα ειναι άλλη κουβέντα  ;D


Παύλος Καρούμπης


Offline themosb

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #6 on: Τετάρτη 13 Φεβρουάριος 2019, 18:06:34 μμ
Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδες
θελω παντα να ξερω τι παιρνω και με βοηθατε
σιδεροφαγος ποιον λετε? Αυτον που αφηνει τις μηχανες και χαλανε?



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3468
Reply #7 on: Πέμπτη 14 Φεβρουάριος 2019, 12:05:41 μμ
Σιδεροφάγος.
Αυτός που και το σκέτο σίδερο θα το φάει, θα το καταστρέψει.
Κατ' επέκταση, αυτός που αν δοκιμάσει να μαστορέψει, το σίγουρο είναι ότι θα κάνει ζημιά
κι όχι κάτι θετικό.
Αυτός που τα "χέρια του δεν πιάνουν".


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #8 on: Πέμπτη 14 Φεβρουάριος 2019, 17:26:42 μμ
Οτι και να αποφασισεις το ΠΡΩΤΟ πραγμα ΠΡΙΝ το αγορασεις ειναι να ελεγξει καποιος μηχανικος την κατασταση του αξονα του μπροστα γραναζιου
Ειναι και η μοναδικη ζημια που αν υφισταται θα σε κανει να κλαις τα λεφτα σου



Offline themosb

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #9 on: Πέμπτη 14 Φεβρουάριος 2019, 20:21:22 μμ
Οτι και να αποφασισεις το ΠΡΩΤΟ πραγμα ΠΡΙΝ το αγορασεις ειναι να ελεγξει καποιος μηχανικος την κατασταση του αξονα του μπροστα γραναζιου
Ειναι και η μοναδικη ζημια που αν υφισταται θα σε κανει να κλαις τα λεφτα σου

Ωχ.. με αγχωσες τωρα γιατι μηχανικο το κοβω δυσκολο να εχω μαζι μου
πως το ελεγχεις αυτο?



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #10 on: Παρασκευή 15 Φεβρουάριος 2019, 06:46:52 πμ
Ωχ.. με αγχωσες τωρα γιατι μηχανικο το κοβω δυσκολο να εχω μαζι μου
πως το ελεγχεις αυτο?
-Bγαινει ο λεβιες των ταχυτητων (10αρα βιδα)
-Βγαινει το καπακι του μπροστα γραναζιου (δυο 8αρες βιδες)
-Λυνονται οι δυο 10αρες βιδες που κρατανε τοι γραναζι
-Βγαινει η ασφαλεια του γραναζιου
-Λασκαρεται η βιδα (24αρα) του αξονα του πισω τροχου
-Ξεβιδωνονται τα παξιμαδια (12 και 10) των ρεγοτυλατορων
-Ερχεται ο τροχος οσο γινεται μπροστα
-Βγαινει η αλυσιδα απο το εμπρος γραναζι
-Βγαινει το μπροστα γραναζι
-Ελεγχεται η κατασταση του αξονα για φθορα
-Γινεται εκτιμηση της φθορας ΑΝ υπαρχει
-Ξαναβαζουμε τα παντα οπως ηταν και δεν ξεχναμε να βαλουμε κολα σπειρωματων μεσαιας δυναμης στις βιδες του γραναζιου και ισως και στην βιδα του αξονα ταχυτητων

Μηχανικο ειναι δυσκολο να εχεις μαζι σου αλλα να το πας σε καποιο συνεργειο ΠΡΙΝ την αγορα για ελεγχο νομιζω ειναι ευκολο