Hellas Transalp Forum

Αλλαγή μπουζί και ρύθμιση βαλβίδων

gkesi · 9162

Offline gkesi

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
on: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 08:46:12 πμ
Καλή σας μέρα. Μιας και το είχα έγνοια εδώ και καιρό είπα να αλλάξω μπουζί και να ρυθμίσω βαλβίδες στο 650, γιατί απο την άνοιξη που το πήρα το μόνο που έκανα ήταν λάδια φίλτρο. Τι τόθελα, μισή μέρα δουλειά που λέει ο λόγος. Το ένα έφερνε το άλλο, ζελατίνα, φέριγκ, ψυγεία φιλτροκούτι, πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι ρε γαμότο. Και το κερασάκι? δεν ξεβίδωνε η τάπα με το άλεν για το βολάν, με τίποτα όμως, τι ζέσταμα τι χτύπημα, με τα πολλά βγήκε αλλά πληγώθηκε γιατί είναι πολύ μαλακό υλικό οπότε θα χρειαστούμε άλλη. Μπελαλίδικο μηχανάκι. Τελικά όλες οι βαλβίδες είχαν το προβλεπόμενο διάκενο (ακριβώς όμως) οπότε δεν ξεβίδωσα καν τα ρυθμιστικά τους. Μπουζάκια, φίλτρα, λαδιάκια και είμαστε έτοιμοι για χειμώνα.









Offline gkesi

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
Reply #1 on: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 08:49:37 πμ





Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2766
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #2 on: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 09:08:22 πμ
Κάθε αρχή και δύσκολη, το 600 είναι χειρότερο στα λύσε δέσε των πλαστικών.
Πρώτο μάθημα, μη το σκαλίζεις αν δεν χρειάζεται, το ΤΑ γενικά δεν χρειάζεται πολλά.

Μπουζάκια, φίλτρα, λαδιάκια και είμαστε έτοιμοι για χειμώνα.

Το χειμώνα κάνεις τα πολλά χιλιόμετρα;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2471
  • XLV650, CRF1000
Reply #3 on: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 09:35:14 πμ
Οι βαλβιδες ειναι μπελαλιδικες να τις φτασει κανεις στα Τρανσαλπ αλλα δεν πολυ-χρειαζονται ρυθμισμα οπως λεει κι'ο Γιαννης. Εγω κανω πια τις δικες μου καθε 40000χμ και βρισκω ελαχιστες αποκλισεις.

Κατι αλλο: για να αλλαχτουν τα μπουζι στο 650 δεν χρειαζεται να βγει τιποτα, δες παρακατω τον σχετικο συνδεσμο, και επισης τα 12000χμ που λεει η μαμα ειναι πολυ λιγα, εγω αλλαζω τα δικα μου καθε 24000:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=21394.0


" the PouroDuro spirit "


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #4 on: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 11:24:42 πμ
Εγώ από την άλλη αλλάζω μπουζί κάθε 10.000



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9916
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #5 on: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 18:18:42 μμ
Και ορθώς πράττεις Ευάγγελε.
Μικρό το κόστος , βέβαια έχει κάμποση ταλαιπωρία αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2471
  • XLV650, CRF1000
Reply #6 on: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 19:33:52 μμ
Και ορθώς πράττεις Ευάγγελε.
Μικρό το κόστος , βέβαια έχει κάμποση ταλαιπωρία αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Τι λετε ρε παιδες, εχει ακουστει ποτε θεμα με μπουζι σε κινητηρα XLV/XRV? Εχετε δει πως ειναι το μπουζι στα 12000 που ειναι σαν καινουργιο? Εδω ειναι σχεδον σαν καινουργιο στα 24000χμ! Αφηστε που δεν εχω νοιωχει ποτε καμια διαφορα απο την αλλαγη μπουζι, που σημαινει οτι και στα 24000χμ δουλευανε τελεια. Αυτο με το κεφαλι ησυχο δεν παιζει, και στα 36000 να το αλλαζα ησυχο θα τοχα. Τωρα περι ορεξεως..

ΥΓ Η Χονδα λεει και ελεγχο βαλβιδων καθε 12000χμ οταν στην πραξη εχει αποδειχθει οτι το διαστημα θαπρεπε ναναι τουλαχιστο 36000χμ. Βλεπουμε ομως τι χρειαζεται στην πραξη και προσαρμοζουμε αναλογα.
« Last Edit: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 19:36:47 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9916
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 19:37:12 μμ
Είναι καθαρά ψυχολογικό το όριο Γεώργιε, ακόμα κ να μην χρειάζεται .
Καταλαβαίνεις τι εννοώ.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2471
  • XLV650, CRF1000
Reply #8 on: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 19:44:42 μμ
Είναι καθαρά ψυχολογικό το όριο Γεώργιε, ακόμα κ να μην χρειάζεται .
Καταλαβαίνεις τι εννοώ.

Ok Νικολαε, καταλαβαινω, οπως αισθανεται καλυτερα καθενας  :)

Πληροφοριακα, στο CRF1000 σε 45000χμ δεν εχω κοιταξει ακομη βαλβιδες (η Χονδα λεει στις 24000χμ) και ειναι ακομη στην εγγυηση αλλα δεν ανησυχω  ;) Θα κοιταξω ομως στα 50000χμ, ετσι για να δω τι γινεται στης εξαγωγης που ειναι με κοκορακια, οι εισαγωγης ειναι με καπελοτα. Στο δε VFR σε 97000χμ επισης δεν εχω κοιταξει βαλβιδες (η Χονδα λεει στις 48000χμ) και παλι δεν ανησυχω, αυτες ειναι ολες με καπελοτα και πολλοι που κοιταξανε στα 100000χμ τις βρηκανε ολες ok  ;)

Edit: Ενας λογος που εχω τζαπανεζικα μηχανακια αντι πχ για καποιο ΚΤΜ, ειναι ακριβως για να μη θελει συνεχες "νταντεμα" και "προδερμ".
« Last Edit: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 19:58:34 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2766
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #9 on: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 19:53:51 μμ
Για να είναι και η ψυχολογία εντάξει και τα μπουζί να μην πετιούνται άδικα, να τα αλλάζετε στις 10.000 χλμ αλλά να τα δίνετε εμένα.  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #10 on: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 21:40:26 μμ
χαχαχαχαχαχαχαχα

Ok θα το κανονίσουμε



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9916
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 22:27:40 μμ
Στην ΤΑ λόγω καρμπς τα αλλαζα κάθε δύο χρόνια όσα χλμ κ αν είχα κάνει, λογικά κάπου στα 7500 .
Δεν είχα πάντα τέλεια καύση, πότε βγαίνανε καφετί ανοικτό κ πότε ελαφρώς μαυρισμένα , βέβαια δεν το αφηνα κ το μηχανάκι στην ησυχία του . :goofy:

Τώρα με το ψεκασμό τα άλλαξα στα 29500 χλμ κ πιστεύω οτι αφού απο θέμα συντήρησης έπεσα κ πάλι σε κελεπούρι  :cussing:  πρέπει να ήταν τα μαμά.
Βγήκαν καθαρά κ αν δεν πρόσεχα τον κορμό που είχε κάπως κιτρινίσει θα έλεγα πως δεν ήθελαν άλλαγή.

Οσο για τις βαλβίδες και οι 16  είναι με καπελότα οπότε έχω καιρό μπροστά μου.

Οπως είπε ο Γιώργος , τα Honda μπορεί να μην βάζουν φωτιές στην ασφαλτο αλλά είναι μπροστά σε οικονομία κ αξιοπιστία. :thumbright:
« Last Edit: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2018, 22:31:18 μμ by Stoneman »



Offline Rad

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #12 on: Κυριακή 13 Οκτώβριος 2024, 18:10:27 μμ
Στη φωτογραφία  η τάπα του βολάν σε transalp 650, πιστεύεται πως φταίει η διάβρωση για την κατάσταση της ή μια αποτυχημένη προσπάθεια να βγει η ταπα πληγώνοντας την επαφή με του Άλεν? οποτε γεμίζουμε με αργκον (αν δε κάνω λάθος) και χτίζουμε απ την αρχή ;

https://postimg.cc/1gP5FdzB
« Last Edit: Κυριακή 13 Οκτώβριος 2024, 18:13:27 μμ by Rad »



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1470
Reply #13 on: Δευτέρα 14 Οκτώβριος 2024, 06:23:52 πμ
Κοίτα...
Είναι τόσο μικρή η αξία της που θα πρότεινα να πάρεις μία καινούργια.
Δεν αξίζει τον κόπο (γνώμη μου).


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9916
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #14 on: Δευτέρα 14 Οκτώβριος 2024, 09:06:38 πμ
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα απο πάνω.

Αν το έχουν κάνει σε αυτην κ σφίξανε και την επάνω που βλέπεις τα σημάδια του χρονισμού αστα να πάνε , οι τάπες είναι ελαφρά κωνικές και σφίγγοντας
φρακάρουν.
Πάρε δύο τάπες και τα ορινγ που μπαίνουν  εκεί.

Τοποθετείς βάζοντας λίγο γράσο και σφίγγεις , την επάνω στα 10Nm και την κάτω στα 15Nm ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ

Oι τάπες είναι οι Νο 9 κ 11 και 10 με 12 στο σχέδιο.



Reference No: 9   Part Number: 90084-MN8-010    Εξάρτημα: CAP, 14MM   Τιμή:  9,05 €      (χωρίς ΦΠΑ 24%)
Reference No: 10    Part Number: 90087-KT7-000   Εξάρτημα: CAP,   Τιμή:  15,43 €   (χωρίς ΦΠΑ 24%)
Reference No: 11   Part Number: 91303-377-000    Εξάρτημα: O-RING, 13.8X2.5   Τιμή:  3,73 €   (χωρίς ΦΠΑ 24%)
Reference No: 12    Part Number: 91356-425-003   Εξάρτημα: O-RING, 30MM   Τιμή:  2,67 €   (χωρίς ΦΠΑ 24%)

Τώρα θα μου πείς 4 ευρω για ενα ορινγκ, ισως με τα νουμερα 13.8X2.5 να βρείς και στο εμπόριο στον Αναστασιάδη στην Λ. Αθηνών απέναντι
απο τον Σαρακάκη , αλλά αυτό το 13,8  ισως να είναι 13.5 και να μην κάνει να χάνει κ να μπλέξεις, ξέρει η Χόντα τι κάνει και δεν μας αφήνει να βρούμε εμπορίου.
Ομως για κάτι που αλλάζεις κάθε 30.000 χλμ κ βάλε δεν είναι κόστος.





Offline Rad

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #15 on: Δευτέρα 14 Οκτώβριος 2024, 15:22:46 μμ
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.