Hellas Transalp Forum

Ζάντες ΤΑ600, ακτινολόγηση, βάψιμο.

stefosg · 4429

Offline stefosg

  • HTC ΔΣ
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 418
on: Σάββατο 03 Φεβρουάριος 2018, 13:42:54 μμ
Καλησπέρα σε όλους,

Σήμερα που βγήκα να βεβαιωθώ ότι είναι σωστά τεντωμένη η αλυσίδα για δικάβαλο (μην χαλάσουμε το καρε), διαπίστωσα ότι στον πίσω τροχό έχω δύο σπασμένες ακτίνες. Αρχικά νόμιζα ότι είχαν λασκάρει αλλά είδα ότι έχει φύγει το τέρμα τους που στερεώνεται στο κέντρο του τροχού. Ρίχνωντας μια ματιά για προηγούμενα θέματα σχετικά στο φόρουμ δεν βρήκα κάτι και είπα να δημιουργήσω ένα προκειμένου να έχει συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες για τους τροχούς.

Σε ότι αφορά την επισκευή τους θα πρέπει να αγοραστούν δύο σετ ακτίνες (ενισχυμένες) και για τους δύο τροχούς γιατί δεν θα περιμένω να ξεκινήσουν να σπάνε και οι εμπρός. Στον πίσω τροχό επειδή τον έχω βγάλει ξέρω ότι το αλουμίνιο έχει ψωριάσει γύρω απο τη βαλβίδα, όχι σε σημείο που χάνει την αντοχή της η ζάντα, αλλά αφού θα πρέπει να λυθούν θα είναι μ@λ@κια να μη το επισκευάσω και αυτό (αν γίνεται). Η ερώτηση μου είναι η εξής, έχει κάνει κανέις άλλος διάλυση τροχών, επισκευή από ψώρα, πιθανό βάψιμο ζαντών και πλέξιμο πάλι; Αν ναι έχετε πάει σε κατάστημα ή υπάρχει και κανείς που να το έχει τολμήσει μόνος του; Ιδανικά θα ήθελα να γίνουν όλες οι παραπάνω εργασίες για να μην ασχοληθώ ξανά με τους τροχούς, αλλά όλα θα εξαρτηθούν τελικά στο κόστος και αυτή τη στιγμή δεν έχω την παραμικρή ιδέα πόσο κοστίζει κάτι τέτοιο. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου πιστεύω ότι το λύσε/δέσε ενδεχομένως να το καταφέρω, αλλά και πάλι θα πρέπει να γίνει επισκευή στο πίσω στεφάνι και βάψιμο και στα δύο.

Έχει κανείς να προσθέσει κανείς γνώμες, εμεπιρίες από τέτοια δουλειά, ώστε να δω τι θα κάνω τελικά; Έχουμε κάποιο γνωστό κατάστημα (στο φόρουμ) που αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές και θα μας έκανε έκπτωση;



Offline stefosg

  • HTC ΔΣ
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 418
Reply #1 on: Σάββατο 03 Φεβρουάριος 2018, 13:56:40 μμ
Να απαντήσω στον ευατό μου για να γνωρίζετε. Τηελφώνησα σε κατάστημα στην ευρύτερη περιοχή του Γαλατσίου και το κουστούμι είναι ως έξης:

Λύσε/δέσε αντικατάσταση ακτινών με ενισχυμένες ανοξέιδωτες τίμη και για τους δύο τροχούς    €240
Η ίδια δουλειά με ακτίνες ίδιες με αυτές που φοράει από το εργοστάσιο                                    €140
Βάψιμο(ηλεκτροστατική) και επισκευή ψώρας τιμή και για τους δύο τροχούς                             €70
Φτηνότερη λύση αντικατάσταση μόνο των σπασμένων ακτινών                                                €35 ο τροχός
Άρα το ιδανικό σενάριο είναι 240 + 70 = €310


Δεύτερο γνωστό κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας:
Λύσιμο/δέσιμο τροχών με καινούργιες ακτίνες (όχι ανοξείδωτες)                 €110
Δεν κάνει βάψιμο σε στεφάνια, ούτε επισκευή από ψώρα θα πρέπει να τα πάω εγώ όπου νομίζω

..και το τρίτο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας
Αμμοβολή τροχών, βάψιμο στεφάνια              €60-70
αν θέλω και κέντρα                                      €110
Λύσε δέσε, ανοξείδωτες ακτίνες ενισχυμένες   € 190
Χρόνος μία εβδομάδα, γιατί θα χρειαστεί και 2 μέρες να στεγνώσουν καλά ο τροχοί να μην γίνει ζημιά στο χρώμα.

Μεταξύ μας ο τελευταίος φάνηκε και γνώστης και μου φάνηκε και λογικό να θέλει 1 εβδομάδα, κάτι που δεν είπαν οι υπόλοιποι
« Last Edit: Σάββατο 03 Φεβρουάριος 2018, 14:32:32 μμ by stefosg »



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2317
  • XLV650, CRF1000
Reply #2 on: Σάββατο 03 Φεβρουάριος 2018, 14:48:42 μμ
Εκανα ηλεκτροστατικη τα δυο στεφανια στο καταστημα ελαστικων που νομιζω οτι ρωτησες και συ ακριβως με την ιδια τιμη. Το ξεπλεξιμο/πλεξιμο το εκανα σε επαρχιακο μαγαζι και εβαλα πανω τις ιδιες ακτινες, απλα πηρα μερικες εξτρα επειδη καποιες σπανε σχεδον παντα στη διαδικασια. Στο 650 τουλαχιστο δεν ειχα κανενα θεμα ψωρας αν και εχει περασει ολη τη ζωη του εξω, ουτε καποια ακτινα ειχε σπασει. Αφου θα κανεις που θα κανεις τη δουλεια, βαψε τα στεφανια μαυρα καθως νομιζω θα δειξουν καλυτερα (εγω γι'αυτο ελυσα/εδεσα τροχους).


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2605
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Σάββατο 03 Φεβρουάριος 2018, 15:27:37 μμ
Για το πρώτο μαγαζί που αναφέρεις 100€ διαφορά οι ανοξείδωτες από τις γαλβανιζέ; Πολύ μου φαίνεται, αλλά δεν θυμάμαι με πόσα αντικατέστησα τις ακτίνες με ανοξείδωτες.
Ο τρίτος δεμένους θα αμμοβολήσει και θα βάψει τους τροχούς;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9287
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Σάββατο 03 Φεβρουάριος 2018, 15:56:00 μμ
Αγοράζεις ενα πίσω τροχό μεταχειρισμένο αφού ρίξεις μια καλή ψαχτική,  αντε το πολύ πολύ να του κάνεις μια ακτινολόγηση .
Τον περνάς επάνω κ ησυχάζεις .
18 χρόνων μηχανάκι είναι αντε να σου βγάλει αλλα τόσα χρόνια κ χιλιόμετρα.
Εκτός κ αν θες να το κρατήσεις αντίκα η να το δώσεις στο γιό σου. :2hysterical:

Τώρα αν λ7 υπάρχουν κ σε τρώει ο  :butthead: να σπρώξεις χρήμα αλλάζει το πράμα.

Εχω διαβάσει κάπου οτι οι ανοξείδωτες ακτίνες σπάνε ευκολότερα, δεν ξερω όμως αν ισχύει.
Το οτι σπάσανε οι δικές σου σημαίνει οτι η χτυπήθηκαν η ηταν πολύ σφιγμένες κ τραβήξανε ζόρι.

Γνώμη μου πάντα .



Offline stefosg

  • HTC ΔΣ
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 418
Reply #5 on: Σάββατο 03 Φεβρουάριος 2018, 16:11:10 μμ
Όχι θα διαλύσει τους τροχούς και να πάνε μόνο τα στεφάνια για αμμοβολή και βάψιμο. Όταν στεγνώσουν καλά τότε θα τα πλέξει με καινούργιες ακτίνες.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk




Offline stefosg

  • HTC ΔΣ
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 418
Reply #6 on: Σάββατο 03 Φεβρουάριος 2018, 16:18:31 μμ
Εκανα ηλεκτροστατικη τα δυο στεφανια στο καταστημα ελαστικων που νομιζω οτι ρωτησες και συ ακριβως με την ιδια τιμη. Το ξεπλεξιμο/πλεξιμο το εκανα σε επαρχιακο μαγαζι και εβαλα πανω τις ιδιες ακτινες, απλα πηρα μερικες εξτρα επειδη καποιες σπανε σχεδον παντα στη διαδικασια. Στο 650 τουλαχιστο δεν ειχα κανενα θεμα ψωρας αν και εχει περασει ολη τη ζωη του εξω, ουτε καποια ακτινα ειχε σπασει. Αφου θα κανεις που θα κανεις τη δουλεια, βαψε τα στεφανια μαυρα καθως νομιζω θα δειξουν καλυτερα (εγω γι'αυτο ελυσα/εδεσα τροχους).

Αν θα προχωρήσω σε βαφή τελικά και εγώ προσανατλίζομαι σε αυτό το χρωμματισμό, πιθανόν semi-gloss.



Offline stefosg

  • HTC ΔΣ
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 418
Reply #7 on: Σάββατο 03 Φεβρουάριος 2018, 16:33:17 μμ
Αγοράζεις ενα πίσω τροχό μεταχειρισμένο αφού ρίξεις μια καλή ψαχτική,  αντε το πολύ πολύ να του κάνεις μια ακτινολόγηση .
Τον περνάς επάνω κ ησυχάζεις .
18 χρόνων μηχανάκι είναι αντε να σου βγάλει αλλα τόσα χρόνια κ χιλιόμετρα.
Εκτός κ αν θες να το κρατήσεις αντίκα η να το δώσεις στο γιό σου. :2hysterical:

Τώρα αν λ7 υπάρχουν κ σε τρώει ο  :butthead: να σπρώξεις χρήμα αλλάζει το πράμα.

Εχω διαβάσει κάπου οτι οι ανοξείδωτες ακτίνες σπάνε ευκολότερα, δεν ξερω όμως αν ισχύει.
Το οτι σπάσανε οι δικές σου σημαίνει οτι η χτυπήθηκαν η ηταν πολύ σφιγμένες κ τραβήξανε ζόρι.

Γνώμη μου πάντα .

Σεβαστή η γνώμη για αυτό άλλωστε το ανάρτησα σαν θέμα. Λεφτά δεν υπάρχουν δυστυχώς, αλλά ούτε και με τρώει ο κώλος μου. Το θέμα είναι είναι ότι όταν είναι να κάνεις τέτοιες δουλείες και κοιτάς να κάνεις επιδερμικές επισκευές (πχ. καινούργιες ακτίνες μόνο) στο προσεχές μέλλον θα αναγκαστείς να ξαναδώσεις λεφτά για εργασία που προσπαθούσες να αποφύγεις την πρώτη φορά (πχ λύσε-δέσε τους τροχούς για βάψιμο). Δεν ξέρω αν αυτό που λέω έχει νόημα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9287
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Σάββατο 03 Φεβρουάριος 2018, 20:58:51 μμ
Πρώτα αυτό που παρατήρησες εσύ να το επιβεβαιώσει κ ένας η περισσότεροι ειδικοί κ μετά αποφασίζεις τι θα κάνεις.
Δλδ ότι έχει ζημιά το στεφάνι, αν η όποια ψωρίαση θέλει άλλα 10 χρόνια για να προκαλέσει ζημιά λογικά το αφήνεις έτσι.
Αυτό ήθελα να πω πριν.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2605
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #9 on: Κυριακή 04 Φεβρουάριος 2018, 09:39:44 πμ
Αγοράζεις ενα πίσω τροχό μεταχειρισμένο αφού ρίξεις μια καλή ψαχτική,  αντε το πολύ πολύ να του κάνεις μια ακτινολόγηση .
Τον περνάς επάνω κ ησυχάζεις .
18 χρόνων μηχανάκι είναι αντε να σου βγάλει αλλα τόσα χρόνια κ χιλιόμετρα.

Νίκο και ο μεταχειρισμένος τροχός 18 χρονών θα είναι... Εκτός αν βάλει από 700άρι, η φρέσκο 650άρι. Αλλά και τα μεταχειρισμένα δεν είναι φθηνά.

Εχω διαβάσει κάπου οτι οι ανοξείδωτες ακτίνες σπάνε ευκολότερα, δεν ξερω όμως αν ισχύει.

Έτσι γράφουν, αλλά χρόνια έχω ανοξείδωτες χωρίς πρόβλημα με τα κιλά μου και τη χρήση που του κάνω.

Όχι θα διαλύσει τους τροχούς και να πάνε μόνο τα στεφάνια για αμμοβολή και βάψιμο.

Άρα στα 60~70 του βαψίματος προστίθενται και τα άλλα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline stefosg

  • HTC ΔΣ
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 418
Reply #10 on: Δευτέρα 05 Φεβρουάριος 2018, 12:00:10 μμ
Βρέθηκε ένας ακόμα με έδρα στο κέντρο της Αθήνας που κάνει μόνο αυτό (ακτινολογήσεις τροχών μοτό).

Λύσε δέσε 2 τροχούς με ανοξειδωτες ενισχυμένες ακτίνες €120
Δύο στεφάνια υαλοβολή και ηλεκτροστατική €50 και τα δύο

Συνολικό κόστος €170.
Στο τηλεφωνο φάνηκε πολύ καλός και μου είπε εάν ήθελα μόνο τις ακτίνες μπορεί να το κάνει αυθημερόν, για τη βαφή επειδή τις στέλνει εκτός σε συνεργάτη του θέλει 2 ημέρες. Οι ακτίνες έχουν εφόρου ζωής εγγύηση. 
« Last Edit: Δευτέρα 05 Φεβρουάριος 2018, 12:34:21 μμ by stefosg »



Offline stefosg

  • HTC ΔΣ
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 418
Reply #11 on: Τετάρτη 07 Μάρτιος 2018, 11:53:47 πμ
Καλημέρα σε όλους,

Σε συνέχεια των προηγούμενων ήθελα να ενημερώσω για το αποτέλεσμα της επισκευής. Τελικά δεν προχώρησα στη βαφή των στεφανιών, γιατί όπως μου είπε και ο τεχνίτης που τις έφτιαξε, είναι σε άριστη κατάσταση και άν τις βάψω με ηλεκτροστατική ναι μεν θα είναι ωραίες αλλά υπάρχει περίπτωση να χαλάσει το χρώμα είτε από λεβιεδάκια, είτε και στα βουλκανιζατέρ στο βάλε-βγάλε. Σε ότι αφορά τις ρόδες διαλύθηκαν και τοποθετήθηκαν καινούργιες ανοξείδωτες ενισχυμένες ακτίνες με γαλβανιζε καψούλια,ακτινολογήθηκαν και τοποθετήθηκαν στη μηχανή. Για εμένα που την οδηγώ κάθε μέρα η διαφορά ήταν αμέσως αντιληπτή. Τους τροχούς πλέον σε λακούβες τους νίωθεις μασίφ (δεν ξέρω πως να το περιγράψω καλύτερα) και δεν επηρεάζονται από τις ανωμαλίες του δρόμου. Από τότε που έιχα βάλει καινούργια λάστιχα (που υπάρχει περίπτωση τότε να έσπασαν οι ακτίνες) είχα κραδασμούς σε συγκεκριμένες ταχύτητες και υπέθετα ότι έχει να κάνει με το πέλμα του ελαστικού που ήταν και πιο ασφάλτινο από αυτό που άλλαξα. Λάθος! Τώρα που είναι ακτινολογημένες, δεν υπάρχει ούτε υποψία κραδασμού σε όλες τις ταχύτητες, πρωτόγνωρη αίσθηση. Σε ότι αφορά το μάστορα, εάν θέλετε μπορώ να κοινοποιήσω τα στοιχεία του έδω για διευκόλυνση όλων. Το συνολικό κόστος ήταν στα 120 ευρώ (εργασία-ανταλλακτικά) και ο άνθρωπός με εξυπηρέτησε αφού συνατηθήκαμε στα ΒΑ προάστια που έμενε και αυτός για να του δώσω τους τροχούς και να μην τρέχω στο μαγαζί του στο κέντρο της Αθήνας. Τον βρήκα από τα φόρουμ των BMW που από ότι διάβαζα είναι ένας από τους ελάχιστους που πλέκει στεφάνια σε BMW Adv. λόγω της ιδιαιτερότητας των τροχών τους. Δεν γνωρίζω αν ισχύει, πάντως εγώ έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, την επικοινωνία και τις τιμές.   

Θα ανρτήσω και φωτογραφίες με την πρώτη ευκαιρία



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11417
Reply #12 on: Τετάρτη 07 Μάρτιος 2018, 12:05:47 μμ
Ωραια νέα!
Καλοταξιδη τώρα!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2605
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #13 on: Τετάρτη 07 Μάρτιος 2018, 18:27:07 μμ
Καλοτάξιδες!!!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline stefosg

  • HTC ΔΣ
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 418
Reply #14 on: Κυριακή 11 Μάρτιος 2018, 17:57:55 μμ



και οι φωτογραφίες που χρώσταγα...



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2317
  • XLV650, CRF1000
Reply #15 on: Δευτέρα 12 Μάρτιος 2018, 21:14:53 μμ
Καινουργιες γινανε, μεγεια! Εγω θα εβαφα τα στεφανια μαυρα, και οπως σου ειπα δεν εχουνε μεγαλο θεμα με πετρες σε χωματαδαδες και σε αλλαγη σαμπρελας με λεβιεδες, αρκει να εχει και να χρησιμοποιησει κανεις σχετικα προστατευτικα. Παντως οι τροχοι δειχνουνε καινουργιοι  :eusa_clap:


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9287
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #16 on: Τρίτη 13 Μάρτιος 2018, 07:39:18 πμ
Ωραία δουλειά δείχνει , εύγε .

ΥΓ: Ρίξε κ λίγο χρωματάκι στο ψαλίδι .



Offline stefosg

  • HTC ΔΣ
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 418
Reply #17 on: Τρίτη 13 Μάρτιος 2018, 08:11:43 πμ
Το ψαλίδι πρέπει να βγει για να βαφτεί ( και να λιπανθει άξονας επί τη ευκαιρία) και επειδή είναι οπτικό μόνο το έχω αφήσει πιο πίσω. Θα γίνει κάποια στιγμή. Προέχουν αλλά πιο σημαντικά.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk




Offline Vanleiv

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #18 on: Τρίτη 12 Ιανουάριος 2021, 08:29:52 πμ
Καλημέρα σε όλους,

Σε συνέχεια των προηγούμενων ήθελα να ενημερώσω για το αποτέλεσμα της επισκευής. Τελικά δεν προχώρησα στη βαφή των στεφανιών, γιατί όπως μου είπε και ο τεχνίτης που τις έφτιαξε, είναι σε άριστη κατάσταση και άν τις βάψω με ηλεκτροστατική ναι μεν θα είναι ωραίες αλλά υπάρχει περίπτωση να χαλάσει το χρώμα είτε από λεβιεδάκια, είτε και στα βουλκανιζατέρ στο βάλε-βγάλε. Σε ότι αφορά τις ρόδες διαλύθηκαν και τοποθετήθηκαν καινούργιες ανοξείδωτες ενισχυμένες ακτίνες με γαλβανιζε καψούλια,ακτινολογήθηκαν και τοποθετήθηκαν στη μηχανή. Για εμένα που την οδηγώ κάθε μέρα η διαφορά ήταν αμέσως αντιληπτή. Τους τροχούς πλέον σε λακούβες τους νίωθεις μασίφ (δεν ξέρω πως να το περιγράψω καλύτερα) και δεν επηρεάζονται από τις ανωμαλίες του δρόμου. Από τότε που έιχα βάλει καινούργια λάστιχα (που υπάρχει περίπτωση τότε να έσπασαν οι ακτίνες) είχα κραδασμούς σε συγκεκριμένες ταχύτητες και υπέθετα ότι έχει να κάνει με το πέλμα του ελαστικού που ήταν και πιο ασφάλτινο από αυτό που άλλαξα. Λάθος! Τώρα που είναι ακτινολογημένες, δεν υπάρχει ούτε υποψία κραδασμού σε όλες τις ταχύτητες, πρωτόγνωρη αίσθηση. Σε ότι αφορά το μάστορα, εάν θέλετε μπορώ να κοινοποιήσω τα στοιχεία του έδω για διευκόλυνση όλων. Το συνολικό κόστος ήταν στα 120 ευρώ (εργασία-ανταλλακτικά) και ο άνθρωπός με εξυπηρέτησε αφού συνατηθήκαμε στα ΒΑ προάστια που έμενε και αυτός για να του δώσω τους τροχούς και να μην τρέχω στο μαγαζί του στο κέντρο της Αθήνας. Τον βρήκα από τα φόρουμ των BMW που από ότι διάβαζα είναι ένας από τους ελάχιστους που πλέκει στεφάνια σε BMW Adv. λόγω της ιδιαιτερότητας των τροχών τους. Δεν γνωρίζω αν ισχύει, πάντως εγώ έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, την επικοινωνία και τις τιμές.   

Θα ανρτήσω και φωτογραφίες με την πρώτη ευκαιρία


Καλημέρα, καλή χρονιά! Μπορείς σε παρακαλώ να μου στείλεις εδώ ή σε pm όνομα-κατάστημα που έφτιαξες τους τροχούς σου;



Offline stefosg

  • HTC ΔΣ
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 418
Reply #19 on: Τρίτη 12 Ιανουάριος 2021, 10:55:29 πμ
Καλημέρα, σου έχω στείλει προσωπικό μήνυμα.