Μέχρι τωρα ξέραμε οτι για να ελέγξουμε την μπαταρία μας αλλά κ το ηλεκτρικό σύστημα φόρτισης χρειαζομαστε ένα βολτόμετρο.
Μετρούσαμε λοιπόν την τάση της κ αν ηταν κοντα στα 12,5 Volts με κινητήρα κλειστό όλα πήγαιναν καλά .
Μετρούσαμε κ την τάση με κινητηρα σε λειτουργία κ ελέγχαμε πηνία/ανορθωτή οταν η ταση εφτανε τα 14 και κατι ψιλά η 13.8 και κατι ψιλά με φωτα αναμένα.
Ομως ποιό ηταν το φορτίο που υπήρχε στην μπαταρία μας? Γιατι η μπαταρία μας μπορεί να εδειχνε οτι φορτίζει, να είχε μια ταση 12.5V να ανάβανε τα λαμπακια αλλά οταν μιζαραμε ακουγαμε το ρελέ να τρίζει με οτι αυτό σημαίνει.
Ετσι βρήκα αυτό : LCD Battery Capacity Tester και Waterproof
https://www.banggood.com/Waterproof-LCD-Battery-Capacity-Tester-Indicator-12V-Lead-acid-Lithium-p-1034761.html?currency=EUR&utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_content=all&utm_campaign=electronics-EU-Englishδεν δείχνει ταση απλά υπολογίζει το φορτίο , η πιο απλά την ''δύναμη'' της μπαταρίας .
Είναι δλδ μια επιπλέον μέτρηση για έχουμε το νου μας . Και δεν είναι ανάγκη να είναι μονιμα συνδεδεμένο , μια στο τόσο κανουμε εναν έλεγχο όπως ελέγχουμε πίεση στα λάστιχα δλδ.
Το έχω κάπου δεκα μέρες κ οταν είχα το μηχανάκι αραχτό δύο βδομαδες εδειξε μπαταρία 85% , μετα μια βόλτα 300+ χιλιομετρων εδειξε 100%, πλάκα εχει, φθηνό είναι αλλά θα δείξει αν αξίζει .....