Hellas Transalp Forum

λαμπάκι πίεσης λαδιου.

maintenance · 9152

Offline maintenance

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 198
  • κονιόρδος
on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 13:23:41 μμ
ΑρώτηξιΣ.

Απο τα 2,8 λίτρα λαδι που εχει μεσα το καρτερ, πόσο θα έχει, αν και εφόσον αναψει το λαμπάκι πίεσης λαδιου?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 15:52:20 μμ
Το λαμπάκι ανάβει όταν η στάθμη κατέβει πιο κάτω από την αναρόφηση της αντλίας λαδιού. Δεν δείχνει χαμηλή πίεση, αλλά ΚΑΘΟΛΟΥ πίεση. Τότε η ποσότητα λαδιού που έχει μείνει είναι πολύ λίγη.
Μη σκοτίζεσαι, το ΤΑ δεν χαμπαριάζει από βλάβες στο σύστημα λίπανσης (παρόλο που δεν μου αρέσει ο τρόπος που παίρνει κίνηση η αντλία λαδιού). Απλά αν καίει λάδι πρόσεχε μη στο κάψει όλο.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #2 on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 15:58:44 μμ
Αν δεν θυμάμαι τόσο λάθος, το μέλος Stoneman, το είχε ερευνήσει ΚΑΙ αυτό, και κατέληξε ότι μένουν κάπου 400ml λάδι.

Το θέμα είναι ότι και να μείνουν, μάλλον δεν θα πάνε πουθενά όπως πολύ σωστά αναφέρει ο γκ.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 16:06:56 μμ
Απαντώ με ερώτηξις , και ποιός οταν δεί λαμβάκιον αναμένο αντί να βάλει λάδι θα κάτσει να το βγάλει κ θα το μετρήσει?
 :2hysterical:

(Πλάκα κάνω ετσι? )


Για την 400αρα δεν κατεχω αλλά  2.8 είναι πολλά ακόμα κ για την 650.

Ισως να ρωτήσεις κάποιον με ενα Honda   NT 400 J/K Bros που φοράτε τον ίδιο κινητήρα.
 
Εδώ http://hawkworks.net/manual/2.html#2-3-engine-oil-level   στην σελίδα 2.3 Εngine oil-level  γράφει:

OIL CAPACITY:
   2.8 lit (2.94 US qt, 2.46 Imp qt) after disassembly
    2.3 lit (2.43 US qt, 2.02 Imp qt) at oil filter and oil change
    2.2 lit (2.32 US qt, 1.94 Imp qt) after draining

RECOMENDED OIL:   Honda 4-stroke oil or equivalent
API service classification: SE or SF
VISCOSITY: SAE 10W-40



Offline maintenance

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 198
  • κονιόρδος
Reply #4 on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 16:14:33 μμ
Απαντώ με ερώτηξις , και ποιός οταν δεί λαμβάκιον αναμένο αντί να βάλει λάδι θα κάτσει να το βγάλει κ θα το μετρήσει?
 :2hysterical:

(Πλάκα κάνω ετσι? )


Για την 400αρα δεν κατεχω αλλά  2.8 είναι πολλά ακόμα κ για την 650.

Ισως να ρωτήσεις κάποιον με ενα Honda   NT 400 J/K Bros που φοράτε τον ίδιο κινητήρα.
 
Εδώ http://hawkworks.net/manual/2.html#2-3-engine-oil-level   στην σελίδα 2.3 Εngine oil-level  γράφει:

OIL CAPACITY:
   2.8 lit (2.94 US qt, 2.46 Imp qt) after disassembly
    2.3 lit (2.43 US qt, 2.02 Imp qt) at oil filter and oil change
    2.2 lit (2.32 US qt, 1.94 Imp qt) after draining

RECOMENDED OIL:   Honda 4-stroke oil or equivalent
API service classification: SE or SF
VISCOSITY: SAE 10W-40


σε αυτη την ποσοτητα αναφερομαι, καθως και να βαλεις σε αλλαγη, 2,2 λιτρα, συνολικα μεσα θα εχει 2,8. Λαθος λέω?



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #5 on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 16:23:03 μμ
Καλά τα λές, αλλά αυτή την ποσότητα που αναφέρεις ΔΕΝ μπορείς να την μετρήσεις κ δεν είναι μέσα στο κάρτερ, είναι διασκορπισμένη σε σημεία του κινητήρα όπου λιμνιάζει.

Δλδ αν αλλάζεις τα 2.2 λίτρα, κ μέσα μένουν τα 0.6 λίτρα , που δεν μένουν αφου τα 0.3 τα κραταει το φίλτρο, αυτά δεν μπορεί να τα ''κυκλοφορήσει '' η αντλία λαδιου, ετσι τουλάχιστον πιστεύω εγώ, ισως κ να κάνω λάθος.

 



Offline maintenance

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 198
  • κονιόρδος
Reply #6 on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 17:22:41 μμ
Καλά τα λές, αλλά αυτή την ποσότητα που αναφέρεις ΔΕΝ μπορείς να την μετρήσεις κ δεν είναι μέσα στο κάρτερ, είναι διασκορπισμένη σε σημεία του κινητήρα όπου λιμνιάζει.

Δλδ αν αλλάζεις τα 2.2 λίτρα, κ μέσα μένουν τα 0.6 λίτρα , που δεν μένουν αφου τα 0.3 τα κραταει το φίλτρο, αυτά δεν μπορεί να τα ''κυκλοφορήσει '' η αντλία λαδιου, ετσι τουλάχιστον πιστεύω εγώ, ισως κ να κάνω λάθος.

 

μη γνωριζοντας τα χαρακτηριστικα της αντλίας και μη την εχοντας δει ΠΟΤΕ θα συμφωνησω μαζι σου.
Αν ηταν καμια αντλία με φλοτερ αχλάδι για όμβρια ή λύμματα, μπορει και να ειχα αποψη. ;D



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #7 on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 18:15:43 μμ
Η ποσότητα λαδιού στην οποία αναφερόμαστε τώρα δεν έχει σχέση με το πότε ανάβει το λαμπάκι.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 19:48:58 μμ
Η ποσότητα λαδιού στην οποία αναφερόμαστε τώρα δεν έχει σχέση με το πότε ανάβει το λαμπάκι.

Το λαμβάκιον ανάβει οταν για διάφορους λόγους πέσει η πίεση λαδιού.

Ενας απο αυτούς είναι κ το να μην υπάρχει λάδι. Σωστά?



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #9 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2016, 07:43:55 πμ
Το λαμβάκιον ανάβει οταν για διάφορους λόγους πέσει η πίεση λαδιού.

Ενας απο αυτούς είναι κ το να μην υπάρχει λάδι. Σωστά?

Αυτό, πραγματικά, μπορεί να έχει λάδι και ν' ανάψει. Απλά το λίγο λάδι είναι η πιό συνηθισμένη περίπτωση.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #10 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2016, 14:13:56 μμ
Το λαμβάκιον ανάβει οταν για διάφορους λόγους πέσει η πίεση λαδιού.

Ενας απο αυτούς είναι κ το να μην υπάρχει λάδι.

Αν μιλάμε για Τρανσάλπ είναι πρακτικά ο μόνος λόγος...
Οι άλλοι είναι:
Να κοπεί η αλυσίδα που δίνει κίνηση στην αντλία.
Να βουλώσει απολύτως η αναρόφηση της αντλίας.
Υπερβολική φθορά της αντλιας.
Αυτοί οι λόγοι αν πρόκειται για τρανσάλπ  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Στο ΤΑ του 98, από το 04 που το πήρα, το λαμβάκιον δεν δουλεύει. Το κατάλαβα γιατί δεν ανάβει όταν σβήνω τον κινητήρα. Οπότε maintenance μην ασχολείσαι.
« Last Edit: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2016, 14:18:43 μμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline maintenance

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 198
  • κονιόρδος
Reply #11 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2016, 16:27:37 μμ
εμενα όμως αναβει όταν βαζω μπρος.

Αρα, αν αναψει να ασχοληθω ε? Αν προλάβω δηλαδή.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2016, 17:01:35 μμ
Κουβέντα να γίνεται ...

Εχει η ΤΑ ρύθμιση μέγιστης πίεσης λαδιού?  Δεν το έχω ψάξει. :eusa_think:

Παλιότερα σε ενα αυτ/το είχα δεί μια μπίλια που μέσω της πίεσης ενός ελατηρίου λειτουργούσε σαν εκτονωτική κ δεν άφηνε την πίεση να ανέβει πάνω απο ορισμένη τιμή.
Προτόγονα συστήματα αφου με τα χρόνια το ελατήριο εξασθενούσε κ ετσι ''έκοβε'' την πίεση σε χαμηλότερες τιμές.
Ετσι τότε η χρήση ενός οργάνου κρίθηκε απαραίτητη.

Αρα, αν αναψει να ασχοληθω ε? Αν προλάβω δηλαδή.

Υπερβάλεις νομίζω ...


Στο ΤΑ του 98, από το 04 που το πήρα, το λαμβάκιον δεν δουλεύει. Το κατάλαβα γιατί δεν ανάβει όταν σβήνω τον κινητήρα.

Δεν χρησιμοποιείς το μαχανάκιον? έψαξες την αιτία? δλδ αν γειώσεις το καλώδιο που πάει στην βαλβίδα λαδιου πάλι δεν ανάβει?

Ρε μπας κ είναι καμένο το λαμβάκιον κ απλά δεν ασχολείσαι ?  :2hysterical:



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #13 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2016, 18:49:56 μμ

Αρα, αν αναψει να ασχοληθω ε? Αν προλάβω δηλαδή.

Αν η μηχανή έχει λιγότερα από 300.000 χλμ το πρόβλημα θα είναι ηλεκτρολογικό, άρα να επιληφθεί ο Στόουνμαν.  ;D

Δεν χρησιμοποιείς το μαχανάκιον? έψαξες την αιτία? δλδ αν γειώσεις το καλώδιο που πάει στην βαλβίδα λαδιου πάλι δεν ανάβει?

Ρε μπας κ είναι καμένο το λαμβάκιον κ απλά δεν ασχολείσαι ?  :2hysterical:

Το χρησιμοποιώ κάπως, από 2004 έως 2016, 53.000 χλμ γιατί έχω και άλλα μηχανάκια. Τα 12 αυτά χρόνια άναψε καμμιά δεκαριά φορές, άρα δενείναι καμένο, μάλλον οξειδώσεις επαφές κλπ. Είναι βέβαιο ότι δεν πρόκειται να με προειδοποιήσει αν πέσει η πίεση, αλλά δεν πρόκειται να πέσει η πίεση, αφού φροντίζω να έχει λάδι.

 


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #14 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2016, 20:34:20 μμ
Αν η μηχανή έχει λιγότερα από 300.000 χλμ το πρόβλημα θα είναι ηλεκτρολογικό, άρα να επιληφθεί ο Στόουνμαν.  ;D

 :2tongue: :2tongue: :2tongue:

Είναι βέβαιο ότι δεν πρόκειται να με προειδοποιήσει αν πέσει η πίεση,

Το ζείν επικινδύνως ούκ ανδρός σοφού. ;D