Hellas Transalp Forum

BENELLI BN 251 ABS, μικρό αλλά καλό?

Stoneman · 6559

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
on: Σάββατο 02 Μάρτιος 2019, 18:52:33 μμ
Iταλιάνικο πάθος, σε “γυμνό” περιτύλιγμα



Μπαίνει με πολύ θάρρος στην ενδιάμεση κατηγορία των 250αριών, η νέα Benelli BN 251 ABS με λίγα ρούχα και πάθος ιταλικό. Η μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα κρατάει την τιμή της χαμηλά, κάτω από 3,8 χιλιάδες ευρώ και θέλει να φέρει την αίγλη της κατηγορίας πίσω.
Ποια είναι όμως αυτή η “αίγλη” που θέλει να φέρει στην κατηγορία του τετάρτου του λίτρου η Benelli;
Η κατηγορία θα γίνει πολύ πιο πλούσια αν μπει μέσα της έστω και λίγο ιταλιάνικο ταμπεραμέντο, λίγη από την τέχνη που μόνο οι γείτονες μας ξέρουν να βάζουν στις μοτοσυκλέτες τους, κάτι που καμία ιταλική κατασκευάστρια εταιρία δεν έχει τολμήσει να κάνει μέχρι σήμερα στα 250 κυβικά.
Οι άνθρωποι στο Πέζαρο της Ιταλίας – που ήταν, και είναι η έδρα της Benelli – εργάζονται σκληρά για να επαναφέρουν ένα θρυλικό όνομα της μοτοσυκλέτας, με μεγάλη ιστορία στο παρελθόν. Η εταιρία υποστηρίζεται πλέον από μια μεγάλη κινεζική φίρμα (Qjian Jiang) που έχει αγοράσει το όνομα και δείχνει να σέβεται ιδιαίτερα την παράδοση της Benelli.
Πλήθος μοντέλων έχουν παρουσιαστεί με μονοκύλινδρους, δικύλινδρους, τετρακύλινδρους κινητήρες με 125, 250, 300, 500, 600 κυβικά, κι όλα αυτά “προς το παρόν”, αφού το μέλλον φαίνεται να είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον.

Μεγαλύτερων κυβισμών πολυκύλινδρα μοντέλα ετοιμάζουν οι Κινέζοι, πάντα σε στενή συνεργασία με τους Ιταλούς.

Το επόμενο μεγάλο νέο μοντέλο πάντως για την Benelli είναι το όμορφο, δικύλινδρο, πολυαναμενόμενο Benelli Leoncino 500, που μόλις παρουσιάστηκε στην Ιταλία, αποσπώντας πολύ θετικά σχόλια και κριτικές.
Μιας και οι μοτοσυκλέτες πρέπει να απευθύνονται σε αναβάτες όλων των ηλικιών, οι νέοι μπορούν να ρίξουν μια ματιά στο μονοκύλινδρο Benelli BN 251, ένα μοντέλο για εκκολαπτόμενους μοτοσυκλετιστές, που θέλουν κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα ιαπωνικά “διομισάρια”.
Παρότι το Benelli BN 251 παράγεται στην Κίνα η καρδιά του είναι ιταλική. Μπορεί να είναι βαρετό αλλά πρέπει να το επαναλαμβάνουμε μέχρι να εμπεδωθεί: Τα κινέζικα προϊόντα φτιάχνονται ακριβώς με την ποιότητα που επιθυμεί αυτός που κάνει την παραγγελία.
Τα κινέζικα προϊόντα κατασκευάζονται σύμφωνα με την ποιότητα που ζητά αυτός που πληρώνει και αυτός έχει και την εποπτεία, τον έλεγχο και την ευθύνη για το τελικό προϊόν. Είτε αυτός είναι Ιάπωνας, είτε Αμερικάνος, είτε Ευρωπαίος. Πάμε παρακάτω…

κλπ, κλπ

Πηγή : https://motorbike.gr/dokimes/benelli-bn-251-abs-super-test/




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2631
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Κυριακή 03 Μάρτιος 2019, 18:46:22 μμ
Μπορεί να είναι βαρετό αλλά πρέπει να το επαναλαμβάνουμε μέχρι να εμπεδωθεί: Τα κινέζικα προϊόντα φτιάχνονται ακριβώς με την ποιότητα που επιθυμεί αυτός που κάνει την παραγγελία.


Και για να το εμπεδώσουμε καλύτερα, η Μπενέλι ποιά ποιότητα επιθυμούσε και έκανε την παραγγελία;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Κυριακή 03 Μάρτιος 2019, 19:08:58 μμ
Αγνωστο, όμως αυτό είναι και που  επιθυμεί, να δούμε το κινέζικο με Ιταλικό μάτι.


Το θέμα είναι καθαρά πως το βλέπει ο καθένας , δλδ , όταν με 800 ευρω παραπάνω παίρνεις Ιαπωνέζικο που όμως πάλι κατασκευάζεται εκτός Ιαπωνίας που είναι το πρόβλημα να προτιμήσεις αυτό αν σου κάνει κλίκ?

Προσωπικά είναι κατ' εμέ μια Κινέζικη φίρμα που πήρε ένα Ευρωπαικό όνομα για να λανσάρει τα προιόντα της εις τας Ευρώπας.
Επειδή αν ονομαζόταν Φούμαντσού δεν θα το κοιτούσε κανείς.

Βέβαια οι Κινέζοι δεν σταματούν εδώ, αφού εκτός απο το ΒΝ251 που είναι μονοκύλινδρο και 250 κυβικά , παρουσίασαν κ το ΒΝ302  δικύλινδρο στα 300 κυβικά κ συνεχίζουν ...
Για να μην γράφω δες εδώ : http://www.benelli-moto.gr/motosikletes/trk-502/



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2631
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Κυριακή 03 Μάρτιος 2019, 20:21:50 μμ
.... με Ιταλικό μάτι....είναι καθαρά πως το βλέπει ο καθένας ...... να προτιμήσεις αυτό αν σου κάνει κλίκ?

Οι ιταλοί στο μάτι απλά δεν παίζονται. Στην περίπτωση όμως που εκτός από το να βλέπομε τη μοτό τη χρησιμοποιούμε κιόλας, τότε χρειάζεται και ποιότητα, κάτι στο οποίο αρκετές ιταλικές εταιρείες υστερούν.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Δευτέρα 04 Μάρτιος 2019, 16:17:33 μμ
Κουβέντα να γίνεται ...

Και σε τι αναφέρεται ο όρος ποιότητα ?

Στο αν θα ξεθωριάσουν τα πλαστικά,
στο αν θα καίει λάδια μετα απο 30000χλμ,
στο αν θα κάνει μπάμ κ θα πεταχτούν τα εντόσθια του κινητήρα απ' όξω?
στο αν θα σκουριάσει η εξάτμιση?
η σε όλα τα παραπάνω? οέο?



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4160
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #5 on: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2019, 06:36:48 πμ


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9578
Reply #6 on: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2019, 15:11:56 μμ
χαχαχαχα Φοβερός ο τύπος.

Γιώργαρε, σου έκανε καλή διαφήμιση πάντως. :-* :-*


Παύλος Καρούμπης


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4160
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #7 on: Τρίτη 12 Μάρτιος 2019, 07:04:58 πμ
χαχαχαχα Φοβερός ο τύπος.

Γιώργαρε, σου έκανε καλή διαφήμιση πάντως. :-* :-*
;D ;) :)


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Τρίτη 12 Μάρτιος 2019, 17:31:39 μμ
Γιώργη δώσε μια τιμή , φίλος το αγόρασε πριν δύο μήνες 3840 ευρώ , αυτό τουλάχιστον είπε .

Αν και υπάρχει και το 302 , με 300 κυβικά , έχει δεύτερο δισκόφρενο μπροστά αλλά δεν μ' αρέσει αυτό το αμορτισερ στο πλάι .
Είναι κ ένα 1000ρικό επάνω σε τιμή.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!

Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4160
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #10 on: Σάββατο 16 Μάρτιος 2019, 14:44:30 μμ
Γιώργη δώσε μια τιμή , φίλος το αγόρασε πριν δύο μήνες 3840 ευρώ , αυτό τουλάχιστον είπε .

Αν και υπάρχει και το 302 , με 300 κυβικά , έχει δεύτερο δισκόφρενο μπροστά αλλά δεν μ' αρέσει αυτό το αμορτισερ στο πλάι .
Είναι κ ένα 1000ρικό επάνω σε τιμή.

3675€ με το κλειδι στο χερι. Με ταξινομηση και ειδικα τελη. Κομπλε!
και 4968€ κομπλε κανει το 300αρι.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Σάββατο 16 Μάρτιος 2019, 19:05:36 μμ
Γιώργο ευχαριστώ , νάσαι καλά.

Δλδ δίνω το CBF παίρνω το 250 και 5 ευρω ρέστα. :2hysterical:



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #12 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2019, 22:16:03 μμ
Απο τα πιο όμορφα και ποιοτικά μικρά και το 250αρι και το 300αρι της Benelli.

Εγχώρια αλλά και απο το εξωτερικό έχουν ειπωθεί καλά λόγια.Tα ίδια καλά λόγια έχουν ακουστει και για το TRK 502   


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Τρίτη 23 Απρίλιος 2019, 19:03:42 μμ
 Daytona ZONTES 310cc Adventure bike

https://www.youtube.com/watch?v=Zs6II4tpqbU&t=918s

Το είδα χθές απο κοντά, ανεβηκα πάνω, καλό υψος , ελαφρύ, αλλά πίσω πολύ αδειο , δείχνει παράξενο.
Δεν ξέρω κ το δεύτερο ατομο αν θα βολευτεί σε αυτό το υπόλοιπο σέλας που περισσεύει.



ΥΓ: Καλά η παρουσίαση όλα τα λ7.
« Last Edit: Τρίτη 23 Απρίλιος 2019, 19:05:31 μμ by Stoneman »