Αγαπητοί φίλοι γειά σας όπως λέει και ο τίτλος θα ήθελα να καταθέσω την σημερινή προσωπική μου εμπειρία από ένα συνεργείο (ο θεος να το κανει)που έτυχε να βρεθώ κάπου στην Πειραιώς στο ύψος της στάσης φωταεριο για όσους ξέρουν. Λοιπόν χρειάστηκε να πάω σε ένα απο τα μαγαζιά της piaggio που υπάρχουν εκεί και στη διαδρομή με έπιασε φουιτ δηλ. Λάστιχο. Μετά από ερώτηση σε βενζινάδικο πήγα εκεί που προανέφερα..ο μάστορας μιλούσε στο τηλέφωνο και μάλιστα πολύ νευρικά.περιμενα περίπου μισή ώρα όπου να βάλει την μηχανή μέσα να αλλάξει την σαμπρελα μέχρι εδώ ας πούμε καλά.. ενώ εγώ περιμένω έξω από το συνεργείο στον δρόμο να τελειώσει βλέπω τον βοηθό του να πηγαίνει βιαστικά στο δίπλα μαγαζί κρατώντας τον αριστερό καθρέπτη μου σπασμένο. Μετά απο ενα λεπτό κρατούσε έναν άλλο aftermarket καθρέπτη και σε 2 λεπτά η μηχανή ήταν έτοιμη έξω από το συνεργείο. Τα λόγια του σούπερ μάστορα ήταν φιλαράκι ΠΆΡΕ την γκαντεμικη μηχανή σου άντε στο καλό. Ακολουθησε μια συζήτηση λέγοντας του ότι δεν θέλω τον καθρέπτη που μου έβαλε γι άτι ήταν αίσχος γιατί δεν μου είπε ότι η μηχανή έπεσε κλπ κλπ. Αποτέλεσμα έσπασε ο καθρέπτης η αριστερή χούφτα θέλει βάψιμο το φτερό βάψιμο στο σημείο της μπουκάλας και το χειρότερο με έβριζε χυδαία ο σούπερ μάστορας .αυτά ήθελα να σας πω τα συμπεράσματα δικά σας ( κόστος επισκευής πίσω σαμπρελας 28 ευρώ)
Μια καταγγελία σε όποια υπηρεσία είναι αρμόδια να μας προστατεύει από κάτι τέτοιους αλήτες νομίζω θα ήταν ότι χρειάζεται για να το σκεφτεί την επόμενη που θα θελήσει να συμπεριφερθεί έτσι σε πελάτη.
Και αφού μιλάμε για συνεργεία ας πω κι εγώ την εμπειρία που είχα την προηγούμενη εβδομάδα σε συνεργείο της Αττικής.
Μου είχαν συστήσει το εν λόγο συνεργείο ως πάρα πολύ καλό.
Γενικά ο τύπος έχει πολλή δουλειά οπότε η λογική λέει ότι όντως είναι καλός αλλά δεν έμεινα εγώ ευχαριστημένος.
Πάμε στο ρεζουμέ όμως.
Πρώτη επίσκεψη και βλέπω ένα μαγαζί στο οποίο ντρέπεσαι να πατήσεις από την καθαριότητα (σπάνιο για συνεργείο).
Ζητάω αλλαγή λαδιών και μου λέει ορθά "ασ' τη να κρυώσει και να τα αλλάξουμε"
Μέχρι εδώ όλα καλά.
Τον ρωτάω εύλογα τι άλλο θέλει η μηχανή αφού είναι στις 10000 χλμ από γενικό σέρβις
Μου εξηγεί ότι θέλει μπουζί, λάδια και φίλτρα και δίνω το οκ να τα προχωρήσουμε.
Και τα δύσκολα αρχίζουν από εδώ.
Έβαλε τον πιτσιρικά ( ο οποίος μπορεί να είναι αστεράτος μηχανικός ) να ασχοληθεί με τη μηχανή μου. Δεν ασχολήθηκε με κανένα φίλτρο παρά μόνο με του λαδιού.
Τον ρώτησε δίπλα μου αλλά εντελώς διακριτικά τι λάδια να μου βάλει και εκείνος απάντησε επίσης πολύ διακριτικά (δεν μπόρεσα να ακούσω τι είπαν).
Στην αλλαγή μπουζί δεν ήθελε να μπει στη διαδικασία να βγάλει το τεπόζιτο και με διάφορα μαγικά (αφού έφαγε κανά εικοσάλεπτο) κατάφερε να βγάλει το μπουζί που είναι κάτω από αυτό.
Άλλαξε τα μπουζάκια (ο Θεός μόνο ξέρει πόσο και πως έχουν πιάσει) και ήμουν έτοιμος.
Και αυτό που δε μου άρεσε καθόλου.
Την ώρα που πήγα να πληρώσω ενημερώθηκα ότι τα λάδια που μου έβαλε είναι για 5000 χλμ αλλά τα αλλάζουμε λίγο νωρίτερα.
Εγώ θέλω λάδια καλής ποιότητας για το μωρό μου.
Η μηχανή δε μου δουλεύει όμορφα (οπότε πάω άμεσα για αλλαγή λαδιών σε ποιοτικότερα) στις αλλαγές ταχυτήτων κοπανάει πολύ.
Το κόστος φυσιολογικότατο (73€)
Και δε χρειάζεται να πω οτί δεν εσχολήθηκε αφού η μηχανή ήταν για μικρο σέρβις κανένας να κοιτάξει παραφλού αλυσίδα κτλ.....
Οπότε εξακολουθώ να είμαι σε αναζήτηση συνεργείου.