Hellas Transalp Forum

Special συνεργείο

dritagti · 6652

Offline dritagti

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 10
on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 00:25:05 πμ
Αγαπητοί φίλοι γειά σας  όπως λέει και ο τίτλος θα ήθελα να  καταθέσω την σημερινή  προσωπική μου εμπειρία  από ένα συνεργείο  (ο θεος να το κανει)που έτυχε να βρεθώ κάπου στην Πειραιώς στο ύψος της στάσης φωταεριο για όσους  ξέρουν. Λοιπόν  χρειάστηκε  να πάω σε ένα απο  τα μαγαζιά  της piaggio που υπάρχουν  εκεί και  στη διαδρομή  με έπιασε φουιτ  δηλ.  Λάστιχο. Μετά από ερώτηση  σε βενζινάδικο πήγα εκεί που προανέφερα..ο μάστορας  μιλούσε στο τηλέφωνο και μάλιστα  πολύ νευρικά.περιμενα περίπου  μισή ώρα όπου να βάλει την μηχανή μέσα να αλλάξει την  σαμπρελα μέχρι εδώ ας πούμε  καλά.. ενώ εγώ περιμένω  έξω από το συνεργείο  στον δρόμο  να τελειώσει  βλέπω τον βοηθό του να  πηγαίνει βιαστικά  στο δίπλα μαγαζί κρατώντας  τον αριστερό  καθρέπτη  μου σπασμένο. Μετά απο ενα λεπτό  κρατούσε έναν άλλο aftermarket καθρέπτη  και  σε 2 λεπτά  η μηχανή ήταν έτοιμη έξω από το συνεργείο. Τα λόγια του σούπερ μάστορα  ήταν φιλαράκι  ΠΆΡΕ την γκαντεμικη μηχανή σου άντε στο καλό. Ακολουθησε μια συζήτηση λέγοντας του ότι δεν θέλω τον καθρέπτη  που μου έβαλε γι άτι ήταν αίσχος γιατί  δεν μου είπε ότι η μηχανή  έπεσε  κλπ κλπ. Αποτέλεσμα  έσπασε ο καθρέπτης  η αριστερή χούφτα θέλει βάψιμο το φτερό  βάψιμο στο σημείο της μπουκάλας και το χειρότερο  με έβριζε χυδαία  ο σούπερ  μάστορας  .αυτά  ήθελα  να  σας πω τα συμπεράσματα  δικά σας ( κόστος επισκευής  πίσω σαμπρελας  28 ευρώ)



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 08:04:37 πμ
Και δεν είναι πρωταπριλιά, έτσι;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline pakos1406

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 681
  • Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο
Reply #2 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 08:51:54 πμ
Αγαπητοί φίλοι γειά σας  όπως λέει και ο τίτλος θα ήθελα να  καταθέσω την σημερινή  προσωπική μου εμπειρία  από ένα συνεργείο  (ο θεος να το κανει)που έτυχε να βρεθώ κάπου στην Πειραιώς στο ύψος της στάσης φωταεριο για όσους  ξέρουν. Λοιπόν  χρειάστηκε  να πάω σε ένα απο  τα μαγαζιά  της piaggio που υπάρχουν  εκεί και  στη διαδρομή  με έπιασε φουιτ  δηλ.  Λάστιχο. Μετά από ερώτηση  σε βενζινάδικο πήγα εκεί που προανέφερα..ο μάστορας  μιλούσε στο τηλέφωνο και μάλιστα  πολύ νευρικά.περιμενα περίπου  μισή ώρα όπου να βάλει την μηχανή μέσα να αλλάξει την  σαμπρελα μέχρι εδώ ας πούμε  καλά.. ενώ εγώ περιμένω  έξω από το συνεργείο  στον δρόμο  να τελειώσει  βλέπω τον βοηθό του να  πηγαίνει βιαστικά  στο δίπλα μαγαζί κρατώντας  τον αριστερό  καθρέπτη  μου σπασμένο. Μετά απο ενα λεπτό  κρατούσε έναν άλλο aftermarket καθρέπτη  και  σε 2 λεπτά  η μηχανή ήταν έτοιμη έξω από το συνεργείο. Τα λόγια του σούπερ μάστορα  ήταν φιλαράκι  ΠΆΡΕ την γκαντεμικη μηχανή σου άντε στο καλό. Ακολουθησε μια συζήτηση λέγοντας του ότι δεν θέλω τον καθρέπτη  που μου έβαλε γι άτι ήταν αίσχος γιατί  δεν μου είπε ότι η μηχανή  έπεσε  κλπ κλπ. Αποτέλεσμα  έσπασε ο καθρέπτης  η αριστερή χούφτα θέλει βάψιμο το φτερό  βάψιμο στο σημείο της μπουκάλας και το χειρότερο  με έβριζε χυδαία  ο σούπερ  μάστορας  .αυτά  ήθελα  να  σας πω τα συμπεράσματα  δικά σας ( κόστος επισκευής  πίσω σαμπρελας  28 ευρώ)
Μια καταγγελία σε όποια υπηρεσία είναι αρμόδια να μας προστατεύει από κάτι τέτοιους αλήτες νομίζω θα ήταν ότι χρειάζεται για να το σκεφτεί την επόμενη που θα θελήσει να συμπεριφερθεί έτσι σε πελάτη.
Και αφού μιλάμε για συνεργεία ας πω κι εγώ την εμπειρία που είχα την προηγούμενη εβδομάδα σε συνεργείο της Αττικής.
Μου είχαν συστήσει το εν λόγο συνεργείο ως πάρα πολύ καλό.
Γενικά ο τύπος έχει πολλή δουλειά οπότε η λογική λέει ότι όντως είναι καλός αλλά δεν έμεινα εγώ ευχαριστημένος.
Πάμε στο ρεζουμέ όμως.
Πρώτη επίσκεψη και βλέπω ένα μαγαζί στο οποίο ντρέπεσαι να πατήσεις από την καθαριότητα (σπάνιο για συνεργείο).
Ζητάω αλλαγή λαδιών και μου λέει ορθά "ασ' τη να κρυώσει και να τα αλλάξουμε"
Μέχρι εδώ όλα καλά.
Τον ρωτάω εύλογα τι άλλο θέλει η μηχανή αφού είναι στις 10000 χλμ από γενικό σέρβις
Μου εξηγεί ότι θέλει μπουζί, λάδια και φίλτρα και δίνω το οκ να τα προχωρήσουμε.
Και τα δύσκολα αρχίζουν από εδώ.
Έβαλε τον πιτσιρικά ( ο οποίος μπορεί να είναι αστεράτος μηχανικός ) να ασχοληθεί με τη μηχανή μου. Δεν ασχολήθηκε με κανένα φίλτρο παρά μόνο με του λαδιού.
Τον ρώτησε δίπλα μου αλλά εντελώς διακριτικά τι λάδια να μου βάλει και εκείνος απάντησε επίσης πολύ διακριτικά (δεν μπόρεσα να ακούσω τι είπαν).
Στην αλλαγή μπουζί δεν ήθελε να μπει στη διαδικασία να βγάλει το τεπόζιτο και με διάφορα μαγικά (αφού έφαγε κανά εικοσάλεπτο) κατάφερε να βγάλει το μπουζί που είναι κάτω από αυτό.
Άλλαξε τα μπουζάκια (ο Θεός μόνο ξέρει πόσο και πως έχουν πιάσει) και ήμουν έτοιμος.
Και αυτό που δε μου άρεσε καθόλου.
Την ώρα που πήγα να πληρώσω ενημερώθηκα ότι τα λάδια που μου έβαλε είναι για 5000 χλμ αλλά τα αλλάζουμε λίγο νωρίτερα.
Εγώ θέλω λάδια καλής ποιότητας για το μωρό μου.
Η μηχανή δε μου δουλεύει όμορφα (οπότε πάω άμεσα για αλλαγή λαδιών σε ποιοτικότερα) στις αλλαγές ταχυτήτων κοπανάει πολύ.
Το κόστος φυσιολογικότατο (73€)
Και δε χρειάζεται να πω οτί δεν εσχολήθηκε αφού η μηχανή ήταν για μικρο σέρβις κανένας να κοιτάξει παραφλού αλυσίδα κτλ.....

Οπότε εξακολουθώ να είμαι σε αναζήτηση συνεργείου.


Η ψυχοσύνθεση μου δεν αντέχει τους ηλίθιους οδηγούς


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 09:50:44 πμ
Αν θέλουμε "καλά λάδια για το μωρό μας" δεν αφήνουμε τον μάστορα να συνενοηθεί με τον πιτσιρικά διακριτικά, αλλά το συζητούμε αδιάκριτα πριν μπουν τα λάδια.
Μπουζί κάθε 10.000 χλμ είναι μεγάλη και άχρηστη σπατάλη για ΤΑ.
Όταν γράφεις φίλτρα, εννοείς και αέρα;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Παύλος

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9929
Reply #4 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 10:01:03 πμ
Αν θέλουμε "καλά λάδια για το μωρό μας" δεν αφήνουμε τον μάστορα να συνενοηθεί με τον πιτσιρικά διακριτικά, αλλά το συζητούμε αδιάκριτα πριν μπουν τα λάδια.
Μπουζί κάθε 10.000 χλμ είναι μεγάλη και άχρηστη σπατάλη για ΤΑ.

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ και αν μου επιτρέπεις προσθέτω το εξής:

Αν θες "το μωρό σου" να είναι πάντα καλά, πρέπει να το φροντίζεις μόνος σου. Κανένας μηχανικός δε θα κάνει αυτά που θα κάνεις εσύ.


Παύλος Καρούμπης


Offline pakos1406

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 681
  • Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο
Reply #5 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 13:25:17 μμ
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ και αν μου επιτρέπεις προσθέτω το εξής:

Αν θες "το μωρό σου" να είναι πάντα καλά, πρέπει να το φροντίζεις μόνος σου. Κανένας μηχανικός δε θα κάνει αυτά που θα κάνεις εσύ.

Παύλο έχεις απόλυτο δίκιο... Η ουσία είναι ότι η έλλειψη χρόνου δε με αφήνει να ασχοληθώ τόσο ώστε να το φροντίσω μόνος μου... και ψάχνω ένα συνεργείο να ανταποκρίνεται σε απλές και βασικές προσδοκίες.

Αν θέλουμε "καλά λάδια για το μωρό μας" δεν αφήνουμε τον μάστορα να συνενοηθεί με τον πιτσιρικά διακριτικά, αλλά το συζητούμε αδιάκριτα πριν μπουν τα λάδια.
Μπουζί κάθε 10.000 χλμ είναι μεγάλη και άχρηστη σπατάλη για ΤΑ.
Όταν γράφεις φίλτρα, εννοείς και αέρα;

Κι εσύ απόλυτο δίκιο....
Φίλτρο εννοώ και αέρα... (μου είπε λάδια, φίλτρα και μπουζί.... αλλιώς ας έλεγε μόνο φίλτρο λαδιού)....
Τα μπουζί στα 10000 είναι όντως υπερβολή αλλά δεν κάνει κακό οπότε το προχώρησα.
Όσο για τα λάδια ήθελα να πιστεύω ότι θα κινούταν σε ένα καλύτερο επίπεδο αν λάβουμε υπ΄ όψιν το όνομα του συνεργείου.
Τέσπα... τα παθήματα είναι για να γίνονται μαθήματα.


Η ψυχοσύνθεση μου δεν αντέχει τους ηλίθιους οδηγούς


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #6 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 14:25:39 μμ

Φίλτρο εννοώ και αέρα...

Κι αυτό πολύ μου φαίνεται, εκτός κι αν ήταν όλα τα χλμ εντούρο. Υπάρχουν και φίλτρα αέρα που καθαρίζονται.


Τέσπα... τα παθήματα είναι για να γίνονται μαθήματα.

Μη σκας, όλοι έτσι μάθαμε.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 15:55:56 μμ
Θα του κάνεις καταγγελία στο Τεχνικό Επιμελητήριο, μετά θα αναλάβουν αυτοί.



Offline pakos1406

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 681
  • Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο
Reply #8 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2016, 21:45:52 μμ
Θα του κάνεις καταγγελία στο Τεχνικό Επιμελητήριο, μετά θα αναλάβουν αυτοί.
αυτό ακριβώς
Δε γίνεται μια ζωή να κάνουμε τα κοροίδα
Κάποιοι πρέπει να τιμωρούνται ορισμένες φορές ....


Η ψυχοσύνθεση μου δεν αντέχει τους ηλίθιους οδηγούς


Offline dritagti

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 10
Reply #9 on: Πέμπτη 28 Ιούλιος 2016, 15:03:43 μμ
τωρα αν κοψω και βαλω εναν κομματι καθρεπτη με σιλικονη θα κανω δουλεια? για να μην σας πω για την αλυσιδα τσιτα ειναι θα ειμαι τυχερος αν εχω γλυτωσει το ρουλεμαν