Τρίτη 12 Νοέμβριος 2019, 02:53:04 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΦΘΟΡΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ  (Αναγνώστηκε 23277 φορές)
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2515


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #75 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 21:38:29 μμ »

Αυτό είναι καλό μάστορα. Δεν εξάγουμε συνάλλαγμα για εισαγωγή ανταλλακτικών. Και είναι καλύτερη ανακύκλωση από το να πάει στα χυτήρια της Κίνας για να γίνει παπί ή κατσαρόλα.
Με τα κλεμένα είναι το πρόβλημα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Pierros
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 50



« Απάντηση #76 στις: Πέμπτη 11 Ιούλιος 2019, 02:45:46 πμ »

Ερώτηση...

IMG-20190709-094859" border="0

Το μπροστά γρανάζι τοποθετήτε όπως το βλέπουμε στη φώτο ή από την άλλη πλευρά η ασφάλεια;
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8902


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #77 στις: Πέμπτη 11 Ιούλιος 2019, 19:03:55 μμ »

Ερώτηση...

Το μπροστά γρανάζι τοποθετήτε όπως το βλέπουμε στη φώτο ή από την άλλη πλευρά η ασφάλεια;


Aυτό δεν είναι γνησιο ετσι?

Αν ήταν τοποθετείται ετσι:

Καταγράφηκε
Pierros
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 50



« Απάντηση #78 στις: Πέμπτη 11 Ιούλιος 2019, 20:21:53 μμ »

Και όμως, είναι αυτό που φοράει από μάνα του.
Η διαφορά είναι ότι το βρήκα με την ασφάλεια από την άλλη πλευρά τοποθετημένο, ενώ η μικρή φθορά που έχει στο δόντι, δείχνει ότι ήταν κάποια στιγμή τοποθετημένο έτσι όπως το βλέπουμε στη φώτο (η άλλη πλευρά είναι ίσια όπως το γρανάζι στη δική σου φώτο).
Η μηχανή έχει πάει σε συνεργείο (για τα τυπικά σέρβις στην αντιπροσωπεία της HONDA όπου και τη αγόρασα) δύο φορές στη ζωή της, στα 6.000 Km και στα στα 14.000 Km. Έκτοτε ανέλαβα εγώ.
Η από την αντιπροσωπία λοιπόν έγινε η αλλαγή φοράς τοποθέτησης η κάποιος την έκανε όσο ήταν παρκαρισμένη σε πεζοδρόμιο...
Εγώ πρώτη φορά άνοιξα εκεί τη μηχανή.
Μία φορά έχω αλλάξει αλυσίδα και αυτό το έκανα τραβώντας την καινούρια  με τη παλιά.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 11 Ιούλιος 2019, 20:25:21 μμ από Pierros » Καταγράφηκε
Pierros
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 50



« Απάντηση #79 στις: Παρασκευή 12 Ιούλιος 2019, 11:21:15 πμ »

Η μία πλευρά
IMG-20190712-111118" border="0

Η άλλη πλευρά
IMG-20190712-111126" border="0

Και εγκάρσια
IMG-20190712-111150" border="0

Το γρανάζι είναι το εργοστασιακό που ήρθε η μηχανή.
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8902


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #80 στις: Παρασκευή 12 Ιούλιος 2019, 19:44:40 μμ »

Δεν μπορώ να σε βοηθήσω, αλλά κ εγώ όταν άλλαξα εμπρός γρανάζι  επειδή είχε JT   οπως κ το πίσω:



Που μάλλον αλλάχτηκαν σετ απο τον πρώτο ιδιοκτήτη, πήγα σε εξουσιοδοτημένο κ ρώτησα πως μπαίνει κ μου είπαν με τα γράμματα απο την έξω μεριά.
Αν με παραπλάνησαν το ίδιο κάνω κ εγώ τώρα.

Ομως δεν θυμάμαι το δικό μου να είχε αυτές τις ακτινικές ραβδωσεις στην μία πλευρά ούτε κ διαφορετικό πάχος ελαστικού, ισως γι αυτό μπορούσα να το βάλω απο όποια πλευρά ήθελα.
Ισως όμως κ να κάνω λάθος, μια φορά το είδα στην ζωή μου ... Grin
Καταγράφηκε
Pierros
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 50



« Απάντηση #81 στις: Παρασκευή 12 Ιούλιος 2019, 21:30:55 μμ »

Η μοναδική λύση που σκέφτωμαι για να βρω τη σωστή πλευρά είναι που ευθυγραμμίζεται με το πίσω γρανάζι και τη γλυστρα της αλυσίδας.
Καταγράφηκε
Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1253



« Απάντηση #82 στις: Σάββατο 13 Ιούλιος 2019, 07:09:50 πμ »

Ερώτηση...

IMG-20190709-094859" border="0

Το μπροστά γρανάζι τοποθετήτε όπως το βλέπουμε στη φώτο ή από την άλλη πλευρά η ασφάλεια;

Από την άλλη πλευρά. Τα γράμματα πάνε από έξω....
Μπορεί να φαίνεται ανορθόδοξο και να σε παραξενεύει η ''φωλιά'' που κάνει για την ασφάλεια, αλλά μπαίνει έτσι.
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #83 στις: Σάββατο 13 Ιούλιος 2019, 10:05:53 πμ »

Οτι λεει ο Παντελης απο πανω

Αυτη ειναι η πλευρα στην οποια μπαινει η ασφαλεια


Και αυτη ειναι η απο μεσα πλευρα


Το γραναζι ειναι το γνησιο Με αυτο αγορασα την μηχανη το '06 καινουρια
(οι ανωτερω φωτο ειναι μετα απο 72000 χλμ χρησης!! )
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 13 Ιούλιος 2019, 10:12:38 πμ από konkost » Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #84 στις: Σάββατο 13 Ιούλιος 2019, 10:11:05 πμ »

@ Pierros

Την μηχανη την αγορασες καινουρια; Με μηδεν χλμ;
Γιατι δεν εχει λογικη σε καινουρια μηχανη καποιος να βγαλει το μπροστα γραναζι Και μετα μαλιστα να το τοποθετησει και αναποδα
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #85 στις: Σάββατο 13 Ιούλιος 2019, 10:48:43 πμ »

Και μιας και ειμαστε στο θεμα "ΦΘΟΡΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ" αυτος ειναι ο αξονας του δικου μου ΤΑ μετα απο περιπου 145000 χλμ (αρκετα απο αυτα με σκληρη χωματινη χρηση)

Και ο οποιος ουσιαστικα εχει μηδενικη φθορα
Κατι που κατα την γνωμη μου αποδεικνυει οτι η honda δεν εχει κανει καποιο λαθος στα μεταλα, στην συναρμογη, ή οπου αλλου αλλα οτι τελικα για την φθορα που κατα καιρους ακουω/διαβαζω την ευθυνη την εχει ο εκαστοτε ιδιοκτητης (ή/και ο μαστορας) της μοτο που δεν ξερει να ρυθμισει σωστα τα μποσικα της αλυσιδα
Καταγράφηκε
Pierros
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 50



« Απάντηση #86 στις: Σάββατο 13 Ιούλιος 2019, 11:18:23 πμ »

Ναι, η μηχανή αγοράστηκε με μηδενικά χιλιόμετρα.
Στην ίδια κατάσταση είναι και ο δικός μου άξονας με 120.000 Km. Δεν έχει κανένα τζόγο το γρανάζι.

Τα γρανάζια (μπροστά - πίσω), είναι ακόμα τα εργοστασιακά χωρίς ουσιαστική φθορά.

Μία φορά έχω αλλάξει αλυσίδα και αυτό διότι την εργοστασιακή την "χάλασα" εγώ καθαρίζοντας την με W40, χωρίς να την λιπανω μετά, με αποτέλεσμα να κρεμάσει μετά από 1000 Km περίπου.
Η αλλαγή της αλυσίδας, έγινε τραβώντας την καινούργια με την παλιά.

Επειδή αποφάσισα να κάνω ένα γενικό σέρβις στη μηχανή και διαβάζωντας τα προβλήματα που έχουν πολλοί με τον άξονα και το χαρακτήριζαν πρόβλημα που "πονάει" η μηχανή, αποφάσισα να ανοίξω το καπάκι, τρέμοντας η ψυχή μου τι θα δω....

Όπως ακριβώς το είπες οι επιλογές της HONDA, είναι σωστές στα μεταλα και στις σκληρότητες.
Καταγράφηκε
Pierros
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 50



« Απάντηση #87 στις: Σάββατο 13 Ιούλιος 2019, 11:28:27 πμ »

Μου κίνησε την απορία ή "φωλιά" που έχει.
Αν μου έδινε κάποιος το γρανάζι και την ασφάλεια στο χέρι και μου έλεγε να το βάλω στον Ζ άξονα (χωρίς να το έχω δει πως ήταν τοποθετημένο), θα το έβαζα με τη φωλιά έξω...
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #88 στις: Σάββατο 13 Ιούλιος 2019, 11:39:54 πμ »

Ναι, η μηχανή αγοράστηκε με μηδενικά χιλιόμετρα.
Στην ίδια κατάσταση είναι και ο δικός μου άξονας με 120.000 Km. Δεν έχει κανένα τζόγο το γρανάζι.

Τα γρανάζια (μπροστά - πίσω), είναι ακόμα τα εργοστασιακά χωρίς ουσιαστική φθορά.

Μία φορά έχω αλλάξει αλυσίδα και αυτό διότι την εργοστασιακή την "χάλασα" εγώ καθαρίζοντας την με W40, χωρίς να την λιπανω μετά, με αποτέλεσμα να κρεμάσει μετά από 1000 Km περίπου.
Η αλλαγή της αλυσίδας, έγινε τραβώντας την καινούργια με την παλιά.

Επειδή αποφάσισα να κάνω ένα γενικό σέρβις στη μηχανή και διαβάζωντας τα προβλήματα που έχουν πολλοί με τον άξονα και το χαρακτήριζαν πρόβλημα που "πονάει" η μηχανή, αποφάσισα να ανοίξω το καπάκι, τρέμοντας η ψυχή μου τι θα δω....

Όπως ακριβώς το είπες οι επιλογές της HONDA, είναι σωστές στα μεταλα και στις σκληρότητες.
Δεν ξερω για το πισω αλλα το μπροστα (οσο μπορω να κρινω απο τις φωτο σου) εχει αρκετη φθορα στα δοντια και καλο θα ηταν να το αλλαξεις γιατι πλεον εχουν χασει την συμμετρικη τους καμπυλοτητα
Τελος να πω οτι το μαμα μπροστα γραναζι εχει παντα ενα μικρο τζογο με τον αξονα Τσεκαρισμενο! Κουφο μεν αληθινο δε
Αντιθετα ενα jt που εβαλα καποτε εμπαινε σφηνωτα
Καταγράφηκε
Pierros
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 50



« Απάντηση #89 στις: Σάββατο 13 Ιούλιος 2019, 11:54:19 πμ »

Δεν μπαίνει σφηνωτά αλλά δεν έχει τζόγο κατά τον άξονα περιστροφής.
Όσο για τη φθορά δεν ξέρω τι μπορείς να διακρίνεις στη   φωτογραφία. Από τη μια πλευρά η εξωτερική περίμετρος του δοντιου είναι σχεδόν τετράγωνη ενώ από την άλλη έχει φύγει η μυτούλα. Η διαφορά δεν είναι χιλιοστό.
Επειδή όμως δεν είμαι ειδικός στα γρανάζια, ρώτησα φίλο μηχανουργό να μου πει αν θα πρέπει να αντικαταστήσω το γρανάζι λογο της συγκεκριμένης φθοράς.
Η απάντηση του ήταν αυτολεξεί :
- Είσαι ψυχανωμαλος! Φύγε από εδώ, μια χαρά είναι το γρανάζι.
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #90 στις: Σάββατο 13 Ιούλιος 2019, 12:10:13 μμ »

Προφανως ο μηχανουργος θα ειδε καλυτερα και θα εκρινε την κατασταση του γραναζιου μαλλον καλυτερα απο εμενα που απλως το ειδα σε φωτο

Για τον (μικρο) τζογο κουνησε το γραναζι πανω στον αξονα αριστερα-δεξια -οχι δηλαδη κατα τον αξονα περιστροφης- για να καταλαβεις τι εννοω
Καταγράφηκε
Pierros
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 50



« Απάντηση #91 στις: Σάββατο 13 Ιούλιος 2019, 12:21:32 μμ »

Στα πλάγια όπως λες, εχει ένα παίξιμο 1-2 χιλιοστά περίπου η άκρη του.

Αυτό δεν ενοχλεί, το πρόβλημα είναι αν έχει τζόγο στη περιστροφή.

Απ όσο γνωρίζω οι ανοχές στα καρέ είναι της τάξεως των 2-3 εκατοστών του χιλιοστού. Με αυτό το τρόπο μπαίνουν, όπως λένε στο "μηδέν", δλδ "γλυκά".
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #92 στις: Σάββατο 13 Ιούλιος 2019, 12:52:29 μμ »

Στα πλάγια όπως λες, εχει ένα παίξιμο 1-2 χιλιοστά περίπου η άκρη του.

Αυτό δεν ενοχλεί, το πρόβλημα είναι αν έχει τζόγο στη περιστροφή.

Απ όσο γνωρίζω οι ανοχές στα καρέ είναι της τάξεως των 2-3 εκατοστών του χιλιοστού. Με αυτό το τρόπο μπαίνουν, όπως λένε στο "μηδέν", δλδ "γλυκά".
Δεν ειπα πουθενα οτι ενοχλει Απλα επισημανα το γεγονος Τιποτα αλλο!
Καταγράφηκε
Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1253



« Απάντηση #93 στις: Κυριακή 14 Ιούλιος 2019, 20:51:30 μμ »

Αν μου έδινε κάποιος το γρανάζι και την ασφάλεια στο χέρι και μου έλεγε να το βάλω στον Ζ άξονα (χωρίς να το έχω δει πως ήταν τοποθετημένο), θα το έβαζα με τη φωλιά έξω...
Όσο και να  προσπαθήσεις να βάλεις την ασφάλεια στην ''φωλιά'' δεν θα τα καταφέρεις. Προέβλεψε ο Honda και δεν ευθυγραμμίζονται γρανάζι, άξονας, ασφάλεια. (τουλάχιστον εγώ σε δοκιμή δεν κατάφερα τα κουμπώσω...)
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Pierros
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 50



« Απάντηση #94 στις: Κυριακή 14 Ιούλιος 2019, 22:02:38 μμ »

Δεν το προσπάθησα για να είμαι ειλικρινής. Θα το δοκιμάσω όμως από περιέργεια να δω αν μπαίνει.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!