Γεώργιε, κατ' αρχάς τα pilots τα βιδώνεις τελείως μέσα εως ότου να πατήσουν , δλδ δεν τα σφίγγεις.
Μετά τα ξεβιδώνεις μετρώντας 3 στροφές εξω, ζεσταίνεις καλά τον κινητήρα , να ανάψει δλδ μια φορά το βεντιλατερ και μετά ρυθμίζεις λίγο κάθε φορά μέχρι να είσαι οκ.
Ενώ κάθε φορά πρέπει να φέρνεις το ρελαντί στις σωστές στροφές.
Γνώμη μου είναι να ρυθμίσεις και τα δύο καρμπς στις 3 εως 3 1/2 στροφές και μετά απο κάποια χιλιόμετρα να βγάλεις και να ρίξεις μια ματιά στα ''εύκολα'' μπουζί να δείς τι παίζει με την καύση.
Οσο για τους σωλήνες της υποπίεσης , είναι σε καλή κατάσταση?
Αν θυμάμαι καλά οταν κάποτε είχα ξεχάσει μετά απο κάποιες εργασίες να τοποθετήσω την δεξιά υποπίεση της βαλβίδας του Pair το μόνο που παρατήρησα ηταν οτι το ρελαντί, ποτε ηταν σταθερο στις 2000στρ/λ το κατεβαζα με την πλαστική βίδα του ρελαντί και μετα απο λίγο επεφτε κάτω απο τις 1000, το ανέβαζα στις σωστές και πάλι τα ίδια.