Hellas Transalp Forum

Καρμπιρατέρ.. κάτι δεν πάει καλά..

gmarkoglou · 4104

Offline gmarkoglou

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
on: Τετάρτη 26 Αύγουστος 2015, 11:40:58 πμ
Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα, παρατήρησα κάτι πολύ περίεργο, πήγα να ρυθμίσω τα pillot screws και ενώ όταν έστριβα το αριστερό pillot υπήρχε διακύμανση στις στροφές του κινητήρα, όταν έστριβα το δεξί καμία απολύτως διαφορά δεν υπήρξε. Να σημειωθεί πως έβγαλα ένα-ένα τα σωληνάκια υποπίεσης όταν βρισκόταν ο κινητήρας σε λειτουργία, και βγάζοντας το αριστερό ο κινητήρας έπεσε, ενώ βγάζοντας το δεξί δεν υπήρξε καμία μεταβολή στον κινητήρα.. Τα φώτα σας, ευχαριστώ εκ των προτέρων. Γιώργος



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9966
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Τετάρτη 26 Αύγουστος 2015, 13:49:50 μμ
Γεώργιε, κατ' αρχάς τα pilots τα βιδώνεις τελείως μέσα εως ότου να πατήσουν , δλδ δεν τα σφίγγεις.
Μετά τα ξεβιδώνεις μετρώντας 3 στροφές εξω, ζεσταίνεις καλά τον κινητήρα , να ανάψει δλδ μια φορά το βεντιλατερ και μετά ρυθμίζεις λίγο κάθε φορά μέχρι να είσαι οκ.
Ενώ κάθε φορά πρέπει να φέρνεις το ρελαντί στις σωστές στροφές.

Γνώμη μου είναι να ρυθμίσεις και τα δύο καρμπς στις 3 εως 3 1/2 στροφές και μετά απο κάποια χιλιόμετρα να βγάλεις και να ρίξεις μια ματιά στα ''εύκολα'' μπουζί να δείς τι παίζει με την καύση.

Οσο για τους σωλήνες της υποπίεσης , είναι σε καλή κατάσταση?

Αν θυμάμαι καλά οταν κάποτε είχα ξεχάσει μετά απο κάποιες εργασίες να τοποθετήσω την δεξιά υποπίεση της βαλβίδας του Pair το μόνο που παρατήρησα ηταν οτι το ρελαντί,  ποτε ηταν σταθερο στις 2000στρ/λ το κατεβαζα με την πλαστική βίδα του ρελαντί και μετα απο λίγο επεφτε κάτω απο τις 1000, το ανέβαζα στις σωστές και πάλι τα ίδια.



Offline gmarkoglou

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #2 on: Τετάρτη 26 Αύγουστος 2015, 14:43:54 μμ
Η διαδικασία έχει γίνει πολύ προσεκτικά όπως την περιγράφεις μιας και την έμαθα καλά από άλλες παλαιότερες αναρτήσεις στο forum. Τα σωληνάκια της υποπίεσης δεν μπορώ να πω με σιγουριά, κάποτε είχα κόψει λίγο και τα δύο γιατί είχαν σκιστεί. Διακυμάνσεις στο ρελαντί δεν παρατηρώ, το μόνο που μπορώ να σου αναφέρω με τα μπουζί είναι ότι το μπροστινό μπουζί (πλαϊνό) είναι μαύρο ενώ του πίσω κυλίνδρου σε πολύ καλή κατάσταση. Η μαυρίλα είναι πλούσιο μείγμα σωστά?



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9966
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Τετάρτη 26 Αύγουστος 2015, 17:06:09 μμ
....... Διακυμάνσεις στο ρελαντί δεν παρατηρώ, το μόνο που μπορώ να σου αναφέρω με τα μπουζί είναι ότι το μπροστινό μπουζί (πλαϊνό) είναι μαύρο ενώ του πίσω κυλίνδρου σε πολύ καλή κατάσταση. Η μαυρίλα είναι πλούσιο μείγμα σωστά?

Η μαυρίλα μπορεί να είναι πολλά, δες και εδώ ποιά μαυρίλα βλέπεις:

http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/spark_plugs/faqs/faqread.asp

 
Εχεις ελέγξει την ντίζα του τσοκ αν έχει σκαλώσει πουθενά και ο ενας κυλινδρος λειτουργεί με τσοκ?

Επίσης μπορείς να βγάλεις τελείως την βίδα pilot του δεξιού (εμπρός) καρμπ και να ελέγξεις το μικρό οριγκ και το ροδελάκι με το ελατήριο



πρόσεχε όμως το ροδελάκι και το ελατηριο, το ορινγ μπορεί να το βρείς , τα άλλα μόνο σετ με τις βίδες στην Honda μας.

Κατά τα άλλα το μηχανάκι πάει καλά? Πάει δλδ όπως πήγαινε? η έχει κάποια διαφορά?
Ανεβάζει στροφές κανονικά? στις χαμηλές πως ανταποκρίνεται?



Offline gmarkoglou

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #4 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2015, 11:41:18 πμ
Καλησπέρα, η μαυρίλα μπορεί να είναι και λάδια.. θα πρέπει να το δω αυτό τις επόμενες εβδομάδες.. Σήμερα θα δω την ντίζα του τσοκ αν και δεν νομίζω να έχει κολλήσει. Τώρα όσο αφορά το pilot ψιλοφοβάμαι να σου πω την αλήθεια.. Πάντως πολύ φοβάμαι ότι πρέπει να σηκώσω ντεπόζιτο σε κάθε περίπτωση και να δω όλα τα σωληνάκια, φίλτρο αέρος κτλ.. για να έχω μια καλή εικόνα. Θα ενημερώσω μόλις έχω νεότερα..