Hellas Transalp Forum

Επισκευή σέλας

petervic · 194098

Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #125 on: Κυριακή 07 Απρίλιος 2013, 16:38:55 μμ
Μ' αρέσεις  :thumbup: , βασικά μ' αρέσει κάθε προσπάθεια για προσωπική δουλειά.

Απορίες:
Ο ταπετσέρης δεν μπορεσε να καλύψει τις ζάρες  :eusa_think: τι σόι ταπετσέρης ηταν?
Γιατί στο πλάι η σέλα πίσω αφήνει κενό απο το πλαινό καπάκι ενώ μπροστά χαμηλώνει?
Η σέλα μπροστά ...   :goofy: :goofy:  δεν ενοχλεί ?

Κάτι τέτοιο ζήτησα και απο τον ταπετσέρη μου να κάνω και μου είπε οτι δεν εγγυάται μονοκόματο κάλυμα γιατί εκτός του ότι θα ανοίγει μπροστά στα αυτιά η σέλα, απο το πολύ τέντωμα με το καιρό θα σχιστεί. Πρότεινε περιμετρικό γαζί.

1)λογω του οτι τεντωθηκε παρα πολυ το υφασμα γι'αυτο εκανε τις ζαρες. τωρα αν μπορουσε η οχι να το κανει καλυτερο δεν ξερω.
2)οσο για το σηκωμα του πισου μερους τις σελας δεν ξερω γιατι το κανει.παντως τα πλαστικα μπαινουν στα γατζακια που εχει απο κατω. οταν την πηρα εφαρμοζε κανονικα, αλλα καποια στιγμη την ειχα βαλει λαθος για πολυ καιρο και απο τοτε πρεπει να εμεινε ετσι.
3) το υφασμα γυρω-γυρω εχει περιμετρικο γαζι.

Προσωπική άποψη πάντα.
Δεν μου αρέσει καθόλου.
Άσε που κάπου υπάρχει και πρόσθετο που το βάζεις πάνω από την σέλα σου και το χρησιμοποιείς όποτε θες γιατί μπαινοβγαίνει.
Δεν θυμάμαι όμως πιας μάρκας είναι...

σεβαστη καθε αποψη παντα, αλλα προτιμησα να κανω κατι μονος μου οικονομικο, και αν δεν πετυχει το εγχειρημα τοτε να προχωρησω σε μια πιο επαγγελματικη λυση. εκτος απο αυτο τα λεφτα που ζηταει ενας σελας για να σου φτιαξει μια ανατομικη σελα, ειναι εξωπραγματικα.  απ'οτι ειδα μια σελα με τζελ εχει απο 150- 200 ευρω. ε οχι ρε παιδια. 150 - 200 ευρω για να σου αλλαξει ενα σφουγγαρι. ειναι πολλα.

παντως ευχαριστω πολυ για τα σχολια και τις υποδειξεις. το γνωριζω οτι το αποτελεσμα δεν ειναι το καλυτερο οπτικα, το πολυ πολυ να παω για αλλαγη ταπετσαριας. 



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #126 on: Κυριακή 07 Απρίλιος 2013, 17:46:40 μμ
παντως ευχαριστω πολυ για τα σχολια και τις υποδειξεις. το γνωριζω οτι το αποτελεσμα δεν ειναι το καλυτερο οπτικα, το πολυ πολυ να παω για αλλαγη ταπετσαριας.

Φίλε, το θέμα όπως είναι δεν αντέχει κριτική, γιατί αφορά ένα καθαρά υποκειμενικό-προσωπικό ζήτημα, εσύ κάθεσαι στη σέλα κι εσύ οδηγείς, αν λοιπόν εσύ βολεύεσαι κι οδηγείς με άνεση με τη νέα σου σέλα τότε το πρότζεκτ ήταν πετυχημένο, κι αν δώσεις καμιά ιδέα σε κάποιον άλλο που θέλει να ασχοληθεί ακόμα καλύτερα, έχεις και χρήσιμο παραπροϊόν. Τώρα αν αρέσει οπτικά δεν έχει και τόση σημασία. Σε τελική ανάλυση όπως λες, πας αργότερα σε κάτι πιο επαγγελματικό, προς το παρόν έφτιαξες κάτι δικό σου κι μετατόπισες χρονικά ένα έξοδο, αυτό από μόνο του είναι πολύ σημαντικό.




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #127 on: Κυριακή 07 Απρίλιος 2013, 19:56:30 μμ
Μ' αρέσεις  :thumbup: , βασικά μ' αρέσει κάθε προσπάθεια για προσωπική δουλειά.

Κάτι τέτοιο ζήτησα και απο τον ταπετσέρη μου να κάνω και μου είπε οτι δεν εγγυάται μονοκόματο κάλυμα γιατί εκτός του ότι θα ανοίγει μπροστά στα αυτιά η σέλα, απο το πολύ τέντωμα με το καιρό θα σχιστεί. Πρότεινε περιμετρικό γαζί.
Θα συμφωνησω  Και να προσθεσω πως σημασια δεν εχει τοσο το αποταλεσμα οσο η προσπαθεια
Πολυ καλα στα ειπε ο ταπετσερης Λογω του "σκαψιματος" στη θεση του οδηγου δεν μπορει να μπει μονοκοματο καλυμα



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #128 on: Δευτέρα 08 Απρίλιος 2013, 08:44:30 πμ
Να προσθέσω κατι ακόμα. ο ταπετσέρης μου , που δεν είναι σελάς αλλά ταπετσέρης αυτοκινήτων, μου είπε οτι μπορεί να την φτιάξει μονοκόματη δίχως ραφές για λόγους νερού απο τις ραφές, αλλά θα δημιουργηθούν σχισίματα σε κάποιο χρονικό διάστημα στο πάνω μερος που αγκαλιάζει το τεπόζιτο, και τα εμπρός αυτιά που πιάνουν στα πλάγια του τεπόζιτου θα τραβανε ζόρι και θα σπάσουν η θα ανοίξουν και θα ξεγατζώνουν, και όλα αυτά για να αποφύγει τις ζάρες.
Οσο για το αν θα μπάζει νερό απο τις ραφές, ακόμα και με σιλικόνη εσωτερικά στην ραφή μπορεί να μην μπάσει άμμεσα αλλά κάποια στιγμή θα μπασει.
Ζήτησε για κάλυμα και μια ενίσχυση στο αφρώδες υλικό που υπάρχει με μία ακόμα επιπλέον επίστρωση 2εκ περίπου 50 ευρώ.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2744
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #129 on: Δευτέρα 08 Απρίλιος 2013, 09:34:16 πμ
Μπράβο Χρηστάρα!



Μας δίνεις ιδέες.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #130 on: Δευτέρα 08 Απρίλιος 2013, 12:15:17 μμ
Χρησταρα ευχαριστουμε που μοιραστηκες την προσπαθεια σου αυτη εστω και αν δεν θα την υιοθετουσαν καποιοι...

Οσο για το πως να κανουμε πιο ανατομικη την σελα μας, υπαρχουν άλλες λύσεις με προσθετα ή μη ? (κοστος ?)



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #131 on: Δευτέρα 08 Απρίλιος 2013, 14:06:49 μμ
Aπό τα λίγα πειράματα που έχω κάνει με την βασανιστική σέλα του BMW μου, κατέληξα στα εξής:

Αν μιλάμε για κόστος πάνω από 40-50 ευρώ ΟΛΑ, πήγαινε στον σελά.
Όχι στον ταπετσέρη αυτοκινήτων, δεν έχει ιδέα τι τραβάει ο κόλος ενός μοτοσικλετιστή, σελά θέλεις.

Αν μιλάμε για παρακάτω:

Θέλεις ένα κατσαβίδι για το ξεκάρφωμα, μια πένσα, πινέλο για πέταμα, βενζινόκολα (καλύτερα σε κουτί, όχι σπρέι) και ένα καρφωτικό. Καλό καρφωτικό γιατί θα σου βγάλει την παναγία αν είναι μάπα και έτσι και βάλει λάθος τα καρφιά θα σου σκίζουν τη σέλα.
Το καλό κόψιμο αφρώφους γίνεται με ξυλουργικό πριόνι -όσο και αν φαίνεται κουλό- και η διαμόρφωση με τον κυλινδρικό τρίφτη για ξύλο. Αν πας σε χοντρές πατέβτες θες και θερμοπίστολο.

Τροχοί μπλακεντέκερ κλπ δονούμενα μαραφέτια να αποφεύγονται, θέλει χέρι και εμπειρία αλλιώς θα γίνει χοντρή ζημιά.


Όλη η ιστορία αξίζει αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κάλυμα της σέλας σου (δεν είναι χρέπι ή στενό, ή ξερό) ή υπάρχει έτοιμο αφτερ μάρκετ χωρίς ραφές ενοείται σε λογική τιμή.

Αν όχι... άστο.

Γενικά κόβουμε λίγο και σε στάδια, δοκιμάζουμε και προχωράμε. Το να κόψεις το ορίτζιναλ αφρώδες και να βάλεις ένα κομμάτι αφρολέξ μαξιλαριών εμπορίου είναι λάθος για ένα κάρο λόγους. Η σέλες μοτό έχουν αφρώδες ειδικής πυκνότητας και μηχανικών χαρακτηριστικών. Είναι δε κλειστού πόρου ώστε να μην παπαριάζουν και να μην τρίβονται εύκολα. Αλλιώς σέλες θα πούλαγε και το ΙΚΕΑ.

Γενικά έχετε υπόψιν σας ότι ακόμα και αν το αποτέλεσμα φαίνεται ότι το φτιάξατε τέλειο , μόνο άμα το δοκιμάσετε ώρα θα δείτε, και μόνο ο χρόνος θα δείξει αν είναι και παραμένει σωστό.

Αυτό ισχύει και για πολλούς που ανοίξανε μαγαζί ως "σελάδες" και επειδή ράβουν φλόγες και δράκουλες σε σέλες για παπάκια θεωρούνται μαστόρια.

Για ακόμα μεγαλύτερη εμβάθυνση εδώ:

http://diymotorcycleseat.com/index.php



TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #132 on: Δευτέρα 08 Απρίλιος 2013, 16:45:00 μμ
Aπό τα λίγα πειράματα που έχω κάνει με την βασανιστική σέλα του BMW μου, κατέληξα στα εξής:

Αν μιλάμε για κόστος πάνω από 40-50 ευρώ ΟΛΑ, πήγαινε στον σελά.
Όχι στον ταπετσέρη αυτοκινήτων, δεν έχει ιδέα τι τραβάει ο κόλος ενός μοτοσικλετιστή, σελά θέλεις.

Αν μιλάμε για παρακάτω:

Θέλεις ένα κατσαβίδι για το ξεκάρφωμα, μια πένσα, πινέλο για πέταμα, βενζινόκολα (καλύτερα σε κουτί, όχι σπρέι) και ένα καρφωτικό. Καλό καρφωτικό γιατί θα σου βγάλει την παναγία αν είναι μάπα και έτσι και βάλει λάθος τα καρφιά θα σου σκίζουν τη σέλα.
Το καλό κόψιμο αφρώφους γίνεται με ξυλουργικό πριόνι -όσο και αν φαίνεται κουλό- και η διαμόρφωση με τον κυλινδρικό τρίφτη για ξύλο. Αν πας σε χοντρές πατέβτες θες και θερμοπίστολο.

Τροχοί μπλακεντέκερ κλπ δονούμενα μαραφέτια να αποφεύγονται, θέλει χέρι και εμπειρία αλλιώς θα γίνει χοντρή ζημιά.


Όλη η ιστορία αξίζει αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κάλυμα της σέλας σου (δεν είναι χρέπι ή στενό, ή ξερό) ή υπάρχει έτοιμο αφτερ μάρκετ χωρίς ραφές ενοείται σε λογική τιμή.

Αν όχι... άστο.

Γενικά κόβουμε λίγο και σε στάδια, δοκιμάζουμε και προχωράμε. Το να κόψεις το ορίτζιναλ αφρώδες και να βάλεις ένα κομμάτι αφρολέξ μαξιλαριών εμπορίου είναι λάθος για ένα κάρο λόγους. Η σέλες μοτό έχουν αφρώδες ειδικής πυκνότητας και μηχανικών χαρακτηριστικών. Είναι δε κλειστού πόρου ώστε να μην παπαριάζουν και να μην τρίβονται εύκολα. Αλλιώς σέλες θα πούλαγε και το ΙΚΕΑ.

Γενικά έχετε υπόψιν σας ότι ακόμα και αν το αποτέλεσμα φαίνεται ότι το φτιάξατε τέλειο , μόνο άμα το δοκιμάσετε ώρα θα δείτε, και μόνο ο χρόνος θα δείξει αν είναι και παραμένει σωστό.

Αυτό ισχύει και για πολλούς που ανοίξανε μαγαζί ως "σελάδες" και επειδή ράβουν φλόγες και δράκουλες σε σέλες για παπάκια θεωρούνται μαστόρια.

Για ακόμα μεγαλύτερη εμβάθυνση εδώ:

http://diymotorcycleseat.com/index.php


Ειπα να γραψω μερικα απο τα αποπανω αλλα ειπα αστο μην χαλασω την χαρα του φιλου που  τολμησε την προσπαθεια Και καθε προσπαθεια ειναι αξιεπαινη

Φυσικα ολοσωστα οσα αναφερεις!



Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #133 on: Δευτέρα 08 Απρίλιος 2013, 17:33:26 μμ
Aπό τα λίγα πειράματα που έχω κάνει με την βασανιστική σέλα του BMW μου, κατέληξα στα εξής:

Αν μιλάμε για κόστος πάνω από 40-50 ευρώ ΟΛΑ, πήγαινε στον σελά.
Όχι στον ταπετσέρη αυτοκινήτων, δεν έχει ιδέα τι τραβάει ο κόλος ενός μοτοσικλετιστή, σελά θέλεις.

Αν μιλάμε για παρακάτω:

Θέλεις ένα κατσαβίδι για το ξεκάρφωμα, μια πένσα, πινέλο για πέταμα, βενζινόκολα (καλύτερα σε κουτί, όχι σπρέι) και ένα καρφωτικό. Καλό καρφωτικό γιατί θα σου βγάλει την παναγία αν είναι μάπα και έτσι και βάλει λάθος τα καρφιά θα σου σκίζουν τη σέλα.
Το καλό κόψιμο αφρώφους γίνεται με ξυλουργικό πριόνι -όσο και αν φαίνεται κουλό- και η διαμόρφωση με τον κυλινδρικό τρίφτη για ξύλο. Αν πας σε χοντρές πατέβτες θες και θερμοπίστολο.

Τροχοί μπλακεντέκερ κλπ δονούμενα μαραφέτια να αποφεύγονται, θέλει χέρι και εμπειρία αλλιώς θα γίνει χοντρή ζημιά.


Όλη η ιστορία αξίζει αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κάλυμα της σέλας σου (δεν είναι χρέπι ή στενό, ή ξερό) ή υπάρχει έτοιμο αφτερ μάρκετ χωρίς ραφές ενοείται σε λογική τιμή.

Αν όχι... άστο.

Γενικά κόβουμε λίγο και σε στάδια, δοκιμάζουμε και προχωράμε. Το να κόψεις το ορίτζιναλ αφρώδες και να βάλεις ένα κομμάτι αφρολέξ μαξιλαριών εμπορίου είναι λάθος για ένα κάρο λόγους. Η σέλες μοτό έχουν αφρώδες ειδικής πυκνότητας και μηχανικών χαρακτηριστικών. Είναι δε κλειστού πόρου ώστε να μην παπαριάζουν και να μην τρίβονται εύκολα. Αλλιώς σέλες θα πούλαγε και το ΙΚΕΑ.

Γενικά έχετε υπόψιν σας ότι ακόμα και αν το αποτέλεσμα φαίνεται ότι το φτιάξατε τέλειο , μόνο άμα το δοκιμάσετε ώρα θα δείτε, και μόνο ο χρόνος θα δείξει αν είναι και παραμένει σωστό.

Αυτό ισχύει και για πολλούς που ανοίξανε μαγαζί ως "σελάδες" και επειδή ράβουν φλόγες και δράκουλες σε σέλες για παπάκια θεωρούνται μαστόρια.

Για ακόμα μεγαλύτερη εμβάθυνση εδώ:

http://diymotorcycleseat.com/index.php



πολυ χρησιμη η αναφορα σου και το σαιτ. ευχαριστω πολυ. 



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #134 on: Παρασκευή 12 Απρίλιος 2013, 16:44:37 μμ
Εγώ έκανα διάφορες δοκιμές στην σέλα μου και τελικά κατέληξα στα εξής :

1) Το φθηνό πράγμα το πληρώνεις 2 φορές. Πήγα σε έναν ταπετσέρη και για 15 ευρώ διαφορά μου έκανε ζημιά στην σέλα. Οπότε αναγκάστηκα να πάω αλλού.
2)Η ανατομική σέλα δεν βολεύει για τις  μετακινήσεις στην πόλη. Είναι πολύ κουραστική, εκτός αν τα πόδια σου είναι 1,20m. Το καλύτερο είναι να έχει μία έξτρα και να την φτιάξεις ανατομική
3) Πήγα στον Βραχάλη στην Γ.Λαμπράκη (Νίκαια) και μου έκανε απιστευτη δουλειά. Και όμορφη και απίστευτη θέση οδήγησης. ¨Οταν μπορέσω θα ανεβάσω φωτό



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #135 on: Παρασκευή 12 Απρίλιος 2013, 19:13:48 μμ
... Και όμορφη και απίστευτη θέση οδήγησης. ¨Οταν μπορέσω θα ανεβάσω φωτό

Για να το δούμε και αυτό.



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #136 on: Σάββατο 13 Απρίλιος 2013, 13:13:50 μμ
Εγώ έκανα διάφορες δοκιμές στην σέλα μου και τελικά κατέληξα στα εξής :
3) Πήγα στον Βραχάλη στην Γ.Λαμπράκη (Νίκαια) και μου έκανε απιστευτη δουλειά. Και όμορφη και απίστευτη θέση οδήγησης. ¨Οταν μπορέσω θα ανεβάσω φωτό
Απο τιμή τι έλεγε ο Πειραιώτης?Ψάχνομαι πολύ  τωρα τελευταία με το θεμα σελα μιας και είναι το μόνο που μου χαλάει τηνν αισθητική της καλής μου.....


HONDA ή γενόσιμο?


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #137 on: Σάββατο 13 Απρίλιος 2013, 14:07:41 μμ
50 euro



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #138 on: Σάββατο 13 Απρίλιος 2013, 14:12:41 μμ
50 euro
ωραίος!στειλε μου σε παρακαλώ την διυθυνσή του η΄ενα τηλ (με πμ για να μην θεωρηθει διαφημιση) για να πάω!Δευτέρα κιολας..εμενα βεβαια φανταζομαι θα μου παρει κατι τις παραπάνω λογω δυσκολίας της σέλας...


HONDA ή γενόσιμο?


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #139 on: Κυριακή 14 Απρίλιος 2013, 10:40:49 πμ
Ξέρει κανείς πως ανεβάζω φωτό από το PC μου?

Με αναζήτηση βρήκα μόνο πως να ανεβάζω από το internet



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #140 on: Κυριακή 14 Απρίλιος 2013, 11:31:52 πμ
μια λύση είναι το ΤΙΗ: http://www.turboimagehost.com/

Πατάς browse, διαλέγεις από το pc σου την φωτό που θέλεις και πατάς upload. Μετά κάνεις copy-paste τον κώδικα στο κουτάκι: Clickable Thumbnail for Forum (1) και το βάζεις στο μήνυμά σου στο φόρουμ, αυτό ήταν.




Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #141 on: Τρίτη 16 Απρίλιος 2013, 16:49:54 μμ
50 euro
Πηγα, συστήθηκα,μου ειπε 80€ και αμεσως εφυγα.....Θεωρω απαραδεκτο αυτο που γινεται στην Ελλαδα με τις τιμες...γιαυτο φτασαμε εκει που εχουμε φτασει....Και να σου λεει : 2 ωρες την θελω την σελα..Ρε φιλε,εγω σε 8 ωρες βγαζω 30€ ,εσυ θελεις για 2 ωρες 80€;
Θα περιμενω να χαλασει πρωτα και μετα θα την αλλαξω τελικα....


HONDA ή γενόσιμο?


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #142 on: Τρίτη 16 Απρίλιος 2013, 16:58:44 μμ
Αυτές τις μέρες έφτιαξα και εγώ την δικιά μου (γέμισμα-αλλαγή καλύμματος-προσθήκη τζελ από jumbo) σε έναν φίλο σελά στο κέντρο.

Για όσους έχουν facebook εδώ είναι η σελίδα του

Το κόστος ήταν 50 ευρώ και υπάρχει η δυνατότητα από τον άνθρωπο να έρθει να πάρει τη σέλα και να την επιστρέψει
« Last Edit: Τρίτη 16 Απρίλιος 2013, 17:00:20 μμ by ΓIANNHΣ »


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #143 on: Τρίτη 16 Απρίλιος 2013, 17:18:06 μμ
Πηγα, συστήθηκα,μου ειπε 80€ και αμεσως εφυγα.....Θεωρω απαραδεκτο αυτο που γινεται στην Ελλαδα με τις τιμες...γιαυτο φτασαμε εκει που εχουμε φτασει....Και να σου λεει : 2 ωρες την θελω την σελα..Ρε φιλε,εγω σε 8 ωρες βγαζω 30€ ,εσυ θελεις για 2 ωρες 80€;
Θα περιμενω να χαλασει πρωτα και μετα θα την αλλαξω τελικα....

Τι έχει πάθει η σέλα σου και σου ζητάει 80 ευρώ? 100 έχει να στην κάνει ανατομική



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #144 on: Τρίτη 16 Απρίλιος 2013, 20:10:34 μμ
Τα καταφερα



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #145 on: Τρίτη 16 Απρίλιος 2013, 21:23:19 μμ
.... Και όμορφη και απίστευτη θέση οδήγησης. ...

Το όμορφη είναι σχετικό, αλλά για εμένα αυτή τη στιγμή δεν είναι αυτό που ζητάω.
Ομως η δική σου μου αρέσει, και το λευκό γαζί δείχνει ωραίο τελικά. :thumbright:

Το δεύτερο είναι που με νοιάζει η θέση οδήγησης, τι αλλαγές εκανε? ξέρεις? Εσύ τι το διαφορετικό ''αισθάνεσαι''?

Απο εδώ: http://www.moto-k.gr/gr/  βρήκα αυτήν (δεν ενδειαφέρομαι για ανατομική) :



που είναι τρία κομάτια ενωμένα. Θα τηλ αυριο και θα δώ τι παίζει απο τιμές.



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #146 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 06:58:39 πμ
Τι έχει πάθει η σέλα σου και σου ζητάει 80 ευρώ? 100 έχει να στην κάνει ανατομική
η σέλα μου δεν εχει απολύτως τίποτα! Αυτο ειναι που με τρελανε!!!απλα εχει λιγο γυαλίσει απο την χρηση και ειπα να της αναννεωσω την εμφανιση...ουτε ανατομικ´η ηθελα ,ουτε οποιοδηποτε επεμβαση,ουτε καποιο σχεδιο να βαλω,ουτε καν λογοτυπο.....Το μονο που απαιτει ειναι 0,15 m2 περισσοτερο υλικο απο την δικη σου.Τιποτα,απλα ,οπως και οι περισσοτεροι "μαστορες" δεν κοστολογουν την δουλεια τους αλλα το κεφαλι...Χαρακτηριστικά μου ειπε: "φιλε στα varadero παίρνω κανα 80αρι....."
« Last Edit: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 07:01:02 πμ by zami »


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #147 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 08:32:15 πμ
Σωτήρη πάει αλλού το θέμα αμα μπλέξουμε με τιμές και ποιότητα εργασίας.

Και το μεν πρώτο το ελέγχεις, είσαι ακριβός μάστορα αντε γειά σου. Υπάρχουν και άλλοι.

Ομως στο θέμα της δουλειάς πώς θα τον ελέγξεις? Βλέπεις δεν σου περισσεύουν ωστε να δοκιμάσεις 5-6 μαστόρια μέχρι να βρείς τον σωστό.
Πως ελέγχεις την ποιότητα του υλικού? είναι όλες οι δερματίνες ίδιες?
Προσωπικά θεωρώ τα 50 ευρώ οριακά για την σημερινή οικονομική κατασταση για ενα κομμάτι δερματίνη, ενα κομμάτι αφρολέξ πάχους 1-2εκ + την εργασία.
Δεν τα δίνω όμως για λόγους εφέ, η δική μου σέλα έχει δύο τρύπες, σχισίματα και εχει ''κάτσει''  και γίνεται ο στόλος μου τελάρο αφού είναι 13 χρόνων και πάλι το σκέφτομαι.

Και ο λόγος που το σκέφτομαι δεν είναι το 50ρικο, αλλά το να το δώσω κάπου που το εκτμήσουν και θα εχω και το ανάλογο αποτέλεσμα, και εκεί είναι που δεν έχω εμπιστοσύνη.
Γενικά σε κάθε μαγαζί που μπαίνω αισθάνομαι οτι είμαι ο μακακας που πάει να τα ακουμπήσει και εμείς οι ''έξυπνοι'' που ψάχνουμε τρόπους να του τα αρπάξουμε.
. Αυτός είναι και ο λόγος που εδώ μέσα συζητάμε ο καθένας την εμπειρία του και προτείνουμε η όχι μαστόρια ωστε να βοηθήσουμε τους υπόλοιπους.
Αυτός γενικά είναι και ο λόγος που κοντεύουμε να γίνουμε μηχανικοί χωρίς να το θέλουμε.

 :spamsign:
Παράδειγμα που αφορά αγορά λαδιού Castrol Power 1 , αντιγράφω απο αλλο μοτοφόρουμ: http://www.mototrail.net/t1983p105-topic

>>>> Από τιμή πάντως σούπερ! Με την ισοτιμία βγήκαν στα 36.9 ευρώ τα 4λιτρα. Δηλαδή 9 ευρώ το λίτρο περίπου. Σε ένα λάδι που στην Ελλάδα βρήκα το λίτρο 11,5 έως 14,5 ευρώ στα ιντερνετομάγαζα. Μαζί με τα μεταφορικά στην φθηνότερη περίπτωση ήθελα 50 ευρώ από Αθήνα. Γιατί ρε γ@μώτη μου 36.9 ευρώ από Αγγλία ενώ 50 ευρώ από Αθήνα; Πως θα πάμε μπροστά;.....

>>>>>  Μην σας πω πόσο μου είπαν για το castrol εδώ σε μαγαζί και χοροπηδήσετε! . :2hysterical:..όμως για να είμαι δίκαιος "προσφέρθηκαν" να το περάσουν δωρεάν. Για κάποιον που δεν τα περνάει μόνος του καταλαβαίνω πως θα δώσει 16,5 ευρώ για το λίτρο. Στην ουσία πληρώνει και τα εργατικα.

>>>>  Πέμπτη τα παράγγειλα από το amazon, σήμερα το πρωί ήρθαν. 5 μέρες απο Αγγλία και μεσολαβούσε και ΣΚ. Έπρεπε να το γράψω, επειδή ότι παραγγέλνω από Αθήνα κάνει συνήθως από 5 έως 7 μέρες και φυσικά αν δεν είναι πάνω από 40 ευρώ έχει και χρέωση κούριερ κάπου 6 ευρώ. Απο Αγγλία με 25 λίρες και πάνω (29 ευρώ δηλαδή) έρχονται δωρεάν στην πόρτα μου.

Αχ ρε Ελλάδα...αχ!

 :spamsign:

Tα συμπεράσματα δικά σας, και συγγνώμη για το σπαμάρισμα.



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #148 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 09:17:27 πμ
Η θέση του οδηγού έχει μεγαλώσει(η πλάτη έχει πάει πιο πίσω) και έχει χαμηλώσει ελαφρά. Δίνει μεγαλύτερη ευκαίρια κινήσεων, μέσα στην πόλη που γερνεις λίγο μπροστά αλλά και στις μεγάλες αποστάσεις που θες να γυρεις πίσω και να ξεκουράσεις την μέση



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #149 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 09:27:44 πμ
Φιλε μου Νικο,για αλλη μια φορα μιλας σωστα....Απλα με πνιγει ολο αυτο το θεμα....εχουμε μεγαλο μεριδιο ευθυνης ολοι μας για την κατασταση που εχει περιελθει η Ελλαδα...Δυστυχως φτασαμε στο σημειο να αμφιβαλλουμε οταν βρουμε ενα ανθρωπο που ζηταει λογικες τιμες ,αφου εχουμε μαθει να μας γδερνουν και να μην εχουμε και αποτελεσματα αναλογα της τιμης....


HONDA ή γενόσιμο?