Δεν ξερω τι να πω. Μ εχει φρικαρει.. Την κουναω μέρα νύχτα για ψύλλου πήδημα και δεν χανει τωρα. Δεν καταλαβαίνω. Αν είχε καποια φλάντζα θεμα θα έσταζε συνέχεια.
Μόνο κ μόνο απο αυτό που σου είπε εγώ θα άλλαζα συνεργείο.
ΔΕΝ είναι θέμα φλάτζας, είναι θέμα της τσιμούχας του άξονα της αντλίας .
Ο αξονας παίρνει κίνηση απο τον κινητηρα αρα το ενα ακρο του βρισκεται μέσα στο λάδι, απο την αλλη μεριά έχει την φτερωτή που βρίσκεται μέσα στο κύκλωμα του νερού.
Η τσιμούχα αυτη στεγανοποιεί τον περιστρεφόμενο άξονα κ δεν αφήνει τα νερά να περάσουν στα λάδια .
Το κακό είναι πως η αντλία δεν διαιρείται σε αυτό το σημείο, είναι ενα κομμάτι , με άλλα λόγια δεν επισκευάζεται.
Το οτι στάζει νερό απο την τρύπα αυτή σημαίνει οτι πάς για αντλία . Τόσο απλά .
Το οτι σταζει σε προειδοποιεί οτι αν γίνει αυτό θα πάς ΚΑΙ για κινητήρα.
Γι αυτό σου πρότεινα να αλλάξεις ψυκτικό με γνήσιο , μήπως και (δύσκολο , αλλά λέμε αν ...) αφού χάνει πού κ πού αν είναι απο αυτό την γλυτώσεις.
Εννοείται οτι δεν στάζει πάντα , τουλάχιστον όχι στην αρχή, στάζει μόνον όταν ζεσταθεί ο κινητήρας και ανεβάσει πίεση το ψυκτικό .
Υπάρχει κ μια περίπτωση μικρή αλλά υπάρχει, να έχει κολήσει η τάπα του ψυγείου κ οταν ζεσταινεται ο κινητήρας να μην εκτονώνει το επιπλέον ψυκτικό στο δοχείο διαστολής να το κρατάει κ να ανεβαίνει υπερβολικά η πίεση, σε μια τέτοια περίπτωση δεν ξερω όμως αν θα αντεχαν τα ψυγεία η οι σωλήνες.
Κανονικά πρέπει τα ψυγεία να είναι πάντα γεμάτα, αν βγάλεις την τάπα κ θέλει συμπλήρωμα ενώ το δοχείο είναι γεμάτο τότε εχεις θέμα.
Την σωστή λειτουργία της ταπας του ψυγείου την καταλαβαίνεις αν παρατηρήσεις την στάθμη του υγρού στο δοχείο, οταν είναι κρύα η μηχανή θα είναι στο max και όταν ζεσταίνεται ανεβαίνει 2-4 εκ .
Αν θες να χαμηλώσεις την στάθμη στο δοχείο για να σου φύγει δλδ κ η ιδέα, δεν χρειαζεται να πας σε συνεργείο, βγαλε το σωλήνα απο το κατω μερος του δοχείου οπως σου εχω δείξει στις φωτό , βγαίνει εύκολα με το χερι τραβηχτά κ στρεφοντάς τον ελαφρά να ξεκολήσει αφου ανοιξεις την μικρή ασφάλεια που εχει με μια πένσα.
Να εχεις μια λεκάνη απο κάτω να μαζέψεις το υγρό σε περίπτωση που δεν προλάβεις να τον ξαναβάλεις κ πέσει η στάθμη κ δεν έχεις αλλο να συμπληρώσεις.
Αυτα με κινητηρα κρύο.