Hellas Transalp Forum

Στάξιμο απο αντλία νερού.

sheldon cooper · 44928

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9868
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #25 on: Τρίτη 10 Απρίλιος 2018, 15:17:34 μμ
Για ποια τάπα - βίδα μιλάς; να ξερω να τσεκάρω και εγω

Αν στάζει από εδώ ....



την κάτσαμε την βάρκα .

Η βίδα αποστράγγισης είναι αυτή :



Εδώ η βίδα με την αλουμινοροδέλα στεγανοποίησης





Είναι το Νο5 εδώ:






Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #26 on: Τρίτη 10 Απρίλιος 2018, 19:57:42 μμ
Το παραφλου το βρίσκω εκει που ενώνει η αντλία με το καπάκι της. Προφανώς επειδή είναι στο πλαϊνό σταντ τρέχει απο την τρυπούλα που μαλλον δεν θα έπρεπε να τρέχει και καταλήγει στο σημείο που την βρίσκω εγω. Αλλα το θέμα ειναι οτι πρέπει να δουλέψει πολυ ωρα η μηχανή για να δακρύσει. Ακομα και να ανεβάσει φουλ θερμοκρασία δεν τρέχει κάποιες φορές.. Αλλα ρε γαμωτο την τσέκαρα την μηχανή συχνά. Μετά το σερβις μονο παρατήρησα την διαρροή
« Last Edit: Τρίτη 10 Απρίλιος 2018, 20:00:14 μμ by ZeusTheGreat »


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #27 on: Τετάρτη 11 Απρίλιος 2018, 07:42:32 πμ
Εγώ την άλλαξα και ησύχασα



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9868
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #28 on: Τετάρτη 11 Απρίλιος 2018, 17:40:36 μμ
Το παραφλου το βρίσκω εκει που ενώνει η αντλία με το καπάκι της. Προφανώς επειδή είναι στο πλαϊνό σταντ τρέχει απο την τρυπούλα που μαλλον δεν θα έπρεπε να τρέχει και καταλήγει στο σημείο που την βρίσκω εγω. Αλλα το θέμα ειναι οτι πρέπει να δουλέψει πολυ ωρα η μηχανή για να δακρύσει. Ακομα και να ανεβάσει φουλ θερμοκρασία δεν τρέχει κάποιες φορές.. Αλλα ρε γαμωτο την τσέκαρα την μηχανή συχνά. Μετά το σερβις μονο παρατήρησα την διαρροή

Φυσικό είναι οταν γερνει το μηχανάκι να τρέχει απο άλλο σημείο.
Ισως οταν ανεβαζει θερμοκρασία να εξατμίζεται κ να μην στάζει αν είναι μικρή η διαρροή.
Η τρύπα αυτή υπάρχει για να αρχίσει να τρέχει προειδοποιώντας σε οτι αν η κατάσταση συνεχίσει θα περάσουν τα νερά στα λάδια κ τότε τέλος.
Τι αντιψυκτικό χρησιμοποίησαν στο συνεργείο? Θα σου συνιστούσα να βάλεις το Prohonda . Το βρίσκεις στον Σαρακάκη.



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #29 on: Τετάρτη 11 Απρίλιος 2018, 23:46:22 μμ
Δεν έχω ιδέα τι παραφλου εβαλαν. Δυστυχώς έπρεπε να αφησω τη μηχανη και να φυγω.. Κάποιες φορές στην φουλ θερμοκρασία δεν τρέχει κανα δυο όμως παρατήρησα σταγονίτσα.. Αλλα 2 δάχτυλα ίσως και παραπάνω απο το upper νομίζω ειναι υπερβολή. Γτ να έβαλε τοσο;


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9868
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #30 on: Παρασκευή 13 Απρίλιος 2018, 16:47:36 μμ
Δεν έχω ιδέα τι παραφλου εβαλαν. Δυστυχώς έπρεπε να αφησω τη μηχανη και να φυγω.. Κάποιες φορές στην φουλ θερμοκρασία δεν τρέχει κανα δυο όμως παρατήρησα σταγονίτσα.. Αλλα 2 δάχτυλα ίσως και παραπάνω απο το upper νομίζω ειναι υπερβολή. Γτ να έβαλε τοσο;

Καλύτερα να βάλεις Prohonda η ετσω κάτι αντίστοιχο, αρκεί να μην είναι απλά χρωματισμένο ζουμί. ;D

Στο Owner's Manual η αλλιως Εγχειριδιο Κατοχου ,της XL650V2 στο κεφαλαιο λειτουργια σελιδα 22 ,οπου αναφερεται στο ψυκτικο υγρο ,Γραφει ακριβως:

     ΨΥΚΤΙΚΟ ΥΓΡΟ
Συσταση για το ψυκτικο υγρο
Ο ιδιοκτητης της μοτοσυκλετας..... πρεπει να φροντιζει... κλπ, κλπ ....
Χρησιμοποιειστε μονο υψηλης ποιοτητας αντιψυκτικο υγρο αιθυλογλυκολης ειδικο για κινητηρες αλουμινιου, το οποιο να περιεχει αντιδιαβρωτικα συστατικα.
   ΠΡΟΣΟΧΗ
α.Χρησιμοποιειτε μονο νερο με χαμηλη περιεκτικοτητα σε μεταλλικα στοιχεια η απεσταγμενο νερο.Το νερο με υψηλη  περιεκτικοτητα σε μεταλλικα στοιχεια μπορει να προκαλεσει ζημια στον κινητηρα αλουμινιου.
β.Η χρηση αντιψυκτικου υγρου που περιεχει αντιδιαβρωτικα συστατικα με αλατα πυριτικου οξεως μπορει να γινει αιτια προωρης φθορας της αντλιας νερου ,του κυκλωματος, η να προκαλεσει εμφραξη στις διοδους του ψυγειου.Η χρηση νερου απο δικτυο υδρευσης μπορει να προκαλεσει σοβαρες βλαβες στον κινητηρα.
      Ο κατασκευαστης εξοπλιζει το συγκεκριμενο μοντελο με διαλυμα αντιψυκτικου και απεσταγμενου νερου σε αναλογια 50%/50%.Το διαλυμα αυτο συνισταται σχεδον για καθε θερμοκρασια λειτουργιας και παρεχει ικανοποιητικη αντιδιαβρωτικη προστασια.Αν η περιεκτικοτητα του διαλυματος σε αντιψυκτικο υγρο ειναι μεγαλυτερη μειωνεται η αποδοση του συστηματος ψυξης,ενω οταν η αναλογια ειναι μικροτερη απο 40% αντιψυκτικο και 60% νερο δεν παρεχεται ικανοποιητικη αντιδιαβρωτικη προστασια.

Τώρα σε ότι έχει να κάνει με την επιπλέον ποσότητα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα , απλά οταν αλλάξεις ψυκτικό υγρό δεν μπορείς να κάνεις 100% εξαέρωση στο κύκλωμα , ετσι εχεις δύο λύσεις η βάζεις κάτι παραπάνω ετσι ωστε με την λειτουργία φεύγοντας ο αέρας να τραβηξει υγρό η βάζεις κανονικλη ποσότητα κ απλά για μια δύο βδομάδες ελέγχεις την στάθμη κ αν χρειαστεί συμπληρώνεις .

Επειτα ακόμα κ αν γεμίσεις μέχρι επάνω το δοχείο υπάρχει η υπερχείλιση του δοχείου που αποβάλει το επιπλέον υγρό, δεν είναι δλδ το κύκλωμα ψύξης 100% κλειστό ωστε να υπάρχει φόβος να ανεβασει υπερβολική πίεση αν έχει επιπλέον υγρό, δεν υπάρχει δλδ λόγος να ανησυχείς.

Σου συνιστώ να διαβασεις αυτό : https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22770.0
κ να αλλάξεις το ψυκτικό αν έχεις αμφιβολίες.



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #31 on: Παρασκευή 13 Απρίλιος 2018, 22:00:48 μμ
Να σαι καλα Stoneman.. Πάντως απο έγκυρη πηγή εχω μαθει τα καλύτερα για εσενα.. Να σαι καλα που παλι με βοήθησες.. Η υπερχείλιση ξέρουμε που είναι;;


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9868
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #32 on: Σάββατο 14 Απρίλιος 2018, 19:01:42 μμ
.. Η υπερχείλιση ξέρουμε που είναι;;

Η υπερχείλιση του ψυγείου δεν σε αφορά, οτι περισσεύει οταν διαστέλεται το ψυκτικό πάει στο δοχείο διαστολής κ επιστρέφει στον κινητήρα οταν αυτός παγώνει.
Αν σε αυτη την διαδικασία κάτι δεν πάει καλά  την ευθύνη έχει η τάπα του ψυγείου κ το ελατήριό της , είναι κατασκευασμένη να ανοίγει σε μια ορισμένη πίεση.

Η υπερχείλιση του δοχείου είναι το πάνω σωληνάκι, βασικά έχει ενα που μπαίνει απο κάτω και είναι αυτό :



... που τό βγάζουμε για να το αδειάσουμε .

Στην φωτό παρακάτω δείχνω την εισαγωγή απο το ψυγείο κ την υπερχείλιση .



Δεν γίνεται να κάνεις λάθος στην αναγνώριση, δύο έχει , ενα επάνω κ ενα απο κάτω.
« Last Edit: Σάββατο 14 Απρίλιος 2018, 19:05:08 μμ by Stoneman »



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #33 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2018, 06:39:39 πμ
Να ξεχωρίζουμε. Το σωληνάκι της υπερχίλησης ξεκινάει απ' τον "λαιμό" της τάπας.
Υπάρχει κι άλλο ένα σωληνάκι που συνδέει τα δύο ψυγεία μεταξύ τους.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #34 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2018, 12:48:06 μμ
Ξαναπήγα το είδε παλι σημερα και μ ειπε ειναι υπερχείλιση απο εκει.. Από την τρυπούλα της αντλίας για να μην πάνε νερα στο καρτερ.. Μπορώ απο κάποιο σημείο να βγαλω το παραπάνω παραφλου ουτως ωστε να τσεκάρω αν όντως ειναι υπερχείλιση;
« Last Edit: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2018, 14:18:50 μμ by ZeusTheGreat »


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2758
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #35 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2018, 14:44:21 μμ
Ξαναπήγα το είδε παλι σημερα και μ ειπε ειναι υπερχείλιση απο εκει..

Όπως σου έγραψαν παραπάνω, η υπερχείληση δεν έχει καμμία σχέση με την εν λόγω τρύπα.

Από την τρυπούλα της αντλίας για να μην πάνε νερα στο καρτερ..

Η τρυπούλα αυτή για αυτό τον σκοπό υπάρχει: "για να μην πάνε τα νερά στα λάδια". ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΡΑ ΕΚΕΙ. Τα νερά έφτασαν εκεί γιατί τα έπαιξε η πρώτη τσιμούχα μετά τη φτερωτή της αντλίας.  Η τρύπα σε πληροφορεί για αυτό. Αν τα νερά περάσουν και τη δεύτερη τσιμούχα θα αρχίσουν να κυκλοφορούν με τα λάδια και θα γίνει ζημιά.

Μπορώ απο κάποιο σημείο να βγαλω το παραπάνω παραφλου ουτως ωστε να τσεκάρω αν όντως ειναι υπερχείλιση;

Όπως και παραπάνω: Δεν έχει σχέση με την υπερχείληση η διαροή από την τρύπα της αντλίας. Το παραπάνω παραφλού το βγάζεις από το δοχείο που σου έδειξε ο Στόουνμαν.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #36 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2018, 18:49:51 μμ
Δεν ξερω τι να πω. Μ εχει φρικαρει.. Την κουναω μέρα νύχτα για ψύλλου πήδημα και δεν χανει τωρα. Δεν καταλαβαίνω. Αν είχε καποια φλάντζα θεμα θα έσταζε συνέχεια.


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9868
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #37 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2018, 15:16:43 μμ
Δεν ξερω τι να πω. Μ εχει φρικαρει.. Την κουναω μέρα νύχτα για ψύλλου πήδημα και δεν χανει τωρα. Δεν καταλαβαίνω. Αν είχε καποια φλάντζα θεμα θα έσταζε συνέχεια.

Μόνο κ μόνο απο αυτό που σου είπε εγώ θα άλλαζα συνεργείο.

ΔΕΝ είναι θέμα φλάτζας, είναι θέμα της τσιμούχας του άξονα της αντλίας .
Ο αξονας παίρνει κίνηση απο τον κινητηρα αρα το ενα ακρο του βρισκεται μέσα στο λάδι, απο την αλλη μεριά έχει την φτερωτή που βρίσκεται μέσα στο κύκλωμα του νερού.
Η τσιμούχα αυτη στεγανοποιεί τον περιστρεφόμενο άξονα κ δεν αφήνει τα νερά να περάσουν στα λάδια .
Το κακό είναι πως η αντλία δεν διαιρείται σε αυτό το σημείο,  είναι ενα κομμάτι , με άλλα λόγια δεν επισκευάζεται.

Το οτι στάζει νερό απο την  τρύπα αυτή σημαίνει οτι πάς για αντλία . Τόσο απλά . 
Το οτι σταζει σε προειδοποιεί οτι αν γίνει αυτό θα πάς ΚΑΙ για κινητήρα.

Γι αυτό σου πρότεινα να αλλάξεις ψυκτικό με γνήσιο , μήπως και (δύσκολο , αλλά λέμε αν ...) αφού χάνει πού κ πού αν είναι απο αυτό την γλυτώσεις.
Εννοείται οτι δεν στάζει πάντα , τουλάχιστον όχι στην αρχή, στάζει μόνον όταν ζεσταθεί ο κινητήρας και ανεβάσει πίεση το ψυκτικό .

Υπάρχει κ μια περίπτωση μικρή αλλά υπάρχει, να έχει κολήσει η τάπα του ψυγείου κ οταν ζεσταινεται ο κινητήρας να μην εκτονώνει το επιπλέον ψυκτικό στο δοχείο διαστολής να το κρατάει κ να ανεβαίνει υπερβολικά η πίεση, σε μια τέτοια περίπτωση δεν ξερω όμως αν θα αντεχαν τα ψυγεία η οι σωλήνες.
Κανονικά πρέπει τα ψυγεία να είναι πάντα γεμάτα, αν βγάλεις την τάπα κ θέλει συμπλήρωμα ενώ το δοχείο είναι γεμάτο τότε εχεις θέμα.
Την σωστή λειτουργία της ταπας του ψυγείου την καταλαβαίνεις αν παρατηρήσεις την στάθμη του υγρού στο δοχείο, οταν είναι κρύα η μηχανή θα είναι στο max και όταν ζεσταίνεται ανεβαίνει 2-4 εκ .

Αν θες να χαμηλώσεις την στάθμη στο δοχείο για να σου φύγει δλδ κ η ιδέα, δεν χρειαζεται να πας σε συνεργείο, βγαλε το σωλήνα απο το κατω μερος του δοχείου οπως σου εχω δείξει στις φωτό , βγαίνει εύκολα με το χερι τραβηχτά κ στρεφοντάς τον ελαφρά να ξεκολήσει αφου ανοιξεις την μικρή ασφάλεια που εχει με μια πένσα.
Να εχεις μια λεκάνη απο κάτω  να μαζέψεις το υγρό σε περίπτωση που δεν προλάβεις να τον ξαναβάλεις κ πέσει η στάθμη κ δεν έχεις αλλο να συμπληρώσεις.
Αυτα με κινητηρα κρύο.
« Last Edit: Τρίτη 17 Απρίλιος 2018, 15:19:22 μμ by Stoneman »



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #38 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2018, 22:07:21 μμ
Μάλιστα.. Δλδ παω για 250αρα;;


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9868
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #39 on: Τετάρτη 18 Απρίλιος 2018, 06:59:30 πμ
Mην ανησυχείς ακόμα , κάνε αν μπορείς ενα έλεγχο οπως σου έγραψα στην στάθμη του ψυκτικού αν ανεβοκατεβαίνει κάτι που είναι πολύ απλό κ μετά μάθε τι σόι ψυκτικό σου έχουν βάλει κ αν είναι μέσα στις προδιαγραφές για το μηχανάκι .



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #40 on: Τετάρτη 18 Απρίλιος 2018, 14:54:56 μμ
Επειδή είμαι λιγο ψείρας πηγα παλι μηχανικο και τον εβαλα να δει εκτενέστερα την μηχανη.. Όντως απο την τρύπα δακρύζει.. Οπότε ειναι αντλία απ οτι μ ειπε


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #41 on: Τετάρτη 18 Απρίλιος 2018, 17:51:01 μμ
Παρακολουθώ την ιστορία που την περιγράφεις κάποιες μέρες. Δεν θα μιλήσω καθόλου για το τεχνικό κομμάτι ο Νίκος μας έχει καλύψει όλους. Δεν ξέρω σε ποιο συνεργείο την πας, άλλαξε το. Και πες του και γιατί δεν ξαναπατησεις. Εμείς που είμαστε όλοι ερασιτέχνες μάστορες σου λέμε αντιλια. Και αυτός που είναι πραγματικός "μάστορας" λέει ότι του περνάει από το κεφάλι και πάει να σε βγάλει και τρελό. Εγώ δεν θα ήμουν ήσυχος ότι θα του άφηνα τη μηχανή για σέρβις και θα έκανε αυτά που λέει. ’ποψη μου. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα συμφωνήσεις.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk




Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #42 on: Τετάρτη 18 Απρίλιος 2018, 19:39:03 μμ
Δεν εχω λόγο να μην συμφωνήσω άλλωστε γι αυτο συμβουλευομαι το φορουμ και σας ευχαριστώ όλους για τον χρονο σας, απλα δεν ήθελα να πιστέψω οτι ειναι αντλία με τίποτα. Ο Stoneman γενικα με έχει βοηθήσει πολύ όπως και οι υπόλοιποι. Στον μηχανικο δεν θα ξαναπαω και φρόντισα να μάθει για ποιον λόγο. Γενικα ειμαι λίγο νευρικός και απότομος όταν με αδικούν και τα πράγματα ηταν στο όριο να ξεφύγουν. Οι δικαιολογίες του δεν με κάλυψαν βέβαια.τωρα η μηχανη όπως είπα ειμαι ψείρας θα μείνει παροπλισμένη στο πάρκινγκ γτ φοβάμαι να την κινήσω μην βγαλω κανα θεμα άλλο και γτ δεν παίζουν λεφτά για τέτοιου είδους επισκευή, απ οτι διάβασα κυμαίνεται απο 120-200(μεταχειρισμένη-καινουρια) . Εκανα πολλές επισκευές με δικο μ κόπο αλλα και σε μηχανικό. και με κούρασε λίγο, γενικά έπεσα σε ζονγκ μηχανη. Ωστοσο θα τσεκάρω οτι μου είπε ο κύριος Νίκος aka Stoneman οσο αναφορά την στάθμη του αντιψυκτικου


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline jiannhs

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 132
Reply #43 on: Τετάρτη 18 Απρίλιος 2018, 21:22:34 μμ
eixa to ydio problima se 600 prin marika xponia alazo to psixtiko me to gnisio ths honda opou os ek thabmatos meta apo mepikes mepes oute stagona sothika den xanis tipota na dokimasis



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #44 on: Τετάρτη 18 Απρίλιος 2018, 21:32:26 μμ
Ναι Γιάννη θα το κανω και εγω αυτο γιατί μου το ειχε αναφέρει ο stoneman. Ειχα διαβάσει το θεμα σου την μέρα που ειδα την σταγόνα στην μηχανή μου. Προς το παρόν τσέκαρα οτι μ ειπε  και όντως ειχε πάλι δικιο. Με ζεστη μηχανή το αντιψυκτικο ειναι ενα δαχτυλο περίπου πανω απο το upper και με κρυα μηχανη πιο κατω.


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9868
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #45 on: Πέμπτη 19 Απρίλιος 2018, 09:14:13 πμ
Ισως κ να λέω ψέματα καθώς δεν το γνωρίζω αλλά στο CBF είχα μια μικρή διαρροή απο το οριγκ του θερμοστάτη.

Δεδομένου ότι οταν άλλαξα ψυκτικό έβγαλα απο μέσα ενα πράσινο ζουμί που μέσα του αιωρούνταν ενα μαύρο σαν καμένο λάδι, αυτό το μαύρο τελικά ηταν μούχλα κ την τάπα του ψυγείου την είχαν φράξει μύκητες? μούχλα? πάντως αν ηταν κάτι ζωντανό σαν ζελές ενα πράμα , ευτυχώς δεν δάγκωνε ...  :2hysterical:

Αναγκάστηκα να βγάλω το ψυγείο κ να το καθαρίσω με πίεση , το ίδιο έκανα κ στον κινητήρα που έβγαζε απο μέσα κομμάτια.

Εβαλα τα ProHonda , η διαρροή συνεχίστηκε αλλά αυτή η μπλέ χρωστική (?) που περιέχουν σχημάτισε μια κρουστα στο σημείο,
 την καθάριζα επι μέρες με βρεγμένο πανί  κ τελικά σταμάτησε , μετα απο λίγες βδομάδες κλασικά το μπλέ Prohonda έγινε διάφανο.

Στο ΤΑ, επι 9 χρόνια άλλαξα 4 φορες ψυκτικό prohonda πάντα, κ πάντα έβγαινε καθαρό τα δε ψυγεία ηταν σαν καινουργια.

Σίγουρα θα υπάρχουν στο εμπόριο ισάξια η κ καλύτερα ψυκτικά κ επώνυμα, το γνησιο κοστίζει 25 ευρω το 5 λιτρο κ φτάνει για δύο αλλαγές αφου το μηχανάκι παίρνει 2.4 λίτρα.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #46 on: Πέμπτη 19 Απρίλιος 2018, 10:00:27 πμ
......
 ηταν κάτι ζωντανό σαν ζελές ενα πράμα , ευτυχώς δεν δάγκωνε ...  :2hysterical:
....

χα χα χα ρε μαστρο Νίκο!
Μου φτιαξες την μερα!!!!!!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #47 on: Πέμπτη 19 Απρίλιος 2018, 10:18:06 πμ
Χαχχαχαχα καλο.. :2hysterical: :2hysterical: Δεν βλέπω να εχω και άλλες επιλογές..οπότε κλειδώνει και κάθεται γκαράζ δεν θα την ευχαριστηθώ καλοκαιράκι..


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #48 on: Πέμπτη 19 Απρίλιος 2018, 13:49:29 μμ

Στο ΤΑ, επι 9 χρόνια άλλαξα 4 φορες ψυκτικό prohonda πάντα, κ πάντα έβγαινε καθαρό τα δε ψυγεία ηταν σαν καινουργια.


Αλλάζω μία φορά το χρόνο. Υπερβολή λες?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2758
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #49 on: Πέμπτη 19 Απρίλιος 2018, 14:52:48 μμ
Αλλάζω μία φορά το χρόνο. Υπερβολή λες?

Εεε ναι! Πουθενά δεν έχω δει να προτείνεται ενωρίτερα από 2 χρόνια.

πάντως αν ηταν κάτι ζωντανό σαν ζελές ενα πράμα , ευτυχώς δεν δάγκωνε ...  :2hysterical:


Υπερβολές !  :2hysterical: Μη μου πεις ότι ήταν χειρότερο από αυτό που έβγαλα από το 92άρι!



25 χρονών πράμα που σαλεύει! Πάνω στην ακμή του. Παρόλα αυτά ούτε διαροές ούτε τίποτα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!