Hellas Transalp Forum

Με ABS ή χωρίς ABS?

cookos · 19967

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #25 on: Τετάρτη 02 Μάρτιος 2016, 05:23:00 πμ
Η απλά βγήκαμε από την Ευρώπη και δεν το ξέρουμε ακόμα...  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

ειναι τοσο μπροστα ο σαρακακης?
 :2hysterical: :2hysterical:




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #26 on: Τετάρτη 02 Μάρτιος 2016, 07:21:24 πμ
Μιας και αναφέρθηκε σε διπλανό θέμα, η καινούργια Africa διατίθεται σε έκδοση και χωρίς ABS.
Πως μπορεί να συμβαίνει αυτό από τη στιγμή που η ευρωπαική νομοθεσία αναφέρει ότι από 1/1/2016 θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει ABS?
Η απλά βγήκαμε από την Ευρώπη και δεν το ξέρουμε ακόμα...  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
ειναι τοσο μπροστα ο σαρακακης?
 :2hysterical: :2hysterical:
Βρε σεις, μόνο η ευρωπαική αγορά ενδιαφέρει την Honda; Υπάρχουν πολλοί λόγοι αλλά και πολλά σημεία που μπορεί να πωληθεί και χωρις ABS.

Υ.Γ. Δεν ξέρω, αλλά, αν κυκλοφορήσει χωρίς ABS θα το επιτρέπουν οι "Ευρωπαίοι"; ή θα είναι "εσώκλειστη;
Λέμε, για τα πολλά ταξίδια που κάνουμε ή σκοπεύουμε να κάνουμε... :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #27 on: Τετάρτη 02 Μάρτιος 2016, 10:05:14 πμ
Βρε σεις, μόνο η ευρωπαική αγορά ενδιαφέρει την Honda; Υπάρχουν πολλοί λόγοι αλλά και πολλά σημεία που μπορεί να πωληθεί και χωρις ABS.

Υ.Γ. Δεν ξέρω, αλλά, αν κυκλοφορήσει χωρίς ABS θα το επιτρέπουν οι "Ευρωπαίοι"; ή θα είναι "εσώκλειστη;
Λέμε, για τα πολλά ταξίδια που κάνουμε ή σκοπεύουμε να κάνουμε... :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

Προφανώς και δεν ενδιαφέρει τη Χόντα μόνο η Ευρωπαική αγορά, αλλά ΑΝ θεωρητικά εφαρμόζεται εδώ η Ευρωπαική νομοθεσία, τότε η Άφρικα χωρίς ABS που φέρνει ο Σαρακάκης (στο θέμα με την Άφρικα αυτό κατάλαβα διαβάζοντας) κανονικά δεν θα μπορεί να βγάλει πινακίδα κυκλοφορίας, θα μπορεί να τρέχει μόνο στα κατσάβραχα με τιμολόγιο όπως τα καθαρόαιμα δίχρονα.  :goofy: Ίσως να έχει βρει κάποιο παραθυράκι ή απλά δεν εφαρμόζεται αυτό το από 1/1/2016.

Από τη στιγμή που πάρει όμως πινακίδα, θεωρητικά είσαι ελεύθερος να κυκλοφορήσεις οπουδήποτε θέλεις μετά για τουρισμό - ταξίδι.  ;D Αλλά ας τη πάρουμε πρώτα και θα δούμε μετά που θα ταξιδέψουμε. 




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #28 on: Τετάρτη 02 Μάρτιος 2016, 10:59:49 πμ
Μάλλον η χωρίς ABS έκδοση δεν θα είναι street legal? :p

Μάλλον ο Σαρακάκης θα έκανε το θαύμα του! Κάποτε πουλούσαν c 70 με άδεια 50ριού.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #29 on: Τετάρτη 02 Μάρτιος 2016, 13:00:24 μμ
θα ειναι για αυτους που θα θελουν να την χρησιμοποιησουν στο Dakar,ερασιτεχνικες και οχι εργοστασιακες συμμετοχες.
 :P

Στο dakar έχουν κοπεί προ πολλού δικύλινδρα πάνω απο 450cc..


Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #30 on: Τετάρτη 02 Μάρτιος 2016, 13:29:57 μμ
Η Africa προφανώς πωλείται σε διάφορες αγορές του πλανήτη.

Στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτό που ήξερα εγώ ότι ισχύει είναι ότι όλες οι μοτοσυκλέτες που ταξινομούνται από 1-1-2016 είναι υποχρεωμένες να:
1) έχουν ABS, αν είναι πάνω από 125 κυβικά.
2) να έχουν CBS (δηλ. συνδυασμένα φρένα), αν είναι πάνω από 50 και έως 250 κυβικά.

Το μέτρο αυτό έχει ψηφιστεί από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με 643 ψήφους υπέρ, 16 κατά και 18 αποχές.

Στην πράξη πάντως, δεν ξέρω αν έχει ισχύσει. Διότι, για παράδειγμα, βλέπω να πωλείται το παπί της Honda, το Astrea Supra X 125 χωρίς συνδυασμένα φρένα (CBS), όπως θα όφειλε βάσει ευρωπαϊκής οδηγίας. Αντίστοιχα, βλέπω το παπί της Yamaha, το Crypton X 135 να πωλείται χωρίς (προφανώς) να έχει ABS, ενώ σύμφωνα με την οδηγία θα έπρεπε να έχει ABS ως μοτοσυκλέτα άνω των 125 κυβικών.

Δείτε τι έγραφε κι ο Θανάσης Χούντρας.

http://www.newsbeast.gr/moto/odiki-asfaleia/arthro/449138/upohreotiko-gia-oles-tis-motosukletes-apo-to-16-to-abs



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #31 on: Τετάρτη 02 Μάρτιος 2016, 18:22:54 μμ
Στο dakar έχουν κοπεί προ πολλού δικύλινδρα πάνω απο 450cc..


θα βγαλουν οφ τον εναν κυλινδρο.  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

αλλα και παλι θα ειναι πιο πολυ απο 450.




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #32 on: Πέμπτη 03 Μάρτιος 2016, 06:48:10 πμ


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!