η αιτία τώρα όμως ή οι αιτίες που δημιούργησαν το πρόβλημα αυτό στο συγκεκριμένο κομβικό σημείο και η αστοχία της μεταλλικής στήριξης ίσως να οφείλονταν:
1. Στην χρήση των κάγκελων προστασίας της Givi μιας και αν προσέξετε εκεί ακριβώς εδράζεται "πιάνει" η βάση των προστατευτικών.



με το ζόρι των κραδασμών και το βάρος τους στο συγκεκριμένο σημείο με το εγκάρσιο τράβηγμα τους μπορεί να είναι και ο ένοχος...
2. οι στατικές πτώσεις η ακόμα και η οδήγηση σε χωμάτινο teren με άκρως ανώμαλες επιφορτίσεις μπορεί να είναι ακόμα μια εκδοχή του αποτελέσματος της αστοχίας.....
όπως και να έχει, το έψαξα λίγο μέσα στην εβδομάδα ρωτώντας μηχανικούς που έχουν πιάσει στα χέρια τους Varadero αν έχουν δει αυτή την αστοχία. Οι 3 από τους 5 το είχαν επισκευάσει το σημείο αυτό και οι αυτοί από τους 5 φόραγαν κάγκελα Givi. Οι άλλοι 2 από τους 5 είχαν δει να λείπουν οι 2 βίδες που συγκρατούν το εγκάρσιο αυτό πλαίσιο όπως φαίνεται παρακάτω. Στη δική μου την είχα λύσει για να τοποθετήσω την βάση σωστά....

Όποιος έχει λοιπόν ανησυχίες με τριξίματα, θορύβους, πλαστικά, που δεν κουμπώνουν σωστά κ.λ.π. δεν έχει να χάσει κάτι αν ρίξει μια ματιά στο υποπλαίσιο η αλλιώς upper cowl stay comp που φαίνεται και από το τιμόνι. Δεν χρειάζεται να ξεκουμπώσει κανέναν πλαστικό για τον οπτικό έλεγχο.....
Για την ιστορία με το λύσε, δέσε, κολλήσεις κ.λ.π. την μηχανή την ετοίμασα στις 14:30 από τις 8.30 που είχα κατέβει να την πλύνω.......
Πλέον όχι μόνο δεν ακούγεται τίποτα αλλά μπήκαν και όλα στην θέση τους σωστά όπως έπρεπε να μπούν....
Ακόμα καθαρίστηκαν όλοι οι ρελέδες, οι επαφές και τα πλαστικά τόσο καλά που έγινε σαν καινούργια μιας και εκεί μέσα πολύ δύσκολα κανείς βάζει χέρι.......