Hellas Transalp Forum

Τοποθέτηση φλάσερ κατάλληλου για led .

Stoneman · 47698

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #25 on: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 04:08:34 πμ
αν ο ρελες ειναι bolt on στο 650 και δεν τον θελει ο νικος,τον θελω εγω.μπας και σταματησω να στραβωνομαι τα βραδυα μολις αναβω φλας.




Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #26 on: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 04:11:44 πμ
Δεν εκανα ακομα παραγγελια τον καινουργιο, οποτε κανουμε την αλλαγη αν θες. Τοlink θα στο στειλω αργοτερα γιατι γραφω απο το κινητο μου.



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #27 on: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 05:14:31 πμ
To link του ρελέ είναι αυτό http://www.ebay.com/itm/400737867016?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Αν σε ενδιαφέρει να μιλησουμε μεσω πμ για τα περαιτερω...



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #28 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 00:28:22 πμ
Αυτό θέλω, έχεις πμ.



Offline Vagggelis XL650V

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #29 on: Τρίτη 01 Νοέμβριος 2016, 15:45:04 μμ
Καλημέρα παιδιά!
Θέλω και εγώ να κάνω την αλλαγή φλασέρ και στο 650 βλέπω 3 επαφές αντί για 2 όπως δέιχνει ο Stoneman...είναι το ίδιο απλά θα βάλω ρελέ με γίωση? δηλαδή 3 επαφών?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
 
« Last Edit: Σάββατο 25 Απρίλιος 2020, 02:44:51 πμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #30 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2016, 01:51:31 πμ
Τωρα τα πιάσαμε που λένε ... :2hysterical:

Το μαχανάκιόν μου είναι του 2002, σύμφωνα με το γνήσιο μάνιουαλ της Honda , έχει φλάσερ με 3 επαφές, κ τα καλώδια είναι :
πράσινο = γείωση
γκρι = έξοδος που δίνει στην επαφή W του διακόπτη των φλάς και
μαύρο = είσοδος τάσης , δλδ σε αυτό ερχεται η τάση απο την ασφάλεια.

Αλλά έλα μου που δεν ... :eusa_think:

Στο έξτρα τεύχος για την 650 απο το 2004 κ μετά , δίνει φλάσερ με δύο επαφές , γκρι για έξοδο στο W του διακόπτη κ Ασπρο/πρασινο για την ασφάλεια .

Μακάρι να ξέρανε κ αυτοί τι φτιάχνουν σε τι παραλλαγές κ τι μετα σχεδιάζουν. :jack:

Τέλος πάντων για να μην μακρυγορούμε , κατά τα φαινόμενα θές φλάσερ 3 επαφών.
Βρες με σιγουριά την γείωση με ένα πολύμετρο δλδ το πράσινο καλώδιο να έχει συνέχεια με το σκελετό .
Μετα ελέγχεις οτι έχεις ελεγχόμενη τάση απο τον διακόπτη με το κλειδί στο μαύρο κ συνεχίζεις  μια ψαχτική με: Turn Signal Flasher Blinker Relay 12V 3 Pin Motorcycle LED Indicator Light.



Offline Vagggelis XL650V

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #31 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2016, 19:06:40 μμ
Σε ευχαριστώ για την άμεση βοήθεια Stoneman...



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #32 on: Σάββατο 25 Απρίλιος 2020, 02:45:48 πμ
Πως μου είχε ξεφύγει κ αυτό?
Τώρα είναι οκ .