Ποιος ο λογος να παρει καποιος υβριδικο ή καθαρα ηλεκτρικο?
1. Χαμηλοτερα ή μηδενικα τελη (μαλλον μονο την Ελλαδα αφορα αυτο)
Ούτε καν αυτό. Από το παραπάνω λινκ του Panisk:
Η τιμή πώλησης του Οpel Ampera στην Ελλάδα ανέρχεται στα 59.361 ευρώ, από τα οποία τα 44.500 αφορούν στο μοντέλο και τα 14.861 αντιστοιχούν στον φόρο πολυτελείας που πληρώνει.2. Χαμηλοτερο ή μηδενικο κοστος καυσιμου
Χαμηλότερο. Μηδενικό δεν πρόκειται να είναι, εφόσον ο ηλεκτρισμός δεν είναι δωρεάν. Σύγκριση δεν υπάρχει με τη βενζίνη, αλλά σε εύρος χρήσης κάποιων ετών είναι σαφώς υπολογίσιμο κόστος.
3. Χαμηλοτεροι ή μηδενικοι ρυποι (σιγα τα αυγα... για να το φορτισεις καπου αλλου καιγεται καποιο καυσιμο)
Πράγματι, το μόνο χειροπιαστό θετικό είναι η λίγο καθαρότερη ατμόσφαιρα στις μεγαλουπόλεις.
Το κοστος αποκτησης ειναι μεγαλο για να πεις οτι θα κανεις αποσβεση απο τα κοστη ενος κανονικου αυτοκινητου.... ασε που σε 10 χρονια η χωρητικοτητα της μπαταριας θα εχει πεσει δραματικα συμπαρασυροντας και την αυτονομια.
Το θέμα είναι ότι το κόστος παραγωγής αυτών των αυτοκινήτων ούτε για αστείο δεν προσεγγίζει τα 50 χιλιάρικα +++ που ζητάνε. Απλά δεν θέλουν (ακόμα) εσωτερικό ανταγωνισμό με τα ορυκτά καύσιμα. Ούτε το κόστος ανάπτυξης είναι δικαιολογία. Αν ήταν, τότε απλά θα εφαρμοζόταν η λογική «καλύτερα να παίρνεις λίγα από τους πολλούς παρά πολλά από τους λίγους». Τώρα τα βγάζουν στην αγορά μ' αυτές τις τιμές και τα παίρνουν οι τρεις κι ο κούκος. Πότε θα κάνουν απόσβεση του κόστους ανάπτυξης έτσι; Ποτέ.