Hellas Transalp Forum

Καρμπυρατέρ (καθαρισμός / επισκευές / ρυθμίσεις)

επισκέπτης · 123798

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9951
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #225 on: Κυριακή 20 Απρίλιος 2025, 20:56:46 μμ
Ρύθμιση ρελαντί η μίγματος γίνεται πάντα με το μηχανάκι ζεστό, κ να έχει πάρει το βεντιλατερ εστω μια φορά.

Μίγμα πώς ρυθμίζεις ?

« Last Edit: Κυριακή 20 Απρίλιος 2025, 21:01:03 μμ by Stoneman »



Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #226 on: Παρασκευή 02 Μάιος 2025, 18:18:47 μμ
οπως ειδα στο manual το κανω. δεν μπορω να καταλαβω τι μπορει να κανω λαθος. ξερουμε κανεναν καρμπυρατερα να παω ???



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9951
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #227 on: Σάββατο 03 Μάιος 2025, 19:10:16 μμ
Nα σου πω τι κάνω εγώ, Επειδή η Χόντα μας ζητάει ένα στροφόμετρο με κάποια ακρίβεια ενδείξεων που εμείς δεν διαθέτουμε ,
Και ακόμα μπορεί και το στροφόμετρο που έχει το μηχανάκι να παίζει τόσο που να μην μπορούμε να ξέρουμε τι βλέπουμε κ τι
μετράμε.
Ετσι ανεβαζω το ρελαντί στις 2000στρ/λ οχι παραπάνω , και κάνω την διαδικασία που λεει το μανιουαλ με τις ρυθμίσεις.

Τι κάνω :
Με τον κινητήρα ζεστό αφου  βιδώσω  τις πάιλοτ τερμα ισα ισα  να πατήσουν
Ξεβιδώνω και τις δύο 3 στρ έξω.
Μετα βιδώνω μεχρι να αρχίσουν να πεφτουν οι στροφες του κινητήρα κ τις σημειώνω
Μετα ξεβιδώνω μεχρι πάλι να αρχίσουν να πεφτουν οι στροφές κ σημειώνω και πάλι
η σωστή ρύθμιση είναι αναμεσα στις δύο αυτές μετρήσεις, οπότε φερνω τον κύλινδρο αυτόν στη σωστή ρύθμιση που βρήκα ,
Ρυθμίζω πάλι στις 2000 στρ το ρελαντί και κάνω το ίδιο και για τον άλλο κύλινδρο


Τώρα, αν προσπαθήσεις να δώσεις παραπάνω καύσιμο ξεβιδώνοντας την πάιλοτ και βλέπεις οτι την έχεις ξεβιδώσει τόσο που κοντεύεις
να την πάρεις στο χέρι και οι στροφές  δεν μειώνονται αυτό σημαίνει οτι υπάρχει κάποια φθορά η κάποια ρύθμιση σε αυτόν τον κύλινδρο
με αποτέλεσμα το ζιγκλέρ του μίγματος να μην επαρκεί κ πρέπει να το αλλάξεις με ενα μεγαλύτερο νούμερο.
Εδώ όμως τα πράγματα μπερδεύονται αφού το ζιγκλέρ του μίγματος είναι ενα κομμάτι με την ονομαζόμενη ΄΄φλογέρα''  και δίνεται σαν ενα ανταλλακτικό.
Δεν είναι δλδ σαν το κυρίως ζιγκλερ που βιδώνει στην φλογέρα κ αλλάζει μόνον αυτό.
Δεν ξέρω δλδ αν με το ζιγκλερ του μίγματος στο χέρι θα καταφέρεις να βρείς στο εμπόριο μεγαλύτερο.
Υπάρχει πάντα και η περίπτωση να είναι βουλωμένες οι τρύπες της φλογέρας παίζει κ αυτό δλδ.
και για να καταλάβεις τι εστί φλογέρα δες τις φωτό



Αυτή είναι του κυρίως ζιγκλέρ , αναμεσα στα δάχτυλά μου είναι το ζιγκλερ



Και αυτή είναι του μίγματος που είναι ενα κομμάτι



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9940
Reply #228 on: Κυριακή 04 Μάιος 2025, 09:11:49 πμ
Νικόλα respect ακόμα μια φορά  :eusa_clap:


Παύλος Καρούμπης


Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #229 on: Δευτέρα 05 Μάιος 2025, 20:49:51 μμ
Θα το κάνω πάλι έτσι όπως λες τότε να δω. Απλά με προβληματίζει το ότι άμα έχω παραπάνω το ρελαντί ας πούμε και έχω βρει κάπως τα pilots με το ρελαντί και μόνο πολλά σκασηματα και άμα το κατεβάσω σε σημείο να μην κρατάει ρελαντί δουλεύει ψηλοκαλα στην πορεία (χωρίς σκασηματα τρέλα τύπου κάτι δεν πάει καλά εδώ) αλλά κάνει τα νορμάλ γιατί φοράω ρεμους. Θα το κάνω Πέμπτη απογευματάκι και θα σ πω τι έγινε.
1000 ευχαριστώ κ πάλι!!!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9951
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #230 on: Τρίτη 06 Μάιος 2025, 16:40:31 μμ
Δεν ξέρω κ το όνομά σου να σε προσφωνώ.

Οτι σου γράφω είναι οτι έχω διαβάσει και πώς εγώ ρύθμιζα το δικό μου μηχανάκι. Είναι δλδ καθαρά διάβασμα και εμπειρία.

Τα σκασίματα στην εξάτμιση στο ρελαντί δεν κόβονται , μην ξεχνάς οτι έχεις μια Χάρλευ Ντειβινσον στην πιο ήσυχη έκδοσή της.
Δλδ όσο και καλορυθμισμένο να είναι το μηχανάκι σου αν πλησιάσεις το αυτί σου στην εξάτμιση κατι σκασίματα σαν κάποιος να φτύνει
θα ακούγονται πάντα. Αυτά μάλιστα πιθανόν να συνοδεύονται και απο ενα παίξιμο στην βελόνα του στροφόμετρου.

Σκασίματα σημαίνουν φτωχό μίγμα , καθυστέρηση στο να πέσουν οι στροφές απο πχ τις 4000 στο ρελαντί μετα απο ξερογκαζιά με το μηχανάκι
σταματημένο  σημαίνουν τό ίδιο.

Σε ενα άλλο φόρουμ ενας σύντροχος με διαφορετικό μηχανάκι αλλά ίδιο κινητήρα έγραψε ενα νήμα πολύ σωστό.
Αν σε ενδειαφέρει πραγματικά να μάθεις 5 πράγματα για δικό σου καλό ωστε κ συνεργείο να χρειαστείς μελλοντικά να πηγαίνεις ψιλιασμένος
διάβασε αυτό :Honda Bros Pilot screws
θα το βρείς εδώ :https://motocikleta.gr/distribution/topic10711.html
Τα λέει σωστά.

Κάνε την προσπάθειά σου και μη κολάς ότι θες εδώ είμαστε να βοηθήσουμε.

Τα λέμε



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9951
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #231 on: Τρίτη 06 Μάιος 2025, 16:43:44 μμ
Νικόλα respect ακόμα μια φορά  :eusa_clap:

Παύλο μου χρωστάω πολλά σε αυτό το φόρουμ. Γράφοντας και βοηθώντας αισθάνομαι οτι ξεχρεώνω αυτό το χρέος ενώ ταυτόχρονα
μου δίνει ευχαρίστηση.

Ο Θεός να μας έχει καλά να ασχολιόμαστε.



Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #232 on: Πέμπτη 08 Μάιος 2025, 20:31:23 μμ
Γιωργο με λενε !!!
Λεπον. εκατσα κανα 40λεπτο και παλευα. καπως καλητερα την ειδα, αλλα αυτο το να κατεβαινουν οι στροφες ξερα δεν το πετυχα ακομα. κοντα ειμαι ομως πιστευω. μετα δεν εκανα ενα ενα τον κυλινδρο γιατι δεν μπορουσα να καταλαβω να σου πω την αληθεια διαφορα με της ξερογκαζιες. θα την ξανακοιταξω αυριο λογικα. στην τελικη παιρνω αδεια μου στελνεις διεύθυνση και πετάγομαι να ερθω να την ρυθμησουμε "παρεα"  :2hysterical: :2hysterical:  Θα κανω και ταξιδακη γιατι λογικα απο Καλαματα δεν εισαι που ειμαι εγω  :P :P :2hysterical: :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9951
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #233 on: Σάββατο 10 Μάιος 2025, 21:32:40 μμ
Γιώργο δεν κατεβαίνουν οι στροφες απότομα, μετα απο κάποιες στροφες βίδωμα στις πάιλοτ το μίγμα γίνεται πλούσιο κ μπουκώνει
το μηχανάκι κ πάει να σβήσει ρίχνοντας τις στροφές. Το ίδιο κ όταν ξεβιδώνεις γίνεται φτωχό το μίγμα κι πάει να σβήσει κ πάλι.
Τα καρμπυρατερ δεν είναι κάτι που απαιτεί φοβερή ακρίβεια , μην ανησυχείς για αυτό.

Απλά πρέπει ο κινητήρας να είναι ζεστός και να ακολουθήσεις τα βήματα της ρύθμισης.
Επειτα είναι κ θέμα βενζίνης , που η ποιότητά της προκαλεί πολλά προβληματα που εμείς σαν αναβάτες νομίζουμε οτι την ευθύνη έχει το μηχανάκι.

Αν ρυθμίσεις τον εμπρός κύλινδρο στις 3 1/2 στροφές και τον πίσω στις 3 3/4 μην νομίζεις οτι η ρύθμιση αυτή θα απέχει και πολύ απο την σωστή.

Μένω Ελευσίνα , το όνομα Νίκος , και αφού για την ρύθμιση δεν απαιτούνται σπέσιαλ εργαλεία ισως αν βρεθεί χρόνος ακόμα
κ να μοιράσουμε την απόσταση . Θα δούμε όμως το πώς κ πότε.