"Τελικά τα μηχανάκια δεν χαλάνε , τα χαλάνε τα μαστορια" Stoneman 2017 μ.χ.
Γράφεις την ιστορία του μέλλοντος φίλε!
Όντως ρε παιδιά αυτό το πιστεύω και το λέω χρόνια! Έλα μου όμως που δεν μπορούν να γίνουν όλες οι δουλειές απο ιδιώτες....
Έιχα το FJR τα καλά χρόνια και όλοι κάναν την πάπια για το πρόβλημα που είχαν ΟΛΑ απο το εργοστάσιο με τους οδηγούς των βαλβίδων που έπρεπε να αλλαχτούν όλοι οι οδηγοί γιατί είχαν κατασκευαστικό λάθος (ακούγονταν σα να χτυπάει καδενάκι) αλλιώς κάποια στιγμή ή κάρφωνε βαλβίδες ή στην καλύτερη έκαιγε λάδια απο σημαδέματα στους οδηγούς. Πού να το πάω να το δούν όμως? Ποιός να βάλει χέρι? εγω?... μιλάμε για αδιέξοδο.
Ένας μάστορας μόνο στις όσες μηχανές έχω αλλάξει έκανε ένα σωστό σέρβις στη ζωή μου, ο οποίος πήρε σύνταξη εδώ και χρόνια.
Μου ρύθμισε το Varadero το καρμπυρατεράτο με K&N και εκεί που πήγαινε όπως πήγαινε (κανονικά), μετά πέταγε, ΑΛΛΑ εκεί που μου έκαιγε ένα γαιδουροτεπόζιτο για 220 χλμ, μετά πήγε με ίδια χρήση η κατανάλωση στα 270 αυτονομία και πάνω και χωρίς παρατράγουδα, αλλά μάλλον ασχολήθηκε.
Ναί Χρήστο, καλύτερος μηχανικός του ιδιοκτήτη... ΚΑΝΕΙΣ!
Όμως τώρα που θέλω να αλλάξω δίσκους στο Transalp μου και δε μπορώ, δέν πρέπει να το πάω σε μηχανικό? Έ, πιστεύω οτι μετά απο τέτοια επίσκεψη κάτι άλλο θα έχει όταν το παραλάβω, αλλά ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ! Άν και τελικά πιστεύω οτι καλύτερα να το χαλάσω μόνος μου παρά άλλος και να τον έχω πληρώσει!
Και μάλλον σχετικά με το καρμπυρατέρ θα καταλήξω στην λύση των μεγαλύτερων προζιγκλέρ, κάτι που ΑΡΝΟΥΤΑΝ να κάνει ο μάστορας που το είχα πάει και φοβήθηκα να τον πιέσω μή γίνει καμμιά πατάτα και μου λέει τα γνωστά άσχετα ξέρετε τώρα! Φανταστείτε διαλόγους:
- Μάστορα κόπηκε ο τεντωτήρας της καδένας που είχες ρυθμίσει.
- Τα ζιγκλέρ φταίνε, είδες που σου είπα μή βάλεις μεγαλύτερα?
- Μάστορα κούρεψε τον άξονα μπροστά.
- Και σού λεγα, μή βάλεις μεγαλύτερα ζιγκλέρ....
- Μάστορα η μηχανή τραβάει αριστερά.
- Θυμάσαι που επέμενες να μή βάλεις τα μαμίσια τα ζιγκλέρ?
ΜΑΣΤΟΡΟΤΡΕΛΛΑΑΑΑ ρε παιδιά, και θα μου πείτε αφού τραβάς κάτι τέτοια γιατί δεν το κάνεις μόνος? ε, θα ήθελα, αλλά και ψιλοφοβάμαι και δεν προλαβαίνω, ούτε έχω την πολυτέλεια να κάνω ζημιά και να μείνω χωρίς μηχανή για μέρες τη στιγμή που τη χρειάζομαι καθημερινά.
Και ναί Χρήστο όντως είναι έτσι όπως τα λές και σε πληροφορώ οτι ΟΥΤΕ για λάδια είναι καλοί. Ένας που δοκίμασα να αλλάξω τον ανωτέρω μάστορα, μου το βγαλε απο τη μύτη γιατί μου έβαλε λάδια αυτοκινήτου και η μηχανή πατινάριζε για πλάκα (άντε να του εξηγήσω κι όλας τί είναι προδιαγραφές JASO) και το κουσούρι μου έμεινε γιατί με το που άλλαξα λάδια τώρα (Castrol 20w 50) άρχισε το πατινάρισμα ξανά γιατί μάλλον οι δίσκοι δε λένε να διώξουν τη γλίτσα, ή τώρα που δυνάμωσε η μηχανή λόγω καρμπυρατέρ βγήκε στην επιφάνεια ένα υπαρκτό πρόβλημα, ή απλά ήρθε η ώρα τους.
Για όλους τους παραπάνω λόγους θέλω να βρώ μάστορα που να κάνει τα αυτονόητα (Stoneman να μου συστήσεις την εξουσιοδοτημένη μονάδα γιατί το transalp μου θέλει μια γενική ματιά, θα του κρεμάσω όμως μιά μπλέ χάντρα να μήν του πέσει βαριά η ματιά!
).
Φίλοι μου 28 χρόνια οδηγώ μοτοσυκλέτα και αυτό το θέμα δεν το έχω λύσει.
Αναφορικά με τα μπουζί που είδα σήμερα, έχουν και τα δύο την ίδια εικόνα προς το φτωχό ελαφρώς μετά απο άνοιγμα στα 3 3/4 και οι δύο για να μειωθούν τα σκασίματα στην εξάτμιση (μειώθηκαν πάρα πολύ, δεν εξαφανίστηκαν).
Τώρα για το πόσο φτωχό βγαίνει το μείγμα, επιφυλασσόμενος και των καυσίμων με τα πρόσθετα - καθαριστικά κλπ, είδα αυτό
https://www.miniplane-usa.com/images/sparkplugcolors.jpg και είμαι μεταξύ του ΟΚ και του Hot or lean του πρότελευταίου, ή το δεξί Normal το γριζάκι δλδ αυτού
http://www.vulcandrifterriders.com/sparkplugcolorchart.html. Θα τα αφήσω λίγο καιρό να δώ πως πάει και θα σηκώσω φωτό.