Hellas Transalp Forum



Επένδυση μπαγκαζιέρας

Stoneman · 18991

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
on: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 16:16:46 μμ
Ολίγον εξειδικευμένο το θέμα αφού αφορά την δική μου hepco becker topcase, αλλά μπορεί κάποιος να πάρει ιδέες για την δική του.
Το σκεφτόμουν καιρό να την επενδύσω με κάτι ...
Αυτό το κάτι έπρεπε:
α) να καθαρίζεται γρήγορα,
β) να μην σχίζεται εύκολα,
γ) να μην είναι κάτι μόνιμο,
δ) να καλύψει τις γρατζουνιές της μπαγκαζιέρας καλύπτοντας όσο το δυνατόν περισσότερη επιφάνεια.
ε) να είναι φθηνό και ,
στ) να μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα απο οποιονδήποτε δίχως ειδικά εργαλεία/γνώσεις.

Ετσι απο το παζάρι του Σχιστού αγόρασα μια μοκέτα πάχους 4χλστών αυτ/του απο αυτές που συνήθως πανε κολητές ... αλλά είναι και σχετικά μαλακές ωστε να είναι ευπλαστες

 

 


... κόστος 5 ευρώ 1 1/2 τμ , καλή τιμή για πειραματισμούς

Το εσωτερικό της μπαγκαζιέρας πριν ...

 

Εκοψα ενα κομάτι 10εκ μεγαλύτερο και στις δύο διαστάσεις

 

, το σημείωσα με αυτό το λευκό μολύβι για ράφτες  :goofy: :goofy:



και εκοψα τα τρίγωνα που περίσσευαν στις γωνίες αφήνοντας 1εκ περισσότερη μοκέτα σε κάθε κόψιμο, εδώ τοποθετημένη πρόχειρα , οπως φαίνεται στις γωνίες η μοκέτα παταει το ενα κομάτι στο άλλο ελαφρά.

 

Ακολουθεί υψηλή κοπτική/ραπτική  :2hysterical: με βελόνα και διπλό πέρασμα, δίχως να σφίξω πολύ την κλωστή απλά να κρατάει

 

για κλωστή χρησιμοποίησα αυτήν, είναι νάυλον για καθίσματα αυτ/του

 

Η πρώτη ραφή ετοιμη ραμένη μέχρι το σωστό υψος ετσι? μην το παρακάνουμε

 

γυρίζοντας την μοκέτα δεν φαίνεται τπτ

 


Ετοιμες και οι 4 γωνίες

 

Το βασικό θέμα ηταν να σταθεί σωστά περιμετρικά, εκεί είχα σκεφτεί να την κολήσω με βενζινόκολα αλλά θα ηταν κάτι μόνιμο και αν κάποια στιγμή την αφαιρούσα θα έμεναν τα υπολείματα της κόλας.
Δεύτερη σκέψη αυτοκόλητη ταινία διπλής όψης , που όμως το καλοκαίρι με τις ζέστες δεν ξέρω αν θα αντεχε.
Ομως παρατηρώντας την κατασκευή της μπαγκαζιέρας είδα αυτά τα ανοίγματα περιμετρικά

 


και ετσι σκέφτηκα να σφηνώσω εκεί μέσα το περισσευόμενο κομμάτι των 10εκ.
Αρχισα να κόβω την μοκέτα σε λωρίδες οσο το μήκος των ανοιγμάτων , το βάθος δεν με ενδειέφερε αφού μερικά είχαν και 8εκ βάθος

 

 



Συνεχίζεται ....


« Last Edit: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2019, 18:57:36 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 16:27:00 μμ
Μετά με ενα κατσαβίδι δίπλωσα τις λωρίδες και τις εσπρωξα μέσα στα ανοίγματα που στο βάθος λεπταίνουν και η μοκέτα σφηνώνει καλά

 

Τελικά ηταν πολύ καλή ιδέα , εδώ η πρώτη γωνία

 

Είχα βέβαια και το θέμα με τα τέρματα που κρατάνε το καπάκι όρθιο οταν είναι ανοιχτή και τις ζώνες

 

Εκεί αυτοσχεδίασα με λίγο μακρύτερες βίδες , και εκοψα την μοκετα κοντή ωστε να μπει μέσα αλλά να μην διπλώσει

 

 

και να αφήσει δλδ χώρο για το πλαστικό γατζάκι που πιάνει τις ζώνες

 

σημείωσα την τρύπα πριν , ωστε να μην την καλύψει η μοκέτα μετά

 

Γατζάκι στην θέση του και η βίδα με το ιδιοκατασκευή τέρμα απο σχοινί αλεξιπτώτου και ακροδέκτη γείωσης   :2hysterical: ετοιμη για βίδωμα

 

και οι ζώνες στην μια πλευρά έτοιμες, ενώ φαίνεται και η μοκετα τι ωραία και σταθερά πιάνει περιμετρικά

 

Δυστυχώς η ευτυχώς (θα δείξει στο μέλλον) στο πίσω μέρος χρειάστηκε να τοποθετηθεί ταινία διπλής οψεως για χαλιά
 
 

επειδή είχε είχε ρηχά ανοίγματα , μόλις 3 -4 εκ και φοβήθηκα οτι δεν θα κρατούσαν σωστά την μοκέτα, ηταν και η αποσταση μεγάλη ....

 

το ίδιο εκανα και σε δύο σημεία μπροστά , στις δύο μεριές απο το χερούλι

 

Και τελικά εδώ έτοιμη ...

 

 

αυτά ...

Τώρα περίσεψε ενα μεγαλο κομάτι μοκετα , χρειάζεται να επενδύσω και το καπάκι?

Λέω επίσης να αφαιρέσω το σχαράκι απο το καπάκι, παρατήρησα οτι είναι αρκετά βαρύ, αλλά τι θα κάνω με τις τρύπες? υπάρχει κα΄τι να τις κλείσω εστω και προσωρινά, δλδ αν χρειαστεί το σχαράκι να μπορώ να το ξαναβάλω.

« Last Edit: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2019, 19:09:20 μμ by Stoneman »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2101
Reply #2 on: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 16:54:25 μμ
 :eusa_clap: :eusa_clap:
Ωραιος ο Νικολας!

Τις τρυπες μπορεις να τις κλεισεις με παλτυκεφαλες βιδες και απο την μεσα μερια παξιμαδι/ροδελα Και για να μην μπαζουν νερο χρησιμοποιησε λαστιχακια για βρυσες που θα περνανε σφηνωτα στις βιδες
Αυτο τουλαχιστον εχω κανει εγω εδω και χρονια και δεν μπαζουν σταγονα



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 16:58:38 μμ
Καλή ιδέα και φθηνή Κώστα, απλά είπα μην και υπάρχει ενα κάτι σαν τα πλαστικά κλιπς ξέρεις ποιά, τα βάσανα του φέριγκ.



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #4 on: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 17:05:42 μμ
Αντίστοιχη υλοποίηση θυμάμαι έχει κάνει ο Καψιώτης, αλλά με λεπτό στρώμα αφρολέξ.
Νομίζω πάντως ότι δεν είναι και τόσο θέμα αν η επένδυση θα είναι μόνιμη ή όχι.




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3460
Reply #5 on: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 17:08:37 μμ
Το θέμα Νίκο είναι να πετύχεις στεγανότητα που δεν θα σου δώσουν τα κλίπς. Μετά δεν πρέπει να εξέχει και πολύ απ' την εσωτερική πλευρά.
Πάντως πολύ καλή σκέψη, γιατί εγώ την δική μου την έχω με αφρολέξ κολημένο.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 17:13:27 μμ
Εσείς που ξέρετε τα πολλά, οι μπαγκαζιέρες πωλούνται με επένδυση? δλδ υπάρχει σαν αξεσουαρ η οχι?



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #7 on: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 18:10:13 μμ




Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #8 on: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 19:28:38 μμ
Προνομιακή τιμή. ΑΜΑΝ τελεσόπινκ τελείως.




Offline giamar4

  • Gelande/strasse
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1986
Reply #9 on: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 22:16:38 μμ
Kαλά είναι να επενδύσεις και το καπάκι.
Εγώ που δεν το ΄χω κάνει ακόμη,σημάδεψα
σε καναδυό σημεία το κράνος μου >:(



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #10 on: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 22:38:39 μμ
εγώ το έλυσα αυτό το πρόβλημα βάζοντας πάντα το κράνος στην τσάντα του πριν το βάλω στην βαλίτσα...




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 22:58:12 μμ
Δεν είναι θέμα κράνους η άλλου αντικειμένου, και εγώ το βάζω στο σάκο του.
Απλά ο προηγούμενος ηταν κλειδαράς και κουβάλαγε εργαλεία και η μπαγκαζιέρα μέσα ηταν στόλος.

Τώρα ψάχνω τρόπο να ταπώσω τις τρύπες απο το σχαράκι χωρίς να εξέχουν εσωτερικά , η τουλάχιστον να εξέχουν οσο γίνεται λιγότερο, τώρα έχουν κάτι πλαστικές τάπες για να μην γρατζουνάνε και συνολικά εξέχουν 1.5εκ εσωτερικά.
Στεγανότητα δεν με νοιάζει , δεν κυκλοφορώ με βροχή.
Νομίζω Αλέξη είχες βάλει βίδες με παξιμάδια τυφλά?

Ψάχνω για βίδες....
http://www.directindustry.com/cat/standard-mechanical-components-B.html
http://cgi.ebay.ie/Stainless-Button-Head-Allen-Bolts-Nuts-Washers-300-Pk-/360094244469
http://www.tastynuts.com/Products/Collars_Spacers
http://www.tastynuts.com/Products/Stainless_Steel_Bolts_Harley_UNC_Flanged_Hex_Packs

Tι βρίσκει κανείς βραδυάτικα http://www.directindustry.com/prod/specialinsert-srl/anti-vibration-epdm-threaded-inserts-58531-422024.html
« Last Edit: Δευτέρα 06 Ιανουάριος 2014, 23:01:56 μμ by Stoneman »



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #12 on: Τρίτη 07 Ιανουάριος 2014, 00:06:55 πμ
Βίδα με επίπεδο κατσαβιδοκέφαλο από την εσωτερική πλευρά (για να μην πιάνει χώρο και γενικώς να μην γρατζουνάει εύκολα ό,τι έχει μέσα η βαλίτσα) κι απ' έξω ροδέλα και παξιμάδι ασφαλείας με καλό σχετικά σφίξιμο. Μέχρι σήμερα έχει φάει την άπειρη βροχή δεν έχει περάσει ούτε σταγόνα. Αν τυχόν περνούσε, επιπλέον στεγανοποίηση σκόπευα να κάνω με μια ακόμα ελαστική ροδέλα στην κάθε βίδα, μάλλον αυτοσχέδια από κομμάτι σαμπρέλα. Αλλά δεν χρειάστηκε. Να σημειώσω επίσης ότι για να μην ξεπροβάλλουν σαν γκουμούτσες, πήρα έξι επιπλέον βίδες, ένα πόντο πιο κοντές. Όταν δεν έχω τη σχάρα πάνω στη βαλίτσα, συνήθως δηλαδή, βάζω αυτές.
« Last Edit: Τρίτη 07 Ιανουάριος 2014, 00:10:46 πμ by Goikoetxea »




Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #13 on: Τρίτη 07 Ιανουάριος 2014, 00:19:10 πμ
Μπραβο νικο για την επενδυση!εγω εχω κανει την δικη μου ετσι ακριβως(χωρις τις ραφες βεβαια) εδω και χρονια μετα απο μια απισκεψη μου στην μιχαλακοπουλου οπου μου ειχανε ζητησει γυρω στα 50€ για την γνησια ελαστικη επενδυση της βαλιστας μου(givi 52) Η ταινια διπλης, σε εμενα τουλαχιστον, δεν αντεξε...Τωρα για τις τρυπες της σχαρας , λιγο δυσκολο...μηπως καμμια μτχ βαλιτσα η καπακι μόνο?βεβαια θα ηταν λιγο ακριβη λυση...Αλλιως ,δεν ξερω, ισως καμμια ροζετα πλαστικη, μεγαλυτερη απο την τρυπα, κολλημενη με σιλικονη?η σιλικονη αργοτερα φευγει αν θελεις χωρις υπολειμματα....


HONDA ή γενόσιμο?


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #14 on: Τρίτη 07 Ιανουάριος 2014, 01:46:27 πμ
μπαρμπριζοκολλα νομιζω ειναι μια καλη λυση.
και μονωση κανει και φευγει σχετικα ευκολα αν το θελησεις αργοτερα και ειναι και μαυρη.
απο την μεσα μερια βαλε μια χαρτοταινια με λιγο βαζελινη για να γεμισεις την τρυπα με την κολλα και μολις στεγνωσει τραβας την χαρτοταινια,σκουπιζεις την βαζελινη και ετοιμο.





Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1336
Reply #15 on: Τρίτη 07 Ιανουάριος 2014, 09:50:36 πμ
μπαρμπριζοκολλα

Εγκρίνω κι επαυξάνω, εκτός κι αν θες να το κάνεις με εποξική 2 συστατικών που θα της ρίξεις μία σταγόνα μαύρο χρώμα. Ο τρόπος εφαρμογής όπως τον περιέγραψε ο Παναγιώτης.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #16 on: Τρίτη 07 Ιανουάριος 2014, 13:13:30 μμ
η εποξικη εχει το μειονεκτημα που οταν στεγνωνει γινεται τσιμεντο και δεν βγαινει ευκολα.

για αυτο ειπα για την κολλα που βαζουν τα μπαρμπριζ αυτοκινητου.

εχει μια σχετικη ελαστικοτητα και ξεκολαει πιο ευκολα αν χρειστει.




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #17 on: Τρίτη 07 Ιανουάριος 2014, 19:51:19 μμ
Δεν θέλω κατι μόνιμο, ισως χρειαστεί κάποια στιγμή το σχαράκι, ισως όχι.

Μάλλον θα βάλω προσωρινά βίδα σταυρωτή εσωτερικά οσο πιο επίπεδη γίνεται και ροδέλα, κ απ΄έξω μια σαν αυτές



καλό θα ηταν να την εβρισκα σε μαύρη, βαριέμαι να βάφω ...

και ακόμα καλυτερο σε πλαστικό κουμπωτό, σαν αυτό αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει σε μικρή διάμετρο



θα δώ ....
« Last Edit: Τρίτη 07 Ιανουάριος 2014, 19:56:59 μμ by Stoneman »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2101
Reply #18 on: Τετάρτη 08 Ιανουάριος 2014, 10:14:27 πμ
Δεν θέλω κατι μόνιμο...

....

και ακόμα καλυτερο σε πλαστικό κουμπωτό, σαν αυτό αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει σε μικρή διάμετρο



θα δώ ....
Λοιπον
Αγοραζεις τεσσερις στυλο bic μαυρου χρωματος και αφαιρεις το μαυρο καπακι που εχουν στο πανω μερος τους Τσεκαρεις αν η διαμετρος τους σου κανει και αν ναι τοτε βρηκες αυτο που ζητας
...Και σου μενουν και τα στυλο

Το ειχα κανει παλιοτερα στην μασκα του ΧΤ -οταν την τρυπησα για να βαλω μια μινι ζελατινα- και το αποτελεσμα ηταν "εργοστασιακο"



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10465
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #19 on: Τετάρτη 08 Ιανουάριος 2014, 10:42:08 πμ
Για το πάνω κομμάτι της μπαγκαζιέρας θα σου πρότεινα αφρολεξ απο συσκευασίες ηλεκτρονικού εξοπλισμού. (συνήθως είναι μαύρο ή ρόζ). Εχει πυκνή κυψέλη και ένα κομμάτι 1εκ πάχος είναι άριστο. Επίσης συμπιέζεται αλλά δεν έχει και πρόβλημα απο φθορά γιατί είναι το πάνω κομμάτι.
Αν θες μπορώ να σου βρω και να το φέρω μια μέρα στο Συμοφε 
« Last Edit: Τετάρτη 08 Ιανουάριος 2014, 10:47:38 πμ by KostasC »




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #20 on: Τετάρτη 08 Ιανουάριος 2014, 15:54:45 μμ
Λοιπον
Αγοραζεις τεσσερις στυλο bic μαυρου χρωματος και αφαιρεις το μαυρο καπακι που εχουν στο πανω μερος τους Τσεκαρεις αν η διαμετρος τους σου κανει και αν ναι τοτε βρηκες αυτο που ζητας
...Και σου μενουν και τα στυλο

Aυτός είναι ο Κωνκωστής   :thumbright: :thankyou:  παχύμετρο και πάω να δώ διάμετρο ...

Κώστα Σί εύχαριστώ για την προσφορά σου, αλλά όπως έγραψα ο πρώην ιδιοκτήτης ηταν κλειδαράς  και με τα εργαλεία που μετεφερε η μπαγκαζιέρα απο κάτω ηταν σαν να είχες κλείσει μέσα μια κότα  :2slap:
Απο πάνω όμως είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Και δεν έχω σκοπό προς το παρόν αν την επενδύσω με κάτι.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2641
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #21 on: Δευτέρα 20 Ιανουάριος 2014, 18:31:56 μμ
Και δεν έχω σκοπό προς το παρόν αν την επενδύσω με κάτι.

Περίεργο????
 :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:
Βρε μήπως αρρώστησες????


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #22 on: Δευτέρα 20 Ιανουάριος 2014, 19:51:08 μμ
Aρχισα να κάνω μισές δουλειές?  :2hysterical: :2hysterical:

Οχι απλα απο πάνω δεν θα στεκεται δίχως κόλα.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #23 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2014, 14:22:22 μμ
Τελικά βρέθηκε η λύση για τις τρύπες που αφησε το σχαράκι.
με ενα πλαστικό που στερεώνουν ταπετσαρίες , μοκέτες κλπ σαν αυτό στα 6mm
 


Κομένο στο 1ο δόντι , και σφήνωμα στην τρύπα του πάνω καπακιού

 

απο μέσα εξέχει κάπου 1mm,

 

δεν βγαίνει εύκολα, θέλει νύχι δλδ, και δεν πολυφαίνεται, αλλά αν χαθεί το πρώτο θα το ζεστανω εσωτερικά να κάνει κεφάλι και τέλος.
« Last Edit: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2019, 19:17:24 μμ by Stoneman »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #24 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2014, 19:17:35 μμ
με την βροχη τι θα κανεις?

φανταζομαι οτι θα περναει το νερο απο αυτο το πραμα χωρις λιγο σιλικονη.