Hellas Transalp Forum

Πώς να ελέγξετε τυχόν διαρροή ρεύματος ....

Stoneman · 34712

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9759
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
on: Τρίτη 24 Δεκέμβριος 2013, 19:30:52 μμ
.... απο την μπαταρία σας , με ενα ψηφιακό πολύμετρο των ... 7 ευρώ:
(αυτός θα ηταν ο πλήρης τίτλος)

Πολλές φορές , και κυρίως σε θέματα που αφορούν μπαταριοφάγους συναγερμούς η μπαταρίες που ξεφορτίζουν γρήγορα δίχως κάποια αιτία, μας μπαίνει η ιδέα οτι κάπου κατι ''κλέβει '' το ''ρεύμα'' απο την μπαταριούλα μας .
Παρακάτω λοιπόν θα σας δείξω ένα φωτορομάντζο βήμα βήμα για το πώς χρησιμοποιώντας ενα φθηνό ψηφιακό πολύμετρο των 7 ευρώ αγορασμένο απο το παζαρι του Σχιστού θα μπορέσετε να ελέγξετε το αν έχετε η όχι κάποια διαρροή ωστε να ψάξετε να την βρείτε η να ψάξετε κάπου αλλού την αιτία στο πρόβλημά σας.

Θεωρώντας την δική μου ΤΑ σν παραδειγμα μπορείτε να κάνετε συγκρίσεις με τις δικές σας ...

Αρχικά αφαιρούμε το αριστερό πλαινό καπάκι προσέχοντας τις βίδες αλεν που βγάζουμε ωστε να ξαναμπούν στην ίδια θέση επειδή δεν είναι ίδιες:



Ωστε να έχουμε πρόσβαση στην ασφαλειοθήκη:



Φυσικά ο γενικός διακότης με το κλειδί είναι κλειστός και δίχως κλειδί επάνω γιατί αν κατα την διάρκεια του ελέγχου τον ανοίξουμε κατα λάθος ισως πάρουμε το πολύμετρο στο χέρι. ;D
Επίσης αν υπάρχει εγκατεστημένος συναγερμός βγάζουμε την ασφάλειά του.
Σε αυτή την φάση μόνη κατανάλωση είναι το ψηφιακό ρολόι ...



... ετσι ανοιγουμε την ασφαλειοθήκη ...



... και βγάζουμε την ασφάλεια των 10Α του ρολογιού ...



... και το ρολόι κλεινει



Στην συνέχεια ξεβιδώνουμε τον πόλο , καλύτερα τον αρνητικό , είναι πιο ευκολο  :goofy:



Σειρά έχει το πολύμετρο , στην κλίμακα των Amperes ...



... επιλέγουμε την κλίμακα των 200mA , αυτό σημαίνει οτι οτι μετρήσουμε θα είναι απο 0 εως 200mA ...



... βγαζουμε τον ακροδέκτη του (+) απο την θέση VΩ ...



... και τον συνδέουμε στην θέση mA ...



... στην συνέχεια κάνουμε (κάνω μάλλον) φακίρικα κόλπα κρατώντας με το ποδι τον ακροδέκτη του (+) στον πόλο, με το ενα χέρι τον ακροδέκτη του (-) στον ακροδέκτη της γείωσης και με το άλλο χέρι την φωτογραφική μηχανή  :goofy: :goofy:



και η ενδειξη είναι ...  :goofy: :goofy: 43.4mA και πέφτει ....

Κουφό, έχω τόσο μεγαλη διαρροή? και γιατί πέφτει?



Γιατί ρε κεφαλα έχεις συνδεδεμένο τον φορτιστή/συντηρητή και μετράς το ρεύμα φόρτισης που πέφτει  :2hysterical: , ερε δάσκαλε την πάτησες .
Τέλος πάντων βγάζω το βίσμα του φορτιστή απο τον ρευματολήπτη ...



... φακίρικα και πάλι και ξαναμετράω ... επιτελους 0.0mA στην κλίμακα των 200mA ετσι? μην ξεχνιόμαστε.



... κατεβάζω κλιμακα στα 20mA ...



...και πάλι είμαι στα 0.0mA  , καλά πάμε ....



... και τέλος κατεβάζω κλίμακα στα 2mA την πιο ευαίσθητη δλδ.

Οπου και πάλι μετράω 0.0mA, οπότε δεν υπάρχει ουτε η παραμικρή διαρροή στο κύκλωμα/πλεξούδα.

Στην συνέχεια , τοποθετώ και πάλι την ασφάλεια του ρολογιού ...



... ξανα στην κλιμακα των 200mA

συνεχίζεται .....
« Last Edit: Πέμπτη 19 Οκτώβριος 2017, 18:00:45 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9759
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Τρίτη 24 Δεκέμβριος 2013, 19:40:25 μμ
Και η ένδειξη είναι κάτω απο 1mA ...



στην κλιμακα των 20mA , 1.02 mA ...



... ενώ στην κλίμακα των 2mA το ρεύμα που τραβαει το ρολόι είναι ....



...  1.023mA, δλδ κάτι παραπάνω απο 1 mA, που σημαίνει οτι θέλει  :eusa_think: κάπου 1000ωρες μέχρι να στερήσει απο την μπαταρία μας μία Αμπερώρα (1Ah) αμελητέα η ποσότητα ρείματος που τραβαει λοιπόν το ρολόι.

Θα μπορούσαμε να μετρήσουμε και το πόσο ρεύμα τραβαει το συναγερμός, αλλά θέλει ενα κάπως ακριβούτσικο πολύμετρο με αυτόματη σκάλα, αφού για πάρουμε μετρήσεις θέλουμε χαμηλή κλίμακα, όμως ενεργοποιώντας τον συναγερμό αναβουν τα φλάς και το φθηνό θα εβγαζε καπνούς.
Τα 4 φλάς θέλουν κάπου 6Α για να ανάψουν και μάλιστα δύο φορές  :goofy: :goofy:

Υ.Γ: Σε μερικές ενδείξεις του πολύμετρου θα παρατηρήσετε  οτι στα αριστερά της οθόνης βγάζει τη παύλα του αρνητικού, αυτό δεν σημαίνει σφάλμα, ετσι η αλλιώς τα ψηφιακά πολύμετρα δεν εχουν θέμα με το πώς θα τοποθετήσετε τους ακροδέκτες.
Απλά εγώ μετα την αφαίρεση του φορτιστή , οταν ξαναμέτρησα έβαλα απο βιασύνη ανάποδα τους ακροδέκτες στον πόλο και τον ακροδέκτη της γείωσης :goofy:
« Last Edit: Πέμπτη 19 Οκτώβριος 2017, 18:04:23 μμ by Stoneman »



Offline lanos

  • May the Force be with you..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 919
  • May the Force be with you..
Reply #2 on: Τρίτη 24 Δεκέμβριος 2013, 19:55:18 μμ
το ρολοι πως δούλεψε όταν έβαλες την ασφάλεια χωρίς να σύνδεσης το πόλο της μπαταρίας ???


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #3 on: Τρίτη 24 Δεκέμβριος 2013, 20:03:21 μμ
το ρολοι πως δούλεψε όταν έβαλες την ασφάλεια χωρίς να σύνδεσης το πόλο της μπαταρίας ???

Ο πόλος είναι συνδεμένος αφου το πολύμετρο είναι σε σειρά με πόλο και μπαταρία.



Offline lanos

  • May the Force be with you..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 919
  • May the Force be with you..
Reply #4 on: Τρίτη 24 Δεκέμβριος 2013, 20:04:54 μμ
 :thumbright: :thumbright: :thumbright: :thumbright:


Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #5 on: Τρίτη 24 Δεκέμβριος 2013, 20:11:30 μμ
Τελειο νικο,ευχαριστουμε!Μετα απο συτον τον ελεγχο, με τα αυτα αποτελεσματα, εαν εχουμε απωλειες θα ειναι σιγουρα απο συναγερμο , ετσι?
Επισης, εμεις οι deristes εχουμε και ενα led στο καντραν το οποιο ανασβοσβηνει περιοδικα για 24 ωρες αφου σβησει ο κινητηρας(ειναι το HISS), αρα για να μετρησουμε σωστα πρεπει να βγαλουμε και αυτη την ασφαλεια μαλλον...


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9759
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Τρίτη 24 Δεκέμβριος 2013, 21:11:51 μμ
Nαι Σωτήρη, η διαδικασία είναι απλή, αποσυνδέεις τα πάντα, η τουλάχιστον όσα περισσότερα μπορείς και μετα ενα ενα τα συνδέεις μετρώντας.

Το βασικό είναι να έχεις μηδενική ένδειξη ρεύματος οταν είναι όλα εκτός, και απο εκεί και πέρα ανάλογα το ρεύμα που μετρας υπολογίζεις πόσο ''χάνει'' η μπαταρία σε φορτίο σε βάθος χρόνου.

Στο δικό μου συναγερμό που το δοκίμασα οταν είναι κλειστός τραβάει λιότερο ρεύμα και απο αυτό του ρολογιού.
Σε λειτουργία δεν τα καταφερα, ηθελε φασαρία.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #7 on: Τρίτη 24 Δεκέμβριος 2013, 21:58:53 μμ
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Εισαι ωραιος Νικολα!



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #8 on: Τρίτη 24 Δεκέμβριος 2013, 22:16:23 μμ
Φιλαράκι " έχς ξιφύγ" ;D


































Anyway ,το ΄χω ξαναπεί,
ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ, RESPECT.- :eusa_clap:

Καλά χριστούγεννα :santa: ΝΙΚ
« Last Edit: Τρίτη 24 Δεκέμβριος 2013, 22:20:40 μμ by giamar4 »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #9 on: Τετάρτη 25 Δεκέμβριος 2013, 01:16:18 πμ
νικο για αλλη μια φορα
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

οχι τοσο για αυτο που μας δειχνεις που μπορει για αρκετους να ειναι απλο/γνωστο αλλα κυριως για τον κοπο να μας το δειξεις με φωτο κιολλας.




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #10 on: Τετάρτη 25 Δεκέμβριος 2013, 08:14:48 πμ
νικο για αλλη μια φορα
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

οχι τοσο για αυτο που μας δειχνεις που μπορει για αρκετους να ειναι απλο/γνωστο αλλα κυριως για τον κοπο να μας το δειξεις με φωτο κιολλας.

Το αυτο :eusa_clap:  :eusa_clap:


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #11 on: Σάββατο 11 Ιανουάριος 2014, 20:36:34 μμ
Ωραίο το φωτορομάντζο! Μπράβο!
Γιατί δεν χρησιμοποίησες καλώδια με κροκοδειλάκια στα άκρα για να συνδέσεις τους ακροδέκτες του πολύμετρου?
Φοβήθηκες μήπως για το πολύμετρο? Αν και τα περισσότερα όταν ξεπεράσεις την κλίμακα έχουν αυτόματο περιορισμό ρεύματος και δείχνουν "1" στην οθόνη.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9759
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Σάββατο 11 Ιανουάριος 2014, 21:34:29 μμ
Ωραίο το φωτορομάντζο! Μπράβο!
Γιατί δεν χρησιμοποίησες καλώδια με κροκοδειλάκια στα άκρα για να συνδέσεις τους ακροδέκτες του πολύμετρου?

Nάσαι καλά ...
Αν σου πώ οτι δεν το σκέφτηκα θα το πιστέψεις?

Φοβήθηκες μήπως για το πολύμετρο? Αν και τα περισσότερα όταν ξεπεράσεις την κλίμακα έχουν αυτόματο περιορισμό ρεύματος και δείχνουν "1" στην οθόνη.

Κινεζιά είναι, με το παραμικρό καίει μια κλασική ασφάλεια και θέλει λύσιμο ολόκληρο για να την αλλάξεις ...



Offline jiannhs

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 132
Reply #13 on: Πέμπτη 23 Ιανουάριος 2014, 16:09:41 μμ
OPEOS EXO MA8H APKETA GIA TO TA APO ESENA EFXAPISTO



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #14 on: Πέμπτη 23 Ιανουάριος 2014, 16:22:52 μμ
OPEOS EXO MA8H APKETA GIA TO TA APO ESENA EFXAPISTO
Γιαυτό τον έχουμε, αλλιώς θα τον είχαμε στείλει στο εξοχικό!!!!  :2tongue: :2tongue: :2tongue: :2tongue: :2tongue: για τον εν λόγω Κύριο..........είδες τι καλός που είμαι βρεεεεεε, μέχρι με κεφαλαίο γράμμα σε στόλισα!!!!!! :-* :-* :-*



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9759
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #15 on: Τετάρτη 12 Φεβρουάριος 2014, 18:42:56 μμ
Kαι αφού το μηχανάκι είναι σε τεύχη ...
Και αφού είμαι σε αναμονή ντίζας συμπλέκτη απο τον Σαρακάτση,εδώ και 10 μέρες (έμαθα οτι τώρα πλέκουνε τα συρματάκια της  ;D )

Είπα να ετοιμάσω ενα νέο φωτορομάτζο σε κάτι που αρκετές φορές εχω διαβάσει εδώ μέσα.
Είναι η απορία και ο φόβος ορισμένων συμφορουμιτών που μένουν απο μπαταρία και βασανίζονται απο την σκέψη αν και κατά πόσο ευθύνεται αυτό το μαύρο πλαστικό κουτάκι που το λένε συναγερμό.

Για να συνδεθούμε με τα προηγούμενα , είχαμε ελέγξει την μοτό για τυχόν διαρροή και είχαμε μετρήσει το ρεύμα που τραβούσε το ψηφιακό ρολόι (ΤΑ650) και ηταν στα 4 mA.

Ξεκινάμε λοιπόν απο που αλλού? απο την μπαταρία μας:



Εδώ συγκεκριμένα στην δική μου πάνω αριστερά φαίνεται μια αδιάβροχη τριών θέσεων μαχαιρωτή ασφαλειοθήκη αγορασμένη απο τον Jim, και το easternbeaver.com, και είναι αυτή http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Fuseholders/fuseholders.html

Φυσικά ο συναγερμός μπορεί να έχει και αυτούς του δύο κλασικούς τυπους ασφαλειοθήκης



Το γιατί αναφέρομαι στην ασφαλειοθήκη θα το καταλάβετε παρακάτω, μην τα γράφω δύο φορές.

Λοιπόν ξεκουμπώνω την ασφαλειοθήκη και αφαιρώ την 10Α ασφάλεια του συναγερμού



Πάντα πριν αφαιρέσουμε /τοποθετήσουμε μπαταρία, η ακόμα και αν αποσυνδέσουμε τον ένα πόλο , αφαιρούμε την ασφάλεια του συναγερμού. Ο ελάχιστος σπινθυρισμός που θα προκληθεί στην επανασύνδεση πιθανόν να καταστρέψει τα κυκλώματα προστασίας του συναγερμού μας.

Στην συνέχεια ξεβιδώνω τον αρνητικό πόλο, και γιατί τον αρνητικό? μα γιατι απλά δουλεύω με την γείωση και ακομα και βραχυκύκλωμα να προκαλέσω κατά λάθος δεν θα υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα, (είναι και ο πιο εύκολος εδώ που τα λέμε  :goofy:)
Ξεβιδώνω τον αρνητικό πόλο, τον απομακρύνω , στην θέση του βιδώνω εναν ακροδέκτη ωστε να κρατάει το μικρό κροκοδειλάκι στην θέση του, συνδέω τους ακροδέκτες του πολύμετρου όπως στην φωτό, δλδ το κόκκινο που είναι το (+) στο καλώδιο/ακροδέκτη της γείωσης και το μαύρο που είναι το (-)  στον αρνητικό πόλο.



Διακόπτης κεντρικός πάντα κλειστός



το πολύμετρο σε κλίμακα 20mA



και οι ακροδέκτες στην θέση COM ο μαύρος , και στην θέση mA ο κόκκινος (δανείζομαι φωτό απο πριν αφού ξέχασα να φωτογραφίσω το πολύμετρο)



και βλέπουμε την ένδειξη των 4.65 mA που τραβάει το ψηφιακό ρολόι .

Συνεχίζεται ...
« Last Edit: Πέμπτη 19 Οκτώβριος 2017, 18:13:55 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9759
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #16 on: Τετάρτη 12 Φεβρουάριος 2014, 19:14:17 μμ
Σε αυτό το σημείο τοποθετώ την ασφάλεια του συναγερμού και βλέπω οτι τα mA αυξάνονται, το πολύμετρο δείχνει 10mA, αλλά είναι τα συνολικά, δλδ 4.5 το ρολόι και κάπου 5,5 για τον συναγερμό.
Πολύ καλή τιμή, και ιδιαίτερα χαμηλή.




Σε αυτό το σημείο με ενα ακόμη σετ ακροδεκτών  με το λευκό χρώμα ενώνω (ουσιαστικά βραχυκυκλώνω) τους ακροδέκτες του πολύμετρου.

Aυτό το κάνω επειδή , είναι η ώρα να ενεργοποιήσω τον συναγερμό και αφού θα ανάψουν δύο φορές τα φλάς , και τα τέσσερα, το συνολικό ρεύμα θα πλησιάσει τα 8Α, και επειδή δεν έχω και τόοοση εμπιστοσύνη στην Κινεζιά μου , μην τυχόν και γίνει φωτοβολίδα , καλύτερα το περισσότερο ρεύμα να περάσει απο τον λευκό ακροδέκτη.



Ανοιγμα κλείσιμο του γενικού διακόπτη για να ενεγοποιηθεί ο συναγερμός που έχει τεθεί αυτόματα σε θέση immobilizer



Πάτημα του χειριστηρίου, αναβοσβήνουν τα φλάς και ο συναγερμός σε λειτουργία. Αφαιρώ και τον άσπρο ακροδέκτη/γεφύρωμα ωστε να επανέλθουν οι ενδείξεις στο πολύμετρο.
Εννοείται οτι όλα τα παραπάνω γίνονται για πρώτη φορά και για εμένα και μαζί βλέπουμε τις διάφορες μετρήσεις.

Οι ενδείξεις λοιπόν που παίρνω με τον συναγερμό σε λειτουργία είναι ματαβαλόμενες, δλδ υπαρχει μια μέγιστη τιμή κοντά στα 11mA και μια χαμηλή στα 6mA, αυτό γίνεται γιατί αναβοσβήνει το led  ;D








και φυσικά εγώ δεν μπορώ να περιμένω κανα εξάωρο να πέσει ο συναγερμός σε κατάσταση ηρεμίας και εξοικονόμησης ενέργειας που σβήνει το led. :goofy: :goofy:
« Last Edit: Πέμπτη 19 Οκτώβριος 2017, 18:21:29 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9759
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #17 on: Τετάρτη 12 Φεβρουάριος 2014, 19:27:02 μμ
Eπόμενη κίνηση, η τοποθετηση του λευκού ακροδέκτη για ευνόητους λόγους που ανέφερα παραπάνω, ωστε να πατήσω το χειριστήριο για να κλείσω τον συναγερμό





Το ρεύμα επανέρχεται στην κατασταση ηρεμίας του συναγερμού + το ρολόι, ακριβώς 10mA, λές και το είχαν υπολογίσει.  ;D



Αφαιρώ και πάλι την ασφάλεια του συναγερμού:



Αποσυνδέω πολύμετρο, ακροδέκτες και βιδώνω τον ακροδέκτη στον αρνητικό πόλο, πάντα με την ασφάλεια του συναγερμού εκτός



Και τέλος βάζω την ασφαλεια και την ασφαλειοθήκη στην θέση της.


Συμπέρασμα: Δεν ξέρω πόσο ρεύμα τραβάνε συνηθως οι συναγερμοί, αλλά ενας συναγερμός που τραβαει όσο και ενα ψηφιακό ρολόι υγρών κρυστάλων είναι για εμένα πολύ οικονομικός σε ενέργεια.
Ευχάριστη εκπληξη ήταν και το ότι σε λειτουργία εξακολούθησε να έχει τις ίδιες απαιτήσεις σε ρεύμα, που σημαίνει οτι αν αφαιρέσω το ρεύμα που απαιτούσε το led οταν ήταν σε λειτουργία τελικά σε κατασταση ηρεμίας θα είχε σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος.

Αυτά ...













« Last Edit: Πέμπτη 19 Οκτώβριος 2017, 18:25:30 μμ by Stoneman »



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #18 on: Τετάρτη 12 Φεβρουάριος 2014, 20:29:56 μμ
Για πολλοστή φορά :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:



Offline jiannhs

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 132
Reply #19 on: Τετάρτη 12 Φεβρουάριος 2014, 21:19:31 μμ
μια εικόνα χίλιες λέξης



Offline pantelisXLV

  • http://www.foodclub.gr
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • foodclub.gr
Reply #20 on: Τετάρτη 12 Φεβρουάριος 2014, 21:29:30 μμ
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #21 on: Πέμπτη 13 Φεβρουάριος 2014, 00:00:41 πμ
Ενας καλος συναγερμος μπορει να τραβαει και λιγοτερα απο τα 10-11mA....
Μπορει να ανεβει η καταναλωση οταν η εσωτερικη μπαταρια του (αν δεν ελεγχεται/φορτιζεται αμεσα απο το συναγερμο) τα εχει παιξει και τραβαει πολυ ρευμα για να "φορτιστει", αλλα στην ουσια λειτουργει σαν κανονικο φορτιο, οχι σαν μπαταρια.





Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9759
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #22 on: Πέμπτη 13 Φεβρουάριος 2014, 20:59:14 μμ
Ενας καλος συναγερμος μπορει να τραβαει και λιγοτερα απο τα 10-11mA....

Ο συγκεκριμένος τραβάει περίπου 6 και κάτι, τιμή που για εμένα είναι απο τις καλύτερες.
Αν μάλιστα αφαιρέσεις τα μισά που είναι το led , μιλάμε για μηδαμινή κατανάλωση.
Σκέψου οτι η μπαταρία μου έχει μετά απο 6 χρόνια εσωτερική διαρροή 25mA.

Μπορει να ανεβει η καταναλωση οταν η εσωτερικη μπαταρια του (αν δεν ελεγχεται/φορτιζεται αμεσα απο το συναγερμο) τα εχει παιξει και τραβαει πολυ ρευμα για να "φορτιστει", αλλα στην ουσια λειτουργει σαν κανονικο φορτιο, οχι σαν μπαταρια.

Eννοείς δλδ οτι αποτελεί φορτίο για την μπαταρία σαν ενα λαμπάκι?
Αν εννοείς αυτό δεν ισχύει, ενα λαμπάκι θα τραβάει ρεύμα μέχρι η τάση της μπαταρίας να μηδενίσει, αντίθετα οι  μπαταρίες οταν συνδεθούν παραλληλα αντιδρούν σαν συγκοινωνούντα δοχεία, δλδ η μια προσπαθεί να φέρει την τάση της άλλης στα ίδια επίπεδα.
Αν δλδ η τάση της μπαταρίας στο μηχανάκι είναι 12.5 V και του συναγερμού είναι πολυκαιρισμένη και πχ στα 11,5, τότε θα τραβάει ρεύμα μέχρι να ισορροπήσουν οι τάσεις κάπου στα 12V (τυχαίες τάσεις αναφέρω ετσι?)
Ομως για λόγους κυρίως όγκου οι περισσότεροι συναγερμοί έχουν μπαταρίες στα 9V και κύκλωμα υποβιβασμού που όμως και αυτό δεν απομονώνει την μπαταρία μας.

Σε γενικές γραμμές αν ο συναγερμός έχει μπαταρία πρέπει κάθε 3-4 χρόνια να αλλάζεται, πριν δλδ σε αφήσει απο μπαταρία, οποτε καλύτερα συναγερμός χωρίς μπαταρία να κοιμάσαι ήσυχος και με γεμάτο πορτοφόλι, γιατί πόσοι είναι αυτοί που θα ανοίξουν ενα συναγερμό και θα αλλάξουν μπαταρία αγορασμένη στην μισή τιμή απο το εμποριο, γλιτώνοντας και τα εργατικά?






Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #23 on: Παρασκευή 14 Φεβρουάριος 2014, 00:45:54 πμ
Μιλαω για το ρευμα που "τραβαει" μια επαναφορτιζομενη μπαταρια για να το "αποθηκευσει", ωστε να φορτιστει.
Δεν ειναι μονο η ταση που, ναι, μπορεις να πεις οτι ειναι συγκοινωνούντα δοχεία (οταν μιλαμε για μπαταριες ιδιας ονομαστικης τασης). Και σε αυτη την περιπτωση των συγκοινωνούντων δοχείων η μια μπαταρια (η πιο αδεια σε χωρητικοτητα) παιζει το ρολο του φορτιου για την αλλη. Γι αυτο το λογο λενε "μην ανακατευετε καινουριες με χρησιμοποιημενες μπαταριες" παραλληλα (ταση) ή σε σειρα (ρευμα).


Αν η μπαταρια (του συναγερμου) εχει καποιο προβλημα και δε μπορει να αποθηκευσει το ρευμα που τραβαει... απλα το τραβαει απο την μπαταρια της μοτο και συνηθως το μετατρεπει σε θερμοτητα.


...οποτε καλύτερα συναγερμός χωρίς μπαταρία να κοιμάσαι ήσυχος και με γεμάτο πορτοφόλι,....

Ναι αλλα ετσι χανεις την αυτονομια της σειρηνας, αν καποιος κοψει την τροφοδοσια απο την 12V... κατι που ετσι κι αλλιως θα συμβει οταν δε θα εχεις αλλαξει μπαταρια συναγερμου  :goofy:




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9759
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #24 on: Παρασκευή 14 Φεβρουάριος 2014, 17:06:53 μμ
Ναι αλλα ετσι χανεις την αυτονομια της σειρηνας, αν καποιος κοψει την τροφοδοσια απο την 12V... κατι που ετσι κι αλλιως θα συμβει οταν δε θα εχεις αλλαξει μπαταρια συναγερμου  :goofy:

Δεν είναι ανάγκη να έχει ο συναγερμός εσωτερικά μπαταρία, απο το καλώδιο του (+) που τον τροφοδοτείς συνδέεις μια δίοδο με φορά πρός τον συναγερμό και συνδέεις μια επαναφοριζόμενη κάπου εκεί κοντά. Ετσι την ελέγχεις και ευκολότερα χωρίς να τον κάνεις τεύχη.

Οσο για το θέμα μπαταρία όλα γίνονται απλά μερικοί δεν θέλουν. Πολύ εύκολα τοποθετείς εναν ελεγκτή σαν αυτούς των κινητών και φορτίζει την μπαταρία όσο αυτή είναι της προκοπής, μόλις ξεφύγει απο τις προδιαγραφές πολύ απλά δεν την αναγνωρίζει και κόβει κάθε εποκοινωνία με αυτήν που έχει το μηχανάκι. Αλλά δεν θέλουν.