Hellas Transalp Forum

τι γραναζια φοραει το 400 96μοντελο?

giwrgos karistos · 5772

Offline giwrgos karistos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
  • TRANSALP ΚΑΙ ΠΑΛΗ TRANSALP!!!!!!!!!!!
on: Δευτέρα 12 Αύγουστος 2013, 08:22:54 πμ
ποια ειναι τα μαμισια γραναζια ρε παιδια?15-43 η 15-47?



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #1 on: Δευτέρα 12 Αύγουστος 2013, 09:07:44 πμ
ποια ειναι τα μαμισια γραναζια ρε παιδια?15-43 η 15-47?
Εργοστασιακά φοράει 15-43.
Φίλοι βάλαν και 16-45 και πάει πιο άνετα.
Καλού κακού στείλε ένα pm στο μέλος Dimitri, έχει το ίδιο μηχανάκι χρόνια
θα σε κατατωπίσει καλύτερα.



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #2 on: Δευτέρα 12 Αύγουστος 2013, 11:45:25 πμ
Νομιζω 15-43 είναι, αλλά να το κοιτάξω.

Γρανάζια έχω αλλάξει μία φορά με μαμίσια.

Για το 16-45 δεν το σκέφτομαι, αν και ξεκουράζει την  μηχανή. Πάς από 2.86:1 στο 2.815:1, οπότε εχεις περισσότερο τράβηγμα αλλά χάνεις περίπου 2-3% σε τελική (από 145 σε 141-142). Αυτό βέβαια εξαρτάται και από το λάστιχο που έχεις. Η μαμά προτείνει 120/90 αλλά αρκετοί βάζουν 130/80 που δίνει λίγο παραπάνω τράβηγμα (ανεπαίσθητο, αλλά υπάρχει).

αν σε ενδιαφέρει το τράβηγμα στην πόλη, μπορείς να βάλεις φίλτρο αέρα από 600 το οποίο δίνει περισσότερο αέρα στις χαμηλές στροφές, αλλά κρεμάει στις υψηλές (το φίλτρο της 400 έχει τον στραγγαλισμό και λειτουργεί σαν "ram-air" σε υψηλές στροφές). Το έκανα μία δυό φορές αλλά τελικά ξαναγύρισα στο μαμίσιο μια και με ικανοποιεί όπως είναι.



Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline giwrgos karistos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
  • TRANSALP ΚΑΙ ΠΑΛΗ TRANSALP!!!!!!!!!!!
Reply #3 on: Τετάρτη 14 Αύγουστος 2013, 08:25:29 πμ
15-43 εχει πανω κ λαστιχο 120/90 οποτε να τα αφησω οπως ειναι καλητερα?



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #4 on: Τετάρτη 14 Αύγουστος 2013, 09:48:18 πμ
Γιώργο είσαι με τα μαμίσια γρανάζια και λάστιχα.

Θα έλεγα άφησέ το όπως έχει μια και απο την εμπειρια μου έτσι συμπεριφέρεται καλύτερα.

Εγώ έβαλα τα 130/80 πίσω (μου έλεγε το μαγαζί ότι δεν έχει 120/90 και ο βλάκας τον πίστεψα) και βλέπω μια μικροδιαφορά στην συμπεριφορά (για τα 100 χλμ/ωρα θέλω περίπου 100 στροφές παραπάνω)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline giwrgos karistos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
  • TRANSALP ΚΑΙ ΠΑΛΗ TRANSALP!!!!!!!!!!!
Reply #5 on: Τετάρτη 14 Αύγουστος 2013, 10:08:07 πμ
θα το αφησω οπως εχει.ευχαριστω πολυ!το εχω περιπου 20 μερες κ ως ωρας ειμαι πολυ ευχαριστημενος κ μεσα στην πολυ κ εκτος!



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #6 on: Τετάρτη 14 Αύγουστος 2013, 10:40:29 πμ
Γιώργο θα το χαρείς όσο τίποτα.

Για πόλη και μικροδιαδρομές είναι άψογο. Σε μεγάλα ταξίδια σε κουράζει λίγο μια και έχει μικρή τελική, αλλά το ξεπερνάς. Οι καταναλώσεις του είναι πολύ καλές σε μικτή διαδρομή. Σε ανοιχτό δρόμο και 7000-8000 στροφές καίει λίγο παραπάνω ειδικά αν είναι φορτωμένο. Θυμάμαι Αθήνα- Αγιο Κωνσταντίνο με φόρτωμα (2 άτομα, tank bag, σαμαρια, ομπρέλες, καρέκλες θαλάση και ένα σακίδιο πάνω από το βαλιτσάκι), και ταχύτητα 120-130 στην εθνική, έκαψε περίπου 7 λίτρα/100χλμ, ενώ σε φυσιολογική χρήση είμαι γύρω στα 4.3 - 4.7 λιτρα/100.

Παρουσιάζει λίγους κραδασμούς (αισθητούς στο τιμόνι) στις 4000 στροφές και μετά στις 7000 (αισθητούς στους μαρσπιέδες). Τα φρένα επίσης είναι λίγο ασθενικά (ειδικά με μαλακό τακάκι) αλλά αμα τα μάθεις είσαι ΟΚ. Φυσιολογικά θέλει αλλαγή τα σωληνάκια κάθε 10 χρόνια, αλλά προσωπικά δεν τα έχω αλλάξει και βλέπω ότι σιγά σιγά χρειάζεται (αλλά κοστίζει γύρω στα €120, οπότε πάω λίγο πιο προσεκτικά)

Ο μπροστινός δίσκος είναι 5 χιλιοστά και όχι 4.5 όπως της 600  και τον αλλάζεις αν πέσει κάτω από 4 χιλ. Εμένα μετά από 18 χρόνια είναι ακόμα στα 4.5 χιλιοστά, οπότε δεν είναι κάτι να σε προβληματίζει. Το ίδιο και ο πίσω (0.5 χιλ, για 18 χρόνια)

Ζελατινα. αξίζει να βάλεις την ψηλότερη μια και προστατεύει καλά το στήθος από τον αέρα, αλλά ανάλογα με το ύψος σου, η ψηλότερη φέρνει τον αέρα πάνω στο κράνος και μπορεί να σε ζαλίζει.

Πρόσεξε λίγο τα μπροστινά φλας, διότι με τους κραδασμούς μπορεί να μετακινηθεί λίγο το κούμπωμα της λάμπας και να περάσει υγρασία μέσα. Λύνεται εύκολα, αν καθαρίσεις το λάστιχο στο κούμπωμα και το περάσεις με σιλικόνη (σε σπρέυ).

Η γκαζιέρα έχει μια τάση να μαγκώνει αν σφίξεις τις βίδες παραπάνω, αλλά μικρό το πρόβλημα.

Πρόσεξε όλες τις βίδες από τα πλαστικά να είναι σφιγμένες καλά (ειδικά οι δύο δεξιά και αριστερά πό το ταμπλό) διότι μπορεί να λασκάρουν και δεν βρίσκονται εύκολα.

Στο προστατευτικό της εξάτμισης (πάνω στην κούρμπα) η πίσω βίδα (που ουσιαστικά δεν κρατάει το προστατευτικό στην θέση του, αλλά είναι για να πέρνει συστολές/διαστολές)  κολλάει και αν την ζορίσεις μπορεί να κοπεί. Αν δείς ότι ζορίζεται, βάλε σπρέυ, άστο να δουλέψει και μετά χτύπα την προσεκτικά με σφυρί (για να "σπάσουν" οι κολλημένες βόλτες και λύστην προσεκτικά -εγώ δεν το έκανα και έσπασε :'()

Αυτά σε γενικές γραμμές (ξέρω πταισματάκια τα περισσότερα).

Σου εύχομαι να το χαρείς και καλοτάξιδο και αγρατζούνιστο.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline giwrgos karistos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
  • TRANSALP ΚΑΙ ΠΑΛΗ TRANSALP!!!!!!!!!!!
Reply #7 on: Τετάρτη 14 Αύγουστος 2013, 12:47:14 μμ
τι φιλτρο αερα εχεις?ειχα ενα θεμα οταν το πηρα ο κυριος που το ειχε πριν του ειχε κανει σερβις λαδια φιλτρο λαδιου-αερα μπουζι  γραναζια αλυσιδα λαστιχα ρουλεμαν τιμονιου γενικα ειναι σε αριστη κατασταση!κ ημουν ησυχος μετα απο κατι μερες η μιχανη μετα τις 5500 στροφες μου εκανε κοψιματα,λισαμε τα καρμπιλατερ κ ηταν ολα πεντακαθαρα μετα απο πολυ ψαξιμο κ νευρα μαζι ο πατερας του μαστορα μεγαλος κ εμπειρος μασ εδωσε ενα σφουγκαρη ψιλο να τηληξουμε κυκλικα το φιλτρο κ το παραξενο ειναι οτι το καναμε κ η μηχανη δουλευει ρολοι πως το εξηγεις κ οπως σου ειπα το φιλτρο ειναι καινουργιο να το αφησω ετσι???



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #8 on: Τετάρτη 14 Αύγουστος 2013, 13:00:12 μμ
Μάλλον έχεις το φίλτρο της 600. Κοίταξέ το και αν από την πίσω πλευρά είναι τελείως ανοιχτό είναι της 600, αν έχει ένα δίσκο με μια μικρή τρύπα (μια σωλήνα)  τότε είναι της 400.

Το φίλτρο της 600 δίνει καλά αποτελέσματα για χαμηλές στροφές, αλλά μόλις πάς προς τα τελικά πνίγει την μηχανή και κρεμάει.

Το σφουγκάρι, αν είναι της 600 κάνει περίπου ότι και το διάφραγμα που έχει το φίλτρο της 400, περιορίζει την ροή και στις ψηλές στροφές δεν πνίγει την μηχανή.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline giwrgos karistos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
  • TRANSALP ΚΑΙ ΠΑΛΗ TRANSALP!!!!!!!!!!!
Reply #9 on: Τετάρτη 14 Αύγουστος 2013, 14:39:35 μμ
της 600 φοραει!ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες!