Hellas Transalp Forum

φτερό KTM σε TRANSALP 650cc

eni · 19352

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #25 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 04:44:18 πμ
καλη η προεκταση??γλιτωνεις νερα,λασπες ετσι??

Τέλεια, τα νερά ,γιατί σε λασπες δεν πάω με τπτ, χτυπάνε κάτω απο το οριζόντιο σωλήνα των κάγκελων, γλύτωσα τα ψυγεία μου,



Offline CheGuevara

  • Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2063
  • Ηasta la Victoria Siempre
Reply #26 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 05:21:03 πμ
Μια χαρά είναι το φτεράκι σου φιλαράκο! Εμένα μου αρέσει!


Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.


Offline eni

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 59
Reply #27 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 05:22:06 πμ
Μια χαρά είναι το φτεράκι σου φιλαράκο! Εμένα μου αρέσει!
:eusa_clap: :eusa_clap: ;)



Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #28 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 05:25:38 πμ
Εδω αναγκαστήκαμε να το βγάλουμε  ;D μετά απο πολλά λεπτά μαζοχισμού στα ψηλά βουνά.



Να σημειώσω ότι τα δύο ΚΤΜ 950/990 της ομάδας ΔΕΝ χρειάστηκε να βγάλουν φτερά στο κομμάτι αυτό. Τυχαίο; Δε νομίζω... ;D



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #29 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 05:32:36 πμ
Να σημειώσω ότι τα δύο ΚΤΜ 950/990 της ομάδας ΔΕΝ χρειάστηκε να βγάλουν φτερά στο κομμάτι αυτό. Τυχαίο; Δε νομίζω... ;D

Να μην ξεχασουμε ομως οτι το ενα απο τα δυο αυτα φτερα εσπασε, ενω το αλλο εριξε κατω τον Αναβατη  του απο στομωμα- μπλοκαρισμα μπροστινου λογω λασπουριας!
Επισης να προσθεσουμε οτι το gs της παρεας δεν χρειαστηκε να το βγαλει το φτερο του ουτε σε αυτη την φαση, ουτε σε επομενη!

Δε με λες... Εσυ ακομα με μηχανες και φτερα ασχολεισαι;


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #30 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 05:51:24 πμ
Να μην ξεχασουμε ομως οτι το ενα απο τα δυο αυτα φτερα εσπασε, ενω το αλλο εριξε κατω τον Αναβατη  του απο στομωμα- μπλοκαρισμα μπροστινου λογω λασπουριας!
Επισης να προσθεσουμε οτι το gs της παρεας δεν χρειαστηκε να το βγαλει το φτερο του ουτε σε αυτη την φαση, ουτε σε επομενη!

Δε με λες... Εσυ ακομα με μηχανες και φτερα ασχολεισαι;

Ωπα ρε μαστοδοντα, ποιο φτερο εσπασε; :offtopic:


Παύλος Καρούμπης


Offline eni

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 59
Reply #31 on: Παρασκευή 31 Μάιος 2013, 04:53:12 πμ
λοιπόν στους περισσοτερους άρεσε το φτερό οποτε το κρατάω  :occasion18: :2egyptdance:

ευχαριστω για την γνώμη  σας  :eusa_clap: