Hellas Transalp Forum

BMW F800GS

junior CAESAR · 116882

Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #125 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 12:46:36 μμ
Αμ δεν είναι πιά.
Καμία εταιρία δε θα ξαναβγάλει τέτοιες μηχανές , όπως τότε.
Να δούμε σε καμιά 50αριά χρόνια θα υπάρχουν αντίκες ?
Οι μηχανές μας θ αντέξουν τόσο?
Δε νομίζω με τόσο πλαστικούρα.
Χμμμμ, προχθές πήγα να βάλω κοτσαδόρο στο αμάξι.
Ημουνα μπροστά στη διαδικασία. Εκεί να δεις χάλια. Ο προφυλακτήρας πλαστικός. Εντάξει από μέσα υπάρχει λιγάκι σίδερο αλλά καλύπτει τα 2/3 της διαδρομής. οι βίδες που στερεώνεται ο προφυλακτήρας, πλαστικές.
Ανατρίχιασα.
Οπως μου εξήγησε ο μάστορας, το σκεπτικό των εταιρειών είναι σε μικρό ατύχημα να μπει μέσα μέχρι το πίσω κάθισμα, άσχετα με το κόστος επισκευής, παρά να πεταχτείς εσύ έξω από το παρμπρίζ και να μείνεις στον τόπο.
Μετά μόλις διαπιστώσεις οτι δεν αξίζει να το επισκευάσεις, το πετάς η το δίνεις για ανταλλακτικά και με 300 γιούρια το μήνα παίρνεις καινούριο. Αλλά ο οδηγός και οι επιβάτες γλυτώνουν τη ζωή τους, λέει...
Το πλαστικό πάντως δεν σκουριάζει. Εχει και τα καλά του. Ασε το συνολικό βάρος του οχήματος που πέφτει, άρα πέφτει και η κατανάλωση.
Καλά όταν είδα πόσο "ψεύτικα" είναι πλέον τα αυτοκίνητα, φρίκαρα. Κι απ'ότι μου έλεγε ο μάστορης υπάρχουν και χειρότερα. Π.χ. στο Avensis δεν υπάρχουν ούτε οι πλαστικές βίδες. Ολα κουμπωτά είναι.....


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #126 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 13:32:27 μμ
Χμμμμ, προχθές πήγα να βάλω κοτσαδόρο στο αμάξι.

Γιαννη, σκαφος αγορασες?  ;D



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #127 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 13:34:59 μμ
Σπίτι.














Με ρόδες. :laughing9: :laughing9: :laughing9:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #128 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 13:37:31 μμ
δε το πιάσατε το υπονοούμενο ? λέει να πάρει το bmw οπότε θα χρειαστεί τρειλερ...κοτσαδόρους κλπ
 


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #129 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 14:21:25 μμ
Μέμο ιδού η νέα σου μηχανή!!!!!!
Μάνο δεν θα με χάλαγε καθόλου. ;) ;) ;)
Που το χαρίζουν;;;;;


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #130 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 14:24:35 μμ
Γιαννη, σκαφος αγορασες?  ;D

Οπως πρόλαβε κι ο Θανάσης, τροχόσπιτο αγόρασα.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #131 on: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2007, 09:01:57 πμ
Έχει marketing ο Γερμανός... ξέρει να στο πλασάρει και ας μη σκοπεύεις να το χρησιμοποιήσεις με αυτό τον τρόπο.
Αντιθέτως το ΤΑ το πλασάρει για ακριβώς αυτό που θα κάνει το 95% του κόσμου... ΣΚ με την κοπέλα του και αντε κανένα
χωματόδρομο.Άρα θα πιάσει μόνο τους μετριόφρονες αναβάτες...

Εδώ Κώστα κάνεις λάθος. O Γερμανός δίνει 2 μηχανές, το 800 και το 650.Ο ίδιος τα ξεχωρίζει σε ασφάλτινο μοτό με απλά περάσματα σε χώμα (650) και σε travel enduro (800) για να το χρησιμοποιήσει όπως θέλει καθένας. Το μόναδικό θέμα είναι η τιμή πώλησης για όλα αυτά. Ειδικά στο 800 που θα είναι και η αρχή για να κάνεις κάτι παραπάνω, για να το κάνεις θα χρειαστεί να βάλεις και εξτρά πράγματα.


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #132 on: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2007, 11:02:50 πμ
Δεν είναι αυτό marketing ? Πως μπορεί μια εταιρία να βλέπει ότι υπάρχει κόσμος που θέλει adventure και μια άλλη να μη το βλέπει ?
Ειδικά στην περίπτωση της bmw που παρουσιάζει μοντέλα με μεγάλες διαφορές που συνεπάγεται και κόστος παραγωγής.
Και οι δυο θέλουν να πουλήσουν .Απλά η Honda πιο μετριοπαθής εταιρία δεν θα καθορίσει πλέον στύλ. Πάει ...το έχασε αυτό
εδώ και 10-15 χρόνια. Ακολουθεί την πιο εμπορική λύση και αυτή δεν είναι άλλη απο ενα ΤΑ οπως βγήκε. Ειναι σίγουρο οτι το
νέο ΤΑ θα πουλήσει περισσότερο απο το 800 της bmw. Αλλά θα αλλάξει η εικόνα που έχει ο κόσμος για την πρωτοπόρο κάποτε
honda και σε βάθος χρόνου θα χαθεί και απο τη συνείδηση των οδηγών ως η εταιρία πρώτης επιλογής.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #133 on: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2007, 11:33:51 πμ
Αλλά θα αλλάξει η εικόνα που έχει ο κόσμος για την πρωτοπόρο κάποτε
honda και σε βάθος χρόνου θα χαθεί και απο τη συνείδηση των οδηγών ως η εταιρία πρώτης επιλογής.
Ντά συμφωνώ.
Κάποτε όλοι θα βαρεθούν να αγοράζουν κινητήρες με κύριο χαρακτηριστικό το "βιλούδου" .
Ας βγάλει και κάτι με νεύρο πιά ,ούτε σεμεδάκια να πούλαγε.


Πάντως το νέο Τ.Α μ΄αρέσει πολύ.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #134 on: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2007, 12:38:10 μμ
  Μια και μιλάτε για μάρκετινγκ να πω κι εγώ τη γνώμη μου. Κατ' αρχάς μάρκετινγκ δεν έιναι κάτι με αρχή και τέλος, είναι μια ευρύτερη έννοια που περιλαμβάνει πολλές επί μέρους έννοιες όπως έρευνα αγοράς μέχρι "πλασάρισμα" του τελικού προϊόντος.
  Συχνά, πολλά πράγματα επιχειρούνται να παρουσιαστούν ως μελετημένες κινήσεις από τις εταιρείες, ενώ στην πραγματικότητα κρύβουν κάτι άλλο, όπως πχ αδυναμία να το φτιάξουν έτσι όπως το ήθελαν, ή υψηλό κόστος. Και το βαφτίζουν "έτσι έπρεπε να γίνει". Και αυτή η τακτική δεν είναι και ό,τι πιο τίμιο προς τον πελάτη.
 
  Η χόντα τελευταία είναι πολύ επιρρεπής σε αυτό, στην πολιτική συμβιβασμών δηλαδή (γενικώς, μετά το θάνατο του Σοϊχίρο, ασ' τα να πάνε). Τι εννοώ? Το τελευταίο παράδειγμα είναι το νέο ΤΑ. Αφησαν τις ακτίνες στους τροχούς με τη δικαιολογία ότι ήθελαν να κρατήσουν το χωμάτινο χαρακτήρα, και πολύ σωστά μέχρι εδώ. Θα το δεχόμουν υπό άλλες συνθήκες.
 Είναι όμως προφανές ότι το έκαναν για λόγους κόστους βαφτίζοντάς το χωμάτινο χαρακτήρα, αφού από μόνοι τους έχουν στρέψει το μηχανάκι προς τον ασφάλτινο προσανατολισμό (μείωση διαδρομής αναρτήσεων, μείωση συνολικού ύψους από έδαφος, τροχός 19' μπροστά κλπ).
  Και εντάξει, ας δεχτούμε ότι έκριναν τόοοοσο απαραίτητες τις ακτίνες. Υπάρχουν σήμερα παραδείγματα που θα μπορούσαν να μιμηθούν αν ήθελαν σώνει και καλά ακτίνες. Η απρίλια έβγαλε το νέο πήγασο σε δύο εκδόσεις, μία με ακτίνες για τα χώματα και μία με ζάντες αλουμινίου για την άσφαλτο. Διαλέγεις και παίρνεις καταναλωτή! Ούτε αυτό σου κάνει? Άλλο παράδειγμα. Η BMW έχει κι αυτή ακτίνες αλλά τοποθετημένες έτσι (στα πλάγια της ζάντας) ώστε να παίρνει λάστιχα χωρίς σαμπρέλες (tubeless). Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια. Καλυμένος και ο χωματερός, καλυμένος και αυτός που θέλει να πάει πορτογαλία χωρίς να φοβάται ότι θα του σκασει το λάστιχο.

  Έχοντας αυτά τα παραδείγματα, μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι ο λόγος των ακτίνων στο νέο ΤΑ είναι τα χώματα. Και βλέποντας και την γενική μετριοπαθή πολιτική μετά το θάνατο του Σοϊχίρο, μάλλον για τσιγγουνιά μου κάνει που τη βάφτισαν χωμάτινο χαρακτήρα.

 




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline tthodor

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 243
Reply #135 on: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2007, 13:37:23 μμ
Σωστά όλα αυτά, ωστόσο από τις φωτογραφίες το 800GS δε μου φαίνεται να έχει tubeless λάστιχα. Οι ζάντες με τις ακτίνες μου φαίνονται συμβατικές και όχι όπως στο 1200 GS. Πιθανότατα να κάνω και λάθος, αλλά έτσι μου φαίνονται.


F800gs    116i


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #136 on: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2007, 13:44:01 μμ


  Έχοντας αυτά τα παραδείγματα, μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι ο λόγος των ακτίνων στο νέο ΤΑ είναι τα χώματα. Και βλέποντας και την γενική μετριοπαθή πολιτική μετά το θάνατο του Σοϊχίρο, μάλλον για τσιγγουνιά μου κάνει που τη βάφτισαν χωμάτινο χαρακτήρα.

 

btw: είναι πιο ακριβή η λύση της ζάντας με ακτίνα, παρά συμπαγή αλουμινίου...
όσο για τη λύση της bmw με τις ακτίνες στην άκρη έχει και αυτη τα προβλήματα της. βλ Κροκάλες στα πλαγια κλπ



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #137 on: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2007, 14:18:58 μμ

όσο για τη λύση της bmw με τις ακτίνες στην άκρη έχει και αυτη τα προβλήματα της. βλ Κροκάλες στα πλαγια κλπ




  Ποτέ δεν μπορείς να τα εχεις όλα. Ειδικά όταν συμβιβάζεσαι, χάνεις κάτι για να κερδίσεις κάτι άλλο. Και στην περίπτωση των ακτίνων στα πλάγια κερδίζεις όχι ένα αλλά δύο: πάς και άσφαλτο και χώμα. Οπότε ας είναι και οι κροκάλες.
  Όσο για το αν είναι πιο ακριβή η ζάντα με ακτίνες...χμμ...δεν με βρίσκει και πολύ σύμφωνο αλλά δεν επιμένω κιόλας.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #138 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 00:23:26 πμ
Καθυστερημένη απάντηση μεν, εφ' όλης της ύλης δε.....

- Επειδή αναφέρθηκε το όνομα μου, στην μηχανή μου (R1200GS, μοντ 01/2005) παρουσιάστηκαν 2 αξιόλογα προβλήματα:

     α/ μερικές μέρες μετά την αγορά της πρόσεξα μια απόκλιση στη δέσμη του προβολέα. Πήγα στην αντιπροσωπεία και την επόμενη μέρα το πρωί είχα καινούργιο προβολέα
     β/ 26 μήνες από την αγορά της πέθανε η μπαταρία! Επειδή την χρησιμοποιώ μόνο για ταξίδια, θεώρησα πως η αιτία που παρέδωσε πνεύμα ήταν τα μεγάλα διαστήματα ακινησίας. Τυχαία μίλησα με την εταιρία και προθυμοποιήθηκαν να αναλάβουν την αντικατάσταση της επειδή είχαν ακουστεί κάποια προβλήματα με "υπερβολική κατανάλωση ρεύματος από τα ηλεκτρονικά συστήματα".

Μέχρι στιγμής (30000χλμ) δεν έχει παρουσιαστεί κάτι άλλο αξιοπρόσεχτο. Έχω ακούσει και εγώ από sites και forums για διάφορες άλλες βλάβες αλλά τις θεωρώ μεμονωμένες και τυχαίες. Όλες οι μηχανές βγάζουν κάποια προβλήματα. Στο ΤΑ 650 που είχα, παρουσιάστηκε πρόβλημα σε καμπάνα – σασμάν και το έδωσα άρον άρον (24000χλμ). Οι πιο παλιοί δεν θυμούνται το παλικάρι που ήταν στη λίστα και το ολοκαίνουργιο του ΤΑ χτύπησε μπιέλα φεύγοντας από την αντιπροσωπεία; Στα Honda αυτά είναι μεμονωμένα συμβάντα, τυχαία γεγονότα, το κακό το μάτι, και στα άλλα μηχανάκια είναι κληρονομικές ατέλειες; Αν και για να πω την αλήθεια δεν ακούω τίποτα για, Triumph, ΚΤΜ ή κάτι άλλο.  Βρε Ευτυχή πως κουκούλωσες τα δικά σου και βγήκαν στην φόρα μόνο τα δικά μου;;;  :goofy: :goofy:

- Κάπου διάβασα πως είναι υπερτιμημένη και, ετησίως,  θέλει τα διπλά χρήματα για συντήρηση. Ας ξεκινήσω από το πρώτο λοιπόν βλέποντας την ψυχρά οικονομικά. Κάποιοι βλέπουν το ακριβό με απόλυτους αριθμούς. Σε αυτούς λοιπόν λέω ναι! Είναι πολύ ακριβή μια BMW! Εγώ όμως τα κοιτάω λίγο διαφορετικά. Βλέπω και τι παίρνω με αυτά τα χρήματα. Όταν αγόρασα, λοιπόν, την GS έκανε 15500 ευρώ και το Varadero 11500. Πόσα θέλει επιπλέον το Varadero για να αποκτήσει: 
   Σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης
             Φρένα με ηλεκτρικό σεβρό
   Θερμαινόμενα γκριπ
   Ρυθμιζόμενες WP αναρτήσεις (εμπρός – πίσω)
   Πρίζα 12V
   Εργοστασιακό συναγερμό
   Βάσεις πλαϊνών αποσκευών
   Μηδέν συντήρηση, αντικατάσταση κτλ αλυσιδογράναζων
   5ετή οδική βοήθεια από αντιπροσωπεία (για να προλάβω ...κάποιους, δεν αφορά μόνο μηχανική βλάβη. Και στα καινούργια σκάνε λάστιχα ή ακινητοποιούνται από τρακάρισμα!)
Τα έβαλα λοιπόν κάτω και μακροπρόθεσμα μου έρχονταν “μια η άλλη”.
Όσο αφορά την συντήρηση η εργασία είναι πάμφθηνη λόγω εργονομίας κινητήρα – προσβάσιμος και απλός - και τα αναλώσιμα κυκλοφορούν στο εμπόριο όπως όλων των οχημάτων.
(Να θυμίσω πως υπάρχει και η βασική έκδοση της GS με 13500 ευρώ. Το λέω για να μη μένει μόνο η εντύπωση των 15 χιλιάρικων!)


- Επιπλέον με αυτή την τιμή είχα και την .....τιμή να συνεργαστώ με την μαμάBMW.  Ξέρω πως ακούγεται πολύ πομπώδες και εφετζίδικο. Έτσι θα μου φαινόταν κι εμένα αν το άκουγα το καιρό που είχα μόνο πρότυπο την υπόγα του Σαρακάκη και τα “εξουσιοδοτημένα” συνεργεία της γειτονιάς. Στους Γερμανούς υπάρχει άλλο σύστημα. Τα συνεργεία είναι ελεγχόμενα και ενημερωμένα, η εγγύηση είναι κάτι το ...ιερό, υπάρχει διεθνής κάλυψη – δεν υπάρχουν φαινόμενα όπως “Συγγνώμη, είναι παρεισαγωγής και δεν το καλύπτουμε!”. Αν έχεις τεχνικό πρόβλημα η βοήθεια είναι άμεση – τηλεφωνικά με τεχνικό – και αξιόπιστη - μεταφορά σε συνεργείο της BMW όσο μακριά κι αν είναι – φίλος με GS1150 την εκτίμησε ιδιαίτερα στην Ιταλία. Τα ανταλλακτικά δεν κάνουν 2 μήνες να έρθουν στις αποθήκες – και 3 ώρες μέχρι τον πάγκο!!!!   :banghead: :banghead:Δεκάδες εταιρίες στο κόσμο έχουν σαν κύρια ενασχόληση να φτιάχνουν χρήσιμα και μη, ωραία, ακριβά και χαζά gadgetάκια για την καλή σου ώστε να χαζεύεις μέρες ολόκληρες και να σπας 50 κουμπαράδες για πάρτη της!
Μπορεί οι λεπτομέρειες να είναι κουραστικές στην ανάγνωση αλλά αυτές οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά και σε προδιαθέτουν να αισθάνεσαι πως δεν σε έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια αφού τους έσκασες τα ωραία σου τα ευρώπουλα.

- Κάπου είχα διαβάσει μια ατάκα “Τις BMW είτε τις λατρεύεις, είτε τις μισείς! Τίποτα ενδιάμεσο!!” Πόσο δίκιο έχει! Γενικώς υπάρχει ένας αρνητισμός για την βαυαρική εταιρία και δε μπορώ να καταλάβω το γιατί. Το αστείο είναι πως η πλειοψηφία των επικριτών δεν είχαν κάποια επαφή με BMW αλλά διάβασαν, άκουσαν, νόμισαν.... Εγώ – για να μαθαίνουν όσοι δε με ξέρουν – είχα 1 ΤΑ600 Χ 4 χρόνια και 1 ΤΑ650 Χ 3 χρόνια. Ξέρω λοιπόν την Honda και από την καλή και από την ανάποδη και σε αυτό βασίζω την άποψη μου. Αντίστοιχα εκτιμάω την γνώμη κάποιου που την βασίζει στην προσωπική του εμπειρία – γιατί από το χαρτί και τα λόγια δεν μεταφέρεται 100% η προσωπική αίσθηση. Για παρέδειγμα δες Σωτ Αξιώτη: εδώ και χρόνια του άρεσε η GS αλλά δεν την είχε δοκιμάσει όπως έπρεπε.....! Μόνο διάβαζε και άκουγε! Την καβάλησε πριν λίγο καιρό για 2 μέρες και τώρα ψάχνει να πάρει!! Ή Ζερβό Χρ, που μετά από μια μακρινή βόλτα είχε θετικά σχόλια.

- Για όσους κατηγορούν την εταιρία για τις επιλογές της σε κάποια συστήματα, μάλλον για κάποιο λόγο ξεχνάνε τι της χρωστάμε – σαν αναβάτες : ABS, CAN-BUS, εναλλακτικά συστήματα ανάρτησης – δες paralever, telelever, duolever -, μετάδοση κίνησης με άξονα, ηλεκτρονική ρύθμιση αναρτήσεων ESA, σεβρόφρενα, ηλεκτρονικός ψεκασμός, ψηφιακό σύστημα διαχείρισης καύσιμου κτλ κτλ. Είναι μια εταιρία που ανακαλύπτει και εξελίσσει. Κάτι που δυστυχώς άλλα μεγάλα ονόματα έχουν ξεχάσει πως γίνεται! Όταν αγόρασα την μπέμπα, είχα συνειδητοποιήσει πως αγόραζα ένα ...δοκίμιο! Μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα με πολλές τεχνολογικές καινοτομίες που δεν είχαν δοκιμαστεί στην πράξη. Με την τότε λογική μου, το διακινδύνεψα γιατί είχα βαρεθεί τα τετριμμένα . Με την σημερινή μου εμπειρία, δοκίμασα κάτι νέο με την σιγουριά ότι η BMW είναι κοντά μου! Για την ώρα δε με έχει απογοητεύσει! Και εκεί είναι ίσως το μυστικό της ανόδου της: η αμφίδρομη επικοινωνία με τον πελάτη. Ο μεν ένας έχει την σιγουριά και η δε άλλη ξέρει τι θέλει ο καθένας, ακριβώς και δε βγάζει μηχανές ..."περίπου"! Το τίμημα είναι η τιμή; Μπορεί, αλλά αν είναι να έχω αυτό που ονειρεύομαι θα το πληρώσω!


ΑΜΑΝ! Τώρα είδα πόσα έγραψα!!!!!  Τελικά μεγάλη υπόθεση να έχεις internet στο σπίτι!! Κλείνω εδώ γιατι βλέπω στο τέλος τους admin να με χρεώνουν για τον χώρο!
« Last Edit: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 00:31:12 πμ by ThanDim »


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #139 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 00:40:14 πμ
Θανασάκη καλέ μου φίλε! Μην συγχίζεσαι! Ή από ζήλεια τα γράφουν ή για να σε πειράξουν! (Μάλλον το δεύτερο!)

Το μηχανάκι είναι άπαιχτο (σε ευχαριστώ που μου το έδωσες στη Ρόδο). Φιλικό, γρήγορο, άνετο, στρίβει, δυνατό, έχεις επάνω δεύτερο άτομο και νομίζεις ότι είσαι μόνος σου κλπ! Λίγο μπερδεύει στην αρχή με τη διαφορετική διάταξη των διακοπτών αλλά αυτό το συνηθίζεις αμέσως. Και λίγο ο ήχος του είναι κάπως δυνατός σε ταξίδι αλλά αυτό οφείλεται μάλλον στην αερόψυξη. Αλλά κατά τα άλλα είναι φοβερό! Με εξέπληξε θετικά η φιλικότητά του. Παιχνίδι στην οδήγηση!

ΥΓ: Λύσε μας μια απορία. Λάδι εσένα σου καίει? Γιατί έχω διαβάσει για κάπως τσιμπημένη κατανάλωση λαδιού.
« Last Edit: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 00:49:55 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #140 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 00:47:29 πμ
Σε σχετικη ερωτηση στον Δαναο Χρηστο μας ειπε πως δεν του καει σταγονα





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #141 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 11:32:30 πμ
απο σχεδόν ξάδερφο που την έχει 3 μήνες (new), στην αλλαγή λαδιών του είχε κάψει 200-300ml.

 


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #142 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 11:40:10 πμ
Συμφωνα με αυτα που διαβαζω σε διαφορες πηγες, πιστευω οτι τα προβληματα που βγαζουν τα GS ειναι πολυ περισσοτερα απο αυτα σε αντιστοιχες honda.  Επισης ξερω οτι ειναι πιο ακριβα απο τις αντιστοιχες ιαπωνικες, και αρκετα πιο ιδιοτροπα. Βαζεις μπροστα, και νομιζεις οτι πλενει κατσαρολικα μεσα της... Πολλες φορες δε, η εμπιστοσυνη στους Γερμανους δεν φτανει για να δικαιολογησει τις διαφορες αυτες. Να μην ξεχναμε, οτι οι ιαπωνες εφτασαν τις μοτοσικλέτες εδω που ειναι...

Ομως δεν παιζει ρολο ρε παιδια...
Δεν ειναι ολα βαση λογικης αποφασισμενα.

Το εχω ξαναπει και παλαιοτερα. Οταν πηρα το πρωτο Τρανσαλπ, δεν εψαχνα ενα μηχανακι... Εψαχνα ενα Τρανσαλπ κυπαρισι! Οταν πηρα το πρωτο αμαξι, εψαχνα ενα renault 5.

Υπαρχουν και αλλοι παραγοντες που παιζουν τον ρολο τους (εμφανιση, κολήματα του μυαλου, διαθεση για ρισκο, κλπ κλπ)
Γνωρισα καποιον ο οποιος αγορασε ενα adventure 1200 πριν το καλοκαιρι. Εκανε ενα ταξιδι 15000 km στην ανατολή, επεστρεψε, και τωρα το πουλαει. Ξεκαθαρα το διαλεξε για να κανει αυτο το ταξιδι μονο. Ποσοι θα διαλεγαν ενα τετοιο μηχανακι για ενα τετοιο ταξιδι?

Επισης βλεπω στον δρομο να κυκλοφορουν ακομα και enfield.
Θελω να πω οτι καθε εταιρεια βγαζει ενα προιον με σκοπο να αγγιξει σε καποια ευαισθητη χορδη τους πιθανους αγοραστες της, να τους συγκινησει και να τους κανει πελάτες.

Μην τρελαινομαστε μονο με νουμερα, και υπολογισμους...

Αντε να βρω και εγω το GS που θα μου κλικαρει!
 
« Last Edit: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 12:03:27 μμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline nontas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #143 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 11:45:16 πμ
Θα συμφωνήσω με τον ThanDim για το τι αγοράζεις σε μια BMW. Είμαι κάτοχος και εγώ μιας GS 1200 Adventure, την οποία έχω στην κατοχή μου εδώ και ένα χρόνο, συμπληρώνοντας περίπου 30.000 χλμ. Η μηχανή δεν μου έβγαλε κανένα μη φυσιολογικό πρόβλημα εκτός από την μπαταρία που αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης. Σαν μηχανή έχει φανατικούς εχθρούς και φίλους. Οι περισσότεροι όμως δεν την έχουν οδηγήσει ούτε μια φορά, για να μπορούν να κρίνουν την μηχανή. Είναι μια μηχανή που απλά σε πάει παντού καλύτερα, γρηγορότερα, ασφαλέστερα από τον μέσο όρο. Ταξιδεύεις στην εθνική με 160-190 χλμ άνετα και με ασφάλεια. Μπαίνεις σε  κλειστά στροφιλίκια και η μηχανή ακολουθεί τις στροφές σαν τρένο. Ταξιδεύεις στο χώμα γρήγορα και με ασφάλεια, οδηγώντας την όπως πρέπει να οδηγείς μια τέτοια μηχανή και όχι σαν να είναι απλά ένα χωμάτινο 250cc  (δεν είναι enduro, ούτε cross). Φρενάρει απίστευτα καλά τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, ενώ το κουμπί του ABS το πατάς μόνο όταν θέλεις να παίξεις, αφού είναι σχεδιασμένο για χρήση και στο χώμα. Έχει ιπποδύναμη και ροπή για να κάνεις ότι θελήσεις και όποτε το θελήσεις. Παρέχει καλή προστασία για τα πόδια σου ή για την περίπτωση πτώσης λόγο σχεδιασμού. (Έπεσα με 40 χλμ δικάβαλος, η μηχανή έφυγε και σύρθηκε για αρκετά μέτρα, την σήκωσα και συνέχισα το ταξίδι μου με μόνη απώλεια το μπουφάν μου που σκίστηκε).
 
Έχει όμως και μειονεκτήματα:
1) Είναι ακριβή. (αν και δεν είμαι σίγουρος για όλα αυτά που προσφέρει)
2) Είναι βαριά (Είναι όμως και 1200 κυβικά)
3) Είναι ψηλή (Όχι ότι είναι απαραίτητα κακό αυτό)

Είναι όμως μια μηχανή που κυριολεκτικά λατρεύω για όλους τους παραπάνω λόγους και κάθε φορά που ανεβαίνω πάνω της αισθάνομαι σαν να είναι η πρώτη φορά. Είχα vstrom παλαιότερα, ένα καταπληκτικό μηχανάκι τίμιο και αξιόπιστο για αυτά που σου παρείχε. Αλλά δεν έχει καμία σχέση με την GSA σε τίποτα.



Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #144 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 14:36:49 μμ
Πόσο καίει ρε παιδιά το gs1200???



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #145 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 15:06:06 μμ
σε 64 μηχανες ο μεσος ορος ειναι 5.51 λ/100 (δες στο σαιτ που καταχωρεις και την δικη σου καταναλωση)


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #146 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 15:30:50 μμ
ΥΓ: Λύσε μας μια απορία. Λάδι εσένα σου καίει? Γιατί έχω διαβάσει για κάπως τσιμπημένη κατανάλωση λαδιού.


 Έχει να κάνει με την οδήγηση που κάνεις. Σε ταξίδι στην Ιταλία (1400χλμ) με ήπιους ρυθμούς (έως 140χλμ/ώρα) δεν έκαψε σταγόνα. Όμως Αθήνα - Κυπαρισσία πηγαίνοντας "κομμάτια" μου έχει κάψει και 400ml. Στην πόλη δεν καίει καθόλου. Γενικά δε με έχει ανησυχήσει το θέμα. Όπως ξέρεις, σαν boxer που είναι, προβλέπεται να καίει λάδάκι.


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #147 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 15:35:18 μμ
Πόσο καίει ρε παιδιά το gs1200???

Γύρω στα 300 με 350χλμ, ανάλογα την χρήση. Έχει 20άρι ντεπόζιτο.


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #148 on: Κυριακή 09 Δεκέμβριος 2007, 01:02:27 πμ
Η τιμή της F800GS και των υπολοίπων μοντέλων BMW, στην Αμερικάνικη αγορά.

http://www.bmwmoa.org/features/new_milan07.htm?pg=price



Να την περιμένουμε εκεί γύρω και στην Ελλάδα?



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #149 on: Κυριακή 09 Δεκέμβριος 2007, 05:26:57 πμ
Μακάρι Γιάννη να την κρατήσουν στα επίπεδα αυτά την τιμή του GS και στην Ελλάδα

και να μην εκμεταλλευτούν το μεγάλο όνομα που κουβαλάει ένα BMW…… 


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"