Hellas Transalp Forum

Εξάτμιση REMUS ή MIVV για ΤΑ650

XLGeorge · 28678

tranten

  • Guest
Reply #25 on: Τετάρτη 05 Μάιος 2010, 11:07:30 πμ
επειδη θα αρχισουμε παλι τι αλλαζει κ τι δεν αλλαζει στην σχεση στροφων/χιλιομετρων κ απο τι επηρεαζεται αυτη,οπως καναμε κ με τα ελαστικα την επομενη Τριτη θα ειμαι Συμοφε,οποιος νομιζει οτι βλεπω οφθαλμαπατες ας παρει την μοτο για βολτα...



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #26 on: Τετάρτη 05 Μάιος 2010, 13:58:56 μμ
Ναι
μπορει να φταιει κατι άλλο (λαστιχα πχ, η στοφομετρο, η ταχυμετρο) αλλα σιγουρα οχι η εξατμιση !


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1024
Reply #27 on: Τετάρτη 05 Μάιος 2010, 14:25:29 μμ
Ξερω οτι με εξατμιση ελευθερη και φιλτρο βελτιωνονται η μεσαιες δινοντας ροπουλα απο πιο χαμηλα.Δεν κομπιαζει.
Οπως επισης οτι αν δεν ζιγκλερωσεις,ψηλα κρεμαει λογο της δυσαναλογιας σε αερα του μιγματος.
Πιθανον σε τελικη να ειναι λιγο πεσμενος ο Γιωργης.
Εκτος κι αν η Remus στα Transalp πετυχε το απολυτο.Δυναμη σε ολο το φασμα.

Σε Fazer 02' που ειχα βαλει Remus titanium με K&N χαμηλα λυσαγε στις τελικες ειχε χασει ενα τσικ σε δυναμη.
 


Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #28 on: Τετάρτη 05 Μάιος 2010, 14:41:10 μμ
Γιατι δεν βαζουμε μια τετοια εξατμιση?  :2hysterical:



Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1024
Reply #29 on: Τετάρτη 05 Μάιος 2010, 14:43:38 μμ
 :o Νικο αυτο ειναι σαξοφωνο,οχι εξατμιση...


Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...


tranten

  • Guest
Reply #30 on: Τετάρτη 05 Μάιος 2010, 15:35:29 μμ
Ξερω οτι με εξατμιση ελευθερη και φιλτρο βελτιωνονται η μεσαιες δινοντας ροπουλα απο πιο χαμηλα.Δεν κομπιαζει.
Οπως επισης οτι αν δεν ζιγκλερωσεις,ψηλα κρεμαει λογο της δυσαναλογιας σε αερα του μιγματος.
Πιθανον σε τελικη να ειναι λιγο πεσμενος ο Γιωργης.
Εκτος κι αν η Remus στα Transalp πετυχε το απολυτο.Δυναμη σε ολο το φασμα.

Σε Fazer 02' που ειχα βαλει Remus titanium με K&N χαμηλα λυσαγε στις τελικες ειχε χασει ενα τσικ σε δυναμη.
 


Δημητρη απο τελικη δεν ξερω ακομα μιας κ δεν την δοκιμασα,θα ενημερωσω σχετικα οταν την ανοιξω.οτι αφορα το ζιγκλερωμα επειδη ειχα κατι υποψιες, πριν την αγορασω ρωτησα 2 μηχανικους κ ειπαν πως δεν χρειαζεται.

Ναι
μπορει να φταιει κατι άλλο (λαστιχα πχ, η στοφομετρο, η ταχυμετρο) αλλα σιγουρα οχι η εξατμιση !

Σωτο δεν αντιλεγω αλλα ειχα κρατησει τα νουμερα πριν την τοποθετηση την ιδια μαλιστα μερα κ ηταν λιγο διαφορετικα -οπως ανεφερα κ πιο πανω- απο αυτα που ειδα μετα την τοποθετηση



Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1024
Reply #31 on: Πέμπτη 06 Μάιος 2010, 00:24:46 πμ
Δημητρη απο τελικη δεν ξερω ακομα μιας κ δεν την δοκιμασα,θα ενημερωσω σχετικα οταν την ανοιξω.οτι αφορα το ζιγκλερωμα επειδη ειχα κατι υποψιες, πριν την αγορασω ρωτησα 2 μηχανικους κ ειπαν πως δεν χρειαζεται.
Πραγματικα δεν χρειαζεται.
Αν ζιγκλερωνες και ρυθμιζες καρμπυρατερ θα εβλεπες πολυ δυναμη με τρελη διαφορα και ψηλα αλλα η καταναλωση σου ακομα και με νορμαλ οδηγηση θα ηταν ασυμφορη.
Επαιξε αναλογη κατασταση με ζιγκλερ σε 600αρι και ο τυπος το γυρισε σε νορμαλ γιατι εχασε τον μπουσουλα με το ποσο εκαιγε.


Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #32 on: Τρίτη 25 Μάιος 2010, 14:08:01 μμ
Ρε παιδιά το βήμα δεν αλλάζει από μια εξάτμιση!




Δεν αλλάζει το βήμα από την εξάτμιση.



tranten

  • Guest
Reply #33 on: Παρασκευή 11 Ιούνιος 2010, 22:47:30 μμ
να σημειωσω ενα ακομα θετικο μετα απο 1 μηνα οδηγησης/παρατηρησης σχετικα με την αλλαγη της εξατμισης απο μαμα σε Remus..

''μεγαλη διαφορα/μειωση της θερμοτητας στα ποδια του οδηγου.ακομα κ σε συνθηκες πολης τα ποδια δεν ψηνονται πλεον''



Offline AFRICAMAN

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 106
Reply #34 on: Τρίτη 15 Ιούνιος 2010, 22:39:08 μμ
Εχω δει άλλα σχετικά θέματα για after-market εξάτμιση αλλά έχω κάποιες συγκεκριμένες ερωτήσεις. Εχει κάποιος βάλει REMUS ή MIVV σε ΤΑ650? Τιτανίου ή αλουμινίου? Ποιό είναι το ακριβές κόστος? Εχει η εξάτμιση τάπα γιά μείωση θορύβου? Τι πήρε το μηχανάκι σε απόδοση? Αναπνέει πιο άνετα ψηλά, μπορεί να ταξιδεύει πιο άνετα με 150-60χμω σε σχέση με τα 140-150 (max) χμω που είναι άνετο τώρα? Εχει κανείς σετάρει και τα καρμπυρατέρ και ποιά ήτανε η αύξηση της ιπποδύναμης?

Εχω ήδη φίλτρο Κ&Ν από τα 20Κ χμ που πέταξα το μαμίσιο χάρτινο και σκεφτόμουν μια πιο ανοιχτή εξάτμιση (REMUS ακριβή ή MIVV σχετικά φτηνή) και ίσως σετάρισμα σε δυναμόμετρο για 4-5 ακόμη αλογάκια και τη δυνατότητα να πάω πιο άνετα με 150-160χμω.

TA, -George

Η REMUS εχει ταπα fixed ενω η MIVV εχει αφαιρουμενη.
Για να κανεις μια βελτιωση πρωτου σταδιου φτιαχνεις πρωτα την εισπνοη πραγμα που εχεις κανει με το φιλτρο αερος, κατοπιν την εκπνοη, πραγμα που γινεται με μια πιο ελευθερη εξατμιση  και μετα το μιγμα καυσιμου που γινεται με ενα σεταρισμα στο καρμπυρατερ.
Αν λειπει ενα απο τα τρια η βελτιωση ειναι ημιτελης. Ενα μηχανακι με βελτιωση πρωτου σταδιου εχει τα εξης υπερ και κατα

Αυξανεται η καταναλωση καυσιμου πραγμα που μειωνει την αυτονομια του στα ταξιδια και στην πολη.
Το αποτελεσμα αυτης της μετατροπης ειναι πολυ λιγο συγκριτικα με το κοστος της.
Τα αλογα δεν αυξανονται.
Χανει χαμηλα, παιρνει λιγο στις χαμηλες στροφες κι αρκετα στις υψηλες.
Το βαρος και η θερμοτητα μειωνονται σε συγκριση με την εργοστασιακη εξατμιση.
Απο εμφανιση σκιζει
Ο θορυβος κουραζει στο ταξιδι.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #35 on: Τετάρτη 16 Ιούνιος 2010, 11:15:52 πμ
Αυξανεται η καταναλωση καυσιμου πραγμα που μειωνει την αυτονομια του στα ταξιδια και στην πολη.
Τα αλογα δεν αυξανονται.
Δεν είναι καθόλου μα καθόλου σίγουρο!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline AFRICAMAN

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 106
Reply #36 on: Τετάρτη 16 Ιούνιος 2010, 20:46:53 μμ
Δεν είναι καθόλου μα καθόλου σίγουρο!
Απο τη στιγμη που θα μπει στο ποτηρακι του καρμπυρατερ μεγαλυτερο ζιγκλερ θεωρω οτι θα εχει μεγαλυτερη καταναλωση. Τωρα αν ξερεις κατι αλλο ειλικρινα θα ηθελα να μου το πεις ..μπορει να κανω και λαθος. :)



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #37 on: Πέμπτη 17 Ιούνιος 2010, 08:33:01 πμ
Ας πάρομε ένα παράδειγμα.
Έχομε ένα ΤΑ νορμάλ, ας πούμε 50 ίππων και ένα ΤΑ όχι πρώτου σταδίου, αλλά τούμπανο 70 ίππων. Οι δύο αυτές μοτοσυκλέτες με ίδιου βάρους και επιφάνειας οδηγό, ίδια λάστιχα και πιέσεις στον ίδιο δρόμο πάνε με την ίδια ταχύτητα. Ας πούμε 130 χλμ/ώρα.
Αφού έχομε την ίδια αντίσταση κύλησης (βάρος, συντελεστής τριβής) και την ίδια αεροδυναμική αντίσταση (σχήμα μοτό - αναβάτη και ταχύτητα) και οι δύο μοτοσυκλέτες θα απαιτήσουν από τους κινητήρες τους την ίδια ακριβώς ισχύ, ας πούμε 40 ίππους. Αφού και οι δύο κινητήρες αποδίδουν ακριβώς το ίδιο, γιατί ο ένας θα κάψει περισσότερο; Το να μειώθηκε ο βαθμός απόδοσης του δεύτερου (δεν είναι καθόλου σίγουρο, μπορεί και να αυξήθηκε κιόλας με τις μετατροπές) είναι ψίλοι στ' άχυρα για τις μετρήσεις που κάνει ένας οδηγός.
Για ίδιες συνθήκες οδήγησης λοιπόν η κατανάλωση δεν αλλάζει.
Το ότι έχει τη δυνατότητα ένας κινητήρας να παράγει περισσότερους ίππους (70 στο παράδειγμά μας) δεν σημαίνει ότι έχει την αντίστοιχη κατανάλωση αν σουλατσάρει χρησιμοποιώντας 20~30 ίππους. Το ΤΑ των 50 ίππων θα κάψει πολύ περισσότερο αν πηγαίνει οριακά αποδίδοντας 40~50 ίππους.
Μια εξάτμιση ανεβάζει την κατανάλωση γιατί μας γαργαλάει τα αφτιά και εμείς γαργαλάμε το γκάζι.
Για την δεύτερη ένσταση, αν με φίλτρο και εξάτμιση καταφέρεις να βάλεις περισσότερο μίγμα στον κύλινδρο (να αυξήσεις το βαθμό πλήρωσης δηλαδή) είναι βέβαιο ότι η παραπάνω βενζίνη δεν θα πάει χαμένη. Θα αυξηθεί η μέση πίεση, άρα η ροπή και η ισχύς. Αυτό βέβαια συμβαίνει στο τέρμα γκάζι στις πολλές στροφές. Σήμερα πόσα δευτερόλεπτα οδηγούσες με τέρμα γκάζι και πολλές στροφές;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline AFRICAMAN

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 106
Reply #38 on: Πέμπτη 17 Ιούνιος 2010, 12:00:50 μμ
Ας πάρομε ένα παράδειγμα.
Έχομε ένα ΤΑ νορμάλ, ας πούμε 50 ίππων και ένα ΤΑ όχι πρώτου σταδίου, αλλά τούμπανο 70 ίππων. Οι δύο αυτές μοτοσυκλέτες με ίδιου βάρους και επιφάνειας οδηγό, ίδια λάστιχα και πιέσεις στον ίδιο δρόμο πάνε με την ίδια ταχύτητα. Ας πούμε 130 χλμ/ώρα.
Αφού έχομε την ίδια αντίσταση κύλησης (βάρος, συντελεστής τριβής) και την ίδια αεροδυναμική αντίσταση (σχήμα μοτό - αναβάτη και ταχύτητα) και οι δύο μοτοσυκλέτες θα απαιτήσουν από τους κινητήρες τους την ίδια ακριβώς ισχύ, ας πούμε 40 ίππους. Αφού και οι δύο κινητήρες αποδίδουν ακριβώς το ίδιο, γιατί ο ένας θα κάψει περισσότερο; Το να μειώθηκε ο βαθμός απόδοσης του δεύτερου (δεν είναι καθόλου σίγουρο, μπορεί και να αυξήθηκε κιόλας με τις μετατροπές) είναι ψίλοι στ' άχυρα για τις μετρήσεις που κάνει ένας οδηγός.
Για ίδιες συνθήκες οδήγησης λοιπόν η κατανάλωση δεν αλλάζει.
Το ότι έχει τη δυνατότητα ένας κινητήρας να παράγει περισσότερους ίππους (70 στο παράδειγμά μας) δεν σημαίνει ότι έχει την αντίστοιχη κατανάλωση αν σουλατσάρει χρησιμοποιώντας 20~30 ίππους. Το ΤΑ των 50 ίππων θα κάψει πολύ περισσότερο αν πηγαίνει οριακά αποδίδοντας 40~50 ίππους.
Μια εξάτμιση ανεβάζει την κατανάλωση γιατί μας γαργαλάει τα αφτιά και εμείς γαργαλάμε το γκάζι.
Για την δεύτερη ένσταση, αν με φίλτρο και εξάτμιση καταφέρεις να βάλεις περισσότερο μίγμα στον κύλινδρο (να αυξήσεις το βαθμό πλήρωσης δηλαδή) είναι βέβαιο ότι η παραπάνω βενζίνη δεν θα πάει χαμένη. Θα αυξηθεί η μέση πίεση, άρα η ροπή και η ισχύς. Αυτό βέβαια συμβαίνει στο τέρμα γκάζι στις πολλές στροφές. Σήμερα πόσα δευτερόλεπτα οδηγούσες με τέρμα γκάζι και πολλές στροφές;


οπως το θετεις εχεις δικιο το θεμα της καταναλωσης.Απλα στο ταξιδι δεν εχεις στανταρ ταχυτητα κι εχεις συχνες αυξομειωσεις. Ενα ζιγκλερωμενο καρμπυρατερ θα ρουφαει πολυ περισσοτερο απο ενα νορμαλ. Δε
 νομιζω οτι διαφωνουμε ουσιαστικα σε κατι ιδιαιτερο..αυτο θα φανει με μια μπιρα :D



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #39 on: Πέμπτη 17 Ιούνιος 2010, 12:19:05 μμ

αυτο θα φανει με μια μπιρα :D
Φυσικά με μιά μπύρα όλα φαίνονται καλύτερα, αλλά είμαι μακρυά από το κλεινόν άστυ. Όταν φανώ Αθήνα θα ενημερώσω. Ή στη Δ. Πελοπόνησσο στην εκδρομή του Ιουλίου.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline AFRICAMAN

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 106
Reply #40 on: Πέμπτη 17 Ιούνιος 2010, 12:32:48 μμ
Φυσικά με μιά μπύρα όλα φαίνονται καλύτερα, αλλά είμαι μακρυά από το κλεινόν άστυ. Όταν φανώ Αθήνα θα ενημερώσω. Ή στη Δ. Πελοπόνησσο στην εκδρομή του Ιουλίου.

τιποτα δεν ειναι μακρια και ειδικα η ομορφη χιος (μετα το ειδα). :2hysterical:
αρα θα ερθω εγω με την οικογενεια για μπανια. ;D



Offline malkav

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 11
Reply #41 on: Δευτέρα 21 Ιούνιος 2010, 11:15:09 πμ
Καλημέρα και από εμένα,

επειδή και εγώ θέλω να αντικαταστήσω το τελικό μου, μπορείτε να μου συστήσετε κάποιο μαγαζί για να ρωτήσω? ή η εγκατάσταση γίνετε και από κάποιον που πιάνουν τα χέρια του??

Thanks



tranten

  • Guest
Reply #42 on: Δευτέρα 21 Ιούνιος 2010, 12:09:56 μμ
Καλημέρα και από εμένα,

επειδή και εγώ θέλω να αντικαταστήσω το τελικό μου, μπορείτε να μου συστήσετε κάποιο μαγαζί για να ρωτήσω? ή η εγκατάσταση γίνετε και από κάποιον που πιάνουν τα χέρια του??

Thanks

γνωριζω καποιο ακριβως απεναντι απο το Συμοφε (εκει που μαζευομαστε τις Τριτες),ρωτα αν βρεθεις προς τα εκει.
η τοποθετηση ειναι απλη κ ευκολη,ανετα μπορεις μονος σου... ;)



xl600v1999

  • Guest
Reply #43 on: Παρασκευή 03 Δεκέμβριος 2010, 22:49:13 μμ
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα το τοποθετώ εδώ.

Πρόσφατα έβαλα ένα τελικό gpr (το βρήκα οικονομικά ελαφρώς μεταχειρισμένο με τοποθέτηση 90€)σε ΤΑ 600 και έχω κάποιες απορίες:
1. Κάνει αρκετό θόρυβο (μου την δίνει στα νεύρα) γνωρίζει κάποιος αν πωλείται μεμονωμένα σιγαστήρας;
2. Το 600αρι του 99 έχει καταλύτη και αν ναι που;
3. Στην περίπτωση των ΚΤΕΟ περνάει με αυτήν την εξάτμιση ή πρέπει να τοποθετηθεί η μαμά;
4. Υπάρχει περίπτωση να κάνω ζημιά στην μηχανή;
5. Πως μπορω να καταλάβω αν δουλεύει σωστά η μηχανή; (μέτρηση καυσαερίων;)

 



Offline BostonGeorge

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 339
Reply #44 on: Τρίτη 17 Μάιος 2011, 01:10:22 πμ
Ωραία και η Leo Vince και η Remus .  :eusa_clap:

1) Ξέρετε τιμή για τις ίδιες αλλα του κουτιού ;
2) Επίσης υπάρχει κάποιος που να έχει ψάξει και για άλλες επιλογές που έχουμε ;
3) Επίσης αυτές ή και άλλες μπορούν να μπουν και στο ΤΑ 400 ; Τι διαφορές θα υπάρχουν ;
4) Αλλάξατε μόνο το τελικό ή ολόκληρη την εξάτμιση , με όλο τον σωλήνα τέλος πάντων ;




Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us/www.transalpforu