Hellas Transalp Forum

Χημικά πρόσθετα...

dimitrism · 12773

Offline dimitrism

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
on: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2013, 18:19:24 μμ
Κυκλοφορούν στην αγορά κάποια χημικά πρόσθετα για τον καθαρισμό και την προστασία του κυκλώματος καυσίμου.
Λένε οτι καθαρίζουν injection και καρμπυρατέρ, βαλβίδες, θάλαμο καύσης κλπ.

Η ερώτηση είναι η εξής:
Άσχετα με το αν πραγματοποιούν όσα υπόσχονται... υπάρχει περίπτωση να προκαλέσουν ζημιά; Να διαβρώσουν -για παράδειγμα- τις μεμβράνες του καρμυρατέρ;

Ποια η άποψή σας;

Έχει χρησιμοποιήσει κανείς;



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #1 on: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2013, 19:08:10 μμ
Αν σκεφτεις οτι και αυτο το σπρευ καθαρισμου των καρμπς δεν ενδείκνυται για συχνη χρηση ποσο μαλιστα κατι τετοιο .Αυτα βεβαια σε θεωρητικο επιπεδο  στην πραξη δεν νομιζω οτι κατι εχει γινει ...οσο για τα υγρα καθαρισμου που λες εχω την αισθηση οτι κανεις απο εδω μεσα δεν εχει κανει χρηση .




Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #2 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2013, 00:40:48 πμ
Βάζω ανα τρίμηνο το προϊόν της Wynns για το νερο στο καύσιμο. Το χρησιμοποιω και στο αυτοκίνητο εδω και παρα πολλα χρόνια και δεν είχα προβλήματα.



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #3 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2013, 02:34:54 πμ
χρησιμοποιούσα κάποτε το redax κάθε 6-8 μήνες..
Αυτό που το βάζεις στο τεποζιτο μαζί με το καύσιμο..
Δεν είχα κανένα πρόβλημα και έκανε λίγο δουλειά.


Μετά το παράτησα για να δοκιμάσω ακετονη..
Με αυτή υπάρχει και μικρή μείωση κατανάλωσης..

Και στα δύο ένοιωθα ότι ο κινητήρας δούλευε πιο στρωτά

Σταμάτησα και αυτην όταν κατέληξα σε συγκεκριμένη μάρκα καυσίμου και σε ορισμένα πρατήρια

Πάντως πολύ πιθανό να ξαναχρησιμοποιησω κάτι τέτοιο γιατί εχω πολύ καιρό να βάλω.

Τώρα γενικά η άποψη μου?
1. Τα υλικα κατασκευής του δικτύου τροφοδοσίας και καύσης.. Δεν είναι τόσο ευαίσθητα για να φοβόμαστε ιδιαίτερα.
2. Ούτε όμως τα προϊόντα αυτα μπορούμε να τα θεωρούμε 100% ακίνδυνα


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #4 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2013, 11:15:18 πμ
  Όχι, δεν κάνουν ζημιά. Μιλάμε πάντα για αξιόπιστα προϊόντα όμως, ε! Εγώ στο παρελθόν έχω δει θεαματική βελτίωση σε (πετρελαιο)κινητήρα. Τώρα τα έχω κόψει λόγω οικονομικών.


Μετά το παράτησα για να δοκιμάσω ακετονη..
Με αυτή υπάρχει και μικρή μείωση κατανάλωσης..

Και στα δύο ένοιωθα ότι ο κινητήρας δούλευε πιο στρωτά

Σταμάτησα και αυτην όταν κατέληξα σε συγκεκριμένη μάρκα καυσίμου και σε ορισμένα πρατήρια

Α). Πού την βρίσκεις την ακετόνη και πόσο κάνει?
Β). Ποια μάρκα καυσίμου είναι? Στείλε ΠΜ αν δεν θες να πεις δημοσίως.

Βάζω ανα τρίμηνο το προϊόν της Wynns για το νερο στο καύσιμο. Το χρησιμοποιω και στο αυτοκίνητο εδω και παρα πολλα χρόνια και δεν είχα προβλήματα.

  Αν βάζεις ανά τρίμηνο για το νερό στο καύσιμο δεν νομίζω ότι κάνεις δουλειά. Πεταμένα λεφτά. Νερό υπάρχει συνεχώς, μια μικροποσότητα σε κάθε γέμισμα. Για να βάζεις πρόσθετο για νερό θα είχε νόημα να βάζεις σε κάθε γέμισμα.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #5 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2013, 13:02:57 μμ
Στο αυτοκινητο που είχα, δεν παρουσίασε ποτέ πρόβλημα. Συγκριτικά σε παρόμοια αυτοκίνητα (εργαζόμουν σε κεντρικη αντιπροσωπεία και μπορούσα να έχω άποψη) ερχόντουσαν με βρωμιές στο ρεζερβουαρ και τρόμπες off. 8€ κάνει και με βγάζει ένα χρόνο το βελτιωτικό και δεν είναι μόνο για νερό. Τώρα να ξέρω τι συμβαίνει μέσα, δεν μπορώ να σου πω. Απλά το βάζω.

Σε κάθε γέμισμα στη μηχανή χρησιμοποιώ εξωτερικό φίλτρο για νερό και ακαθαρσίες. Άλλαξα τρόμπα στη μηχανή μου και δεν θέλω να το ξαναπάθω. Σφύριζε έντονα και ευτυχώς βρήκα από το εξωτερικό τρόμπα και την έβαλα. Να σου πω ότι σε κάθε γέμισμα βρίσκω ένα-δύο πολύ μικρά κομματάκια ακαθαρσιών και θεωρώ ότι στις μερικές εκατοντάδες γεμίσματα, συσσωρεύονται πολλά σκουπίδια. Είναι λίγο σπαστικό το φίλτρο αλλά και τα 500€ που κάνει η τρόμπα, είναι σπαστικότερα!



Offline dimitrism

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #6 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2013, 13:36:56 μμ
Αυτό εδώ σκέφτομαι να βάλω...

http://www.valvoline.com.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=29853



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2013, 16:57:43 μμ
Χημικά δεν εχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου.

Σε ενα καθαρισμα που έκανα πρόσφατα στο τεπόζιτο της ΤΑ , και αφού το ξέπλυνα δυό τρείς φορές με βενζίνη , έβγαλε αυτά:



οχι τπτ σοβαρό δλδ απο βρωμιές για γεμίσματα δεκαετίας, και όλα δεν μπόρεσαν να περάσουν απο το εσωτερικό φίλτρο, μάλλον τα υπολοιπα τα καταπίνει  :2hysterical:

Ομως θα ηθελα να βρώ ενα φιλτρο καυσίμου που να τοποθετείται στο στόμιο του τεπόζιτου και να κρατάει τις βρωμιές οταν γεμίζω.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #8 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2013, 20:04:25 μμ
 
Α). Πού την βρίσκεις την ακετόνη και πόσο κάνει?
Β). Ποια μάρκα καυσίμου είναι? Στείλε ΠΜ αν δεν θες να πεις δημοσίως.

καθαρη ακετονη στα χρωματοπωλεια.φτηνη ειναι.
αυτο που προσφερει ειναι καλυτερη καυση και λιγοτερα καταλοιπα,επομενος,μια μικρη μειωση στην καταναλωση.φιλος που το εβαζε στην mercedes E200 του πατερα του που οι μετακινησεις του ηταν σαν φωτοτυπιες,ειπε οτι ειδε(?) 80 χλμ περισσοτερα χλμ στο ρεζερβουαρ.

εμεις την χρησιμοποιουσαμε για ψυχολογικους περισσοτερο λογους,οταν τρεχαμε στην πιστα για καλυτερη αποδοση.
η αναλογια που ενδυκνειοταν ηταν 3ml ακετονη για καθε λιτρο βενζινης.εμεις βαζαμε 2,5ml.

η ακετονη ομως δεν τα παει καλα με λαστιχα και γενικα ελαστικα η πλαστικα μερη.για αυτο αλλωστε θα την βρειτε μονο σε τσιγγινα(αλλουμινενια?) μπουκαλια.
οταν εβαλα μεσα στο μπουκαλι ενα σωληνακι (τυπου αλφαδολαστιχο) για να τραβηξω με την συριγγα τα απαραιτητα ml,βγαζοντας το απο το μπουκαλι το ειδα να συστελεται σαν να το ζεστενα με μπουκαλα βουτανιου.
ναι το μοτερ δουλευε(?) πιο γλυκα
ναι μου εδινε(?) την εντυπωση οτι η λειτουργια του ηταν πιο στρωτη
αλλα σταματησα να το χρησιμοποιω καθως δεν ξερω απο τι πλαστικα η ελαστικα μερη περναει το καυσιμο.
βεβαια η ποσοτητα ειναι τοσο μικρη που μαλλον δεν θα γινει ζημια,ΑΛΛΑ,τα ζιγκλερ ας πουμε απο τι υλικο ειναι? μηπως την ακουσουν σε συνεχωμενη χρηση?
με μια και δυο φορες δεν θα παθει τιποτα κανενα σημειο του κινητηρα αλλα μια και δυο φορες δεν προσφερουν τιποτα νομιζω,το πολυ πολυ νακαθαρισουν λιγο την επιφανεια του μπουζι απο την μαυριλα.τιποτα παραπανω.
η διαφορα στην καταναλωση ειναι τοσο μικρη που μαλλον μονο σε δυναμομετρο μπορει να δει καποιος την διαφορα,στο δρομο να πετυχεις τοσο ομοιες συνθηκες το βλεπω δυσκολο.




Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #9 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2013, 23:22:56 μμ
Για τους λάτρες της βελτίωσης η ακετόνη δεν κάνει, είναι άλλη η χρήση της.

Ο βασιλιάς είναι η τολουόλη, ως χημική μέτρηση είναι περίπου τα 130 οκτάνια και είναι φτηνή, έχει τους περισσότερους οπαδούς στην αύξηση των οκτανίων…. φυσικά όλα έχουν και το τίμημα τους….
Η αύξηση στα οκτάνια δεν κάνει πάντα καλό, είναι ανάλογο και σε πόση συμπίεση δουλεύει το μοτέρ, που και αυτό έχει συνάρτηση τις προδιαγραφές που έχει ιδιαίτερα στις φλάντζες  και στο καπάκι του κινητήρα.

Αφήστε τα εργαλεία σας να δουλεύουν όπως είναι, δεν υπάρχει λόγος για κανένα πειραματισμό.



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #10 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 01:39:34 πμ



Α). Πού την βρίσκεις την ακετόνη και πόσο κάνει?
Β). Ποια μάρκα καυσίμου είναι? Στείλε ΠΜ αν δεν θες να πεις δημοσίως.

Το Α το απάντησε ο trackler
Επιπροσθέτως, υπάρχει και στα φαρμακεία.. Ζητάς ΚΑΘΑΡΉ όχι με πρόσθετα είναι για να ξεβάφουν τα νύχια τους οι γυναίκες (ενίοτε και άνδρες  :o )

Τώρα για το Β.  θα το πω κι ας το πάρει το ποτάμι..
ΒΡ είναι η μάρκα.. Όχι όμως σε όλα τα πρατήρια..
Και η τιμή της είναι σχετικά ανεβασμένη..
Ως που κάποιος φίλος με ενημέρωσε ότι στα βρ πρατήρια των σούπερ μάρκετ βασιλόπουλος είναι και φτηνότερη των εξωτερικών πρατηρίων.
Έτσι πλέον βάζω εκεί τις περισσότερες φορές..
Και εχω τσεκάρει κάποια της ίδιας εταιρίας στις περιοχές που κάνω συχνά ταξίδια

Φυσικά υπάρχουν και πρατήρια με άλλες μάρκες όπου είχα μείνει ικανοποιημένος.. (χωρίς συνέχεια όμως)
Όπως υπάρχει και ΒΡ κοντά στο σπίτι μου που ενώ έχει σταθερά 5 λεπτά πάνω από τον μέσο όρο την τιμή..
Η ποιότητα του είναι αντιστρόφως ανάλογη!  :o
« Last Edit: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 01:42:02 πμ by kostasj »


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Βιτσίλα

  • Guest
Reply #11 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 02:33:56 πμ
Το Α το απάντησε ο trackler
Επιπροσθέτως, υπάρχει και στα φαρμακεία.. Ζητάς ΚΑΘΑΡΉ όχι με πρόσθετα είναι για να ξεβάφουν τα νύχια τους οι γυναίκες (ενίοτε και άνδρες  :o )

Τώρα για το Β.  θα το πω κι ας το πάρει το ποτάμι..
ΒΡ είναι η μάρκα.. Όχι όμως σε όλα τα πρατήρια..
Και η τιμή της είναι σχετικά ανεβασμένη..
Ως που κάποιος φίλος με ενημέρωσε ότι στα βρ πρατήρια των σούπερ μάρκετ βασιλόπουλος είναι και φτηνότερη των εξωτερικών πρατηρίων.
Έτσι πλέον βάζω εκεί τις περισσότερες φορές..
Και εχω τσεκάρει κάποια της ίδιας εταιρίας στις περιοχές που κάνω συχνά ταξίδια

Φυσικά υπάρχουν και πρατήρια με άλλες μάρκες όπου είχα μείνει ικανοποιημένος.. (χωρίς συνέχεια όμως)
Όπως υπάρχει και ΒΡ κοντά στο σπίτι μου που ενώ έχει σταθερά 5 λεπτά πάνω από τον μέσο όρο την τιμή..
Η ποιότητα του είναι αντιστρόφως ανάλογη!  :o

ΑΝ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΣΒΗΣΤΕΙ >>> βρ βάζω και εγώ εδώ στο Ηράκλειο της Κρήτης από αξιόπιστη αλυσίδα βενζινάδικων . Μετά από πολλές δοκιμές με εταιρείες και είδη βενζίνης κατέληξα στην 100 της βρ με τιμή 1,9 και μερικές φορές απλή, στα βενζινάδικα "Γιαν.....κη" και σημείωση κάνω 40 με 50 χιλιόμετρα την μέρα σε ανοιχτο δρόμο λόγω της απόστασης της δουλειάς από την οικία μου.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #12 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 10:06:55 πμ
Για τους λάτρες της βελτίωσης η ακετόνη δεν κάνει, είναι άλλη η χρήση της.

Ο βασιλιάς είναι η τολουόλη, ως χημική μέτρηση είναι περίπου τα 130 οκτάνια και είναι φτηνή, έχει τους περισσότερους οπαδούς στην αύξηση των οκτανίων…. φυσικά όλα έχουν και το τίμημα τους….
Η αύξηση στα οκτάνια δεν κάνει πάντα καλό, είναι ανάλογο και σε πόση συμπίεση δουλεύει το μοτέρ, που και αυτό έχει συνάρτηση τις προδιαγραφές που έχει ιδιαίτερα στις φλάντζες  και στο καπάκι του κινητήρα.

Αφήστε τα εργαλεία σας να δουλεύουν όπως είναι, δεν υπάρχει λόγος για κανένα πειραματισμό.

ετσι ακριβως γιαννη.
να σημειωσω οτι εγω μιλησα για καλυτερη καυση με λιγοτερα καταλοιπα και αποτελεσμα αυτου μια μικρη μειωση της καταναλωσης.αφου αποδιδει λιγο καλυτερα,συνεπως χρειαζεται λιγοτερο καυσιμο για το ιδιο εργο.
δεν μπορεις να πεις οτι η ακετονη ειναι προιον αποδοσης η βελτιωσης.
η τουλουολη απο την αλλη.ειναι μεν πολυ δυνατο βελτιωτικο προιον,αλλα οι κινδυνοι απο την χρηση της ειναι εκθετικα μεγαλυτεροι απο τις ακετονης.
130 οκτανια πολλοι λιγοι κινητηρες μπορουν να την καψουν χωρις να βαρανε πυρακια.φυσικα σε πλυ μικρη αναλογια(οπως η ακετονη?) δεν υπαρχει τοσο μεγαλος κινδυνος(μαλλον) αλλα ουσιαστικα αυτο που προσφερει ειναι ας πουμε να κανει την απλη αμολυβδη,100αρα.
τα αγωνιστικα καυσιμα δεν ξεπερνουν τα 102-105 οκτανια.παραπανω οκτανια δεν μπορουν να αναφλεχθουν αν η συμπιεση του κινητηρα δεν ειναι στον θεο!




Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #13 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 10:45:29 πμ
η ακετονη ομως δεν τα παει καλα με λαστιχα και γενικα ελαστικα η πλαστικα μερη........τα ζιγκλερ ας πουμε απο τι υλικο ειναι?

  Τα ζιγκλέρ είναι μεταλλικά αλλά υπάρχουν άλλα εξαρτήματα από πλαστικό. Απ' αυτά που γράφεις συμπεραίνω ότι δεν αξίζει τον κόπο παρά μόνο σε πολύ ιδιαίτερη χρήση (αγώνες κλπ) και πάλι ίσως όχι.




Τώρα για το Β.  θα το πω κι ας το πάρει το ποτάμι..
ΒΡ είναι η μάρκα.. Όχι όμως σε όλα τα πρατήρια..

  Αυτό το έχω ακούσει κι από άλλον! Βρε λες?  :eusa_think: Εγώ είμαι πολύ δύσπιστος, θεωρώ ότι όλες οι βενζίνες (στην Ελλάδα) είναι ίδιες. Είναι και πανάκριβη!
 Νομίζω ότι είναι μάλλον θέμα πρατηρίου για το αν πετύχεις καλή βενζίνη.






ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #14 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 11:40:19 πμ
...
Ο βασιλιάς είναι η τολουόλη, ως χημική μέτρηση είναι περίπου τα 130 οκτάνια και είναι φτηνή, έχει τους περισσότερους οπαδούς στην αύξηση των οκτανίων…. φυσικά όλα έχουν και το τίμημα τους….
Η αύξηση στα οκτάνια δεν κάνει πάντα καλό, είναι ανάλογο και σε πόση συμπίεση δουλεύει το μοτέρ, που και αυτό έχει συνάρτηση τις προδιαγραφές που έχει ιδιαίτερα στις φλάντζες  και στο καπάκι του κινητήρα.
...
ετσι ακριβως γιαννη.
...
130 οκτανια πολλοι λιγοι κινητηρες μπορουν να την καψουν χωρις να βαρανε πυρακια.φυσικα σε πλυ μικρη αναλογια(οπως η ακετονη?) δεν υπαρχει τοσο μεγαλος κινδυνος(μαλλον) αλλα ουσιαστικα αυτο που προσφερει ειναι ας πουμε να κανει την απλη αμολυβδη,100αρα.
τα αγωνιστικα καυσιμα δεν ξεπερνουν τα 102-105 οκτανια.παραπανω οκτανια δεν μπορουν να αναφλεχθουν αν η συμπιεση του κινητηρα δεν ειναι στον θεο!

Μηπως εχετε μπερδευτει λιγο/
Πιρακια χτυπανε οταν η βενζινη εχει λιγοτερα οκτανια απο οσα μπορει να καψει καποιος κινητηρα με συγκεκριμενη συμπιεση
Αυξανοντας τα οκτανια το μονο που κανουμε ειναι να αυξανεται η αντικροτικη της ικανοτητα (το σημειο αυταναφλεξης) και αρα να μπορει να  χρησιμοποιειθει σε κινητηρες με αυξημενη συμπιεση Αυτο βεβαια υποκειται στον περιορισμο της θερμοκρασιας αναφλεξης της βενζινης Που σημαινει οτι δεν μπορουμε να αυξησουμε οσο θελουμε τα οκτανια αν η συμπιεση παραμενει ιδια γιατι απο καποιο σημειο και μετα παυη να αναφλεγεται Και η συμπιεση απο την αλλη δεν μπορει να αυξηθει οσο θελουμε

Με αλλα λογια αν καποιος βαζει βενζινη πχ 100 οκτανιων σε κινητηρα που μπορει και καιει και 90 το μονο που κανει ειναι να αδειαζει γρηγορα την τσεπη του Σε καθε περιπτωση παντως η αποδοση του κινητηρα δεν αυξανεται! Για να αυξηθει η αποδοση πρεπει να ανεβει η συμπιεση! Ωστε μετα αναγκαστικα να χρειαζεται βενζινη περισσοτερων οκτανιων 



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #15 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 13:13:49 μμ
ρε, δεν βαζεται καμια μπουκαλα nitro κατω απο το καθισμα λεω εγω????:2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
θα το κανετε fast and the furious !!!!



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #16 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 15:27:00 μμ
παρά μόνο σε πολύ ιδιαίτερη χρήση (αγώνες κλπ) και πάλι ίσως όχι.

 :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:
το οτι εμεις ειμασταν καμενοι εντελως δεν σημαινει οτι καναμε και σωστα πραματα.απο αυτα που ειχαμε διαβασει,ουσιαστικα το μονο που προσφερει η ακετονη ειναι λιιιιγο καλυτερη καυση και ως αποτελεσμα λιιιιγο καλυτερη καταναλωση,τιποτα σπουδαιο.
αυτο στους αγωνες δεν ειναι ζητουμενο.
βεβαια για εμενα που για μια προπονηση στα μεγαρα χρειαζομουν 3 ρεζερβουαρ,ειχε ενα σχετικο οφελος,καθως το 1 1/2 ρεζερβουαρ το εκαιγα στο πηγαινε ελα στην εθνικη.αλλα για αγωνες ουτε λογος.

Αυτό το έχω ακούσει κι από άλλον! Βρε λες?  :eusa_think: Εγώ είμαι πολύ δύσπιστος, θεωρώ ότι όλες οι βενζίνες (στην Ελλάδα) είναι ίδιες. Είναι και πανάκριβη!
 Νομίζω ότι είναι μάλλον θέμα πρατηρίου για το αν πετύχεις καλή βενζίνη.
BP βαζω στα οχηματα μου εδω και 15 χρονια τουλαχιστον,απο συγκεκριμενο πρατηριο οπου ποτε δεν ειχα προβλημα,αντιθετως οταν εβαζα απο αλλου,ενιωθα καπως τους κινητηρες.εχω ξαναπει νομιζω οτι θεωρω την BP κορυφαια εταιρια,οχι μονο για τα λαυσιμα της αλλα και για ολοκληρη την συμπεριφορα της ως προς το αντικειμενο,ακομα και ως προς τους συνεργατες της και αυτα τα εχω αποκομισει απο τον φιλο βενζινα που εχουμε φαει ατελειωτες ωρες συζητησεων καθως ειχα απεναντι το μαγαζι μου και περναγαμεπολλες ωρες την ημερα μαζι.
πολυ σπανια βαζω απο αλλου καυσιμα και μονο απο υποχρεωση.
σημαντικο πλεονεκτημα στο δεδομενο αυτο ειναι οτι ειναι και ο φτηνοτερος της περιοχης μου,η τουλαχιστον ακριβος ιδια τιμη με το σουπερ μαρκετ βεροπουλλο(avin) που στην ευρητερη περιοχη μου εχει το πιο φτηνο καυσιμο.
στο πρατηριο του η εταιρια του εχει εγκαταστησει ενα συστημα που περα απο διαφορα κανει τα εξης.
χτυπαει συναγερμος αν
-διαγνωση ξαφνικη μειωση καυσιμου(σαπιες δεξαμενες ή αντληση καυσιμου για νοθεια η οτι αλλο)
-νερο στα καυσιμα
-μετραει την ποσοτητα που υπαρχει στην δεξαμενη
-μετραει την ποιοτητα του καυσιμου και δεν θυμαμαι τωρα τι αλλο.
αυτο που ακουγεται τωρα τελευταια οτι θα βαλουν σε ολα τα πρατηρια,ο θανασης το εχει ηδη απο την εταιρια πληρωνοντας μονο μια μικρη συμμετοχη.το μονο κομματι που του λειπει,ειναι το κομματι που ολα αυτα τα δεδομενα θα μπορουν μεσω ιντερνετ να στελνονται στην εταιρια και στο υπουργειο αναπτυξης καθε στιγμη.
και για αυτο ο φιλος μου πληρωσε μονο μια μικρη συμμετοχη.
να ενας λογος ακομα που εμπιστευομαι την BP.
ε αν ειναι και κανα λεπτο πιο ακριβη,δεν χαλασε ο κοσμος,που στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειναι.




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #17 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 15:46:34 μμ
Μηπως εχετε μπερδευτει λιγο/
Πιρακια χτυπανε οταν η βενζινη εχει λιγοτερα οκτανια απο οσα μπορει να καψει καποιος κινητηρα με συγκεκριμενη συμπιεση
Αυξανοντας τα οκτανια το μονο που κανουμε ειναι να αυξανεται η αντικροτικη της ικανοτητα (το σημειο αυταναφλεξης) και αρα να μπορει να  χρησιμοποιειθει σε κινητηρες με αυξημενη συμπιεση Αυτο βεβαια υποκειται στον περιορισμο της θερμοκρασιας αναφλεξης της βενζινης Που σημαινει οτι δεν μπορουμε να αυξησουμε οσο θελουμε τα οκτανια αν η συμπιεση παραμενει ιδια γιατι απο καποιο σημειο και μετα παυη να αναφλεγεται Και η συμπιεση απο την αλλη δεν μπορει να αυξηθει οσο θελουμε

προφανως χρησιμοποιησα λαθος λεξη,απλα ηθελα να πω οτι η βενζινη δεν αναφλεγεται πλεον ευκολα και δημιουργει κομπιασματα,αρυθμιες και δεν ξερω τι αλλο και ολο αυτο το ειπα με μια λεξη πυρακια.



Με αλλα λογια αν καποιος βαζει βενζινη πχ 100 οκτανιων σε κινητηρα που μπορει και καιει και 90 το μονο που κανει ειναι να αδειαζει γρηγορα την τσεπη του Σε καθε περιπτωση παντως η αποδοση του κινητηρα δεν αυξανεται! Για να αυξηθει η αποδοση πρεπει να ανεβει η συμπιεση! Ωστε μετα αναγκαστικα να χρειαζεται βενζινη περισσοτερων οκτανιων 
:eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:
εκτος αν μιλας για το ΤΑ η κινητηρες τεχνολογιας σαν του ΤΑ.
η βενζινη 100 οκτανιων εχει διαφορα,απλα ειναι τοσο μικρη που ισως να μην αξιζει το παραπανω χρηματικο κοστος.
τα 90 οκτανια που λες,σχεδον παντα ειναι το ελαχιστο οριο που μπορει να χρησιμοποιησει ενας κινητηρας.αν του βαλεις περισσοτερα οκτανια θα αποδιδει καλυτερα με την ιδια συμπιεση,ΑΛΛΑ και αυτο μεχρι ενος οριου,αν βαλεις βενζινη με πανω απο 100 οκτανια,102-105 ειναι η αγωνιστικη,δεν θα μπορει να λειτουργησει χωρις περαιτερω ενεργειες.

η αποδωση στους συγχρονους κινητηρες ανεβαινει και χωρις να πειραχτει η συμπιεση.απλα πειραζεις αλλα πραγματα.
αλλη χαρτογραφηση στον κινητηρα,παραμετροποιηση δλδ διαφορων πραγματων.
η μεγιστη ιπποδυναμη που ανακοινωνουν οι κατασκευαστες ΔΕΝ ειναι το μεγιστο που μπορει ενας κινητηρας,ειναι το μεγιστο δυνατο καλυτερο αποτελεσμα σε ολους τους τομεις.
ισχυς,καταναλωση,θορυβος,τραχυτητα,ελαστικοτητα,ομαλη λειτουργια,μακροζωια και διαφορα αλλα.
αυτο που ανακοινωνεται δλδ ειναι το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα συνολικα σε ολους τους τομεις.
το yaris 1000 της γυναικας μου ηταν ενα συμπαθιτικο αμαξακι που δεν εκαιγε καθολου και μαλιστα θεωρουνταν για την εποχη του(1999) πολυ δυνατο για την κατηγορια του.
με μια μικρη και ακακη οπως αποδειχτηκε,αλλαγη στην χαρτογραφηση το οφελος ηταν 3 ιπποι στον τροχο.
αυτο που εχασα ομως ηταν οτι πλεον επρεπε να χρησιμοποιω μονο 100αρα βενζινη και η καταναλωση αυξηθηκε κατα σχεδον 2 λιτρα παραπανω στα 100 χλμ. σε full throttle συνθηκες στην εθνικη η μεση καταναλωση ηταν 14 λιτρα/100,αλλα ο κινητηρας δουλευει για 1 ωρα στις 5500-6000 σαλ.
απιστευτο νουμερο για 1000 κυβικα αμαξι.
συμπιεση δεν πειραξα,ουτε καν ανεβασα κοφτη για να κερδισω την καλυτερη καμπυλη που εδιχνε στο δυναμομετρο οτι θα ειχε πανω απο τις 6500 που ειχε ο κοφτης,μπορουσα να κερδισω ακομα δλδ αλλα προτιμησα την αξιοπιστια.

τωρα επανερχοντας στον κινητηρα του ΤΑ,θεωρω οτι ολα αυτα ειναι περιτα.ειτε ακετονη,ειτε 100αρα το μονο που θα προσφερουν ειναι λιγο καθαριστικες ιδιοτητες και τιποτα παραπανω.θα προτιμουσα την ακετονη για 1-2 φορες τον χρονο καθως ειναι πολυ πιο φτηνη.




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #18 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 20:35:03 μμ
:eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:
εκτος αν μιλας για το ΤΑ η κινητηρες τεχνολογιας σαν του ΤΑ.
η βενζινη 100 οκτανιων εχει διαφορα,απλα ειναι τοσο μικρη που ισως να μην αξιζει το παραπανω χρηματικο κοστος.
τα 90 οκτανια που λες,σχεδον παντα ειναι το ελαχιστο οριο που μπορει να χρησιμοποιησει ενας κινητηρας.αν του βαλεις περισσοτερα οκτανια θα αποδιδει καλυτερα με την ιδια συμπιεση,ΑΛΛΑ και αυτο μεχρι ενος οριου,αν βαλεις βενζινη με πανω απο 100 οκτανια,102-105 ειναι η αγωνιστικη,δεν θα μπορει να λειτουργησει χωρις περαιτερω ενεργειες.

η αποδωση στους συγχρονους κινητηρες ανεβαινει και χωρις να πειραχτει η συμπιεση.απλα πειραζεις αλλα πραγματα.
αλλη χαρτογραφηση στον κινητηρα,παραμετροποιηση δλδ διαφορων πραγματων.
η μεγιστη ιπποδυναμη που ανακοινωνουν οι κατασκευαστες ΔΕΝ ειναι το μεγιστο που μπορει ενας κινητηρας,ειναι το μεγιστο δυνατο καλυτερο αποτελεσμα σε ολους τους τομεις.
ισχυς,καταναλωση,θορυβος,τραχυτητα,ελαστικοτητα,ομαλη λειτουργια,μακροζωια και διαφορα αλλα.
αυτο που ανακοινωνεται δλδ ειναι το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα συνολικα σε ολους τους τομεις.
το yaris 1000 της γυναικας μου ηταν ενα συμπαθιτικο αμαξακι που δεν εκαιγε καθολου και μαλιστα θεωρουνταν για την εποχη του(1999) πολυ δυνατο για την κατηγορια του.
με μια μικρη και ακακη οπως αποδειχτηκε,αλλαγη στην χαρτογραφηση το οφελος ηταν 3 ιπποι στον τροχο.
αυτο που εχασα ομως ηταν οτι πλεον επρεπε να χρησιμοποιω μονο 100αρα βενζινη και η καταναλωση αυξηθηκε κατα σχεδον 2 λιτρα παραπανω στα 100 χλμ. σε full throttle συνθηκες στην εθνικη η μεση καταναλωση ηταν 14 λιτρα/100,αλλα ο κινητηρας δουλευει για 1 ωρα στις 5500-6000 σαλ.
απιστευτο νουμερο για 1000 κυβικα αμαξι.
συμπιεση δεν πειραξα,ουτε καν ανεβασα κοφτη για να κερδισω την καλυτερη καμπυλη που εδιχνε στο δυναμομετρο οτι θα ειχε πανω απο τις 6500 που ειχε ο κοφτης,μπορουσα να κερδισω ακομα δλδ αλλα προτιμησα την αξιοπιστια.

τωρα επανερχοντας στον κινητηρα του ΤΑ,θεωρω οτι ολα αυτα ειναι περιτα.ειτε ακετονη,ειτε 100αρα το μονο που θα προσφερουν ειναι λιγο καθαριστικες ιδιοτητες και τιποτα παραπανω.θα προτιμουσα την ακετονη για 1-2 φορες τον χρονο καθως ειναι πολυ πιο φτηνη.

Τα 90 οκτανια τα ειπα καθ' υπερβολη και για την κουβεντα μονο Τα 95 οκτανια ειναι πλεον το "στανταρ" για κινητηρες χαμηλης αποδοσης
Τα υπολοιπα που γραφεις για το πως μπορει να αυξηθει η αποδοση του κινητηρα τα "ξερω" Αλιμονο  Αυτο δεν γινεται μονο με αυξηση της συμπιεσης
Αλλα εδω μιλαμε για οκτανια Τα οποια εχουν αμεση σχεση με την συμπιεση (...ενταξει παιζουν και αλλοι παραγοντες οπως ο τροπος που στροβιλιζεται το καυσιμο στον κυλινδρο, το σχημα του θαλαμου καυσης, η στιγμη που θα σπινθηρισει το μπουζι κ.α) Το οτι μπορει να ειναι πιο ποιοτικη η 100αρα ισως! Αλλα δεν προσφερει τιποτα σε εναν κινητηρα χαμηλης αποδοσης  Το οτι η 100αρα ειναι πιο ποιοτικη (θεωριτικα) θα διατηρησει αυτον τον κινητηρα ισως καθαροτερο και αυτο θα ειναι το μονο οφελος Και εξαιτιας αυτου ισως να δουλευει και λιιιγο καλυτερα Μικρο πιστευω το οφελος σε σχεση με την τιμη της 100αρας




Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #19 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 22:02:19 μμ
ετσι ακριβως γιαννη.
να σημειωσω οτι εγω μιλησα για καλυτερη καυση με λιγοτερα καταλοιπα και αποτελεσμα αυτου μια μικρη μειωση της καταναλωσης.αφου αποδιδει λιγο καλυτερα,συνεπως χρειαζεται λιγοτερο καυσιμο για το ιδιο εργο.
δεν μπορεις να πεις οτι η ακετονη ειναι προιον αποδοσης η βελτιωσης.
η τουλουολη απο την αλλη.ειναι μεν πολυ δυνατο βελτιωτικο προιον,αλλα οι κινδυνοι απο την χρηση της ειναι εκθετικα μεγαλυτεροι απο τις ακετονης.
130 οκτανια πολλοι λιγοι κινητηρες μπορουν να την καψουν χωρις να βαρανε πυρακια.φυσικα σε πλυ μικρη αναλογια(οπως η ακετονη?) δεν υπαρχει τοσο μεγαλος κινδυνος(μαλλον) αλλα ουσιαστικα αυτο που προσφερει ειναι ας πουμε να κανει την απλη αμολυβδη,100αρα.
τα αγωνιστικα καυσιμα δεν ξεπερνουν τα 102-105 οκτανια.παραπανω οκτανια δεν μπορουν να αναφλεχθουν αν η συμπιεση του κινητηρα δεν ειναι στον θεο!


Παναγιώτη δεν καις 130 οκτάνια, αναφέρθηκα σε τολουόλη ως ένα χημικό που το βάζουν πολλοί ως πρόσθετο και όχι αυτούσιο υγρό για καύση.
Και αυτοί που το βάζουν το θέλουν για άλλη δουλειά και για λειτουργία του κινητήρα συγκεκριμένων χρονικών αποδόσεων, οι υπόλοιποι που ενδεχομένως το έχουν βάλει απλά δεν ξέρουν τι κάνουν και τι θέλουν από το μοτέρ.
 


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #20 on: Δευτέρα 11 Μάρτιος 2013, 08:55:53 πμ
O konkost έχει δίκιο.
Αν δεν τον πιστεύετε σε τεστ περιοδικού των βενζινών 100+ και 95, σε αυτοκίνητο που είχε στον εγκέφαλο επιλογή 100 και 95, δεν παρατηρήθηκε καμμία μεταβολή.
Και είναι λογικό, γιατί άλλο οκτάνια (= αντικροτική ικανότητα) και άλλο απόδοση (= θερμογόνος δύναμη καυσίμου).
Ηθικόν δίδαγμα: Μη πετάτε τα λεφτά σας.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #21 on: Δευτέρα 11 Μάρτιος 2013, 12:23:15 μμ
Και είναι λογικό, γιατί άλλο οκτάνια (= αντικροτική ικανότητα) και άλλο απόδοση (= θερμογόνος δύναμη καυσίμου).
Ηθικόν δίδαγμα: Μην πετάτε τα λεφτά σας.

  Έεεεετσι!  :eusa_clap:  Πεταμένα λεφτά! 95άρα και τίποτα άλλο!










ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline postman

  • i love my moto
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 409
  • Κωστας Παπαδοπουλος
Reply #22 on: Πέμπτη 21 Μάρτιος 2013, 09:06:35 πμ
εγω θα συμφωνησω με τον στονεμαν , για ενα φιλτρο που θα μπαινει , ωστε να κατακρατει τουλαχιστον τα χοντρα




Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ


ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ


ekos

  • Guest
Reply #23 on: Πέμπτη 21 Μάρτιος 2013, 16:34:36 μμ
η τουλουολη απο την αλλη.ειναι μεν πολυ δυνατο βελτιωτικο προιον,αλλα οι κινδυνοι απο την χρηση της ειναι εκθετικα μεγαλυτεροι απο τις ακετονης.
130 οκτανια πολλοι λιγοι κινητηρες μπορουν να την καψουν χωρις να βαρανε πυρακια.φυσικα σε πλυ μικρη αναλογια(οπως η ακετονη?) δεν υπαρχει τοσο μεγαλος κινδυνος(μαλλον) αλλα ουσιαστικα αυτο που προσφερει ειναι ας πουμε να κανει την απλη αμολυβδη,100αρα.

Ειδικα μην την Τουλουολη μην κανετε παιχνιδια, εχει ανατιναχθει πρατηριο Καυσιμων απο την αναμειξη βενζινης με τουλουολη