Παιδες, ευχαριστω πολυ για τις αμεσες απαντησεις. Κρασοπατερα, βλεπω το κατεχεις το θεμα, ο δισκος ειναι σιγουρα Sachs ή Luk και πολλοι κατοχοι εδω στην Αγγλια κανουνε upgrade σε αφτερμαρκετ Sachs απ'οτι διαβασα ψαχνοντας σε διαφορα φορουμ. Το αυτοκινητο ειναι το manual και οχι το DSG (το τελευταιο εχει διπλο συμπλεκτη ο οποιος μαλλον κραταει περισοτερο), τα ειχα οδηγησει και τα δυο πριν το παρω αλλα το manual ειχε/εχει εκπληκτικη αισθηση κιβωτιου με κοντες και φοβερα ακριβεις αλλαγες, racing-like
Το αυτοκινητο το εχω ταλαιπωρησει τα σ/κ που κυνηγιεμαι με τα πορσικα στα στροφιλικα του Surrey
αλλα και παλι δεν δικαιολογειται να τα παιξει ο συμπλεκτης τοσο γρηγορα. Η συμβια ειναι επισης γρηγορη οδηγος και σπιναρει τον συμπλεκτη πιο πολυ, χθες το πηγαινε αερας με γρηγορες αλλαγες οταν ταπαιξε - και εγω χαμογελαγα στο καθισμα του συνοδηγου μεχρι που το χαμογελο παγωσε
Παντως ειχα GTI ΜκΙΙ που το εδωσα με 90Κ μλ / 145Κ χμ και GTI MkIV που το εδωσα με 100Κ μλ / 160Κ χμ και μ'αυτα δεν χρειαστηκα συμπλεκτη, αλλα δεν ειχανε τοση ισχυ/ροπη. Πολλοι αλλοι εδω τσιπαρουνε το δικο μου (stage 1 με απλο προγραμμα) σε 300Bhp/400Nm
και μετα παραπονιουνται για clutch slip.
Τελος παντων, απο αυριο ξεκιναω τα τηλεφωνα σε VW, βελτιωτες κλπ Τουλαχιστο δε χρειαζομαι το αυτοκινητο καθημερινα..