Hellas Transalp Forum

Ερώτηση για δισκόπλακα

Goikoetxea · 11868

Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #25 on: Σάββατο 06 Φεβρουάριος 2016, 20:45:52 μμ
Γιατί τυχαίνει να έχω περάσει καποια σεμινάρια πάνω στα συστήματα πέδησης και απλά φταίει η δισκόπλακα...

Αφού έχεις λοιπόν τις γνώσεις, μπορείς να τις μοιραστείς μαζί μας; Όχι γράφοντας φταίει απλά η δισκόπλακα αλλά τεκμηριώνοντας το γιατί, νομίζω ότι θα ήταν κάτι ενδιαφέρον να το έχουμε γραμμένο και εδώ.


Αν με το ένα τακάκι σφθρίζει και με το άλλο όχι, τότε απλά δεν συνεργάζονται μεταξύ τους.

Σα να λέμε δηλαδή ότι όταν ένας κινητήρας που δεν λειτουργεί καλά με λάδι Castrol, αλλά λειτουργεί καλύτερα και πιο στρωτά με λάδι Motul για παράδειγμα, φταίει ο κινητήρας και όχι το λάδι. Αν και είναι δύο διαφορετικά τελείως πράγματα, το αναφέρω απλά για να δείξω που οδηγούμαι με απλή λογική και χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στα συστήματα πέδησης. Γι αυτό θα ζητήσω αν έχεις το χρόνο και αφού διαθέτεις τις γνώσεις να αναλύσεις τι κάνει τη δισκόπλακα να φέρει την ευθύνη εξ ολοκλήρου.


@trackler: Εμένα προσωπικά με ενοχλεί ο θόρυβος που έβγαζαν και αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο έγραψα ότι δεν είμαι ευχαριστημένος. Από εκεί και πέρα επειδή οι δοκιμές κοστίζουν 20άρικα, αποφάσισα να παραμείνω στην πρώτη φίρμα που θα επέλεγα και θα λειτουργούσε μέσα στα πλαίσια που νιώθω ικανοποιημένος. 20 ευρώ είναι πολλά, και σε εμένα φαντάζουν ακόμη πιο πολλά όταν πρέπει να τα πληρώσω εις διπλούν γιατί δεν δουλεύουν όπως τα θέλω. Επειδή δεν πιέζω τα φρένα μου λοιπόν, άρα χρησιμοποιώ πολλά απαλά πατήματα κατά τις διαδρομές μου, ο θόρυβος είναι μόνιμος και άκρως ενοχλητικός για εμένα, ενώ εμφανιζόταν ακόμη πιο έντονος όταν οδηγούσα σε βροχή.





Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9359
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #26 on: Σάββατο 06 Φεβρουάριος 2016, 21:49:02 μμ
Επειδή οι δίσκοι μου έχουν μόλις 20000χλμ κ έχω ακούσει οτι τα γνήσια τακάκια είναι απο τα λεγόμενα ''σκληρά'' είχα αποφασίσει να χρησιμοποιώ εμπρός γνήσια κ πίσω τα οργανικά της EBC, μετά απο μια σχετική κουβέντα με τον Chris_de_Ze.
Ο οποίος είχε γράψει: <<Αλλά με τίποτα δεν αλλάζω την αίσθηση, το προοδευτικό φρένο, και την ησυχία της οργανικής πάστας του EBC. Έχω "καλομάθει" φαίνεται με αυτά τα τακάκια!??
εδώ:  http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2574.0
Ασχετο, αλλά στο ίδιο νήμα ανέφερε μάλιστα οτι δεν είχε μείνει ευχαριστημένος απο τα Ferodo.

Mόνο αρνητικό για τα οργανικά είναι οτι δεν αγαπάνε τους γρήγορους, αλλά αυτό δεν είναι το στυλ οδήγησής μου.

Αρα ζητάω κάτι που να μην σφυράει κ να είναι μαλακό .
Τωρα το αν αυτη η συνεργασία γνήσιου δίσκου κ EBC θα είναι σωστή δεν το ξέρω , μια δοκιμή θα με πείσει.
Πάντως πίσω η γνησια δισκόπλακα με τα οργανικά EBC συνεργάζεται απόλυτα.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #27 on: Σάββατο 06 Φεβρουάριος 2016, 21:55:44 μμ

 αποφάσισα να παραμείνω στην πρώτη φίρμα που θα επέλεγα και θα λειτουργούσε μέσα στα πλαίσια που νιώθω ικανοποιημένος.




και πολυ καλα κανεις!

νομιζω οτι δεν υπαρχει σωστο και λαθος οταν δεν μιλαμε για συγκεκριμενο αποτελεσμα. π.χ. χαμηλοτερος θορυβος,χιλιομετρικη αποδοση,αποσταση φρεναρισματος κτλ κτλ.

ο καθενας οπως βολευεται αναλογα τις προτιμησεις του.

βεβαια,απο οσο θυμαμαι,κανενα ferodo τακακι δεν το εχω χρησιμοποιησει με καινουρια δισκοπλακα ή δισκοπλακα ferodo.
εκτος απο τα ds3000 που ειχα βαλει στο yaris καποτε με δισκοπλακα brembo. αυτα ομως σφυριζαν πριν καν πατησεις φρενο,ειτε ζεστα ειτε κρυα και ηταν και απολυτως φυσιολογικο.το φρενο ηταν απο αλλο πλανητη σε συνδιασμο με λαστιχα σλικ αλλα δεν εκαναν για πουθενα εκτος συγκεκριμενης χρησης.  :goofy:

δεν μπορω να ξερω λοιπον αν φταινε οι δισκοπλακες ή οχι.ο κωστας ισως θα μπορουσε να μας διαφωτησει.




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2637
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #28 on: Κυριακή 07 Φεβρουάριος 2016, 19:35:35 μμ
Ωραία!!! Λύσαμε κι αυτό το θέμα:
Είναι θέμα γλώσσας και όχι μηχανολογικό. Είναι άλλο πράγμα "το σφύριγμα το παράγει η επιφάνεια της δισκόπλακας που πάλλεται" και άλλο "φταίει η δισκόπλακα".

Στα σεμινάρια τώρα - αν εννοείς σεμινάρια που οργανώνουν εταιρείες - ενδιαφέρονται να διαλαλήσουν τα προϊόντα τους και να δείξουν πώς τοποθετούνται και πώς συντηρούνται σωστά. Μη περιμένεις απαντήσεις που ψάχνουν μερικοί ψείρες εδώ μέσα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9359
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #29 on: Κυριακή 07 Φεβρουάριος 2016, 21:03:20 μμ
Ωραία!!! Λύσαμε κι αυτό το θέμα:

Νομίζεις ...

Είναι θέμα γλώσσας και όχι μηχανολογικό. Είναι άλλο πράγμα "το σφύριγμα το παράγει η επιφάνεια της δισκόπλακας που πάλλεται" και άλλο "φταίει η δισκόπλακα".

Μάθαμε οτι τελικά το σφύριγμα το παράγει η επιφάνεια της δισκόπλακας. Οκ καλά ως εδώ.

Και γιατί δεν το κάνουν όλες οι δισκόπλακες?
Δλδ τι είναι αυτό που προκαλεί το σφύριγμα?
Και γιατί μια δισκόπλακα σφυρίζει με ένα τακάκι κ όχι με ένα άλλο?

Μη περιμένεις απαντήσεις που ψάχνουν μερικοί ψείρες εδώ μέσα.

 :eusa_think:



Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #30 on: Κυριακή 07 Φεβρουάριος 2016, 22:55:46 μμ
Νομίζεις ...

Μάθαμε οτι τελικά το σφύριγμα το παράγει η επιφάνεια της δισκόπλακας. Οκ καλά ως εδώ.

Και γιατί δεν το κάνουν όλες οι δισκόπλακες?
Δλδ τι είναι αυτό που προκαλεί το σφύριγμα?
Και γιατί μια δισκόπλακα σφυρίζει με ένα τακάκι κ όχι με ένα άλλο?

 :eusa_think:

δεν ξερω, αλλά έτσι όπως το διαβάζω μάλλον για συντονισμός φαίνεται κι αν πράγματι μιλαμε για συντονισμό θα ραγίζει κιόλας απο ένα σημείο και μετά ο δίσκος.


Livin' free ridin' high


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #31 on: Τρίτη 09 Φεβρουάριος 2016, 19:23:28 μμ
Κάπου θυμάμαι είχα διαβάσει ότι το σφύριγμα κυρίως προέρχεται από την σκόνη (υλικό)  που φεύγει από το τακάκι και παγιδεύεται μεταξύ τακακιού και πλάκας μέχρι να φύγει. Ενας λόγος για τις τρύπες στον δίσκο (πέρα από το ελάφρωμα και την αποβολή θερμότητας) είναι και η γρήγορη αποβολή της σκόνης.

Το πρόβλημα ήταν έντονο στα ταμπούρα και εκεί δεν υπήρχαν πολλές λύσεις.

Αυτό ήταν συχνό πρόβλημα στην δεκαετία του 80, που δεν υπήρχαν (ή ήταν πολύ δύσκολο και ακριβό να βρεθούν)  μαλακά τακάκια (η επιλογή ήταν σκληρά ή πολύ σκληρά)

Πάντως και στην δικιά μου, με σκληρό τακάκι έχω και μουσική συνοδεία στο φρενάρισμα. Με μαλακά σχεδόν ποτέ. (Ο βασικός λόγος που μετά από πολλές δοκιμές δεν βάζω Ferodo και παραμένω στα EBC)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Wildjohn

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 196
Reply #32 on: Τετάρτη 10 Φεβρουάριος 2016, 09:29:41 πμ
Εγώ με καινούρια Newfren τακάκια σε καινούριες Newfren δισκόπλακες δεν έχω ακούσει τον παραμικρό θόρυβο εδω και 800 περίπου χλμ που τους έχω κάνει.
Είναι βέβαια λίγα τα χλμ. Θα δείξει.
Λένε ότι το λαμαρινάκι με τις τρύπες που μπαίνει ανάμεσα σε τακάκια και έμβολο είναι για να μην βουίζουν δεν ξέρω όμως κατά ποσό αληθεύει αυτό.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #33 on: Τετάρτη 10 Φεβρουάριος 2016, 12:17:19 μμ
Λένε ότι το λαμαρινάκι με τις τρύπες που μπαίνει ανάμεσα σε τακάκια και έμβολο είναι για να μην βουίζουν δεν ξέρω όμως κατά ποσό αληθεύει αυτό.


Περισσότερο νομίζω είναι για να μην μεταφέρεται η θερμότητα από τα τακάκια στα πιστόνια, έτσι ώστε να μην αλλοιώνονται τα υγρά από τυχόν υπερθέρμανση.