Καλησπέρα σε όλους,
Προς ενημέρωση σχετικά με την επισκευή που έγινε το Σάββατο, όλα εξελίχθηκαν καλά και δείχνει να λειτουργεί κανονικά. Τελικά άλλαξα και τις φλάτχες και των δύο κυλίνδρων και κατά την αφαίρεση τους όντως η πίσω που δάκρυσε ήταν σκληρη σαν μπισκότο σε ορισμένα σημεία με κάθετες ρωγμές από άκρη σε άκρη. Εξού και έχανε λάδι. Η εμπρός ήταν πιο μαλακιά σε σχέση με του πίσω, αλλά καμία σχέση με τις καινούργιες. Οι εργασίες πήγαν με την παρακάτω σειρά:
1) Αφαίρεση όλων των πάνελ, πλαστικών κλπ.
2) Αφαίρεση ρεζερβουάρ
3) Αφαίρεση καρμπυρατέρ
4) Άδειασμα κυκλώματος ψύξης (ένα κόλπο για να αδείασετε το δοχέιο υπερχίλησης χωρίς να το βγάλετε είναι να φυσήξετε από το σωλήνα αποστράγγισης)
5) Αφαίρεση πολλαπλασιαστών
6) Αφαίρεση σωληνώσεων από τα μπλόκ του κινητήρα
7) Βγάλσιμο τα καπάκια των κυλίνδρων και αντικατάσταση στις φλάτζες
Η διαδικασία της συναρμολόγησης είναι η ίδια ανάποδα. Η όλη διαδικασία με χαλαρούς ρυθμούς (σχεδόν μία ώρα καθάρισμα κάθε καπάκι από τις παλιές κόλλες) από τις 10:00 θα είχα τελειώσει 16::00, αλλά είχα μία αναποδιά (αν και με προειδοποιείσατε). Δεν είχα πάρει σαν ανταλλακτικά τις δύο λαστιχένιες φλάτζες των σωλήνων που μπάινουν στους κυλίνδρους με αποτέλεσμα τα δένω σχεδόν όλα (δεν είχα βάλει δοχείο βενζίνης και καπάκια) και βλέπω ότι έτρεχε παραφλού από τους σωλήνες. Ξανά λύσιμο να αντικαταστήσω τα λαστιχάκια που δεν είχα αγοράσει. Ευτυχώς στον κουβά με φλάτζες βρήκα 4 (το υλικό μου θύμισε VETON, όχι λάστιχο) που είχαν τη διάμετρο και πάχος που ήθελα και τις έβαλα διπλές και τα τοποθέτησα και τα έσφιξα. Ήδη η εφαρμογή τους ήταν σαφώς καλύτερη και με το σφίξιμο έδειξε να ασφαλίζει καλά. Δέθηκαν όλα γεμισα παραφλού και δεν είχα διαροές. Έκανα εξαέρωση στο κύκλωμα, ξαναγέμισα και την άφησα τη μηχανή να δουλέψει ρελαντί μέχρι να ανάψει το βεντηλατέρ για δύο λόγους. Πρώτον να βεβαιωθώ ότι λειτουργεί κανονικά και δεύτερον ήθελα να δω αν θα αντέξουν οι φλάτζες όταν όλα βράζουν. Τελικά όλα μια χαρά.
Ηθικό δίδαγμα. Μην ξεκινήσετε αυτή τη διαδικασία εάν δεν έχετε τα λαστιχάνια των σωλήνων ψύξεως στα μπλόκ του κινιτήρα. Αν χρειάζονται οι φλάτζες της κεφαλής αντικατάσταση, τότε έχουν σκληρήνει και αυτά και μόλις βγούν οι σωλήνες δεν εφρμόζουν ποτέ σωστά.
Αφού είχαν λυθεί όλα εχώ έπλυνα και όλο το κύκλωμα ψύξης (κατά τη βίβλο) ίσιωσα όλες τις στραβές ψύκτρες των ψυγείων και τα έπλυνα εξωτερικά να καθαρίσουν από λάσπες και έντομα και να απαγάγουν καλύτερα θερμοκρασία.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Σωτήρη (sot econ) φίλο του φόρουμ και γείτονα, ο οποίος που έδωσε απλόχερα εργαλεία, ροπόκλειδο και φλατζόκολλα για τα καπάκια.
Υλικά που χρειάζονται:
Ροπόκλειδο
Φλατζόκολλα
Φλάτζες κεφαλής
Λαστιχάκια σωληνώσεων ψύξης του μπλόκ
Ροδέλα στη βίδα αποστράγγησης της αντίλας νερού
Παραφλού (εγώ πήρα 3 λίτρα Honda Pro, χρησιμοποίησα τα 2)