Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 380433

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #475 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 17:26:21 μμ
Για να ξεκαθαρίσουμε κάτι, η ΤΑ δεν έχει δεύτερη πεταλούδα για το τσόκ όπως έχουν ορισμένα καρμπς.
Εχει μια βαλβίδα που μοιάζει με κύλινδρο, δλδ σαν δίχρονο κινητήρα που το πιστόνι ανοιγοκλέινει τις θυρίδες ενα πράμα.
Οταν τραβάμε τσοκ απλά ''το πιστόνι'' τραβιέται και ανοίξει μια θυρίδα που βρίσκεται στην κεφαλή του κυλίνδρου και όσο συνεχίζουμε να τραβάμε ανοιγει την πρώτη η και την δεύτερη δίοδο αέρα στο πλάι.
Στο σχέδιο παρακάτω βλέπετε την ντίζα του τσοκ (Νο 4) και ταω βαρελάκια στις ακρες:



Κάπου διάβασα ότι αν δεν ξεκινάει κρύα, αλλά ξεκινάει ζεστή τότε θέλει έλεγχο το by-starter valve. (αυτό άπο ότι κατάλαβα δίνει παραπάνω καύσιμο στην αρχή, αλλά μπορεί να κολλαέι το o-ring και μόλις ζεσταθεί δουλεύει κανονικά)

Και τι είναι τούτο το by-starter Δημήτρη?

Δεν τις πειράζω, δεν τις πειράζω !!!  :eusa_snooty: ;D
Με δροσερό καιρό το πρωι, έχω ρελαντί αμέσως στις 800-900 sal. Μετά απο 1 λεπτό είμαι έτοιμος στις ± 1250 sal.
Απλά μου κάνει εντύπωση που διαβάζω για τσοκ κι εμένα δεν θέλει....

Να τις πειράξεις αλλά με υπομονή. Δλδ να μετρήσεις σε κάθε μία πόσες στροφές θέλει μέχρι να πατήσει ελαφρά βιδώνοντας με προσοχή, και μετά να τις φέρεις στις 3 στροφές έξω που είναι η αρχική προτεινόμενη απο την Honda μας ρύθμιση πριν αρχίσεις τις μικρορυθμίσεις.

Ετσι αν κάτι δεν σου πάει καλά θα τις επαναφέρεις. 

Τό ότι δεν θέλει τσοκ ισως σημαίνει πλούσιο μίγμα, αυτό ισως να έχει σχέση με το 6.4λ/100χλμ ενώ η δική μου βγάζει 5.4 λ/100χλμ δικάβαλος στην παλιά Εθνική οδό Ελευσίνα - Κιάτο. Ισως ...παίζουν πολλά για να βγάλω συμπέρασμα.

ΥΓ: Έβλεπα σήμερα τον κινητήρα σε λειτουργία και παρατήρησα ότι τα καρμπυρατέρ κουνιουνται στο δικό τους ρυθμό, λόγω της ελαστικότητας των λαιμών στην εισαγωγή, το έχεις παρατηρήσει? Σαν να έχουν δηλαδή αμορτισέρ. Τα έχω σφίξει καλά δεν παίζουν από εκεί.  ;D Μάλλον είναι το φυσικό τους, αλλά δεν το είχα ξαναδεί.

Είσαι σίγουρος? Ο κινητήρας είναι πακτωμένος στον σκελετό, δεν έχει ελαστικές βάσεις όπως στα αυτ/τα, το ίδιο και το φίλτροκούτι στην βίδα κοντά στο λαιμό.
Πώς είναι δυνατόν να κουνιούνται? :eusa_think:
Κάτι άλλο συμβαίνει για έλεγξέ το.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #476 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 18:10:57 μμ
Είσαι σίγουρος? Ο κινητήρας είναι πακτωμένος στον σκελετό, δεν έχει ελαστικές βάσεις όπως στα αυτ/τα, το ίδιο και το φίλτροκούτι στην βίδα κοντά στο λαιμό.
Πώς είναι δυνατόν να κουνιούνται? :eusa_think:
Κάτι άλλο συμβαίνει για έλεγξέ το.

Ω ναι είμαι σίγουρος. Ο κινητήρας μπορεί να είναι κολλημένος με το σκελετό, όμως παράγει έναν κραδασμό. Τα καρμπυρατερ είναι ελεύθερα να ταλαντωθούν αφού με τον κινητήρα και με το φιλτροκούτι το οποίο είναι θεωρητικά "καρφωμενο" στο σκελετό, συνδέονται με ελαστικούς συνδέσμους (τις εισαγωγές εννοώ). Ο κραδασμός φαίνεται ακριβώς στην κίνησή τους αυτή.

Εάν συμβαίνει κάτι, αυτό είναι υπερβολικος κραδασμός σε ένταση, που οφείλεται στην ευθυγράμμιση των καρμπυρατέρ. Από την τελευταία φορά που τα κάναμε έχει μεσολαβήσει ένας καθαρισμός και δύο φορές βάλε βγάλε. Θα μπορούσε να είναι κάτι από εκεί. Γενικά στην πορεία το νιώθω λίγο πιο έντονο από ότι συνήθως.



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #477 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 18:17:44 μμ

Τό ότι δεν θέλει τσοκ ισως σημαίνει πλούσιο μίγμα, αυτό ισως να έχει σχέση με το 6.4λ/100χλμ ενώ η δική μου βγάζει 5.4 λ/100χλμ δικάβαλος στην παλιά Εθνική οδό Ελευσίνα - Κιάτο. Ισως ...παίζουν πολλά για να βγάλω συμπέρασμα.


Λοιπόν... με χρήση μικτής διαδρομής, εγώ (130kg  ::) ) και περιστασιακά ακόμη ένα άτομο 80kg, ψιλογκαζάκιας αλλά όχι σπάστης και όχι ταχύτητες πάνω απο 130 - 140. Συνήθης ταχύτητα 110-120.

Με προβληματίζει το 5,4 που σου βγάζει, τόσο που λέω να κάνω και καμιά βόλτα απ Ελευσίνα....  :goofy:


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #478 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 18:27:58 μμ
Λοιπόν... με χρήση μικτής διαδρομής, εγώ (130kg  ::) ) και περιστασιακά ακόμη ένα άτομο 80kg, ψιλογκαζάκιας αλλά όχι σπάστης και όχι ταχύτητες πάνω απο 130 - 140. Συνήθης ταχύτητα 110-120.

Με προβληματίζει το 5,4 που σου βγάζει, τόσο που λέω να κάνω και καμιά βόλτα απ Ελευσίνα....  :goofy:
πσσσστ ψηλε αυτος πριν βγει βολτα κοιταζει τον ανεμο ..και πηγαινει με ουριο ...οποτε καταλαβαινεις τι λεω ...αν δε πρεπει να δωσει γκαζι μεχρι 3000 στροφες και 90χλμ.. ;) ;) ;) ;D ;D ;D




Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #479 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 20:50:37 μμ


Και τι είναι τούτο το by-starter Δημήτρη?


Αυτό που αναφέρεις στο ποστ σου. Η Honda στο general service manual το αναφέερει σαν by-starter valve και αναφέρει για το κόλλημα αν είναι κρύο. Κολάει το oring και θέλει καθάρισμα (ενώ με ζεστό δεν κολλάει, τουλάχιστον έτσι ισχυρίζονται)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #480 on: Παρασκευή 20 Σεπτέμβριος 2013, 15:10:49 μμ
Ω ναι είμαι σίγουρος. Ο κινητήρας μπορεί να είναι κολλημένος με το σκελετό, όμως παράγει έναν κραδασμό. Τα καρμπυρατερ είναι ελεύθερα να ταλαντωθούν αφού με τον κινητήρα και με το φιλτροκούτι το οποίο είναι θεωρητικά "καρφωμενο" στο σκελετό, συνδέονται με ελαστικούς συνδέσμους (τις εισαγωγές εννοώ). Ο κραδασμός φαίνεται ακριβώς στην κίνησή τους αυτή.

Εάν συμβαίνει κάτι, αυτό είναι υπερβολικος κραδασμός σε ένταση, που οφείλεται στην ευθυγράμμιση των καρμπυρατέρ. Από την τελευταία φορά που τα κάναμε έχει μεσολαβήσει ένας καθαρισμός και δύο φορές βάλε βγάλε. Θα μπορούσε να είναι κάτι από εκεί. Γενικά στην πορεία το νιώθω λίγο πιο έντονο από ότι συνήθως.

Ο κραδασμός φαίνεται ακριβώς στην κίνησή τους αυτή.  :eusa_think:
ευθυγράμμιση των καρμπυρατέρ :eusa_think:
Γενικά στην πορεία το νιώθω λίγο πιο έντονο από ότι συνήθως.  :eusa_think:

Το ότι τα γράφεις δεν σημαίνει οτι και τα καταλαβαίνω. Μήπως εννοείς οτι οι λαιμοί εισαγωγής λειτουργούν σαν μια απομονώτρια βαθμίδα μεταξύ κραδασμών κινητήρα και σταθερού σκελετού?

Δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο Γιάννη δλδ κάποια ''κίνηση''.
Πιστεύω οτι οι ελαστικοί λαιμοί  υπάρχουν για να προσαρμόζουν/σταγανοποιούν την εισαγωγή και να ''καταπίνουν'' τις συναρμογές του σκελετού σε ακραίες καταστάσεις οδήγησης.
Τώρα το να πιάσει το μάτι κραδασμό  1200στρ/λ και βάλε το βλέπω δύσκολο.
Οταν έρθεις απο εδώ να δούμε τα o-rings των polots θα το δούμε και αυτό.

Με προβληματίζει το 5,4 που σου βγάζει, τόσο που λέω να κάνω και καμιά βόλτα απ Ελευσίνα....  :goofy:

Αν σε προβληματίζει το 5.4 τότε σκέψου το 4.7 που είχα καταφέρει με τα παλιά καρμπς και ταξιτζίδικη οδήγηση, κανόνισε να ερθεις μαζί με τον Γιάννη, να τα πούμε και να τα πιούμε.
Κερνάω συγχρονισμό :2hysterical:

Αυτό που αναφέρεις στο ποστ σου. Η Honda στο general service manual το αναφέερει σαν by-starter valve και αναφέρει για το κόλλημα αν είναι κρύο. Κολάει το oring και θέλει καθάρισμα (ενώ με ζεστό δεν κολλάει, τουλάχιστον έτσι ισχυρίζονται)

Με μπερδεύεις, δεν υπάρχει κάποιο o-ring εκεί, μόνο οι τάπες του τσόκ.



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #481 on: Παρασκευή 20 Σεπτέμβριος 2013, 15:35:10 μμ
χθες πηρα το Vara απο το "νοσοκομειο" οπου νοσηλευοταν για 6 μερες... συνολικο κοστος με ανταλακτικα 550€... οταν δε ειδα λυμενη τη μηχανη (μονο η μπροστινη ροδα ηταν στη θεση της...) με επιασε λιγο η καρδια μου....

να πω εδω οτι ο γιαννης (συνεργειο αντιπροσωπειας) με χρεωσε 225€ την εργασια, νομιζω πολυ καλα για τη δουλεια που εκανε...

γενικο σερβις λοιπον, και αλλαξα λαδια, φιλτρο λαδιου, καθαρισα φιλτρο αερος (Κ&Ν) τακακια μπρος πισω, υγρα ψυγειου, υγρα φρενων, ρυθμισα βαλβιδες (οι 2 πισω "βουλωμενες")  ο κινητηρας τωρα πραγματικα κελαιδαει σε σχεση με πριν...

και παμε στα δυσκολα... δισκοι αμπραγιαζ, εδω υπηρξε θεμα... ο πρωην, οταν ελυσε τα καπακια για επινικελωση και τα βιδωσε με χρυσες βιδες, τα παραβιδωσε με αποτελεσμα το αριστερο πισω καπακι να μπλοκαρι το ελατηριο του συμπλεκτη και να φαει γρηγορα το δισκο... απο τη δεξια μερια, για να ξεβιδωσουμε το καπακι, εσπασε ο αξονας που πιανει το γραναζι για την αντλια νερου... ευτυχως ο γιαννης ειχε παλιο κινητηρα απο vara και βαλαμε αλλο (χωρις να με χρεωσει). στο δε ψαλιδι (πισω) ευτυχως γλιτωσα πολλα... τελικα δεν ηταν τα ρουλεμαν, αλλα μακακια που εκανε ο πρωην... αφου εβγαλε τον αξονα για να επινικελωσει και εκεινα τα καπακια, οταν τον ξανατοποθετησε ξεχασε να βαλει τους αποστατες... ευτυχως δεν εφαγαν το ψαλιδι εσωτερικα τα ρουλεμαν... το γλιτωσαμε και αυτο....

χθες τη δοκιμασα λοιπον και σημερα ολη μερα, και πραγματικα το Vara πεταει ! οι ταχυτητες μπαινουν σαν βουτυρο! απιστευτη αισθηση! ο δε συμπλεκτης, σαν του ΤΑ, με το 1 δαχτυλο!!! (οσοι δοκιμασανε τον "παλιο" ξερουν τι τραβουσα... λες και ειχα το οργανο γυμναστικης για την παλαμη και τα δαχτυλα ενα πραμα...)

τελος καλο ολα καλα τελικα, αν και με ετσουξε ο  :butthead: με την τιμη....



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #482 on: Παρασκευή 20 Σεπτέμβριος 2013, 15:36:26 μμ
Οι τάπες του τσόκ όμως κάπου φωλιάζουν. Εκεί δεν πρέπει να έχει η tight fit ή o-ring. Δεν έχω δει ανοιγμένο κάποιο για να είμαι σίγουρος, αλλά απο ότι καταλαβαίνω από την λειτουργία του, τραβαέι έξτρα καύσιμο (σε αντιθεση με την πεταλούδα που περιορίζει τον αέρα) και έτσι έχουμε πλούσιο μίγμα.

Μερικές σκόρπιες σκέψεις που μπορεί ή να βοηθήσουν ή να μπλέξουν τα πράγματα περισσότερο  ;D

Αν δεν πάιρνει η μηχανή, ή το μείγμα είναι υπερβολικά πλούσιο ή ? (εκτός αν η ντίζα του τσόκ με κάποιο τρόπο ζορίζει ή ακουμπάει την ντίζα του γκαζιού και το κλείνει).

Αν το μείγμα είναι υπερβολικά πλούσιο, πιθανόν η τάπα να έχει μεγάλα διάκενα και έτσι το βεντούρι τραβάει πολύ βενζίνη

Μπορεί πάλι το σωληνάκι βεντούρι του τσοκ να είναι βουλωμένο και απλά όταν τραβάς το τσόκ μόνο ο αέρας περιορίζεται και δεν φτάνει να ξεκινήσει.



Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #483 on: Παρασκευή 20 Σεπτέμβριος 2013, 18:20:10 μμ
Οι τάπες του τσόκ όμως κάπου φωλιάζουν. Εκεί δεν πρέπει να έχει η tight fit ή o-ring.
Αν δεν πάιρνει η μηχανή, ή το μείγμα είναι υπερβολικά πλούσιο ή ? (εκτός αν η ντίζα του τσόκ με κάποιο τρόπο ζορίζει ή ακουμπάει την ντίζα του γκαζιού και το κλείνει).

Nαι οι τάπες κάπου φωλιάζουν, και στην τυφλή πλευρά τους εχουν ελαστική πατούρα για να κλεινει η δίοδος σωστά.
Οταν έβγαλα τα καρμπς για να τα καθαρίσω έβγαλα και την ντίζα , την λάδωσα, και αφού έβγαλα και τις τάπες τέντωσα το ελατήριό τους ωστε οταν χαλαρώνει το λεβιεδάκι του τσόκ να πατανε στα σίγουρα στην πατούρα εσωτερικά.
Μια παρατήρηση, η ντίζα του τσόκ πρέπει να έχει απαραίτητα το προβλεπόμενο ελεύθερο παίξιμο με το λεβιεδάκι στην μηδενική θέση ώστε να μπορεί το ελατήριο που σπρώχνει τις τάπες στην πατούρα να τις πιέζει σωστά.
Η ντίζα του τσόκ είναι τελείως ανεξάρτητη σε λειτουργία με την ντίζα του γκαζιού, και καμμία σχέση δεν έχει με την κίνηση τής πεταλούδας.

Αν το μείγμα είναι υπερβολικά πλούσιο, πιθανόν η τάπα να έχει μεγάλα διάκενα και έτσι το βεντούρι τραβάει πολύ βενζίνη

Οτι η τάπες κινούνται χαλαρά είναι γεγονός, όμως απο την στιγμή που τραβηχτούν και  η ελαστική επιφάνεια ανοίξει την δίοδο λίγη σημασία έχει αυτό, το αν δλδ μια ποσοτητα αέρα περνάει απο τα τοιχώματα λόγω μη 100% εφαρμογής, αυτό που παίζει ρόλο είναι να ανοίγει η μία η και οι δύο  πλαινές θυρίδες.

Μπορεί πάλι το σωληνάκι βεντούρι του τσοκ να είναι βουλωμένο και απλά όταν τραβάς το τσόκ μόνο ο αέρας περιορίζεται και δεν φτάνει να ξεκινήσει.

Εδώ μπαίνουμε στα δύσκολα, και καλύτερα να μην επεκταθούμε γιατί μπλέκουμε. ;D

....., αν και με ετσουξε ο  :butthead: με την τιμη....

Μαζόχα  :smackbottom:, αυτό είναι που με ενοχλεί με τα μεταχειρισμένα, το να την πληρώνεις εσύ, και πάντα την πατάω... :eusa_wall:



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #484 on: Παρασκευή 20 Σεπτέμβριος 2013, 20:20:45 μμ
χθες πηρα το Vara απο το "νοσοκομειο" οπου νοσηλευοταν για 6 μερες... συνολικο κοστος με ανταλακτικα 550€... οταν δε ειδα λυμενη τη μηχανη (μονο η μπροστινη ροδα ηταν στη θεση της...) με επιασε λιγο η καρδια μου....

να πω εδω οτι ο γιαννης (συνεργειο αντιπροσωπειας) με χρεωσε 225€ την εργασια, νομιζω πολυ καλα για τη δουλεια που εκανε...

γενικο σερβις λοιπον, και αλλαξα λαδια, φιλτρο λαδιου, καθαρισα φιλτρο αερος (Κ&Ν) τακακια μπρος πισω, υγρα ψυγειου, υγρα φρενων, ρυθμισα βαλβιδες (οι 2 πισω "βουλωμενες")  ο κινητηρας τωρα πραγματικα κελαιδαει σε σχεση με πριν...

και παμε στα δυσκολα... δισκοι αμπραγιαζ, εδω υπηρξε θεμα... ο πρωην, οταν ελυσε τα καπακια για επινικελωση και τα βιδωσε με χρυσες βιδες, τα παραβιδωσε με αποτελεσμα το αριστερο πισω καπακι να μπλοκαρι το ελατηριο του συμπλεκτη και να φαει γρηγορα το δισκο... απο τη δεξια μερια, για να ξεβιδωσουμε το καπακι, εσπασε ο αξονας που πιανει το γραναζι για την αντλια νερου... ευτυχως ο γιαννης ειχε παλιο κινητηρα απο vara και βαλαμε αλλο (χωρις να με χρεωσει). στο δε ψαλιδι (πισω) ευτυχως γλιτωσα πολλα... τελικα δεν ηταν τα ρουλεμαν, αλλα μακακια που εκανε ο πρωην... αφου εβγαλε τον αξονα για να επινικελωσει και εκεινα τα καπακια, οταν τον ξανατοποθετησε ξεχασε να βαλει τους αποστατες... ευτυχως δεν εφαγαν το ψαλιδι εσωτερικα τα ρουλεμαν... το γλιτωσαμε και αυτο....

χθες τη δοκιμασα λοιπον και σημερα ολη μερα, και πραγματικα το Vara πεταει ! οι ταχυτητες μπαινουν σαν βουτυρο! απιστευτη αισθηση! ο δε συμπλεκτης, σαν του ΤΑ, με το 1 δαχτυλο!!! (οσοι δοκιμασανε τον "παλιο" ξερουν τι τραβουσα... λες και ειχα το οργανο γυμναστικης για την παλαμη και τα δαχτυλα ενα πραμα...)

τελος καλο ολα καλα τελικα, αν και με ετσουξε ο  :butthead: με την τιμη....
Καλά σου πήγε σχετικά, αφού την είχε κάνει φύλλο και φτερό. Όβολα δεν υπάρχουν κι όποια τιμή μας πονάει.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #485 on: Πέμπτη 28 Νοέμβριος 2013, 14:20:23 μμ
Ερώτηση:

Πως μπορούμε να γνωρίζουμε έαν τα δισκάκια του συμπλέκτη θέλουν αλλαγή? Ο όρος πατινάρισμα που ακούγεται για το συμπλέκτη, πως παρατηρείται στον κινητήρα? Έχω ακούσει κάποιες μεθόδους για τα αυτοκίνητα αλλά ομολογώ ότι δεν εχω καταλάβει κατά πόσο βρίσκουν εφαρμογή στη μοτ/τα.




Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #486 on: Πέμπτη 28 Νοέμβριος 2013, 15:32:12 μμ
Ερώτηση:

Πως μπορούμε να γνωρίζουμε έαν τα δισκάκια του συμπλέκτη θέλουν αλλαγή? Ο όρος πατινάρισμα που ακούγεται για το συμπλέκτη, πως παρατηρείται στον κινητήρα? Έχω ακούσει κάποιες μεθόδους για τα αυτοκίνητα αλλά ομολογώ ότι δεν εχω καταλάβει κατά πόσο βρίσκουν εφαρμογή στη μοτ/τα.



Ένας καθαρά εμπειρικος τρόπος είναι να πηγαίνεις με την μεγαλύτερη σχέση στο σασμάν (5η 6η), να αμπραγιάρεις και να αφήσεις απότομα την μανέτα. Αν κατά την σύπλεξη ανεβάσει στροφές και μετά τις ρίξει για να επιταχύνει, τότε θέλεις αλλαγή...


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #487 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 09:47:37 πμ
Ένας καθαρά εμπειρικος τρόπος είναι να πηγαίνεις με την μεγαλύτερη σχέση στο σασμάν (5η 6η), να αμπραγιάρεις και να αφήσεις απότομα την μανέτα. Αν κατά την σύπλεξη ανεβάσει στροφές και μετά τις ρίξει για να επιταχύνει, τότε θέλεις αλλαγή...

Το δοκίμασα αλλά δεν μου έδειξε ότι έχω θέμα στα δισκάκια, πράγμα το οποίο το περίμενα εν μέρη. Αυτό όμως που με προβληματίζει και πάλι είναι μια περίεργη συμπεριφορά που την είχα ξαναδεί το καλοκαίρι που μας πέρασε, ίσως και να την είχα αναφέρει δεν θυμάμαι. Θα προσπαθήσω να την περιγράψω όσο το δυνατόν καλύτερα.

Κινούμαι επί της Βεϊκου με σταθερή ταχύτητα 60~70  χιλιόμετρα και κάποια σχέση στο κιβώτιο μεγάλη, μπορεί 5η ίσως και 4η, αριστερή λωρίδα. Βλέπω πίσω μου ένα μπρίκι (smart) να με πλησιάζει με απειλητικές διαθέσεις, παρόλο που ήθελα να στρίψω αριστερά στο επόμενο φανάρι και έχω με φλάς δείξει την πρόθεσή μου. Έτσι, ανοίγω λίγο το γκάζι ώστε να μπώ νωρίτερα στο άνοιγμα που στρίβει και να μη με περάσει από πάνω το μπρίκι. Σε εκείνο το σημείο που άνοιξα το γκάζι ένιωσα ότι ο κινητήρας ανέβασε στροφές και μετά από λίγο "έπιασε" η μετάδοση. Όπως στα αυτόματα ένα πράγμα. Δηλαδή ένιωσα σαν στιγμιαία να συμπλεκτάρω αν και δεν έκανα κάτι τέτοιο.

Φεὐγοντας από εκεί δοκίμασα να το ξανακάνω, όμως δεν κατάφερα να αναπαράγω το αποτέλεσμα.

Τώρα, ή γλύστρισε ο πίσω τροχός, ή απλά άκουσα το φίλτρο (ΚΝ) να μουγκρίζει γιατί πιθανόν να είχα 4η με 4000 στροφές και με το γκάζι ανέβηκα κοντά στις 5000 και να θεώρησα ότι ο κινητήρας ανέβασε στροφές αλλά δεν επιτάχυνε. Συνήθως οδηγώ μέχρι 4500 στροφές και αυτό σπάνια, και η αλήθεια είναι ότι πάνω από αυτές το φίλτρο ακούγεται αρκετά έως πολύ. 



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #488 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 09:54:24 πμ
Με 5η και μια ταχυτητα 80-90 χλμ δωσε γκαζι για να ανεβασεις στροφες  αν τοτε ανεβαση στροφες χωρις να ανεβαση ταχυτητα πατιναρεις ...αλλα δεν ειναι τρομερο ...για να αλλαξης δισκους σε ΤΑ θα πρεπει το φαινομενο αυτο να ειναι συχνο και σε 2α 3η 4η ...

Αλλος ενας τροπος με 1η πατημενο καλα το μπροστινο φρενο αφηνεις τον συμπλεκτη με λιγο γκαζι τοτε η μοτο βυθιζεται μπροστα για να φυγει ...εκει θα δεις ποσο πολυ κραταει τις στροφες χωρις να σβησει ..




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #489 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 13:27:02 μμ
Με 5η και μια ταχυτητα 80-90 χλμ δωσε γκαζι για να ανεβασεις στροφες  αν τοτε ανεβαση στροφες χωρις να ανεβαση ταχυτητα πατιναρεις ...αλλα δεν ειναι τρομερο ...για να αλλαξης δισκους σε ΤΑ θα πρεπει το φαινομενο αυτο να ειναι συχνο και σε 2α 3η 4η ...

Σε αυτή τη δοκιμή οι στροφές ανεβαίνουν αναλογικά με την ταχύτητα, ο κινητήρας δυσανασχετεί ("σκορτσάρει") όταν έχω 80 με 5η και γκαζώσω απότομα, γιατί προφανώς οι στροφές είναι χαμηλά, το φίλτρο μουγκρίζει όπως είχα πεί, όμως δεν ανεβάζει στροφές ανεξέλεγκτα από την ταχύτητα.

Αλλος ενας τροπος με 1η πατημενο καλα το μπροστινο φρενο αφηνεις τον συμπλεκτη με λιγο γκαζι τοτε η μοτο βυθιζεται μπροστα για να φυγει ...εκει θα δεις ποσο πολυ κραταει τις στροφες χωρις να σβησει ..

Εδώ δεν είμαι 100% σίγουρος, το είχα ξανακάνει, η μηχανή ανεβάζει ίσως κάποιες στροφές από το γκάζι που δίνω και μέχρις ότου "πιάσει" ο συμπλέκτης και φυσικά σβήνει, αλλά δεν μπορώ να πώ με βεβαιότητα ότι υπάρχει πατινάρισμα ή αν υπάρχει είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο ακόμα. Δεν έχω τη σχετική εμπειρία για να βγάλω συμπέρασμα από εκεί.

Προς το παρόν μάλλον δεν θέλει κάτι, θα παρακολουθώ αν εμφανίσει κάποιο σημάδι ή ξανακάνει αυτό το στιγμιαίο συμπλεκτάρισμα και θα επανέλθω.

Ο χιλιομετρητής είναι στις 94.000 χιλιόμετρα, και υποθέτω ότι δνε έχουν αλλαχτεί πάλι δισκάκια.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #490 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 14:10:40 μμ
Φεὐγοντας από εκεί δοκίμασα να το ξανακάνω, όμως δεν κατάφερα να αναπαράγω το αποτέλεσμα.

Τυχαίο ήταν

Με 5η και μια ταχυτητα 80-90 χλμ δωσε γκαζι για να ανεβασεις στροφες  αν τοτε ανεβαση στροφες χωρις να ανεβαση ταχυτητα πατιναρεις ...αλλα δεν ειναι τρομερο ...για να αλλαξης δισκους σε ΤΑ θα πρεπει το φαινομενο αυτο να ειναι συχνο και σε 2α 3η 4η ...

Αλλος ενας τροπος με 1η πατημενο καλα το μπροστινο φρενο αφηνεις τον συμπλεκτη με λιγο γκαζι τοτε η μοτο βυθιζεται μπροστα για να φυγει ...εκει θα δεις ποσο πολυ κραταει τις στροφες χωρις να σβησει ..

Αμα κάνεις αυτά καμμιά δεκαριά φορές τότε θα θές δισκάκια ούτως η άλλως :2hysterical:

.... το φίλτρο μουγκρίζει 

 :eusa_think: μήπως είναι τα αχαλίνωτα άλογα που θέλουν να ξεχυθούν στην ασφαλτο ?

Δεν έχω τη σχετική εμπειρία για να βγάλω συμπέρασμα από εκεί.

Περίμενε λοιπόν λίγο να την αποκτήσεις και ξέχνα αξονα/δισκάκια

Προς το παρόν μάλλον δεν θέλει κάτι, θα παρακολουθώ αν εμφανίσει κάποιο σημάδι ή ξανακάνει αυτό το στιγμιαίο συμπλεκτάρισμα και θα επανέλθω.

Ετσι μπράβο, πχ: Ο Διονύσης είχε πατινάρισμα τόσο που δεν πήγαινε πάνω απο 100χλμ το μηχανάκι αν και οι στροφές ηταν κάπου 5500-5700στρ/λ

Ο χιλιομετρητής είναι στις 94.000 χιλιόμετρα, και υποθέτω ότι δεν έχουν αλλαχτεί πάλι δισκάκια.

Υποθέτεις , δεν είσαι σίγουρος, αν και ετσι όπως οδηγάμε εμείς δεν νομίζω να χρειαστούμε ποτέ. :goofy:



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #491 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 14:55:25 μμ
Τυχαίο ήταν

Συμφωνώ, έχει ξαναγίνει όμως. Θα μπορούσε να κρύβει κάτι ή απλά συμβαίνει όταν και αν?

Αμα κάνεις αυτά καμμιά δεκαριά φορές τότε θα θές δισκάκια ούτως η άλλως :2hysterical:

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο και δεν έχω σκοπό να το ξανακάνω.  :2hysterical:

:eusa_think: μήπως είναι τα αχαλίνωτα άλογα που θέλουν να ξεχυθούν στην ασφαλτο ?

Ίσως απλά το φίλτρο που θέλει πλύσιμο και λάδωμα? Δεν θυμάμαι πόσα χιλιόμετρα το φοράω, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλει κάποια σχετική φροντίδα. Αν είχα τα μπουζί 10.000 χιλιόμετρα και βάλε τόσα "κουβαλάει" και το φίλτρο. Υπολόγιζα στη δεύτερη αλλαγή λαδιών να το έκανα ένα καθάρισμα αλλά τελικά το άφησα γιατί είχα γεμάτο τεπόζιτο, λίγο διαθέσιμο χρόνο, και ακόμα λιγότερη όρεξη. Τα πράγματα υπάρχουν οπότε στα επόμενα σχέδια θα γίνει η καθαριστική...

Περίμενε λοιπόν λίγο να την αποκτήσεις και ξέχνα αξονα/δισκάκια

Σώθηκες τώρα  :2hysterical:

Ετσι μπράβο, πχ: Ο Διονύσης είχε πατινάρισμα τόσο που δεν πήγαινε πάνω απο 100χλμ το μηχανάκι αν και οι στροφές ηταν κάπου 5500-5700στρ/λ

Δεν έχω παράπονο από την τελική της, την οποία δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να βρώ πόση είναι. Έχω πιάσει κάααποτε στην Εθνική 120 αλλά έκοψα γιατί βαρκάριζε το μαγαζί (είχα τις τρείς βαλίτσες) και απορώ κιόλας που έφτασε τόσο πάνω.  :2hysterical: Πάντως έχει αρκετά ακόμα να δώσει (140~150 υπολογιζα έστω και φορτωμένος, δεν είχα σκοπό όμως να τα κυνηγήσω για ευνόητους λόγους).

Υποθέτεις , δεν είσαι σίγουρος, αν και ετσι όπως οδηγάμε εμείς δεν νομίζω να χρειαστούμε ποτέ. :goofy:

Ποτέ μη λές ποτέ... Δεν είμαι σίγουρος αν έχουν αλλαχτεί, γιατί εγώ την πήρα με αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη της. Δεν βρήκα αντίστοιχη καταχώρηση, στο έτσι και αλλιώς αναξιόπιστο βιβλιαράκι σέρβις που έγραφε ο εξουσιοδοτημένος. (Αναξιόπιστο γιατί άλλα έγραφε, άλλα έκανε και άλλα όχι). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν κατέληξε κάποια μέρα σε κάποιο μοτομάγαζο όπου έγινε αλλαγή. Όμως δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω. Ο πρώην ιδιοκτήτης άφησε τη γειτονιά μας και πήγε αλλού με φθηνότερο ενοίκιο οπότε και δεν μπορώ πλέον να τον βρώ και να ρωτήσω, σίγουρα κάτι τέτοιο θα το θυμόταν.

Διαβάζω εδώ μέσα ότι αρκετοί παίζουν την αλλαγή στα 100.000 χιλιόμετρα, και άλλοι αργότερα. Με δεδομένο ότι δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το πώς χειριζόταν το συμπλέκτη ο προηγούμενος, και με τα τυχαία που εμφανίζονται κατά καιρούς, όπως και να το κανουμε προβληματίζομαι.  ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #492 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 15:09:13 μμ
Ετσι μπράβο, πχ: Ο Διονύσης είχε πατινάρισμα τόσο που δεν πήγαινε πάνω απο 100χλμ το μηχανάκι αν και οι στροφές ηταν κάπου 5500-5700στρ/λ

Mε αυτό δεν ηθελα να πώ κατι για την τελική, απλά στις 5500-5700 έπρεπε να είχε 120χλμ/ω και είχε μόλις 100, αρα καταλαβε οτι είχε πατινάρισμα.



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #493 on: Σάββατο 30 Νοέμβριος 2013, 00:11:10 πμ
Παίδες ,γιατί κόστος μιλάμε αν πούμε ότι τα αλλάζουμε προληπτικά;
( εννοώ μόνο τα ανταλλακτικά)



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #494 on: Σάββατο 30 Νοέμβριος 2013, 10:09:19 πμ
Παίδες ,γιατί κόστος μιλάμε αν πούμε ότι τα αλλάζουμε προληπτικά;
( εννοώ μόνο τα ανταλλακτικά)

Από όσα έχω συγκεντρώσει από παλιότερες απαντήσεις χρειάζεται:

6 Δισκάκια Συμπλέκτη με κωδικό 22201MCB610 και τιμή 8.10 ευρώ το κομμάτι (Σύνολο 48,6 )

1 Επιπλέον Δισκάκι που πάει ξεχωριστά με κωδικό 22202MAE000 στα 11.50 περίπου

4 Ελατήρια συμπλέκτη, τα οποία προτείνονται για αλλαγή επειδή "χάνουν" την δύναμή τους καθώς βρίσκονται συνέχεια σε πίεση. 3ευρώ το τεμάχιο, με κωδικό 22401ML3910 (Σύνολο 12 ευρώ)

και επιπλέον αν θέλεις η χρειαστεί να αλλάξεις τα ζουάν στην εξάτμιση που αναγκαστικά θα βγάλεις για να φτάσεις στους δίσκους

1 Ζουάν 22401ML3910 στα 3.5 ευρώ
1 Ζουάν 18291MN4920 στα 3.5 ευρώ

αν έκανες ζημιά στο εσωτερικό μέρος του τελικού της εξάτμισης θα χρειαστείς ακόμη και το

18392MJ4670 στα 10 ευρώ.

και αν κρίνεις απαραίτητο, αλλάζεις κάποια ρουλεμανάκια και ορίνγκ που έχει το σύστημα. Αλλά το πιθανό είναι να θέλει αλλαγή μόνο το ορίνγκ στο καπάκι που μπαίνει μέσα ο άξονας.

Φυσικά αν νομίζεις ότι είναι εντάξει τα ζουάν δεν τα αλλάζεις. Τώρα που τα ξαναβλέπω ο πίσω κύλινδρος από τον μπροστά έχουν διαφορετικό κωδικό. Γιατί άραγε?

Είσαι λοιπόν ενδεικτικά στα 72 ευρώ χωρις τα ζουάν και στα 90 περίπου με αυτά. Μόνο για σέρβις στον συμπλέκτη.

Αν θες εξτρά υπολογίζεις λάδια που θα χυθούν αναγκαστικά, εκτός και αν τα κρατήσεις και τα ρίξεις πάλι μέσα, και φλατζόκολλα για το καπάκι (δεν έχει φλάτζα). Με τα αναλώσιμα που βάζω εγώ είναι άλλα 35 ευρώ περίπου.



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #495 on: Σάββατο 30 Νοέμβριος 2013, 10:14:47 πμ
Οι δισκοι ειναι τριβης και οι μεταλικοι 6+6 =12  και καποιους εχεις ξεχασει μαλλον τους μεταλικους  :)
« Last Edit: Σάββατο 30 Νοέμβριος 2013, 10:16:41 πμ by παλτακης »




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #496 on: Σάββατο 30 Νοέμβριος 2013, 10:18:15 πμ
και απο οτι βλεπω πρεπει να ειναι 7 + 7 ...εχεις το microfich της honda ;



« Last Edit: Σάββατο 30 Νοέμβριος 2013, 10:21:24 πμ by παλτακης »




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #497 on: Σάββατο 30 Νοέμβριος 2013, 10:37:06 πμ
Οι δισκοι ειναι τριβης και οι μεταλικοι 6+6 =12  και καποιους εχεις ξεχασει μαλλον τους μεταλικους  :)

Έχω αφήσει έξω από το κόστος τους μεταλλικούς γιατί είναι ένα τμήμα το οποίο δεν φθείρεται το ίδιο εύκολα με τους φιμπερένιους δίσκους. Στην περίπτωσή μας θεωρώ ότι στις 100.000 χιλιόμετρα όπου υποθετικά θέλουν αλλαγή οι φιμπερένιοι οι μεταλλικοί δίσκου θα έχουν από ελάχιστη έως μηδενική φθορά.


Την ίδια εικόνα βλέπω από το cmsnl και τα έχει μέσα ως ανταλλακτικά.

Τον λόγο που δεν τους έγραψα τον ανέφερα πιο πάνω  ;)



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #498 on: Σάββατο 30 Νοέμβριος 2013, 10:57:53 πμ
Έχω αφήσει έξω από το κόστος τους μεταλλικούς γιατί είναι ένα τμήμα το οποίο δεν φθείρεται το ίδιο εύκολα με τους φιμπερένιους δίσκους. Στην περίπτωσή μας θεωρώ ότι στις 100.000 χιλιόμετρα όπου υποθετικά θέλουν αλλαγή οι φιμπερένιοι οι μεταλλικοί δίσκου θα έχουν από ελάχιστη έως μηδενική φθορά.


Την ίδια εικόνα βλέπω από το cmsnl και τα έχει μέσα ως ανταλλακτικά.

Τον λόγο που δεν τους έγραψα τον ανέφερα πιο πάνω  ;)
Σχετικο ειναι το να μην φθειρονται ή οχι που εχει να κανει με την χρηση ..απο την στιγμη παντως που μπαινεις στην λογικη αλλαγης καλο ειναι να αλλακτουν και αυτοι γιατι δεν ξερεις τι συμπεριφορα θα εχουν με τους νεους τριβης .Δεν ειναι ευκολη δουλεια η αλλαγη τους οποτε ολοι με την μια για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο ...




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #499 on: Σάββατο 30 Νοέμβριος 2013, 12:23:29 μμ
Σχετικο ειναι το να μην φθειρονται ή οχι που εχει να κανει με την χρηση ..απο την στιγμη παντως που μπαινεις στην λογικη αλλαγης καλο ειναι να αλλακτουν και αυτοι γιατι δεν ξερεις τι συμπεριφορα θα εχουν με τους νεους τριβης .Δεν ειναι ευκολη δουλεια η αλλαγη τους οποτε ολοι με την μια για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο ...

Και την τσέπη σου άδεια...  :2hysterical:

Θα συνεχίσω να διαφωνώ με την παράλληλη αλλαγή τους εάν δεν παρουσιάζουν σημάδια φθοράς. Συνήθως αυτοί οι δίσκοι (οι μεταλλικοί) είτε στραβώνουν, είτε "μελανιάζουν". Εκεί κρίνεται απαραίτητη η αλλαγή τους και μάλιστα ως σέτ, όχι μόνο το δισκάκι που έχει το πρόβλημα. Υπάρχει σε κάθε περίπτωση το ανάλογο service limit το οποίο σου "δείχνει" εάν πρέπει να τα αλλάξεις ή όχι.

Το μειονέκτημα είναι ότι θα πρέπει να τους δείς πρώτα και μετά να τους αγοράσεις. Αν πάλι κάνεις τη δουλειά σπίτι και δεν έχεις όρεξη να μετράς και να υπολογίζεις τότε ναι, τα πετάς όλα και βάζεις καινούργια.

Ο λόγος που δεν θα έχουν την ίδια φθορά με τους φιμπερένιους είναι όπως είπα στο υλικό, αλλά και η συμπεριφορά των νέων φιμπερένιων στα παλιά μεταλλικά δεν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα. Σκέψου την αντιστοιχία τακάκια και δίσκοι φρένων. Πόσες φορές αλλάζεις τακάκια και πόσες δίσκους; Φθείρονται το ίδιο; Θα άλλαζες ποτέ κάθε φορά που αγόραζες τακάκια και τον δίσκο;