Νομίζω ότι μετά και από τα σημερινά δεν θα ξαναπάρω Χόντα.
Κάπου είχα διαβάσει νομίζω ότι η αλλαγή στη φλάτζα ήταν εύκολη υπόθεση, πράγμα το οποίο θα διαψεύσω κατηγορηματικά!
Για να αλλαχτεί η φλάτζα ξεκίνησα βγάζοντας το τεπόζιτο (μόνο) και εν συνεχεία, τα λάστιχα από την pair βαλβίδα, καθώς και ότι άλλο εμπόδιζε. ΄Ξεβίδωσα το ψευδοκάπακο όμως δεν έπαιρνε βόλτα με καμία κυβέρνηση, και πάντα κολλούσε κάπου σε κάποιο σημείο αρκετό για να μη βγαίνει. Έτσι ακολούθησα την σωστή διαδικασία:
Έλυσα όλη τη μηχανή από εμπρός (πλαστικά, διακοσμητικά κλπ), έβγαλα τα καρμπυρατέρ, γιατί διαφορετικά το καπάκι δεν μετακινείται και στη συνέχεια άδειασα τα νερά από το σύστημα ψύξης. Αυτό γιατί, έπρεπε να βγεί ένας μεταλλικός σωλήνας που μπαίνει κάθετα στον κύλινδρο για να μπορέσει το καπάκι να κουνήθεί εμπρός. Για ευκολία κινήσεων έβγαλα μπαταρία και θήκη αυτής, για να λασκάρω ότι έμπαινε στο δρόμο μου. Μόνο όταν έκανα τα παραπάνω, το καπάκι με μια κίνηση προς τα μπρός βγήκε χωρίς κάν κόπο. Αν δεν βγούν τα καρμπυρατέρ, και ο σωλήνας τότε η καδένα και το γρανάζι στον εκκεντροφόρο δεν το αφήνουν να κινηθεί προς το πλάι, ενώ το πλαίσιο εμποδίζει την κίνηση προς τα πάνω.
Κατά το λύσιμο χάνονται περί τα 100ml λάδι και άντε και καμιά 50αριά ml ψυκτικό. Χρειάζεται αρκετός χρόνος, (εμένα μου πήρε περίπου ένα 8ωρο), και καλό θα ήταν να συνδυαστεί με άλλα πράγματα, πχ ρύθμιση βαλβίδων, καθαρισμό καρμπυρατέρ κλπ. Εγώ μιας και δεν είχα σκοπό να πιάσω ούτε βαλβίδες ούτε καρμπυρατέρ, απλά αρκέστηκα στο να τσεκάρω τις εισαγωγές, οι οποίες ήταν σε άριστη κατάσταση (και σκόπευα να τις αλλάξω χωρίς να τις έχω ελέγξει). Τις καθάρισα απλώς και ξαναέδεσα τη μοτό, και έκανα έναν οπτικό έλεγχο σε σωληνάκια και καρμπυρατέρ.
Η φλάτζα ήταν σκασμένη στο πίσω μέρος ακριβώς πάνω από εκεί που βγαίνει η σωλήνα τις εξάτμισης, είχε 4~5 σκίσίματα κάθετα, η υπόλοιπη φαινόταν εντάξει, αν και αρκετά ξεραμένη προφανώς λόγω θερμοκρασιών. Μαζί της άλλαξα και τα λαστιχάκια στα καπάκια των βαλβίδων για να μην ψάχνομαι αργότερα, και όντως και αυτά ήταν εξαιρετικά πατημένα και ξεραμένα. Δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ, και ήταν κολλημένα στη θέση τους με αυτό το Honda Bond πως το λένε που βάζουν για την τοποθέτηση. Όμοια και η φλάτζα στο ψευτοκάπακο.
Σωληνάκι μεταξύ καπακιού και φιλτροκουτίου δεν άλλαξα, γιατί δεν βρήκα στο εμπόριο κάτι που να χωράει (αν και είχε τη σωστή εσωτερική διάμετρο΄είχε εξαιρετικά παχύ εξωτερικό και δεν χωρούσε, ενώ δεν θα έδινα σε καμία περίπτωση ένα 20άρικο για ένα μέτρο σιλικονούχο. Κανείς δεν το πουλούσε σε κομμάτια, πχ 10 εκατοστά max που ήθελα εγώ, και έτσι είπα να αφήσω το παλιό, είδα ότι δεν έχανε αφότου το είχαμε γυρίσει ανάποδα με τον Stoneman.
Αυτά από το μέτωπο... ΠΟλύ δουλειά, για μια μηχανή που δεν χαλάει
(Οκ εντάξει αυτό ήταν φυσιολογική φθορά όντως, αλλά μεγάλη μανούρα για να αλλαχτεί...)