Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 380427

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #375 on: Τετάρτη 03 Ιούλιος 2013, 12:52:01 μμ
για την περιπτωση που καποιοι δεν το γνωριζουν.

τα μελη του συλλογου επιδεικνυωντας την καρτα μελους τους,εχουν εκπτωση 19% στα γνησια ανταλακτικα στον σαρακακη.

το λεω γιατι η γνησια συμφωνα παντα με αυτα που εχουν γραφτει στο νημα,εχει 130 ευρω που με την εκπτωση πεφτει στα 105 ενω η X GEAR αν το γραφω καλα εχει 80 ευρω.φυσικα και παλι υπαρχει η διαφορα των 25 ευρω αλλα ενδεχομενως να υπαρχει και διαφορα στην ποιοτητα και αντοχη.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #376 on: Τετάρτη 03 Ιούλιος 2013, 13:01:28 μμ
τα μελη του συλλογου επιδεικνυωντας την καρτα μελους τους
Ναι μεν, αλλά... όσον αφορά εμένα, δεν είμαι μέλος  ;)
« Last Edit: Τετάρτη 03 Ιούλιος 2013, 13:03:19 μμ by Johnny_Nik »



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #377 on: Τετάρτη 03 Ιούλιος 2013, 13:35:16 μμ
Μην βάζεις τπτ.
Σε μπελάδες θα βρεθείς.
Αν δλδ βάλεις μαγνητική τάπα και βρείς ρινίσματα, λέω αν, μετα θα κοιμάσαι ησυχος? ;D

Κοίτα, ή τώρα που δεν έχω και μου μπήκε το μικρόβιο ή μετά που θα βρώ ρινίσματα, τό ίδιο ανήσυχα θα κοιμάμαι  ;D (εκτός αν από τον πόνο μου το ρίξω στο ούζο, οπότε μια χαρά θα κοιμάμαι  ;D)

(βέβαια 18 χρόνια δεν μου πήγε ποτέ το μυαλό ότι η τάπα δεν είναι μαγνητική, που σημάινει ότι ο γιαπωνέζος ή το θεωρεί δεδομένο ότι θα έχει ρινίσματα που δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα στον κινητήρα, ή ότι δεν περιμένει ρινίσματα ή ότι δεν θέλει να μας ανησυχεί, ή -το πιό σατανικό- τα ρινίσματα κάνουν καλό στην λίπανση  :2hysterical:)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #378 on: Τετάρτη 03 Ιούλιος 2013, 18:28:13 μμ
γιαννη δεν το ειπα για σενα μονο,απλα ως επισημανση,χρησειμοποιωντας τις τιμες που ανεφερες εσυ.
 :)




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #379 on: Τετάρτη 03 Ιούλιος 2013, 19:28:06 μμ
γιαννη δεν το ειπα για σενα μονο,απλα ως επισημανση,χρησειμοποιωντας τις τιμες που ανεφερες εσυ.
 :)

Το κατάλαβα.  :) 



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #380 on: Πέμπτη 04 Ιούλιος 2013, 15:32:15 μμ
Ψαξε στα μοτομαγαζα χοντα της περιοχης σου αν εχει ..και αν βρεις κατι ενημερωσε και εμας  ;D

 Ρώτησα στον Πίσσαρη και την έχει στα 14χιλ (μαγνητική)

Quote
On 04 Jul, 2013 @ 03:40 pm, Christos Pissaris wrote:
Ticket closed: Καλησπέρα,
η τάπα που χρειάζεστε είναι 14 χιλιοστά και δεν έχει καταχωρηθεί στο site μας ακόμα.
το κόστος της είναι 5€.
Την έχουμε στο κατάστημα ετοιμοπαράδοτη.
Ευχαριστώ

Το "κακό" είναι ότι το μαγαζί είναι ανοιχτό 9-5, οπότε ή θα αργήσω στην δουλειά ή θα φύγω νωρίτερα  :(  (αχ πάνε οι παλιές εποχές που ήταν ανοιχτός μέχρι αργά και είχε βαρεθεί να του πηγαίνουμε τα μηχανάκια που τα σπάγαμε σε καθημερινή βάση  ;D)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #381 on: Τρίτη 09 Ιούλιος 2013, 09:49:56 πμ
Νεότερα από το μέτωπο της μαγνητικής τάπας.

Το Σ/Κ άλλαξα λάδια (Castrol Power 1 , 15-50), φίλτρο λαδιου (Champion) και προσπάθησα να αλλάξω και την τάπα. Δυστυχώς αυτή που πήρα (από τον Πίσσαρη, €5) δεν ταίριαζε. Βίδωνε μόνο μισή βόλτα και μετά ζόριζε, οπότε δεν την χρησιμοποίησα (δυστυχώς δεν είχα μαζί μου το παχύμετρο για να δώ αν ήταν διαφορετική στην διάμετρο, ούτε είχα τα φιλεράκια για το βήμα για να δώ αν εκεί υπήρχε η διαφορά). Το μόνο που χρησιμοποίησα ήταν η ροδέλα, μια και το συνεργείο στην προηγούμενη αλλαγή είχε ξεχάσει να βάλει ροδέλα, μαζί με την κάτω βίδα της ποδιάς που την ξέχασαν :censored:.

Και να ήταν μόνο αυτό. Κάτι δεν μου πήγαινε καλά με τα μπροστινά φρένα και έβγαλα τα τακάκια για να δω τι γίνεται. Δεν ξέρω τι μάρκα τακάκια έβαλε (το μόνο που βρήκα πάνω είναι ένα egir) και πόσο σόι ήταν, αλλά με δίσκο χωρίς παραμόρφωση και με σχεδόν ομοιόμορφο πάχος, τα τακάκια πατούσαν μόνο στις άκρες τους (λιγότερο από 40% της επιφάνειας). Σήμερα πάω στο brakeshop για αλλαγή με ebc οργανικά και ένα έλεγχο του δίσκου (ευτυχώς έχω κάνει μόνο 3000 χμ με ήρεμα φρεναρίσματα και δεν πιστεύω να μου έκανε μεγάλη ζημιά). Από περιέργεια έβγαλα και τα πίσω, αν και πατούσαν καλά. Και αυτά no-name, ούτε καν κάπιοιο σημάδι. Αν βάλω και το ότι το φίλτρο λαδιού που μου είχα βάλει δεν είχε και αυτό κανένα σημάδι, μου φαίνεται ότι πρέπει να την ξαναπάω για service -αλλού βέβαια  ;D.

A, ξέχασα να πώ ότι έκανα και ένα καθάρισμα αλυσίδας, μπροστινού γραναζιου και του καπακιού του με την μέθοδο του stoneman  ;) Πρέπει να έβγαλα κανένα κιλό γράσσα/λάδια/βρωμιά και σκόνη και πέταξα και δύο οδοντόβουρτσες  ;D. Το χάρηκα, αλλά θα αφήσσω να ξαναπεράσουν 3000χμ πρίν το ξανακάνω  ;D

Εντυπώσεις από τα νέα λαδιά δεν λέω ακόμα. Να κάνω καμια 500αριά χλμ και επανέρχομαι. :wave:


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #382 on: Τρίτη 09 Ιούλιος 2013, 20:02:10 μμ
Και να ήταν μόνο αυτό. Κάτι δεν μου πήγαινε καλά με τα μπροστινά φρένα και έβγαλα τα τακάκια για να δω τι γίνεται. Δεν ξέρω τι μάρκα τακάκια έβαλε (το μόνο που βρήκα πάνω είναι ένα egir) και πόσο σόι ήταν, αλλά με δίσκο χωρίς παραμόρφωση και με σχεδόν ομοιόμορφο πάχος, τα τακάκια πατούσαν μόνο στις άκρες τους (λιγότερο από 40% της επιφάνειας). Σήμερα πάω στο brakeshop για αλλαγή με ebc οργανικά και ένα έλεγχο του δίσκου (ευτυχώς έχω κάνει μόνο 3000 χμ με ήρεμα φρεναρίσματα και δεν πιστεύω να μου έκανε μεγάλη ζημιά). Από περιέργεια έβγαλα και τα πίσω, αν και πατούσαν καλά. Και αυτά no-name, ούτε καν κάπιοιο σημάδι. Αν βάλω και το ότι το φίλτρο λαδιού που μου είχα βάλει δεν είχε και αυτό κανένα σημάδι, μου φαίνεται ότι πρέπει να την ξαναπάω για service -αλλού βέβαια  ;D.
Φρένων συνέχεια...

Πέρασα από το brakeshop και άλλαξα τα παρακάτω με Premier (φαντάζομαι είναι γνωστό αλλά το αναφέρω ότι για τα μέλη του forum η τοποθέτηση είναι δωρεάν)



αυτά που μου είχε βάλει το συνεργείο τελικά είναι elig (αλλά ούτε στο site της εταιρείας τα βρίσκω, οπότε μάλλον κινεζιά χειρίστης ποιότητας είναι. )

Στο μπροστά σετ φαίνεται το κομμάτι που πατούσαν πάνω στους δίσκους (οι οποίοι δεν έχουν ούτε παραμόρφωση ούτε διαφορές πάχους). Το μόνο που υποψιάζομαι είναι ότι με το πάτημα παραμορφωνόταν η πλάτη από τα τακάκια και έτσι πατούσαν όπου ήθελαν. Τι να πώ 18 χρόνια στην μηχανή αυτή πρώτη φορά είδα τέτοιο πάτημα  ???


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #383 on: Τετάρτη 10 Ιούλιος 2013, 10:33:18 πμ
Το Σ/Κ άλλαξα λάδια (Castrol Power 1 , 15-50), φίλτρο λαδιου
.........
Εντυπώσεις από τα νέα λαδιά δεν λέω ακόμα. Να κάνω καμια 500αριά χλμ και επανέρχομαι. :wave:

Mα καλά με τα φρένα δεν ηξερες. δεν ρώταγες?  ;D  περαστικά σου.

Οσο για τα λάδια αλλαξα φέτος τα ημισυνθετικά MOTUL 5100 4t 15w50   με αυτά τα ημισυνθετικά CASTROL power1 10w40 και τα πέταξα στα 300χλμ περίπου. Νεράκι βρύσης ηταν  :goofy: Εβαλα Amsoil 20W-50 100% συνθετικό με ενα ευρώ ακριβότερο το λίτρο..
Ισως την γλυτώσεις επειδή εβαλες 15w50, θα δείξει. :eusa_think:




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #384 on: Τετάρτη 10 Ιούλιος 2013, 10:55:13 πμ
Κανω hijack αυτο το θεμα για να αναφερω το εξης. Μεχρι τωρα ποτε δεν παραπονεθηκα για τα Motul 10-40 που βαζω στο ΤΑ της Αγγλιας (στην Ελλαδα μπαινουν παντα 15-50 στο αλλο ΤΑ). Αλλα φετος για πρωτη φορα ενοιωσα το κιβωτιο να μην ειναι της αρεσκειας μου μετα απο 4000χμ, με την μεγιστη πλειοψηφια αυτων να εχουν γινει μεσα στο Λονδινο. Θα τα αλλαξω τον Σεπτεμβρη καθως ολο τον Αυγουστο θα ειμαι away αλλα παλι 10-40 θα μπουν λογω των πρωινων εκκινησεων με πολυ κρυο τον χειμωνα.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #385 on: Τετάρτη 10 Ιούλιος 2013, 11:03:07 πμ
Εμένα τα Motul "κουράστηκαν" μετα τα 3000-3500 χλμ, γι αυτό και τα άλλαξα.
Οπως εχω ξαναγράψει εψαχνα για ενα λάδι 15/50 αλλά καλύτερο, δεν βρήκα, λ7 για πειράματα δεν υπάρχουν και ετσι πήγα στο 20/50 Amsoil που βρήκα.
Amsoil 10/40 100% συνθετικά ηταν τα πρώτα λάδια που χρησιμοποίησα μετά την αγορά της ΤΑ.
Στα 10 ευρώ το λίτρο και ηταν τα μοναδικά που απο την πρώτη μέρα , μέχρι που τα άλλαξα η συμεριφορά τους ηταν η ίδια. Στα συνιστώ αν και 100% συνθετικό είναι υπερβολή για την ΤΑ αλλά και η αλλαγή μετα απο 7500-8000χλμ με φίλτρο συμφέρει .



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #386 on: Τετάρτη 10 Ιούλιος 2013, 13:05:09 μμ
και ηταν τα μοναδικά που απο την πρώτη μέρα , μέχρι που τα άλλαξα η συμεριφορά τους ηταν η ίδια.

Ακριβώς αυτό μου έχει κάνει εντύπωση κι εμένα. Μετά απο 1500χλμ που τα έχω στο μοτέρ, είναι λες και τα έβαλα τώρα ! Δεν έχουν αλλαγή στο χρώμα τους (παρά κάτι ελάχιστο) ...
Αφού όταν έβγαλα τον δείκτη για να τα ελέγξω, και μέχρι να αντιληφθώ πως έχει λάδι επάνω, έπαθα ένα κοκομπλόκο !!!!!!!!


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #387 on: Πέμπτη 11 Ιούλιος 2013, 10:34:23 πμ
Ακριβώς αυτό μου έχει κάνει εντύπωση κι εμένα. Μετά απο 1500χλμ που τα έχω στο μοτέρ, είναι λες και τα έβαλα τώρα ! Δεν έχουν αλλαγή στο χρώμα τους (παρά κάτι ελάχιστο) ...
Αφού όταν έβγαλα τον δείκτη για να τα ελέγξω, και μέχρι να αντιληφθώ πως έχει λάδι επάνω, έπαθα ένα κοκομπλόκο !!!!!!!!

Οι "παλιοί" λένε, ότι άμα το λάδι δεν αλλάζει χρώμα (να μαυρίζει δηλαδή), τότε αυτό σημαίνει ότι δεν "καθαρίζει" σωστά τον κινητήρα από τα κατάλοιπα. Αλλά 1500 χιλιόμετρα είναι λίγα, οπότε υποθέτω ότι θα μαυρίσουν κ άλλο με τον καιρό.

Εγώ στην πρώτη αλλαγή στα χέρια μου έριξα Torco 20-50, T4R, ημισυνθετικό δηλαδή. Το έχει ακόμα ο Λαμπριανίδης, αν και δεν το αναφέρει στο σάιτ του. Ξέχασα δυστυχώς να ρωτήσω τι παίζει, δλδ αν είναι τελευταία κομμάτια, αν θα ξαναφέρει ή όχι. Παράπονο δεν έχω, πλην αύξησης θορύβου στην καμπάνα όταν είναι κρύο, αλλά αυτό έχει να κάνει με το 20-50 και όχι απαραίτητα με τη μάρκα. Δεν έχει κάψει σταγόνα, και πλησιάζω τα 6000 της αλλαγής, και μάλλον θα πάω στα ίδια για άλλη μια φορά. (Αν και σκεφτόμουν να αλλάξω).

Τα Torco ήταν από τα λίγα λάδια που δεν είναι "αρωματικά", ανοίγεις τη μπουκάλα και μυρίζει σκέτο λάδι βρε αδερφέ. Κάτι Motul και castrol, έχουν μέσα πρόσθετα και μυρίζουν "ευχάριστα", μάλλον για τις περιπτώσεις που μπουν σε προβληματικό κινητήρα και τα καίει. Και όχι δεν μιλάω για τα λαδια μίξης δίχρονου, αλλά για τα απλά λάδια μοτοσυκλέτας.

Γενικά στο θέμα λάδι, δεν θα έβαζα castrol, γιατί τα έχω πάρει με πάρα πολύ κακό μάτι από τότε που είχα ακόμη το δίχρονο, τόσο στα λάδια μίξης τους (που έτυχαν αρκετές φορές περιπτώσεις νοθείας), όσο και στα απλά λάδια που έβαζα στο σασμάν. Για τα motul ποτέ δεν άκουσα καλά λόγια, αν και είναι μια μάρκα που προτιμάται τόσο από χρήστες TA, Vstrom και άλλα μοντέλα πολλών εταιρειών, είναι γενικά μάρκα που "παίζει" στην αγορά, αλλά γνωρίζω πολλούς που δεν έμειναν ευχαριστημένοι.

Αν δε συνυπολογίσουμε και ότι ο Stoneman, δεν έμεινε ευχαριστημένος από αυτά, που οδηγεί πολύ συντηρητικά, μάλλον τα Motul, δεν είναι τόσο καλά όσο νομίζαμε.

Και μια νοθεία... Έχει κανείς εμπειρία από τα Yamalube? Είναι τα λάδια που φέρνει η Yamaha για τα δικά της μηχανοκίνητα, αν και πρέπει να είναι λίγο ακριβότερο από τα άλλα (στα 12 ευρώ το λίτρο). Βάζει κανείς? Η θα πέσει καρπαζιά από το φτερό της Χόντα? :2hysterical:



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #388 on: Πέμπτη 11 Ιούλιος 2013, 23:50:43 μμ
Καλά είναι και τα Agip. Είμαι ευχαριστημένος.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #389 on: Παρασκευή 12 Ιούλιος 2013, 09:02:59 πμ
Καλά είναι και τα Agip. Είμαι ευχαριστημένος.

Αgip είναι αυτά που προτείνει η Honda? Γενικά, αν πάω στη Χόντα (Σαρακάκη εντός) και ζητήσω "λάδια για Transalp" τι μάρκα δίνει? Έχει κάτι δικό της όπως η Yamaha ή δίνει τα Agip?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #390 on: Παρασκευή 12 Ιούλιος 2013, 18:08:47 μμ
Εγώ νόμιζα οτι ο Σαραβαλάκης δίνει προιόντα ProHonda, λάθος εκανα?



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #391 on: Παρασκευή 12 Ιούλιος 2013, 20:22:15 μμ
Εγώ νόμιζα οτι ο Σαραβαλάκης δίνει προιόντα ProHonda, λάθος εκανα?

Σίγουρα αυτό συμβαίνει για το αντιψυκτικό. Για τα λάδια είναι η αλήθεια ότι δεν ρώτησα. Αλλά νομίζω ότι στο ράφι πίσω από τους υπάλληλους είδα Agip (μπορεί να κάνω και λάθος και να το έχω δεί αλλού).

Σήμερα, έγινε ένα πρώτο βήμα για τις καλοκαιρινές εργασίες. Το λοιπόν αποφάσισα να πλύνω και να λαδώσω την αλυσίδα μου με την "παραδοσιακή" μέθοδο της βαλβολίνης. Την έπλυνα αρχικά με παραφινέλαιο, αλλά δεν έβγαλε και πάρα πολύ βρώμα, παρ όλο που φαινόταν χάλια. Ίσως γιατί την είχα ξανακαθαρίσει κάποιο καιρό πιο πρίν. Πήρε αρκετή ώρα, και ήταν μια διαδικασία μπορώ να πώ το λιγότερο κουραστική. Αφού καθάρισα καλά την αλυσίδα πήρα ένα τηλέφωνο τον φίλο Stoneman να με ενημερώσει για τις επόμενες κινήσεις μου. Έτσι πέρασα ενα καλό καθάρισμα την αλυσίδα για να φύγει το παραφινέλαιο, και μετά της έριξα δύο χέρια βαλβολίνη (90άρα) με την οδοντόβουρτσα. Να σημειώσω ότι για να είμαι σωστός στις δουλειές μου είχα άλλη οδοντόβουρτσα για καθάρισμα και άλλη για λάδωμα :2hysterical: Η μηχανή πήγε στην γωνίτσα της και αφού έριξα κάτω μερικά χαρτόνια για να πιάσουν ότι στραγγίξει περιμένει αύριο την παρθενική της βόλτα για να "πετάξει" ότι δεν θέλει.

Η αλυσίδα πραγματικά έγινε σαν καινούργια, το ίδιο και το γρανάζι πίσω και εμπρός. Το λάδωμα επίσης χρονοβόρο, αλλά και μπελαλίδικο, αν λάβουμε υπόψην το στάξιμο που θα έχω μέχρι αύριο και τις ενέργειες που απαιτούνται συμπληρωματικά (βόλτα με χαμηλή ταχύτητα, στράγγιγμα και πάλι κλπ). Η αλήθεια είναι ότι σαν διαδικασία, με προβληματίζει για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι δεν έχω δικό μου χώρο για να κάνω αυτές τις εργασίες. Ο καθαρισμός έγινε σε ένα οικόπεδο, το μοναδικό ίσως άχτιστο οικόπεδο στην περιοχή μου, αλλά το λάδωμα και το παρκάρισμα έπρεπε να γίνει κοντά στο σπίτι. Έτσι αναγκαστικά η μηχανή μένει στο δρόμο με ότι αυτό συνεπάγεται. Ο δεύτερος λόγος είναι ο χρόνος που απαιτείται για όλα αυτά. Ίσως έχω αναφέρει ότι εγώ κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα, με άμεσο αποτέλεσμα να θέλω τη μηχανή διαθέσιμη ανα πάσα στιγμή. Το να τη λαδώσω κάθε 500, με μεσοδιάστημα να στραγγίξει μια μέρα ολόκληρη μάλλον θα είναι ένα πρόβλημα, εκτός και αν το κάνω βράδυ για να την πάρω πρωί να... τρέξω. Αλλά που να τρέξω αν θέλει να στργγίξει πρώτα?

Η λύση με το σπρέι είναι τσακ μπάμ, και αν και αφήνει την αλυσίδα λερωμένη, είναι πιο "καθαρή" στην εφαρμογή της. Αντίθετα η λύση βαλβονίνη αφήνει την αλυσίδα γυαλί αλλά κάνει χάλια όλον το περίγυρο (και όταν έχεις και παράξενους γειτόνους είναι ένα ακόμη μεγάλο πρόβλημα). Να πώ την αλήθεια, δεν έπιασα σήμερα να κάνω δουλειά με όρεξη και ίσως αυτό να ήταν ένας ακόμη λόγος για να μου φανεί βουνό η όλη ιστορία και να ψάχνω ψεγάδια... Πάντως κρατάω στην πίσω άκρη του μυαλού μου την σκέψη για το αν θα συνεχίσω να "δουλεύω" με βαλβολίνη. Ίσως ένα καθάρισμα κάθε 1000~1500 χιλιόμετρα να είναι προτιμότερο, και να την κρατήσω λαδωμένη με σπρέι. Είχα βρεί και ένα "καλό" και την είχα βολέψει. Το σπρέι μπορώ επίσης να το κουβαλάω μαζί μου και να λαδώσω όποτε θέλω, την βαλβολίνη όμως όχι. Δεν ξέρω... Μπορώ να πώ ότι μπερδεύτηκα...! :2hysterical:

Αύριο το μενού έχει φλάτζα στον πίσω κύλινδρο. Δυστυχώς η διαρροή μεγαλώνει μέρα με τη μέρα και φαίνεται έντονα. Άρα κάτι πρέπει να γίνει...



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #392 on: Παρασκευή 12 Ιούλιος 2013, 22:36:16 μμ
Εγώ νόμιζα οτι ο Σαραβαλάκης δίνει προιόντα ProHonda, λάθος εκανα?

τα prohonda αν δεν κανω λαθος ειναι η ετικετα του σαρακακη,τα λαδια ειναι φασον λαδι που κανει καποιος παρασκευαστης για λογαριασμο του σαρακακη. οπως επεισης και αυτα που δινει η yamaha.  ισως να μην ειναι μονο για τον σαρακακη αλλα για την μαμα εταιρια τα οποια αναγκαστικα δινει και ο σαρακακης.




Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #393 on: Παρασκευή 12 Ιούλιος 2013, 23:21:29 μμ
Σήμερα πήρα την vecchia signora μου από το συνεργείο όπου την είχα αφήσει δυο μέρες για ένα γενικό ρεκτιφιέ..

Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  • συγχρονισμός καρμπυρατέρ
  • ρύθμιση βαλβίδων,
  • καθαρισμός φίλτρου αέρος,
  • αλλαγή φίλτρου λαδιών,
  • αλλαγή λαδιών,
  • έλεγχος αναρτήσεων,
  • έλεγχος φρένων,
  • καθαρισμός και λίπανση αλυσίδας.
Όλα αυτά με κόστος 130 ευρώ.

Το μόνο που δε μου άρεσε και θα το πάω πάλι μια βόλτα μάλλον από Δευτέρα είναι το πίσω φρένο που τώρα πρέπει να το πατάω με πολύ περισσότερη δύναμη για να πιάνει όπως έπιανε πριν (σφύριζε και του είπα να το δεί)
Σαν γενική εντύπωση πλέον παίρνει εμπρος χωρίς να χρειαστεί να δώσω λίγο γκάζι για να μη σβήσει, κρατάει σταθερό ρελαντί και 'φαίνεται" (μπορεί να είναι και η ιδέα μου) να λειτουργεί πιο γλυκά.
Οπότε είμαστε έτοιμοι για καμια εξόρμηση αν κάτσει κάτι καλό..


Spritmonitor.de" border="0


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #394 on: Παρασκευή 12 Ιούλιος 2013, 23:51:45 μμ
Σήμερα πήρα την vecchia signora μου από το συνεργείο όπου την είχα αφήσει δυο μέρες για ένα γενικό ρεκτιφιέ..

Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  • συγχρονισμός καρμπυρατέρ
  • ρύθμιση βαλβίδων,
  • καθαρισμός φίλτρου αέρος,
  • αλλαγή φίλτρου λαδιών,
  • αλλαγή λαδιών,
  • έλεγχος αναρτήσεων,
  • έλεγχος φρένων,
  • καθαρισμός και λίπανση αλυσίδας.
Όλα αυτά με κόστος 130 ευρώ.

Το μόνο που δε μου άρεσε και θα το πάω πάλι μια βόλτα μάλλον από Δευτέρα είναι το πίσω φρένο που τώρα πρέπει να το πατάω με πολύ περισσότερη δύναμη για να πιάνει όπως έπιανε πριν (σφύριζε και του είπα να το δεί)
Σαν γενική εντύπωση πλέον παίρνει εμπρος χωρίς να χρειαστεί να δώσω λίγο γκάζι για να μη σβήσει, κρατάει σταθερό ρελαντί και 'φαίνεται" (μπορεί να είναι και η ιδέα μου) να λειτουργεί πιο γλυκά.
Οπότε είμαστε έτοιμοι για καμια εξόρμηση αν κάτσει κάτι καλό..
:eusa_think:
Δημήτρη καλή τιμούλα,σε εξουσιοδοτημένο ή σε μηχανικό δικής σου εμπιστοσύνης;
Μπουζί πως και δεν άλλαξες ,επί τη ευκαιρία;



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #395 on: Σάββατο 13 Ιούλιος 2013, 00:04:21 πμ
Οπότε είμαστε έτοιμοι για καμια εξόρμηση αν κάτσει κάτι καλό..

διπλα σου ειναι,εκτος αν δεν το θεωρεις κατι καλο.

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20416.0.html




Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #396 on: Σάββατο 13 Ιούλιος 2013, 11:49:10 πμ
:eusa_think:
Δημήτρη καλή τιμούλα,σε εξουσιοδοτημένο ή σε μηχανικό δικής σου εμπιστοσύνης;
Μπουζί πως και δεν άλλαξες ,επί τη ευκαιρία;

Ωχ, άλλαξα και μπουζί ξέχασα να το βάλω στη λίστα.. Ηταν σε σχετικά καλη κατάσταση τα μπουζί οταν τα είδαμε αλλα μια και έγινε όλο το σκηνικό είπα να τα αλλάξουμε.

Εγινε στο συνεργειο φίλου στη Χαλκίδα τον οποίο εμπιστεύομαι χρόνια τώρα και στα προηγούμενα μηχανάκια μου.



Trackler φυσικά και δεν το θεωρω κακό, γιατί το λες αυτο; Ισως μάλιστα και να βολέψει εστω για καφε.. Σκέφτομαι να πάω στον Πλαταμωνα το άλλο ΣΚ, αλλά εξαρτάται και απο αλλα πράγματα (εκτός της όρεξης μου για βολτίτσα...) οπότε δεν ειναι σίγουρο. Πάντως κάπου μακριά θα την κάνω, εκτός αν κάτσει τίποτα απρόοπτο στο γραφείο.
Ηδη για αύριο έχω κανονίσει κοντινή εξόρμηση στην ορεινή Εύβοια..


Spritmonitor.de" border="0


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #397 on: Σάββατο 13 Ιούλιος 2013, 16:44:41 μμ
Νομίζω ότι μετά και από τα σημερινά δεν θα ξαναπάρω Χόντα.  :2hysterical: Κάπου είχα διαβάσει νομίζω ότι η αλλαγή στη φλάτζα ήταν εύκολη υπόθεση, πράγμα το οποίο θα διαψεύσω κατηγορηματικά!

Για να αλλαχτεί η φλάτζα ξεκίνησα βγάζοντας το τεπόζιτο (μόνο) και εν συνεχεία, τα λάστιχα από την pair βαλβίδα, καθώς και ότι άλλο εμπόδιζε. ΄Ξεβίδωσα το ψευδοκάπακο όμως δεν έπαιρνε βόλτα με καμία κυβέρνηση, και πάντα κολλούσε κάπου σε κάποιο σημείο αρκετό για να μη βγαίνει. Έτσι ακολούθησα την σωστή διαδικασία:

Έλυσα όλη τη μηχανή από εμπρός (πλαστικά, διακοσμητικά κλπ), έβγαλα τα καρμπυρατέρ, γιατί διαφορετικά το καπάκι δεν μετακινείται και στη συνέχεια άδειασα τα νερά από το σύστημα ψύξης. Αυτό γιατί, έπρεπε να βγεί ένας μεταλλικός σωλήνας που μπαίνει κάθετα στον κύλινδρο για να μπορέσει το καπάκι να κουνήθεί εμπρός. Για ευκολία κινήσεων έβγαλα μπαταρία και θήκη αυτής, για να λασκάρω ότι έμπαινε στο δρόμο μου. Μόνο όταν έκανα τα παραπάνω, το καπάκι με μια κίνηση προς τα μπρός βγήκε χωρίς κάν κόπο. Αν δεν βγούν τα καρμπυρατέρ, και ο σωλήνας τότε η καδένα και το γρανάζι στον εκκεντροφόρο δεν το αφήνουν να κινηθεί προς το πλάι, ενώ το πλαίσιο εμποδίζει την κίνηση προς τα πάνω.

Κατά το λύσιμο χάνονται περί τα 100ml λάδι και άντε και καμιά 50αριά ml ψυκτικό. Χρειάζεται αρκετός χρόνος, (εμένα μου πήρε περίπου ένα 8ωρο), και καλό θα ήταν να συνδυαστεί με άλλα πράγματα, πχ ρύθμιση βαλβίδων, καθαρισμό καρμπυρατέρ κλπ. Εγώ μιας και δεν είχα σκοπό να πιάσω ούτε βαλβίδες ούτε καρμπυρατέρ, απλά αρκέστηκα στο να τσεκάρω τις εισαγωγές, οι οποίες ήταν σε άριστη κατάσταση (και σκόπευα να τις αλλάξω χωρίς να τις έχω ελέγξει). Τις καθάρισα απλώς και ξαναέδεσα τη μοτό, και έκανα έναν οπτικό έλεγχο σε σωληνάκια και καρμπυρατέρ.

Η φλάτζα ήταν σκασμένη στο πίσω μέρος ακριβώς πάνω από εκεί που βγαίνει η σωλήνα τις εξάτμισης, είχε 4~5 σκίσίματα κάθετα, η υπόλοιπη φαινόταν εντάξει, αν και αρκετά ξεραμένη προφανώς λόγω θερμοκρασιών. Μαζί της άλλαξα και τα λαστιχάκια στα καπάκια των βαλβίδων για να μην ψάχνομαι αργότερα, και όντως και αυτά ήταν εξαιρετικά πατημένα και ξεραμένα. Δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ, και ήταν κολλημένα στη θέση τους με αυτό το Honda Bond πως το λένε που βάζουν για την τοποθέτηση. Όμοια και η φλάτζα στο ψευτοκάπακο.

Σωληνάκι μεταξύ καπακιού και φιλτροκουτίου δεν άλλαξα, γιατί δεν βρήκα στο εμπόριο κάτι που να χωράει (αν και είχε τη σωστή εσωτερική διάμετρο΄είχε εξαιρετικά παχύ εξωτερικό και δεν χωρούσε, ενώ δεν θα έδινα σε καμία περίπτωση ένα 20άρικο για ένα μέτρο σιλικονούχο. Κανείς δεν το πουλούσε σε κομμάτια, πχ 10 εκατοστά max που ήθελα εγώ, και έτσι είπα να αφήσω το παλιό, είδα ότι δεν έχανε αφότου το είχαμε γυρίσει ανάποδα με τον Stoneman.

Αυτά από το μέτωπο... ΠΟλύ δουλειά, για μια μηχανή που δεν χαλάει  :2hysterical: (Οκ εντάξει αυτό ήταν φυσιολογική φθορά όντως, αλλά μεγάλη μανούρα για να αλλαχτεί...)



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #398 on: Σάββατο 13 Ιούλιος 2013, 18:42:25 μμ
Ωχ, άλλαξα και μπουζί ξέχασα να το βάλω στη λίστα.. Ηταν σε σχετικά καλη κατάσταση τα μπουζί οταν τα είδαμε αλλα μια και έγινε όλο το σκηνικό είπα να τα αλλάξουμε.

Εγινε στο συνεργειο φίλου στη Χαλκίδα τον οποίο εμπιστεύομαι χρόνια τώρα και στα προηγούμενα μηχανάκια μου.



Trackler φυσικά και δεν το θεωρω κακό, γιατί το λες αυτο; Ισως μάλιστα και να βολέψει εστω για καφε.. Σκέφτομαι να πάω στον Πλαταμωνα το άλλο ΣΚ, αλλά εξαρτάται και απο αλλα πράγματα (εκτός της όρεξης μου για βολτίτσα...) οπότε δεν ειναι σίγουρο. Πάντως κάπου μακριά θα την κάνω, εκτός αν κάτσει τίποτα απρόοπτο στο γραφείο.
Ηδη για αύριο έχω κανονίσει κοντινή εξόρμηση στην ορεινή Εύβοια..
Αν ανέβεις Πλαταμώνα και έχεις χρόνο ,θα ΄θελα αν δεν σε πειράζει,να πιούμε ένα
καφέ,να γνωριστούμε και από κοντά.
Μένω δίπλα,Λεπτοκαρυά,και αν μπορώ και ΄γω από χρόνο ,να πεταχτώ να τα πούμε.
Το τηλέφωνό μου είναι στο προφίλ ,απογευματάκι με βολεύει αυτή την εβδομάδα :)



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #399 on: Κυριακή 14 Ιούλιος 2013, 13:40:00 μμ
Η Honda (Σαρακάκης) Agip δίνει. Με την κάρτα κάπου 11 ευρά αν θυμάμαι καλά (εγώ τα παίρνω απ' αλλού).
Για την αλυσίδα, έχω ένα μικρό λαδωτήρι (5 ευρά απ' το leroy)  βάζω σταγόνα-σταγόνα σε κάθε κρίκο. Δεν λερώνει έτσι.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....