Σήμερα εγινε και παλι μηχανάκι.
Τα κάρμπς λειτούργησαν με την μια.
Διαρροές πουθενά, όπου και να άλλαξα orings, μένει να τεσταριστεί και σε βάθος χρόνου φυσικά.
Το φιλτροκούτι το εβαλα και το ξαναέβαλα 5 φορές δοκιμάζοντας σωστή θέση του σωλήνα του Pair αλλά και του τσοκ. Τελικά η πιό σωστή είναι με το σωλήνα που συνδέει την βαλβίδα και το φίλτροκούτι απο πάνω, αλλιώς τσακίζει. Κάτω κάτω η ντίζα του τσοκ. (αρα καλά τα βάλαμε).
Εβαλα το DIY για συγχρονισμό και ρούφηξε όλα τα νερά
παρόλο που εσφιξα με την σκύλα το σωλήνα.
Ετσι καθυστέρησα φτιάχνοντας ενα δεύτερο σαν αυτό
ωστε να βρώ στο περίπου την μέση τιμή.
Οση ώρα είχα αυτό επάνω στην μηχανή και επειδή δεν είχα φόβο μην και ρουφήξει νερά εκανα διάφορες δοικιμές.
Επαλήθευσα τα λεγόμενα του Θανάση.
Δλδ, δίνοντας μεγάλη διαφορά υπερ του εμπρός, σε τέτοιο ποσοστό που το ενα δοχείο άδειαζε, το ρελαντί ανέβαινε και μάλιστα οχι 200 στροφές αλλά κοντά 400 πριν η βίδα κοντράρει και ο κινητήρας σβήσει, σε αυτό το σημείο ακούγονταν σκασίματα απο την εξάτμιση και στο ρελαντί που παραδόξως ηταν σταθερότερο απο πρίν. Κάτι που παρατήρησα σε αυτό το σημείο ηταν οτι δεν επαιρνε εύκολα μπροστά και οταν τραβούσα τσοκ ενώ δούλευε στο ρελαντί εσβηνε αμμέσως.
Γυρίζοντας την βίδα προς την αντίθετη μεριά (διαφορά υπερ του πίσω) το ρελαντί επεφτε κάτω απο τις 1000 και το ανέβαζα με το ρυθμιστικό , ο κινητήρας δεν άλλαζε ηχο η συμπεριφορά, δεν εσβηνε με το τσόκ και δεν υπήρχε διαφορά στο τρεμούλιασμα.
Μιλάω όμως για ακραίες ρυθμίσεις.
Οταν εβγαλα τα πρόχειρα μπουκάλια και εβαλα το DIY και πάλι ρύθμισα για μηδενική διαφορά.
Παρατηρήσεις, μειωμένα σκασίματα και κανονική λειτουργία.
Μετά τον καθαρισμό των καρμπς παίρνει πιό εύκολα μπροστά απο κρύο χωρίς τσοκ, ανεβάζει περισσότερες στροφές με το τσοκ, κοντά στις 3000στρ/λ και κάτι ακόμα, αλλά το ρελαντί περίπου το ίδιο. Δλδ ισως και καλύτερο αλλά δεν μπορώ να πώ οτι είδα σημαντική διαφορά.
Οπως και πριν ο κινητήρας ανεβ'άζει στροφές γραμμικά, δεν λαχανιάζει, δεν εχει κενά, και γενικά λειτουργεί άψογα.
Οσο για το τρεμουλο που είχα στις 3500-4000 και κατι στρ/λ απλά εξαφανίστηκε. Οσο τρέμει στις 2000 , τρέμει και στις 4000.
Ομως δεν ξέρω αν αυτό είναι αποτέλεσμα του καθαρισμού των καρμπς η επειδή ρύθμισα "χαλαρότερα" τις βαλβίδες. Αυτή τη φορά ακολούθησα συμβουλή φίλου και μετά απο κάθε ρύθμιση μιζάριζα για 5-6" και ξαναμανά ρύθμιση.
Τι παρατήρησα ετσι? Ρυθμίζοντας πχ τις εισαγωγής του εμπρός βρήκα την δεξιά ανοικτή, την εφερα με το γωνιακό φιλερ (αυτό θα χρησιμοποιώ απο εδώ και πέρα) , μιζάρισα, εφερα τα σημάδια και ενώ τις είχα ακριβώς είχε κλείσει. Την επανεφερα και πάλι μιζάρισμα και πάλι σημάδια και μετά την τρίτη φορά δεν άλλαζαν . Κουφό αλλά .....
Στον πίσω κύλινδρο ηρθαν με την δεύτερη φορά.
Οι εξαγωγής και στους δύο κυλίνδρους ηταν σωστές σε κάθε μιζάρισμα και δεν τις πείραξα καθόλου.
Ισως με αυτή την μέθοδο να "παίρνεις" τα "μπόσικα" της καδένας/τεντωτήρα σε ενα κινητήρα με κάποια χιλιόμετρα? Δεν ξέρω πώς να το εξηγήσω.
Αυτά, τέλος για φέτος ωρα για βόλτες ...