Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 378827

Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #75 on: Σάββατο 26 Ιανουάριος 2013, 17:39:04 μμ
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
αργκον στο γραναζι?
Πατεέντα, δικέ μου, παατέντα λέμε.. ;D ;D ;D


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #76 on: Σάββατο 26 Ιανουάριος 2013, 21:08:08 μμ
Πατεέντα, δικέ μου, παατέντα λέμε.. ;D ;D ;D

Γιαννη δεν είναι πατεντα , είναι ανάγκη.

Ο κεντρικός αξονας του κιβωτίου 23220MCB610 κοστίζει 152.51€ , αν σκεφτείς οτι κατεβαζεις κινητηρα, και τον κανεις φετες, ενώ δεν ξερεις τι θα βρείς, δλδ ποιός κλεινει κινητήρα γνωρίζονας οτι αφήνει καποιο θεμα και θα ξανανοιξει αργότερα?
Αρα αμα βάλεις ανταλλακτικά, φλατζες, λάδια, εργατικά εχουμε 700 ευρώ περίπου ζημιά.
Τόσο κοστίζει ενας μεταχειρισμένος κινητήρας αλλά και πάλι θες εργατικά ασε που δεν ξερεις και τι βαζεις.
Οποτε? την κοβεις και την πουλάς ανταλλακτικά. Ειδικά αν είναι παλιό μοντελο που τώρα πιάνει 2000 ευρώ με το ζόρι.
Ουτε η λύση με το κόλημα είναι σωστή αφού το γραναζι πρεπει να εχει τζόγο, αλλά η αναγκη που λέγαμε?



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #77 on: Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 00:03:14 πμ
H ασφάλεια μου ήταν όπως η τρίτη στην εικόνα (με φαγωμένα δόντια αλλά είχα υλικό περί το 0.05mm ακόμα). ΕΠίσης ήταν φαγωμένη και από τις δύο πλευρές ενώ σημάδια από βίδες είχε προφανώς και από τις δύο λόγω του ότι είχε τοποθετηθεί και αναποδα αντί να αλλαχτεί. Δυστυχώς το aftermarket γρανάζι όπως διαπίστωσα επέτρεπε την ανάποδη τοποθέτηση.

Μέσα έξω έχω τζόγο, όσο επιτρέπει η ασφάλεια. Περιστρέφοντας με το χέρι το γρανάζι στον άξονα δεν έχω όμως καθόλου. Ο άξονας είναι επίσης σε άριστη κατάσταση χωρίς σημάδια, με αρκετή όμως σκουριά επάνω του. Ίσως τα σημάδια που λέω να είναι από την επαφή που είχε η ασφάλεια με τον άξονα καθαρίζοντας την σκουριά που έχει στο σημείο. Δεν φαίνεται δηλαδή με το μάτι κάτι υπερβολικό. Ελπίζω να μην έχω πρόβλημα στην πορεία, με λίγη προσπάθεια και από εμένα όσον αφορά τη φροντίδα της. Αν φτάσω στο σημείο των 700 ευρώ αυτό που εύχομαι περισσότερο είναι αν τα έχω να βρώ κάποιον που να ξέρει και να ασχοληθεί πάνω απ όλα με όρεξη. Παραθέτω φωτό από την περιοχή πριν αλλαχτούν τα αλυσιδογράναζα.

Γρανάζι, πολύ σκουριά επάνω του αλλά και στα υπόλοιπα μέρη.



Άξονας, σκουριά επίσης. Στη φωτό δεν φαίνεται καλά αλλά δεν έχει φαγώματα, και δεν παρουσιάζει κενό το γρανάζι, έστω και με πολλά χιλιόμετρα πάνω του.



και φυσικά η ασφάλεια (απορώ πόσο καιρό, πόσα γρανάζια και πόσα χιλιόμετρα έχει στην πλάτη της, και από τις δύο μεριές παρουσιάζε αυτή την εικόνα...)






Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #78 on: Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 00:27:16 πμ
Γιαννη δεν είναι πατεντα , είναι ανάγκη.
Ουτε η λύση με το κόλημα είναι σωστή αφού το γραναζι πρεπει να εχει τζόγο, αλλά η αναγκη που λέγαμε?
Πολύ σωστά το αναφέρεις.Πιστεύω ότι για κάποιο λόγο υπάρχει ο τζόγος, κάτι προφυλάει. Δεν νομίζω ότι αποφεύγεται ότι αναφέρεις. Ίσως πάρει παράταση. Αλλά για να φτάσει εκεί φαντάσου τι του έχει κάνει κι αλλού υποθέτω. Έμμεσα εκεί πάει το πατέντα.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #79 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 10:11:48 πμ
4. Πέρασα φίλερ όλες τις βαλβίδες και ήταν μια χαρά. Δεν το είχα ξανακάνει και ζήτησα τη βοήθεια του συνεργείου που μου έκανε τα αλυσιδογράναζα και τα ορινγκ. Του ζήτησα να μου πεί εάν το μετράω σωστά και να με βοηθήσει εάν κάνω κάπου λάθος ή μπερδευτώ. Φυσικά του πλήρωσα το χρόνο που τον απασχόλησα για να νιώθω ΟΚ απέναντί του. Δεν είναι κάτι τραγικό, αλλά το να τις φτάσω ήταν πολύ χρονοβόρο.


Ε αφού πέρασες τροχάδην τις βαλβίδες, θα μου επιτρέψεις να προσθέσω δυο λόγια και φωτογραφίες.
Ας αρχίσομε από τα ευχάριστα.

1. Η ρύθμιση βαλβίδων στο ΤΑ σπανίως χρειάζεται. Στις 45.000 χλμ τα δικά μου αφτιά δεν άκουγαν να χρειάζεται τίποτα και όντως το φίλερ έδειξε λίιιιγο ανοιχτές τις εισαγωγής του πίσω και την εξαγωγής του εμπρός κυλίνδρου. Με ζόρι έμπαινε το 0,15. Η Χόντα στο 600 δίνει 0,10 για όλες και δεν ψειρίζει τη μαϊμού με εισαγωγής, εξαγωγής 0,13 ή 0,18 όπως στο 650.
2. Το φίλερ είναι φτηνό εργαλείο.
    Και μαθαίνεται εύκολα.
    Πιό δύσκολο είναι να βρεις το Ανω Νεκρό Σημείο (ΑΝΣ) της συμπίεσης με τα σημάδια που έχει η Χόντα, παρά τα φακιρικά με το τετράγωνο κεφαλάκι της βίδας και το ομόκεντρο κόντρα παξιμάδι. Με 3, 4 φορές θα αποκτήσετε και την αίσθηση του διάκενου με την αφή και το παίξιμο του κοκορακιού με το χέρι! Παρά του ότι δεν υπάρχει χώρος και ορατότητα η δουλειά είναι εύκολη, γιατί η βίδα κάθεται στα αυγά της και σχεδόν δεν χρειάζεται συγκράτηση όταν σφίγγομε το παξιμάδι. Τη συγκράτηση της βίδας με το τετράγωνο κεφαλάκι την έκανα με το χειρότερο τρόπο, με πένσα, είναι πολύ καλύτερα με μυτοτσίμπηδο ή λοξό μυτοτσίμπιδο. Υπάρχουν και εργαλεία που εφαρμόζουν ταυτόχρονα στο τετραγωνάκι και στο παξιμάδι, αλλά μάλλον αποκλείεται να χωράνε. Αν υπάρχει εργαλείο της Χόντα θα είναι πανάκριβο άρα ασύμφορο για μια δουλειά που χρειάζεται σπάνια και γίνεται ακόμα και με πένσα. Χρειάζεται και πολύγωνο για το παξιμάδι.
Αν κάνετε λάθος στο σφίξιμο, το λάθος θα είναι το πολύ για τον πιό ατζαμή κανένα δέκατο. Το σημαντικό είναι να μη αρχίσετε να ρυθμίζετε και το έμβολο του κυλίνδρου είναι σε λάθος σημείο. Πρέπει είπαμε το έμβολο του προς ρύθμιση κυλίνδρου να είναι στο ΑΝΣ της συμπίεσης. Η Χόντα μας δείχνει τα σημάδια στο στρόφαλο από την μικρή τρύπα που κλείνει η μικρή τάπα άλεν και περιστρέφομε το στρόφαλο με καρυδάκι που μπαίνει από τη μεγάλη τρύπα που κλείνει η μεγάλη άλεν τάπα. Για να είσαστε απόλυτα σίγουροι, όταν δείτε να κινούνται ταυτόχρονα η βαλβίδα εξαγωγής (κλείνει) με τις βαλβίδες εισαγωγής (ανοίγουν) λέγεται παλάτζο των βαλβίδων, είσαστε στο ΑΝΣ της εξαγωγής εισαγωγής. Μία στροφή ακόμα στο στρόφαλο και βρισκόσαστε στο επιθυμητό ΑΝΣ. Το ΑΝΣ της συμπίεσης.
Τρύπες και τάπες βρίσκονται αριστερά και δεν σηνάντησα πρόβλημα στο βίδωσε ξεβίδωσε των ταπών, άρα τα προβλήματα κλωτσήματα των εν λόγο ταπών που έχουν αναφερθεί θα οφείλονται σε ματσολιά!

Πάμε και στα αρνητικά: Έχοντας πριν το ΤΑ μοτοσυκλέτες που ρυθμίζονταν οι βαλβίδες χωρίς να βγάλεις το ρεζερβουάρ, υπέστην ένα πολιτιστικό σοκ. Έλεος ρε Χόντα, θα δείτε και στις φωτογραφίες και μάλιστα η προηγούμενη ρύθμιση που έκανα ήταν σε CX με τον εγκάρσιο V όπου αν αφαιρέσεις με δύο βίδες το μοναδικό καπάκι του κυλίνδρου, η ΤΑ έχει δύο ανά κύλινδρο, δεν υπάρχει τίποτα να σε εμποδίσει με το ρεζερβουάρ στη θέση του εννοείται.



Η εξαγωγής του πίσω κυλίνδρου. Ευκολάκι. Αν βάλεις το φίλερ μέσα στον παπά, έχεις άπλετο χώρο. Τα καρμπυρατέρ δεν τα έβγαλα. Πίσω από το καρμπυρατέρ φαίνονται και οι εισαγωγής του πίσω κυλίνδρου.

 

Και οι εισαγωγής του πίσω από πλάγια. Και αυτές παλεύοντα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #80 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 10:40:45 πμ
Και ώι ώι μάνα μου πάμε στις εισαγωγής του εμπρός.



Τις ανακυρήσω ως τις πιό δύσκολες. Μετακίνησα δεν αφαίρεσα και τον πολλαπλασιαστή όπως βλέπετε.

Και το τελευταίο παλούκι η εξαγωγής του εμπρός:



Ο μαύρος σωλήνας είναι του δεξιού ψυγείου. Ω ναι πρέπει να βγη το δεξί ψυγείο.


Και ολίγη φιλοσοφία και απορίες. Αν το ΤΑ χρειαζότανε συχνά ρύθμιση βαλβίδων θα ήταν μεγάλη εμπορική αποτυχία. Ευτυχώς δεν χρειάζεται και δεν υπήρχε καν δεύτερος να αμφισβητήσει την πρωτιά του. Μιλάμε για το 600 και την εποχή του. Για advεντσουρομοτοσυκλέτα όμως κάτι θα απλοποιούσα, κάτι θα αφαιρούσα. Με χαλάει πολύ όταν βγάζω το ρεζερβουάρ.

Ηφτούνο το άσπρο κουτί πάλι τι σκ... είναι:



Το ..ρουξούνι που έρχεται προς τα πίσω μπαίνει μέσα στον παπά. Και επίσης έχει και ένα σωληνάκι που καταλήγει στον παπά επίσης σε άλλο σημείο. Από ότι είδα, διορθώστε με, δεν υπάρχει επικοινωνία του άσπρου κουτιού με κάτι άλλο, δηλαδή έγινε όλη αυτή η φασαρία για να αυξηθεί ο όγκος του παπά;;;;
Μη μου λέτε για όγκους και ηχητικά κύματα, το ΤΑ δεν είναι κινητήρας F1 ούτε καν σούπερ σπορτ. Το κακό στο δικό μου είναι ότι αυτή η βίδα που το συγκρατεί γυρίζει τρελά και δεν μπορώ να δω αν χρειάζεται, ή να το καταργήσω σε τελευταία ανάλυση.

Κέντησε και εδώ η Χόντα:



Η βίδα του δεξιού pilot ούτε φαίνεται, ούτε την πιάνει το κατσαβίδι ευθεία! Κρύβεται πίσω από την μεταλλική πλάκα που στηρίζει ένα ηλεκτρονικό μαραφέτι το οποίο υποστηρίζει κάποια λειτουργεία του καρμπυρατέρ. Επειδή το μαραφέτι είναι ηλεκτρονικό, θα μου πει ο Stoneman αν θα πρέπει να το πετάξω  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: ή να το μετακινήσω.

Αμ αυτή η αναπνοή των καρμπς; Πολύ σοφιστικέ και πληθωρική μωρ΄αδερφάκι μου. Σωστή πάντως όσο αφορά την αποτροπή των υδάτων.




Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #81 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 10:51:40 πμ
Μήδε να το ακουμπήσεις το μαραφέτι είναι το TPS(throtle position sensor) και κάνει μοκρορυθμίσεις στο αβάνς ανάλογα της θέσης που βρίσκεται η πεταλούδα του γκαζιού!



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #82 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 16:22:35 μμ
Μήδε να το ακουμπήσεις το μαραφέτι είναι το TPS(throtle position sensor) και κάνει μοκρορυθμίσεις στο αβάνς ανάλογα της θέσης που βρίσκεται η πεταλούδα του γκαζιού!

Ευχαριστώ Αεράτε, ο Πέτρινος απουσιάζει φαίνεται.
Είναι φανερό ότι το μαραφέτι κάτι χρειάζεται, γι αυτό και τα εικονίδια. Αν είχα και δεύτερο ΤΑ, θα αγρίευα το ένα, στο οποίο θα αντικαθιστούσα τα υποπιέσεως με μηχανικά, ή θα μετέτρεπα τα υπάρχοντα. Δυστυχώς δεν έχω ούτε ένα ΤΑ!

Για το άσπρο κουτί καμιά ιδέα;;;;;;;;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #83 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 16:46:21 μμ
Γιάννη το TPS δεν το ακουμπάμε, αφου δυστυχώς δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό και πάει πακετο με το δεξί καρμπ .... καταλαβαίνεις ...

Οσο γαι το ασπρο δοχείο ,τι να πώ? Τι μοντελο είναι η δική σου? δεν το βλέπω πουθενά.



Ωπ! γραψε λάθος το εχει το μοντέλο 97-99. Αλλά δεν εχω κωδικό να το ψαξω.

« Last Edit: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 16:54:49 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #84 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 17:01:56 μμ
Οσο για τις βαλβιδες? εγω την εγδυσα κανονικά ...



ειχα αγορασει ολα τα orings



και αυτό το εργαλείο για να κραταει τον οδηγό στο κοκορακι σταθερό (κοστος 3 ευρά)



αλλα το βασανο ηταν να φτασεις εκεί



 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

μαζόχες ολου του κόσμου ενωθείτε ... :goofy:



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #85 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 19:27:50 μμ
Όντως μου έκανε εντύπωση και εμένα ότι για να ρυθμίσεις βαλβίδες πρέπει να το ξηλώσεις όλο. Το μάνιουαλ δίνει πολύ μικρά διαστήματα για έλεγχο και απορώ αν τις κοιτάζουν πριν αρχίσουν να ακούγονται. Ίσως το ότι ο κινητήρας δεν είναι επιδόσεων και αρκετά φιμωμένος να σώζει την κατάσταση...
 
Για το άσπρο δοχείο. Νομίζω ότι πρόκειται για δοχείο διαστολής (αέρα ή αναθυμιάσεων). Εγκλωβίζει μια ποσότητα αέρα και την επιστρέφει στο μηχανάκι όταν ρουφάει το μείγμα. Ίσως να παίζει ρόλο στις αναθυμιάσεις, δηλ να τις τραβάει μέσα του και μετά τις επιστρέφει στην καύση και μειώνει τα καυσαέρια (??) . Αν και δεν έχει μάλλον ιδιαίτερη σημασία, σε δίχρονο Yamaha που έχει μπουκαλάκι τέτοιο, βοηθάει σε κάποιο φάσμα στροφών να διατηρεί μια γραμμικότητα και να δουλεύει καλύτερα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #86 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 20:38:05 μμ
Για το άσπρο δοχείο. Νομίζω ότι πρόκειται για δοχείο διαστολής (αέρα ή αναθυμιάσεων). Εγκλωβίζει μια ποσότητα αέρα και την επιστρέφει στο μηχανάκι όταν ρουφάει το μείγμα. Ίσως να παίζει ρόλο στις αναθυμιάσεις, δηλ να τις τραβάει μέσα του και μετά τις επιστρέφει στην καύση και μειώνει τα καυσαέρια (??) . Αν και δεν έχει μάλλον ιδιαίτερη σημασία, σε δίχρονο Yamaha που έχει μπουκαλάκι τέτοιο, βοηθάει σε κάποιο φάσμα στροφών να διατηρεί μια γραμμικότητα και να δουλεύει καλύτερα.

Και έλεγα πού το έχω δεί αυτό ... στον πάπο, είναι το πλαστικό κουτί που φαίνεται ανάμεσα στην κορνα και το φίλτρο αέρα.



Ακόμα εχω δεί στο Utube που προσθέτουν ενα κουτί στεγανό στην εισαγωγή για αυτό το σκοπό.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #87 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 22:27:03 μμ
Όση ώρα έγραφα το ποστ προσπαθούσα να θυμηθώ πως ακριβώς το λένε. Είναι γνωστό λοιπόν ως boost bottle και βρίσκει εφαρμογή σε 4Τ και 2Τ κινητήρες. Η Yamaha (επειδή το έχω δει εκεί) το αναφέρει ως YEIS (ή μέρος αυτού).

O τρόπος λειτουργίας







Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #88 on: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 16:42:23 μμ
Οσο για τις βαλβιδες? εγω την εγδυσα κανονικά ...

Τι την έγδυσες; Εγώ βλέπω το δεξί ψυγείο στη θέση του! Μη μου πεις ότι στο 650 δεν χρειάζεται βγάλσιμο!   :blob8: :blob8:

ειχα αγορασει ολα τα orings

Εγώ άφησα τα παληά, αν και όλοι προτείνουν το αντίθετο. Θα δούμε αν θα δακρύσει.

και αυτό το εργαλείο για να κραταει τον οδηγό στο κοκορακι σταθερό (κοστος 3 ευρά)



Αυτό το εργαλείο εννοώ. Χωράει και για τις βαλβίδες του εμπρός κυλίνδρου;

« Last Edit: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 16:44:20 μμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #89 on: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 17:02:03 μμ



Ορίστε η Χόντα κατάλαβε πόσο χρήσιμο ήταν το άσπρο κουτί και το ... εξέλιξε.  ;D
Στο 650 έβαλε ένα ενισχυτικό τρίγωνο του σκελετού. Θα μπορούσε να επεκτείνει και το ρεζερβουάρ σε αυτό το χώρο προσθέτοντας κανένα λίτρο.


Ηφτούνο το άσπρο κουτί πάλι τι σκ... είναι:



Όση ώρα έγραφα το ποστ προσπαθούσα να θυμηθώ πως ακριβώς το λένε. Είναι γνωστό λοιπόν ως boost bottle και βρίσκει εφαρμογή σε 4Τ και 2Τ κινητήρες. Η Yamaha (επειδή το έχω δει εκεί) το αναφέρει ως YEIS (ή μέρος αυτού).

O τρόπος λειτουργίας




Το boost botle είναι μιά εξαιρετική ιδέα της Γιαμάχα που δουλεύει! Όπως βλέπετε συνδέεται μεταξύ καρμπυρατέρ και κυλίνδρου. Δεν είναι έτσι στο ΤΑ.

Και έλεγα πού το έχω δεί αυτό ... στον πάπο, είναι το πλαστικό κουτί που φαίνεται ανάμεσα στην κορνα και το φίλτρο αέρα.



ΑΑααα της Γιαμάχα είναι η ιδέα; Στο πυρ το εξώτερ λοιπόν! :2hysterical:  :2hysterical:

Ακόμα εχω δεί στο Utube που προσθέτουν ενα κουτί στεγανό στην εισαγωγή για αυτό το σκοπό.

Αυτό θα είναι το boost botle Νικόλα, αυτό δουλεύει.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #90 on: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 18:20:46 μμ
Τι την έγδυσες; Εγώ βλέπω το δεξί ψυγείο στη θέση του! Μη μου πεις ότι στο 650 δεν χρειάζεται βγάλσιμο!   :blob8: :blob8:

Στην φωτό είναι το αρχικό σταδιο, τελικά βγηκαν και τα καρμπς, και το PAIR, και το δεξι ψυγείο αν παρατηρήσεις κρεμεται με καλώδιο απο το τιμόνι, προσπάθησα να γλυτώσω το ψυκτικό αλλα δεν ... και είχε μόλις 2000χλμ.
Τι χαζομαρα να αλλάζεις και ψυκτικό σε καθε ρύθμιση βαλβίδων.

Οσο για το στρογγυλό κλειδί , ναι χωραει σε όλες τις βαλβίδες και με ελάχιστη δύναμη κραταει την ρύθμιση.

Μάλιστα βρήκα και γωνιακά φίλερ εδώ :

Γωνιακό φίλερ Αμερικής με γωνία 70ο για εύκολη μέτρηση διάκενου βαλβίδων. Διατίθεται σε μεγέθη .05-.08mm / .10-.13mm / .15-.20mm. Για λεπτομέρειες www.ekon.gr ή καλέστε το 210 9221500 EKON

ακριβούτσικα δεν λέω, αλλά αν μπαινουν χωρίς να τσακίζουν εχεις καλύτερη μετρηση.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #91 on: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 19:43:05 μμ

Το boost botle είναι μιά εξαιρετική ιδέα της Γιαμάχα που δουλεύει! Όπως βλέπετε συνδέεται μεταξύ καρμπυρατέρ και κυλίνδρου. Δεν είναι έτσι στο ΤΑ.


Στα δίχρονα μοτέρ πάει μεταξύ καρμπυρατέρ και κυλίνδρου γιατί η φιλοσοφία του είναι να κατακρατά μείγμα και όχι σκέτο αέρα, στα τετράχρονα το βάζουν πρίν το καρμπυρατέρ, για να κρατάει αέρα (ή αναθυμιάσεις). 



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #92 on: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2013, 09:22:53 πμ
Στο boost botle η λειτουργεία φαίνεται στο σχήμα που παρέθεσες.
Την στιγμή που το έμβολο κλείνει την εισαγωγή, το μίγμα έχει κάποια ταχύτητα και λόγω αδράνειας συνεχίζει να πηγαίνει προς τον κλειστό κύλινδρο ή στροφαλοθάλαμο. Αντί να φρενάρει λοιπόν μπροστά στο μάγουλο του εμβόλου και μετά από λίγο να σταματήσει η ροή και στο καρμπυρατέρ, βρίσκει χώρο - λογω κεκτημένης ταχύτητας - και μπαίνει στο boost botle με απότέλεσμα η ροή στο καρμπυρατέρ να συνεχίζεται για λίγο ακόμα.
Στο boost botle που φρενάρει και συνωστίζεται το μίγμα δημιουργείται μια υπερπίεση η οποία εκτονώνεται πολύ πρόθυμα όταν το μάγουλο του εμβόλου αποκαλύψει τον στροφαλοθάλαμο στον οποίο επικρατεί υποπίεση.
Με το boost botle τελικά επιτυγχάνεται μεγαλύτερος βαθμός πλήρωσης του κυλίνδρου.
Με το boost botle ξεκίνησα σχέση  ;D όπως είπαμε από τα pm.

Κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν να γίνει με το κουτί το οποίο έχουν κάποια μοντέλα τρανσάλπ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #93 on: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2013, 17:26:04 μμ
Κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν να γίνει με το κουτί το οποίο έχουν κάποια μοντέλα τρανσάλπ.

Η εχασα επεισόδια η κατι δεν καταλαβα ... τί είναι τελικά το ρημάδι το κουτί στην ΤΑ αφού δεν είναι boost botle? εργαλειοθήκη?



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #94 on: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2013, 18:46:42 μμ
Όση ώρα έγραφα το ποστ προσπαθούσα να θυμηθώ πως ακριβώς το λένε. Είναι γνωστό λοιπόν ως boost bottle και βρίσκει εφαρμογή σε 4Τ και 2Τ κινητήρες. Η Yamaha (επειδή το έχω δει εκεί) το αναφέρει ως YEIS (ή μέρος αυτού).

O τρόπος λειτουργίας

Στα δίχρονα μοτέρ πάει μεταξύ καρμπυρατέρ και κυλίνδρου γιατί η φιλοσοφία του είναι να κατακρατά μείγμα και όχι σκέτο αέρα, στα τετράχρονα το βάζουν πρίν το καρμπυρατέρ, για να κρατάει αέρα (ή αναθυμιάσεις). 
Απ' ότι κατάλαβα αυτό το τζέρτζελο ήταν αρχικά για δίχρονα. Μετά το προσαρμόσαν σε τετράχρονα.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #95 on: Παρασκευή 01 Φεβρουάριος 2013, 08:55:15 πμ
Η εχασα επεισόδια η κατι δεν καταλαβα ... τί είναι τελικά το ρημάδι το κουτί στην ΤΑ αφού δεν είναι boost botle? εργαλειοθήκη?


Απ' ότι κατάλαβα αυτό το τζέρτζελο ήταν αρχικά για δίχρονα. Μετά το προσαρμόσαν σε τετράχρονα.

Όχι είειειεειπαμε!
Ένα κουτί που είναι συνδεδεμένο πριν το καρμπυρατέρ, όπως στο ΤΑ, για να δουλέψει σαν boost botle, θα πρέπει το μίγμα που βρήκε κλειστή τη βαλβίδα εισαγωγής και φρενάρισε, να γυρίσει πίσω μέσω καρμπυρατέρ να τραβήξει και άλλη βενζίνη δηλαδή, να μπει μέσα στο boost botle και να περιμένει το άνοιγμα της βαλβίδας εισαγωγής να μπει στον κύλινδρο αφού περάσει για τρίτη!!! φορά από το καρμπυρατέρ. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν γίνεται.
Αν τελικά το άσπρο κουτί δεν επικοινωνεί με κάτι άλλο εκτός από τον παπά, τότε προσθέτει όγκο στον παπά. Κάτι που γενικά είναι χρήσιμο, αλλά όχι τόσο στο ΤΑ και όχι με αυτή τη σχεδίαση, για αυτό και η Χόντα το κατάργησε.
Στο παπί επειδή είναι κάτω από τον παπά, στον οποίο καταλήγουν και οι αναθυμιάσεις, πιθανόν να τις μαζεύει.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #96 on: Παρασκευή 01 Φεβρουάριος 2013, 17:46:19 μμ
Να επιστρέψουμε λίγο στα περί TA. Σήμερα μετά από αισίως 900 χιλιόμετρα από το σέρβις, είπα να ρίξω μια ματιά στα πιο εύκολα προσβάσιμα μπουζί για να δώ που βαδίζουμε...

Τα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά και τα μπουζί παρουσιάζουν την παρακάτω (ενδεικτική) εικόνα:






Βλέπω εκ πρώτης όψης το ότι το μείγμα κατέβηκε στο πιο φτωχό λόγω του K&N, αλλά δεν φαίνεται τραγική διαφορά σε σχέση με το παλιό. Στο αμάξι (ξέρω είναι διαφορετικός κινητήρας με καταλύτες ιντέξιον κλπ) τα βγάζει ακόμα "φτωχά" από αυτό που βλέπετε στη φωτό. Αν πάλι είμαι τόσο λάθος καλοδεχούμενη η βοήθεια για να του δώσω ένα κλικ προς το πλούσιο. Η κατανάλωση πάντως είναι μέσα στο μέσο όρο που παρουσιάζουν τα ΤΑ.

Το δαχτυλίδι γύρω από το ηλεκτρόδιο είναι μαύρο, καρβουνίλα (??). Δεν με λερώνει, ούτε κολλάει, σαν σκέτη κάπνα δηλαδή. Κατανάλωση λαδιού δεν έχω, και δεν φαίνεται κάτι σχετικό από την εξάτμιση. Άλλα σημάδια δεν υπάρχουν στο μπουζί, και φαίνεται να βγαίνουν ομοιόμορφα με την ίδια εικόνα και τα 3 μπουζί στα οποία έβαλα χέρι, οπότε θεωρητικά και το τέταρτο. Υπάρχει περίπτωση να έχω κάποιο θέμα που πρέπει να κοιτάξω; Το λέω γιατί παρόμοια βγαίνουν τα μπουζί στο 2Τ μου το οποίο εκ των πραγμάτων καίει το λάδι του. Πχ:

« Last Edit: Παρασκευή 01 Φεβρουάριος 2013, 17:50:15 μμ by Johnny_Nik »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #97 on: Παρασκευή 01 Φεβρουάριος 2013, 20:26:31 μμ
Κανενα πρόβλημα, ενταξει τα βλέπω.
Στις ποσες στροφές εξω εχεις ρυθμίσει τις Pilot Screws?
Οι δικές μου είναι 3 1/2 και οι δύο.
Και αυτό είναι το πισω αριστερό μετα απο 3.700χλμ που τα άλλαξα.




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #98 on: Παρασκευή 01 Φεβρουάριος 2013, 22:08:17 μμ
@ Johnny_Nik

Το μείγμα σου δεν είναι φτωχό μια χαρά το βλέπω και από την όψη (σαν καφετζού θα ακουστώ τώρα  ;D)
Το μηχανάκι κυκλοφορεί αρκετά σε πόλη? Από μπαμ στη εξάτμιση πώς πας?

@Stoneman

Με τι ταχύτητα τα έκανες τα 3700 χιλιόμετρα (70 - 90)?
Λίγο φτωχό μου φαίνεται.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #99 on: Παρασκευή 01 Φεβρουάριος 2013, 22:45:33 μμ
Όχι είειειεειπαμε!
Ένα κουτί που είναι συνδεδεμένο πριν το καρμπυρατέρ, όπως στο ΤΑ, για να δουλέψει σαν boost botle, θα πρέπει το μίγμα που βρήκε κλειστή τη βαλβίδα εισαγωγής και φρενάρισε, να γυρίσει πίσω μέσω καρμπυρατέρ να τραβήξει και άλλη βενζίνη δηλαδή, να μπει μέσα στο boost botle και να περιμένει το άνοιγμα της βαλβίδας εισαγωγής να μπει στον κύλινδρο αφού περάσει για τρίτη!!! φορά από το καρμπυρατέρ. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν γίνεται.
Αν τελικά το άσπρο κουτί δεν επικοινωνεί με κάτι άλλο εκτός από τον παπά, τότε προσθέτει όγκο στον παπά. Κάτι που γενικά είναι χρήσιμο, αλλά όχι τόσο στο ΤΑ και όχι με αυτή τη σχεδίαση, για αυτό και η Χόντα το κατάργησε.
Στο παπί επειδή είναι κάτω από τον παπά, στον οποίο καταλήγουν και οι αναθυμιάσεις, πιθανόν να τις μαζεύει.
Τελικά τι είναι;


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....