Hellas Transalp Forum

Επινικέλωση - Επιχρωμίωση πλαστικών εξαρτημάτων κι επιφανειών μοτοσυκλέτας

ΤΑΚΗΣ81 · 8459

Offline ΤΑΚΗΣ81

  • Κάτσε καλά λέμε...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 728
  • SUZUKI - JAPANESE POWER
Γνωρίζει κανείς κάτι επί του θέματος; Με στοιχεία εννοείται...  ;D (Διευθύνσεις,τηλέφωνα,επιστημονική τεκμηρίωση-εγγύηση)
Θέλω να επέμβω στα πλαστικά δαχτυλίδια που περιβάλλουν το καντράν του ...στρώματος και η τιμή για το original part που βγαίνει μόνο για το 1000άρι (και ταιριάζει βεβαίως στο 650άρι) είναι άκρως αποτρεπτική του τέστιν 70 ευρώ  :o  :eusa_naughty:
Άντε μπάς και γίνει καμιά ηλεκτροχημεία λέμε !!!  ;D
« Last Edit: Τετάρτη 28 Αύγουστος 2013, 04:50:14 πμ by Yianni »


Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Γνωρίζει κανείς κάτι επί του θέματος; Με στοιχεία εννοείται...  ;D (Διευθύνσεις,τηλέφωνα,επιστημονική τεκμηρίωση-εγγύηση)
Θέλω να επέμβω στα πλαστικά δαχτυλίδια που περιβάλλουν το καντράν του ...στρώματος και η τιμή για το original part που βγαίνει μόνο για το 1000άρι (και ταιριάζει βεβαίως στο 650άρι) είναι άκρως αποτρεπτική του τέστιν 70 ευρώ  :o  :eusa_naughty:
Άντε μπάς και γίνει καμιά ηλεκτροχημεία λέμε !!!  ;D

Γιατί δεν το προσπαθείς μόνος σου;



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2830
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο

Δεν νομίζω ότι στην Ελλάδα κάνει κάποιος επιμετάλλωση σε πλαστικό.
Και νίκελ πάνω σε αλουμίνιο μόνο ένας νομίζω κάνει.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline ΤΑΚΗΣ81

  • Κάτσε καλά λέμε...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 728
  • SUZUKI - JAPANESE POWER
Γιατί δεν το προσπαθείς μόνος σου;
Δεν θέλω να το κλάψω-κάψω το πλαστικό του καντράν...  ;D :2hysterical: :2hysterical:


Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...