Hellas Transalp Forum

Διαρροή ψυκτικού υγρού

melven7 · 73256

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9867
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #75 on: Παρασκευή 23 Απρίλιος 2010, 19:24:26 μμ
       Μηπως, λεω μηπως υπαρχει περιπτωση να ευθυνεται το αντιψυκτικο? Δηλαδη αν ειναι εκτος προδιαγραφων μηπως σκληραινει τα O-ring?
       Για παραδειγμα: Στο αυτ/το  που ειχα απο το 1992 εως περισυ,δεν ειχα αλλαξει ποτε αντιψυκτικο παρα μονον οτι εκανε η αντιπροσωπεια το πρωτο χρονο της εγγυησης. Τα τελευταια 6 χρονια αγοραζα ενα φθηνο σε πρασινο χρωμα και το αλλαζα μονος.Αποτελεσμα,δυο φορες αλλαγη φλατζα στο καπακι απο διαβρωση της και διαρροη νερου στον κορμο! και δυο φορες κολλησε ο θερμοστατης ευτυχως ανοιχτος. Ο μηχανικος που το πηγαινα ολα τα χρονια αιτιολογησε τις βλαβες κατα 80% στο αντιψυκτικο.



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #76 on: Σάββατο 24 Απρίλιος 2010, 07:52:51 πμ
Παιζει και αυτο. Υπαρχουν εταιριες που βαζουν λιγο χρωμα στο νερο και στο πασαρει για παραφλου!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2465
  • XLV650, CRF1000
Reply #77 on: Σάββατο 24 Απρίλιος 2010, 14:10:02 μμ
Για ποσο διαρροη μιλαμε (ωστε να τα εχει μαζι σου) ?

Στον φιλο και συμφορουμιτη που ετυχε, οταν το μοτερ δουλευε ετρεχε απο κει αρκετα και η μηχανη θα εμενε χωρις αντιψυκτικο. Ειχε αρχισει κι'αυτο με σταγονες και εξελιχτηκε σε κανονικο τρεξιμο αντιψυκτικου.

Μηπως, λεω μηπως υπαρχει περιπτωση να ευθυνεται το αντιψυκτικο? Δηλαδη αν ειναι εκτος προδιαγραφων μηπως σκληραινει τα O-ring?

Πολυ πιθανο, και ισως αυτος ειναι ο λογος που εχει συμβει μονο σε λιγες μηχανες με πολλα χιλιομετρα. Στο δικο μου παντως μετα το μαμισιο αντιψυκτικο εχει μπει μονο Shell, 7 ευρω το λιτρο αλλα εφ'οσον αλλαζεται αρκετα σπανια καλο ειναι να μπαινει αντιψυκτικο γνωστης μαρκας και καλης ποιοτητας.

Για το ταξιδι στην Ευρωπη παντως θα παρω τα λαστιχακια να τα εχω, for peace of mind...


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9867
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #78 on: Τρίτη 18 Μάιος 2010, 11:55:01 πμ
Για να μην ανοιγω νεο θεμα, και επειδη ισως σε μερικους φανει χρησιμο,αν και χωρις ιδιαιτερο λογο αποκτησης η τιμη του το καθιστα απαγορευτικο. Ο λογος για το Sub Zero αντιψυκτικο της Denicol,[ http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/75216.asp ] παραγεται σε διλιτρα δοχεια και κοστιζει 30ευρω και βαλε η συσκευασια. Το μονο που αλλαζει απο τα καλα κλασικα αντιψυκτικα ειναι οτι συμφωνα με τον κατασκευαστη το συγκεκριμενο : «Κρατά» τη θερμοκρασία του κινητήρα σε επίπεδα +/- 10 oC.



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #79 on: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2012, 16:24:26 μμ
απέκτησα κι εγώ ένα πρόβλημα με διαρροή. Την παρατήρησα προχθές, και προσπαθώντας να βρω από πού προέρχεται, διαπίστωσα έντρομος ότι το ένα από τα δυο σωληνάκια του παγουριού είχε φύγει από την θέση του. Το πρόβλημά μου τώρα είναι ότι δεν μπορώ να προσδιορίσω το ακριβές σημείο για να το ξαναβάλω.

Το παγούρι είναι αυτό (προέλευσης Honda BROS 400, όπως και το μοτέρ): 



Το σωληνάκι στα δεξιά ξεκινάει απ' αυτό και καταλήγει περνόντας κάτω από το ντεπόζιτο δίπλα στην τάπα του ψυγείου όπως φαίνεται στην φωτό, στον κόκκινο κύκλο:

 

Το σωληνάκι στα αριστερά λογικά πρέπει να καταλήγει στον κινητήρα. Ξέρει κάποιος πού ακριβώς ή υπάρχει έυκαιρο κάποιο σχεδιάγραμμα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Το ψυγείο είναι γεμάτο υγρά κανονικά, το παγούρι άδειασε τελείως, αν και το γέμισα προφανώς δεν έχει νόημα εφόσον με το που βάλω μπροστά τη μηχανή με την αναρόφηση γίνεται διαρροή αμέσως.




Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #80 on: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2012, 16:32:11 μμ
Επίσης (άσχετο με το πρόβλημα) αν μπορεί κάποιος να προτείνει κάποιο μαγαζί για αγορά θερμοστάτη.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9867
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #81 on: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2012, 22:38:41 μμ
 Ο ένας σωλήνας είναι υπερχείλιση και ο άλλος πάει στο δεξί ψυγείο.



Νο 28 στο πιό πάνω σχεδιο  κωδικός 19300KE8000 , THERMOSTAT ASSY.

49.84€  στον Σαραβαλάκη
« Last Edit: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2012, 22:42:07 μμ by Stoneman »



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #82 on: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2012, 22:53:05 μμ
άρα το δεύτερο σωληνάκι πρέπει να είναι στον αέρα, άρα δεν είναι από εκεί το πρόβλημα άρα πρέπει να ψάξω από πού προέρχεται η διαρροή. Το ψυγείο πάντως είναι γεμάτο μέχρι πάνω, άρα δεν είναι από εκεί. Το παγούρι ήταν που άδειασε, αλλά πώς;




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9867
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #83 on: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2012, 23:21:59 μμ
Δε θέλει πολύ σκέψη, η εχεις διαρροή απο κάποιο ψυγείο και τράβηξε οτι είχε το δοχείο η εχει ράγισμα το δοχείο, λέω εγώ τώρα ...



Offline apostolos2

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 39
Reply #84 on: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2015, 09:21:37 πμ
Να ρωτήσω κάτι άσχετο?
Μηπως υπαρχει αποιος οδηγος για Αλλαγη Βεντιλατερ γγια να το αλλαξω μόνος μου? ΤΑ 650



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9867
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #85 on: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2015, 18:54:52 μμ
Ξεκινάς απο εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20075.0

Μόλις βγεί το μουτρο φαίνονται τα ψυγεία, μετά είναι εύκολη υπόθεση.
 

Οτι άλλο θές εδώ είμαστε .
« Last Edit: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2015, 18:56:49 μμ by Stoneman »



Offline apostolos2

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 39
Reply #86 on: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2015, 19:08:43 μμ
Ξεκινάς απο εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20075.0

Οτι άλλο θές εδώ είμαστε .

Φίλε μου χίλια ευχαριστώ, μακάρι να είχα αυτό τον οδηγό το πρωί.
Τελικά έφτασα μέχρι το βεντιλατερ δηλαδή ο πατέρας μου (φανοποιος) και ο φίλος του (ηλεκτρολογος αυτοκινήτων)
Δεν ήταν εύκολο για τα δύο αυτά μαστορια, ειδικά στο δέσιμο μας περισσεψε μία βίδα και 4 ροδέλες,...... και διάφορα βάλε βγάλε γιατί περισσευαν διαφορά πλαστικά.
Τελικά ήταν πολύ πιο απλό, δεν είχε καθόλου νερό το ψυγείο (έχει διαρροή από τα δαχτυλίδια του κινητήρα)
Γλύτωσα τα 140 ευρώ που ζηταγε ο μάστορας, με χάσιμο 4 ώρες, 3 κουρασμένα παλικάρια να παλεύουν με το transalp.



Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #87 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2015, 12:10:22 μμ
Ξέρει κάποιο καλό αγόρι πως ζητάμε (διαστάσεις) την αλουμινένια ροδέλα για τη βίδα αποστράγγισης του παραφλού?

(προαιρετικά αν ξέρουμε την ίδια πληροφορία και για την τάπα των λαδιών)... ;D



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #88 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2015, 13:46:31 μμ
συμφωνα με αυτο
http://www.motosp.gr/part.php?sc=%20157%206%20&partcat=WATER%20PUMP&model=XL650V%20(ED)%20TransAlp&id=251246&partno=90463-ML7-000&year=2002#content

μιλαει για 6,5 χιλ διαμετρο και προφανως αναφερεται στην εσωτερικη.την εξωτερικη μαλλον δεν παιζει ρολλο και για αυτο δεν λεει κατι.

για την φλαντζα της ταπας λαδιου λεει 14 χιλ.
http://www.motosp.gr/part.php?sc=%20157%206%20&partcat=CRANKCASE&model=XL650V%20(ED)%20TransAlp&id=251414&partno=94109-14000-&year=2002#content




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #89 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2015, 10:48:43 πμ
Η ροδελα στην βιδα αποστραγγισης του ψυκτικου ειναι χαλκινη και οχι αλουμινενια Αν και αυτο μαλλον μικρη σημασια εχει για την στεγανοποιηση Απλα για να πατησει η αλουμινενια σωστα χρειαζεται περισσοτερο σφιξιμο η βιδα Αλλα με προσοχη και χωρις υπερβολες ομως μην διαλυθουν οι βολτες



Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #90 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2015, 12:30:28 μμ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ήταν ότι χρειαζόμουν.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #91 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2015, 16:50:39 μμ
Η ροδελα στην βιδα αποστραγγισης του ψυκτικου ειναι χαλκινη και οχι αλουμινενια Αν και αυτο μαλλον μικρη σημασια εχει για την στεγανοποιηση Απλα για να πατησει η αλουμινενια σωστα χρειαζεται περισσοτερο σφιξιμο η βιδα Αλλα με προσοχη και χωρις υπερβολες ομως μην διαλυθουν οι βολτες

Όταν αγόρασα την ΤΑ και άλλαξα ψυκτικό πρώτη φορά είχε όντως χάλκινη. Έκτοτε όμως με τον κωδικό ανταλλακτικού από Σαρακάκη ποτέ δεν μου έδωσαν χάλκινη αλλα αλουμινένια



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9867
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #92 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2015, 20:52:21 μμ
,,,, πως ζητάμε (διαστάσεις) την αλουμινένια ροδέλα για τη βίδα αποστράγγισης του παραφλού?

(προαιρετικά αν ξέρουμε την ίδια πληροφορία και για την τάπα των λαδιών)... ;D

Οπου :

Α - Εξωτερική διάμετρος σε mm
Β - Εσωτερικη διάμετρος σε mm
Γ - Πάχος σε mm

Ψυκτικού: Α=11, Β=6*, Γ=1.5
Λαδιού:    Α=22, Β=14, Γ=2

 * Δεν ξέρω αν είναι  6.5mm  αλλά εγώ 6mm μετρησα με κλασικό παχύμετρο αντε 6.1mm αν το εσφιγγα περισσότερο.

Στο εμπόριο υπάρχουν αλλά με 1mm μικρότερη εξωτερική διάμετρο κ 0.5mm μικρότερο πάχος, τουλάχστον αυτές που είχα βρεί εγώ , στεγανοποιούσαν όμως το ίδιο σωστά και τις βιδώνω πάντα με ροπόκλειδο. Η τιμή χοντρικής ήταν 4 ευρώ τα 100 τεμάχια .

Αυτή την φορά αγόρασα επίτηδες ενα σετ παραπάνω για να ψάξω πλέον με δείγμα και οχι με παλιές λιωμένες , ελπίζω απο βδομάδα να έχω νέα.

Οι γνήσιες είναι αλουμινίου, τουλάχιστον όσο καιρό τις αγοράζω απο τον Σαρακάκη.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #93 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2015, 21:15:09 μμ
Όταν αγόρασα την ΤΑ και άλλαξα ψυκτικό πρώτη φορά είχε όντως χάλκινη. Έκτοτε όμως με τον κωδικό ανταλλακτικού από Σαρακάκη ποτέ δεν μου έδωσαν χάλκινη αλλα αλουμινένια
Οι γνήσιες είναι αλουμινίου, τουλάχιστον όσο καιρό τις αγοράζω απο τον Σαρακάκη.
To TA το αγορασα καινουριο και η ροδελα ηταν χαλκινη Την μια και μοναδικη φορα που αλλαξα την ροδελα αυτη αναγκαστηκα να παρω γνησια γιατι δεν ειχα φροντισει να εχω του εμποριου Το σακουλακι ηταν της χοντα και ειχε την ιδια χαλκινη ροδελα Μπορει βεβαια ο κωδικος να αντιστοιχουσε σε αλλο μοντελο
Τελος παντων ετσι και αλιως καμια σημασια δεν εχει αν ειναι χαλκινη ή αλουμινενια Η στεγανοποιηση εχει σημασια



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #94 on: Σάββατο 29 Αύγουστος 2015, 09:09:55 πμ

Οι γνήσιες είναι αλουμινίου, τουλάχιστον όσο καιρό τις αγοράζω απο τον Σαρακάκη.
Της τρομπας νερου ειναι χαλκινη η ροδελα και των λαδιων αλουμινιου




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9867
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #95 on: Σάββατο 29 Αύγουστος 2015, 14:43:25 μμ
Απο που ψωνίζεις Παναγιώτη?  με την κάρτα μέλους σας δίνουν άλλες?

 :2hysterical: :2hysterical:



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #96 on: Σάββατο 29 Αύγουστος 2015, 20:27:24 μμ






 ::) :eusa_think: :eusa_think:

Ίσως να την έχει αντικαταστήσει η ίδια η Χόντα, πάντως εμένα μου την έδωσαν αφού πέρασε τον αριθμό πλαισίου στον υπολογιστή και όχι γιατί έτσι μου τη βάρεσε εμένα να ζητήσω αλουμινένια. Αλλαγές ψυκτικού έγιναν το καλοκαίρι του 2013 και φέτος...Ίδιες ροδέλες και τις δύο φορές...
« Last Edit: Σάββατο 29 Αύγουστος 2015, 20:35:57 μμ by Johnny_Nik »



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #97 on: Σάββατο 29 Αύγουστος 2015, 22:34:27 μμ
Ο χαλκός έχει κόστος πια και Μάλον είχε καλύτερη προσφορά απο το νέο προμηθευτή



Sent from my iPhone  using tapatalk




Offline Pierros

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #98 on: Δευτέρα 15 Ιούλιος 2019, 13:59:44 μμ
Αν έχει δοκιμάσει κάποιος την αλλαγή αυτή, ισχύει η διαδικασία;

https://youtu.be/qvDkkxgzWoQ



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #99 on: Δευτέρα 15 Ιούλιος 2019, 20:13:49 μμ
Ισχύει κανονικότατα  ;D